Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicHelaas niet ....quote:
Hoe meer je weet, hoe groter de grip op je levensomgeving
www.carina-avensisclub.nl
Ik hoop niet dat die gast leidingen onder zijn vloer heeft liggen, anders maakt die met zijn afstandshoudertjes allemaal mooie grote inductielussen
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
* Spaceknarf vraagt zich af wat-ie allemaal ziet op deze fotoquote:
Zijn er twee speakers ge-bi-ampt oid?
* Humanity has left IRC (Excess Flood)
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Dit KUN je toch gewoon niet menenquote:
Ticking away, the moments that make up a dull day.
en over het jehoorthetwelniet verhaal...
ik begon laatst tegen mn vader dat sommige gasten van UTP kabel speakerkabels maken.. had ik nooit moeten doen
ik heb zelf 2.5² kabel .. dik zat denk ik kan aardig wat vermogen over denk ik zo.
B-lennium wijzigde dit bericht 14-06-2004 19:19 (17%)
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Slechte zaak... Maargoed, zoals ik eerder al zei... Iedereen is tevreden met iets anders... En degenen die met weinig tevreden zijn, moeten zich gelukkig prijzen...
www.carina-avensisclub.nl
quote:MikeyMan schreef op 14 juni 2004 @ 19:27:
Dat je nou UTP maakt van speakerdraad oke... Maar andersom![]()
Slechte zaak... Maargoed, zoals ik eerder al zei... Iedereen is tevreden met iets anders... En degenen die met weinig tevreden zijn, moeten zich gelukkig prijzen...
Van'n stuk 8-polige Speakonkabel moet't wel lukken
Heb je wel über düchtige UTP-kabel
Reg. datum: 02 december 2001
Kijk uit wat je zegt...... KLIKquote:MikeyMan schreef op 14 juni 2004 @ 19:27:
Dat je nou UTP maakt van speakerdraad oke... Maar andersom![]()
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
quote:
Het kán wel... Maar dat is gewoon brak
Zelfs ik die niet van dure kabels houd, vind dit brak
Reg. datum: 31 januari 2000
http://forum.hifi.nl/inde...2e66b8b30773778d3827a8ce8
De meningen zijn verdeeld van uiterst positief naar redelijk negatief
MnM wijzigde dit bericht 14-06-2004 20:05 (22%)
quote:Jag schreef op 14 juni 2004 @ 14:09:
Die Kiss verwekt alleen geen emoties omdat jij ziet dat er Kiss opstaat.
Wat betreft CRTs, ik denk dat die hun beste tijd wel gehad hebben. Als de DLPs nog beter en betaalbaarder worden dan is er nauwlijks nog een reden te bedenken om zo'n bakbeest in je kamer op te hangen. CRT wordt links en rechts ingehaald.
Wat heeft het merk aan zich met emoties te maken
De Teac VRDS 25 X komt niet aan een Denon 2900 voorbij, de Teac klinkt iets scherper, de Denon daarvoor iets warmer. Dat zijn de enige verschillen die wij hebben kunnen vaststellen. Het prijsverschil is ongeveer 1500 Euro, dus kom niet aanzetten omdat jij er Kiss op ziet staan...
Een CRT valt niet eens op als die aan het plafond hangt
Reg. datum: 22 september 2001
Dat is over komen waaien uit de oudheid... Vroeger hadden performers er nogal eens last van dat de microfoon kabel geluid ging maken. Als de kern wat bewoog tov de mantel dan hoorde je een plop. Dat komt eigenlijk alleen nog voor bij Goedkope microfoon kabels (heet ook het microfonie effect). Bij goedkope interlinks hoorde je dat ook wel eens, maar alleen als ze bewogen. Tegenwoordig is de isolatie in een kabel zo goed (zeker als er een beetje merk aan gewerkt heeft) dat het echt niet meer op treedt... Als je dus dempers gaat gebruiken geef je toe dat je kabel van infirieure kwaliteit is.... De echte audiofiel doet dat dus niet.............quote:MikeyMan schreef op 14 juni 2004 @ 18:15:
Nou... Kan me niet voorstellen dat dat ook maar iets uit kan maken... Damn
er zijn wel meer buizenmerken dan Unison Research (das low-endquote:Gitaarwerk schreef op 14 juni 2004 @ 19:14:
unison research, acoustische dempings pilaren.. lol.. echt uberlelijk.. geluid zou wel mooi zijn denk ik
Hoe meer je weet, hoe groter de grip op je levensomgeving
Ik heb ze gemaakt met UTP wat ik overhad. En ze klinken echt goed. Er is niks mis mee en ze geven het geluid goed weer.quote:Wormaap schreef op 14 juni 2004 @ 19:59:
[...]
