Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
aka Michel
Reg. datum: 13 juni 2004

quote:
drahcir schreef op 12 juni 2004 @ 17:31:
Bij deze wil ik ff showen met de setup van een vriend van mij... (Michel Mulder).

Ik heb zelf ook even een account aangemaakt...

Net even een filmpje opgenomen van mn omega 380 in actie 8)

*KLIK*

Magnat Omega 380, Vintage 450, Vintage Center 4, Vintage Dipol 4

Reg. datum: 08 mei 2004

Zo zo je kunt heel wat kopen met die freebees bij de Kijkshop :+

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

Komt weinig geluid uit. :9
aka Michel
Reg. datum: 13 juni 2004

quote:
Ja het microfoontje vond het niet zo leuk .... :(

Magnat Omega 380, Vintage 450, Vintage Center 4, Vintage Dipol 4

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

Das maar goed ook!, onze pc speakertjes namelijk ook niet. :+

Barry wijzigde dit bericht 13-06-2004 16:59 (19%)

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

Klappende woofers zijn leuk :Y)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Reg. datum: 24 juni 2000

Blue Eyes ik heb het aan Thommy gevraagd ;)

Reg. datum: 28 mei 2004

Dan is het goed Abaddon1 ;) , ik ben er al langer niet meer geweest eens kijken of ik binnenkort weer eens tijd heb om langs te gaan 8) , moeten toch nog iets vergelijken.

Parasound|IA wijzigde dit bericht 13-06-2004 18:16 (78%)

Op zoek naar user icon...

quote:
Abaddon1 schreef op 13 juni 2004 @ 18:05:
Blue Eyes ik heb het aan Thommy gevraagd ;)
K ;) Ik wist het eigenlijk wel, maar moest het toch even vertellen!

1 game pc en 4 kantoor pc's

Vertov!

http://hail.zvdk.nl/~abaddon/Home/ThommySubenNaut.JPG
Licht het aan mij, of zijn de rechtspeakers gekreukt?

Offtopic, Tom, ik had je set nog nooit eerder gezien, en het verbaast mij echt, dat je het prettig vind om er zo dichtbij te zitten.

Ik hoop niet dat ik je diep beledigd heb ofzo :P Maar, mijn excuses :)

Dat komt door de reflecties, de membranen zijn ok ;) .

Is er ook helemaal klaar voor!

quote:
Simon schreef op 13 juni 2004 @ 21:07:

Offtopic, Tom, ik had je set nog nooit eerder gezien, en het verbaast mij echt, dat je het prettig vind om er zo dichtbij te zitten.

Ik hoop niet dat ik je diep beledigd heb ofzo :P Maar, mijn excuses :)
Nee hoor, en nouja, prettig, men moet spelen met de kaarten die men heeft hé ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Reg. datum: 03 februari 2004

supervette beemer :9~ of wat het ook mag zijn! kom ik aan met mn Philips Astaire ;( (is trouwens een gaaf ding voor als je weinig budget hebt) Kost gem. rond de 750 a 800 euri en geeft leuk beeld, ook als je je kamer niet helemaal verduisterd hebt

succesvol zijn is iemand kunnen naaien met een goed gevoel

Think out of the box

Die set van Thommy is idd echt te ziek voor woorden, zo mooi. dat moet echt wel klinken als een trein letterlijk en figuurlijk. Hoe zou hij die subs in bedwang houden? Zit er op die PS uitgebreide basmanagement met parametrische eq's ofzo?
Als je CRT projector bedoeld van Thommy, dat is een Barco 801s als ik me niet vergis.

Hee Tom ik zit zoals je weet ook dicht bij het scherm hoor. Het is dus geen schande :) Afstand tot het scherm is bij mij +/-1,80m

Walter.PPK wijzigde dit bericht 13-06-2004 23:01 (36%)

Je kan niet geloven hoe die set klinkt. Persoonlijk vond ik hem stereo het vetst surround klinken met een goede cd. Je gelooft het maar of niet maar die fronts geven zo'n goed 3d geluid. Daar wordt je echt stil van....

@thommy wat heeft jou die projector gekost? of ligt dat te gevoelig? O-)

Reg. datum: 02 januari 2004

Die 6 kanaals eindtrappen van Parasound die zou ik ook graag aan mijn setje willen toe voegen en laat dan ik ook maar niet beginnen over die 802's.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ben echt niet jaloers hoor O-) O-)
Moet maar tevreden zijn met mijn B&W DM 305's en die klinken ook heel mooi voor mijn budget.

