Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 17 december 2003
[ help me (A) ]
quote:Dr. Strangelove schreef op 11 juni 2004 @ 06:55:
[...]
Ik denk juist dat ze tegen de muur aan misschien wel goed staan. De hele Audience serie viel mij op door een prachtig hoog, maar wat iel laag. M.a.w., de bas een beetje boosten hierdoor is niet verkeerd.
Da's misschien wel waar, ik heb alleen de A42 en A52 gehoord, en die zijn van nature al wat iel in het laag. Toch wel vreemd dat de A72 dit ook zou hebben, daar ie toch een flinkere kast heeft en twee woofers. Daar verwacht je toch een hoop meer van.
Het is maar net wat je wilt, wat meer laag of imaging. Denk dat _Equazor_ dat zelf moet proberen
Music Addicted
Reg. datum: 08 november 2002
Zal even testen met een dvd film en normale stereo muziek.
Reg. datum: 17 november 2003
quote:rikkienator schreef op 11 juni 2004 @ 03:45:
hier alvast een sneak van mijn HT ( de beamer op het plaatje is opgeborgen dus vraag me niet hoe ik in hemelsnaam film kijk)
[afbeelding]
Ziet er een leuk meubeltje uit. Waar heb je dat gedaald?
De rest is ook goed in orde
Lijken me mooie speakers. Wel wat moeilijk: gevoeligheid 86 dB, impedantie 4 Ohm.quote:_Equazor_ schreef op 10 juni 2004 @ 20:43:
Speakers front: Dynaudio Audiance 72
Wil over een tijdje ook de center, achter luidsprekers en subwoofer van sony vervangen voor dynaudio boxen.
Stel je nou eens voor, dat het niet hypothetisch zou zijn! - H. Teeuwen (zijn enige leuke grap ooit!!!)
uitverkoop bij trendhopper, die gingen dicht en toen mocht het kastje weg voor 65 euro's mazzeltje zullen we maar zeggenquote:
The bigger the miracle the smaller the audience
The Old:

Een eenvoudige Sony TV, aangestuurd via S-video, blij dat ik hier niet meer op moet kijken
The New:
Na heel wat sparen heb ik het volgende bijeengehaald:
eerst een foto vanuit de kijkzetel.

vervolgens vanaf het scherm bekeken:

en een close-up van het rekje,
het rekje is zelf ontworpen (

Dan gaan we even over naar de versterker:
een Pioneer VSX-D711S (gekocht op ebay voor een zacht prijsje)

Volgende in rijtje is de projector:
Een Sanyo PLV-Z1 gekocht in duitsland voor iets meer dan ¤1000 (check pricewatch), ben er overigens zeer tevreden van

Ik heb ooit tweakers gezien met honderden remotecontrol's,
ik moet het hiermee stellen

Dan de Rears: JBL nogwat, hoort samen met de center,
De rears worden geshowd op een staander van de Ikea

De Fronts zijn van Koda, ben er zeer tevreden van,
vooral omdat ik ze practisch gratis heb gekregen
even een shot met en zonder kapje:

Een shot van hoe het beeld er uitziet,
in werkelijkheid ziet 't er (gelukkig) veel beter uit

Nog ff de specs van de PC:
ASus A7V8X moederbord met 512MB Ram en een AMD Athlon 2100+
Deze is via de onboard aansluiting aangesloten op de versterker via S/PDIF
verder zit er nog een DVD-lezer in en een Maxtor HD van 80GB
Beeldkaart is een oude Geforce TNT2 M64
Alles is lekker stil en koel met een paspst in de voeding gemod en een Spire Whisperrock IV op de processor
Als laatse misschien nog een kleine opmerking:
ik heb last van vreemde vertikale strepen wanneer ik 't beeld van m'n PC
projecteer, dit komt bij alle modi van mijn projector voor, en ze zitten altijd op dezelfde plaats (plaats "in" het beeld, dardoor vermoed ik dat het niet aan de projector ligt), ik kan de strepen wel verschuiven met de "fine sync" functie.
heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? (misschien de belabberde beeldkaart?)