Het kán wel... Maar dat is gewoon brak
Zelfs ik die niet van dure kabels houd, vind dit brak
Heb je zo ooit wel eens gemaakt/geluisterd? Omdat je zo vasthoudt dat ze brak zijn?
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
quote:Flex82 schreef op 14 juni 2004 @ 20:48:
[...]
Ik heb ze gemaakt met UTP wat ik overhad. En ze klinken echt goed. Er is niks mis mee en ze geven het geluid goed weer.
Heb je zo ooit wel eens gemaakt/geluisterd? Omdat je zo vasthoudt dat ze brak zijn?
Na het zien van dat topique moet ik mijn mening toch wel bijstellen...
Nu werken ze wel iets anders dan ik had verwacht. Ik ging uit van gewoon 2 draadjes in je UTP kabel als speakersnoer gebruiken.
Ik geloof nog steeds niet zo in dure/high-end kabels, maar als ik dat zo zie, zal ik mijn mening toch moeten veranderen en toegeven dat dat best nog wel eens goed zou kunnen werken
Ik ook niet, maar het klinkt iig niet brak.quote:Barry_Loef schreef op 14 juni 2004 @ 21:22:
Heb ook een klein stukje DIY speakerdraad van UTP, hoor absoluut geen verschil met mijn superdunne speakerdraad.
Het is ook niet zo goed als high-end, maar wel leuk als je nog een aantal meters UTP te veel heb.quote:Wormaap schreef op 14 juni 2004 @ 21:18:
[...]
Na het zien van dat topique moet ik mijn mening toch wel bijstellen...
Nu werken ze wel iets anders dan ik had verwacht. Ik ging uit van gewoon 2 draadjes in je UTP kabel als speakersnoer gebruiken.
Ik geloof nog steeds niet zo in dure/high-end kabels, maar als ik dat zo zie, zal ik mijn mening toch moeten veranderen en toegeven dat dat best nog wel eens goed zou kunnen werken
Flex82 wijzigde dit bericht 14-06-2004 21:38 (54%)
quote:Flex82 schreef op 14 juni 2004 @ 21:37:
[...]
Ik ook niet, maar het klinkt iig niet brak.
[...]
Het is ook niet zo goed als high-end, maar wel leuk als je nog een aantal meters UTP te veel heb.
Ik denk dat dit nog best wel eens in mijn toekomstige setupje te vinden gaat zijn
Aangezien ik UTP-kabel gratis kan krijgen...
http://www.euronet.nl/~mgw/diy/
Hier staat beschreven hoe je zelf diverse soorten interlinks maakt of speakerkabel of betere stopcontacten en ga zo maar door. Een handige link voor de DIY fanaten
Binnenkort nieuwe culinaire website online.....
quote:Parasound schreef op 14 juni 2004 @ 17:44:
Hoe ik al zei, het ligt aan de hele setup en niet alleen aan de versterker en luidspreker.
Maar een NAP200 is inderdaad niet voldoende voor een CS1.6 "recommended power: 50-300 watts" en bij een CS2.4 ""recommended power: 100-400 watts", maar dat komt door de crossovers. De NAP200 deed geweldig presteren met de Sonus Faber Cremona Auditor, maar voor een Thiel heeft die te weinig spierballen.
* Als je verder wilt discussieren doen we dat maar via msn, anders wordt het hier teveel offtopic.
Laten we maar verder discusseren via MSN dan, want ik ben het er absoluut niet mee eens
Boekster@hotmail.com
Die spacers gaan gewoon nergens over, dat is echt zoeken naar iets. En ik weet écht niet waarnaar! En je kunt UTP gebruiken als luidsprekerkabel. Ik heb nooit de moeite genomen om naar kabels te luisteren. Ik heb NACA5 simpelweg omdat het de gode capaciteit heeft voor m'n versterker. Ook 'schijnt'het het beste te klinken. Ik geloof het wel
Music Addicted
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.