Vraag me toch wel af hoe die mensen zulke duure spullen kunne aanschaffen met mijn modale inkomen red ik het niet om deze dingen te kunnen kopen .
Als ge het mij vraagt hebben die gasten een bank of 3 beroofd ;) :P :*)

Lord Elrond wijzigde dit bericht 13-06-2004 23:21 (18%)

Reg. datum: 27 september 2002

quote:
Firm schreef op 13 juni 2004 @ 23:14:
@thommy wat heeft jou die projector gekost? of ligt dat te gevoelig? O-)

Die zit niet op dit forum dan moet je naar www.htforum.nl
en de prijzen van barcos kan jij ook zo wel vinden.

quote:
tatata schreef op 13 juni 2004 @ 23:22:
[...]

Die zit niet op dit forum dan moet je naar www.htforum.nl
en de prijzen van barcos kan jij ook zo wel vinden.
Thanx

Think out of the box

Ik denk dat je een goeie 2ehands barco met 50% branduren nog wel 2000 tot 2500 euro op moet brengen. Er worden regelmatig op marktplaats voor 1000 euro crt projectors aangeboden maar die lijken mij vaak afgetrapt. Voor projectie moet je idd echt op het ht forum zijn.
Naimoholic
Reg. datum: 18 maart 2001

Ik vind de set van Thommy eigenlijk helemaal niet bijzonder. Hij zal vast wel fantastisch klinken, maar op een of andere manier mis ik iets. Alle High-end HT-sets worden hetzelfde heb ik het gevoel. Aks je met de N800 serie speelt komt het neer op Parasound. Een goede projector is standaard een Barco. Garmtz speelt nog met Chord, dat zie je vrijwel nooit. Dat vind ik bijzonder. Ook Martin Logan is redelijk zeldzaam, om over Lexicon nog mar te zwijgen.

Wat betreft het kopen van de spullen, dat is maar net wat je er voor over hebt. Je kunt natuurlijk ook 2x per jaar op vakantie gaan, een dure auto kopen, kinderen nemen ( :P ) of er nog een dure hobby naast hebben. Je kunt ook dedicated zijn en dat soort spul kopen.

Ook vind ik de 800 serie niet in zwart horen, daar worden ze saai van :P . Mooi red stained cherry :) . Dat is echt stijlvol! Zo lijken ze echt verschrikkelijk massief.

De subs zijn overigens ook onogelijk. Massieve dingen :X .

Nee, niet mijn stijl om het zo maar te zeggen (laten we het maar niet over het kleed hebben :P ).

Het enige dat ik uit de set zou willen is misschien de 802. En zelfs dat is twijfelachtig, aangezien ze het dan eerst zouden moeten winnen vande NaimSL2, Naim NBL (helaas gediscontinueerd), de Totem Wind, de Neat Ultimatum MF7, de Neat Ultimatum MFS (actief gespeeld, is stiekem een standmount), de Wilson Benesch Discovery en dan betwijfel ik of ze dat zouden winnen. Ik vind het goede luidsprekers, maar in die prijsklasse zit nog zo verschrikkelijk veel meer. Zelf zit ik nu druk te zoeken naar meer over Neat Acoustics. Op een of andere manier ben ik geintrigeerd door het merk. Helaas zijn er geen dealers te bekennen, maar er is een importeur. Ik denk dat ik maar eens een keer contact opneem met Hifinesse :) . Het schijnt namelijk fantastisch te matchen met Naim, volgens de Naimees dan :) .

Music Addicted

Reg. datum: 04 januari 2001

Waarom heeft Thommy een blok marmer op z'n (wat is het?) DVD speler (?) liggen?
Naimoholic
Reg. datum: 18 maart 2001

Stabilisatie. Het is gewoon ome resonanties in de speler te voorkomen. Zeker daar de luidsprekers er dicht opstaan is het belangrijk dat je hem geen kans geeft om mee te gaan resoneren. Daar kunnen spelers van gaan overslaan. En dat wil je niet als je in een heftige scene zit :Y) .