Commentaar ,opbouwende kritiek en eventuele aankoopsuggesties zijn altijd welkom, maar houd in gedachten dat 't binnen het budget van een 17-jarige student moet passen
Reg. datum: 02 december 2001
Verder wel mooi spul. Beetje krom alleen, redelijk budget spul met een beamer.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
Wou dat mijn gehoor zo makkelijk was kwa geluid... Had een hoop geld gescheeld
www.carina-avensisclub.nl
Hallo? Waar komt al die POWAH en dat detail vandaan? Van die MA's natuurlijk... Goh mijn Celestion's kregen direct een glimlach op hun gezicht met al de power die ze opeens ontvingen.
Volgende upgrade word ZEKER alles aansturen met deze MA's, en dan stop ik met upgraden denk ik, het is me goed zo!
Foto's komen straks:)
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
een glazen hoofd zoals gitaarwerk
[img=326,69,1] http://members.lycos.co.uk/grasmaaier45/Kamertje.JPG + http://members.lycos.co.uk/grasmaaier45/Kamertje.JPG [/img]
***Grass Aproved***
Reg. datum: 09 juni 2004
niet spectaculair maar ben beginner heb deze op me 14e gekocht was toen nog ¤400, maja wel dd en dts decoding en 5.1 discreet via 5.1 soundblaster en upmix voor stereo film of muziek naar serround
http://images.europe.crea...ducts/mainpic_prod253.jpg
Helemaal mee eens, heb hier zelf een Sanyo Z1 projector maar heb nog steeds zeer budget geluid(front: creative inspire 2.1setje, rear: pioneer setje van 10jaar oud ). Zelf vind ik het geluid minder van belang dan het beeld, een groot scherm heeft voor mij veel meerwaarde t.ov. het geluid. Mocht mijn pioneer setje komen te overlijden dan ben ik zeker van plan te gaan investeren in wat beter spul. Maar om nu gelijk alles te kopen, er moet wat te wensen over blijvenquote:MikeyMan schreef op 11 juni 2004 @ 16:55:
Hoezo krom? Tis net waar je je prioriteiten legt... Als je tevreden bent met het geluid van een 'budget'set, waarom zou je dan meer uitgeven... Als je aan de andere kant wel een mooi (oprolbaar) scherm wilt hebben, koop je een beamer...
Reg. datum: 17 december 2003
[ help me (A) ]
Reg. datum: 28 februari 2004
de subwoofer van mijn suroundset
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de 4 350watt 3weg speakers opgestapelt met ervoor een tec250 5kanaals mengpaneel
[afbeelding]
die oude speaker die eronderstaat word niet gebruikt wel makkelijk als boksstandaart
[afbeelding]
suround box met/zonder frontje alle vierkantjes die je in het frontje ziet zie je niet netzoals die streep (ik denk dat dat zichtbaar is door de flits)
[afbeelding]
mijn suroundspeakers precies goed gerigt op de plek waar ik zit
op mijn kamer staat :
2x 350watt woofer-kick speakers
4x 3weg 350watt speakers
Oude pioneer versterker
2x pc
Adsl router 1120/352kbps
Tv 52cm doorsnede
Philips lx 3000D 5.1 homecinema set
Tec 250 5kanaals mengpaneel
2x cd speler
Draadloze koptelefoon Philips
stroboscoop rood/wit/blauw/groen
Video recorder sony
dit is mijn slaapkamer geef maar comentaar (al is het negatief)
pascal7 wijzigde dit bericht 11-06-2004 22:06 (47%)
Reg. datum: 02 december 2001
Okay, maar vergeet niet dat het mijn mening is, ik schrijf geen wet ofzo..quote:MikeyMan schreef op 11 juni 2004 @ 16:55:
Hoezo krom? Tis net waar je je prioriteiten legt... Als je tevreden bent met het geluid van een 'budget'set, waarom zou je dan meer uitgeven... Als je aan de andere kant wel een mooi (oprolbaar) scherm wilt hebben, koop je een beamer...
Ik vind beeld weer ondergeschikt aan geluid. Bij mij komt geluid op één. Het is maar net wat je wilt idd.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
Gaaf gedaan! Met een statief oid en dan maar draaien en wat photoshoppen oid?quote:Grasmaaier45 schreef op 11 juni 2004 @ 19:29:
Hier is de mijne nog maar eens maar vanuit een andere hoek bekeken![]()
[[url= http://members.lycos.co.uk/grasmaaier45/Kamertje.JPG + http://members.lycos.co.uk/grasmaaier45/Kamertje.JPG ]afbeelding[/url]]
www.hospitalitylife.nl
quote:
Jij hebt het zelfde Philips HT setje als mij
Al gebruik ik er ATM helemaal niks meer van
Wormaap wijzigde dit bericht 12-06-2004 00:17 (77%)
Ticking away, the moments that make up a dull day.
quote:Play schreef op 11 juni 2004 @ 22:50:
[...]
Gaaf gedaan! Met een statief oid en dan maar draaien en wat photoshoppen oid?
In de zetel gaan zitten en de camera op mn knieen gezet, en dan idd de fotos aan elkaar gesjopt
cheers
***Grass Aproved***
Reg. datum: 28 februari 2004
ik heb die set al iets van 2jaar en vind het een goed ding ik zoek al weer een tijdje een center voor achter en nog 5suroundboksen om hem uit te breiden (dat allemaal uiteraard precies dezelfde boxen die ik nu heb hangenquote:Wormaap schreef op 12 juni 2004 @ 00:14:
[...]Jij hebt het zelfde Philips HT setje als mij
Al gebruik ik er ATM helemaal niks meer van
pascal7 wijzigde dit bericht 12-06-2004 12:19 (9%)
Als eerste even een mooi overzicht:

Magnat Vintage 450, de JVC breedbeeld met daarop de Magnat Vintage Center 4.
Voor de extra bass weergave staat er een Magnat Omega 380 met 15' woofer.
In het (op professionele wijze) zelfgemaakte audio meubel vinden wij de JVC DVD speler + versterker

De kleine Vintage 450 voorspeakers:

Achter hangen er Vintage Dipol 4 surroundspeakers:

Nog even een closeup van de woofer zelf:

En nog even een foto gemaakt terwijl de sub aan stond...
(Foto camera stond op de bureaustoel..)

Als laatste nog een leuk overzicht:

Binnenkort worden de achterspeakers (Dipols) vervangen door Vintage 450.
Voor meer info zie:
http://www.magnat.nl/magnat-home/vintage_4.htm
Mijn eigen setup vind je hier: drahcir in "Post hier foto's en specs van je home-ci..."
[ A64 3500+ | Neo 2 Platinum | Corsair Pro XMS | MSI X1950 Pro ]
[ Samsung 930BF 19" TFT | Infinity MKII ]
[ Klik ]

sensortje zelf ligt precies op de ventilatiesleuvel bovenop de receiver
Hij wordt nu 39,2º dus. Het gaat om een al wat oudere Pioneer VSX-D711K receiver. Volgens het boekje moet er boven minstens 60cm vrije ruimte zijn, alleen dat haal ik nooit hierzo
Ik snap dat betere airflow beter is, maar is dit zo te warm?
Andere foto's en specs van mijn home-cinema post ik later wel een keer.... het stelt momenteel niet zo veel voor, ik hoop voor deel 11 klaar te zijn met het opbouwen van mijn home-cinema
Edit2: Zie net in het boekje dat de "Temperatuur op de plaats van gebruik" tussen de +5ºC en +35ºC moet zijn... maar dat zegt niets over de maximum temperatuur van de receiver zelf lijkt me?
Xander wijzigde dit bericht 12-06-2004 18:16 (14%)
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.