Music Addicted

Hehe ik had Thommy ook al gevraagd naar dat kleedje, wat blijkt: als ie het weghaald vind ie de set niet meer zo goed klinken als met kleedje. Over de kleur van de speakers ik vond zwart ontzettend mooi (cherryrood met gele kevlar ziet echt niet uit imho en die gele kevlar zou ik echt niet willen missen ;) ) en daarbuiten zwart reflecteerd het licht van die barco een stuk minder.

quote:
Boekster schreef op 14 juni 2004 @ 02:24:
Ik vind de set van Thommy eigenlijk helemaal niet bijzonder. Hij zal vast wel fantastisch klinken, maar op een of andere manier mis ik iets. Alle High-end HT-sets worden hetzelfde heb ik het gevoel. Aks je met de N800 serie speelt komt het neer op Parasound. Een goede projector is standaard een Barco. Garmtz speelt nog met Chord, dat zie je vrijwel nooit. Dat vind ik bijzonder. Ook Martin Logan is redelijk zeldzaam, om over Lexicon nog mar te zwijgen.

Wat betreft het kopen van de spullen, dat is maar net wat je er voor over hebt. Je kunt natuurlijk ook 2x per jaar op vakantie gaan, een dure auto kopen, kinderen nemen ( :P ) of er nog een dure hobby naast hebben. Je kunt ook dedicated zijn en dat soort spul kopen.

Ook vind ik de 800 serie niet in zwart horen, daar worden ze saai van :P . Mooi red stained cherry :) . Dat is echt stijlvol! Zo lijken ze echt verschrikkelijk massief.

De subs zijn overigens ook onogelijk. Massieve dingen :X .

Nee, niet mijn stijl om het zo maar te zeggen (laten we het maar niet over het kleed hebben :P ).

Het enige dat ik uit de set zou willen is misschien de 802. En zelfs dat is twijfelachtig, aangezien ze het dan eerst zouden moeten winnen vande NaimSL2, Naim NBL (helaas gediscontinueerd), de Totem Wind, de Neat Ultimatum MF7, de Neat Ultimatum MFS (actief gespeeld, is stiekem een standmount), de Wilson Benesch Discovery en dan betwijfel ik of ze dat zouden winnen. Ik vind het goede luidsprekers, maar in die prijsklasse zit nog zo verschrikkelijk veel meer. Zelf zit ik nu druk te zoeken naar meer over Neat Acoustics. Op een of andere manier ben ik geintrigeerd door het merk. Helaas zijn er geen dealers te bekennen, maar er is een importeur. Ik denk dat ik maar eens een keer contact opneem met Hifinesse :) . Het schijnt namelijk fantastisch te matchen met Naim, volgens de Naimees dan :) .

Barco is nu eenmaal de referentie wat CRT-projectoren betreft, dit wil niet zeggen dat Sony slechte apparaten op de markt brengt, maar duurzaamheid is ook een belangrijk punt. Voor Barco krijg je gegarandeerd elk reserve-onderdeel, bovendien maken Sony's veel herrie.

Een sterk punt van Parasound is dat ze veel leveren voor in verhouding weinig geld, kijk maar eens wat je nog 2e hands voor een Chord op de tafel moet leggen. Dit zegt wel iets over de kwaliteit, maar men moet een keuze maken ;) .

Lexicon is vrij zeldzaam omdat het zeer duur is, zelfs de standaard DVD-Player "modified Pioneer" kost al +/- 5000 Euro terwijl hij niet beter scoort dan een Marantz 8400 of een Denon A11, dan lijkt mij de keuze toch makkelijk.

Ik vind cherry ook mooier dan zwart fineer, maar in een dedicated HT, wil je het liefst zo min mogelijk reflecties krijgen, in het zwart vallen ze niet meer op desondanks dat ze zeer dicht aan het scherm staan.

Dat er veel mensen B&W hebben is normaal, goede marketing en kwaliteit voor een degelijke prijs, hoewel ik zelf pas vanaf de N802 gecharmeerd raak. Ik heb de Martin Logans ook gehoord, ik zou ze "Ascent i" zelfs verkiezen voor een N802 die in het laag iets teveel kleurt.

Binnenkort ga ik eens de Thiel CS1.6 en CS2.4 vergelijken met de ML Aeon i en de Ascent i, ik denk dat het Thiel wordt, omdat deze zeer neutraal zijn en nog een beetje bass hebben :) . Revel laat nogal op zich wachten met de New Performa serie :( .

Er zijn zoveel topluidsprekers die allemaal wel iets eigen hebben, het moet alleen jouw smaak treffen anders kan de luidspreker nog zo goed zijn, emoties zullen er dan niet vrijkomen ;) .

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: