Reg. datum: 30 oktober 2004
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 30 oktober 2004

Folder voor een organisatie die Jamms organiseerd.
Foto's bewerkt in Photoshop. Objecten gemaakt in Illustrator, en alles in elkaar gezet met InDesign.
Op grond van...
I scream, you scream, we scream for icecream!
leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop
recent kaftje voor een programmaboekje:

feitelijk heb ik alleen de compositie gedaan, artwork en logo's bestonden al
meer info:
http://www.rikkertkoppes.com/?news/2004/11/13
mophor wijzigde dit bericht 13-11-2004 21:00 (15%)
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Waarom de dag in het Engels en de maand in het Nederlands?quote:

Ik ben zelf ook maar weer eens bezig gegaan met een nieuwe layout, hieronder het resultaat:

Tell me what ya think
PS: Ik ben nog opzoek naar een goede tut. om van een foto een mooie vector te maken, als iemand me daarmee helpen kan?
We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.
cyaan is geen kleur die je in gradient tegen blauw wilt toepassen. Sowieso is een cyaan op een rgb monitor al betwistbaar, maar in een gradient houd je dan helemaal kleuren over waar je niet blij van wordt. Ga eerder dan van dobla naar zwart als je zo nodig 1337 wilt zijnquote:stlskill schreef op zondag 31 oktober 2004 @ 10:08:
[[url= http://home.planet.nl/~abdoe053/stl.jpg ]afbeelding[/url]]
Alleen je zie links boven strepen![]()
[[url= http://home.planet.nl/~abdoe053/stl.gif ]afbeelding[/url]]
it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!
Ik ben nu in Adobe Illustrator met een logo bezig, en dat ziet er zo uit:

Op de witte achtergrond zie je mijn probleem niet maar op een donkere wel...
Ik wil een stroke om de text en het balletje hebben. Nu heb ik die layer gedupliceert en wit gemaakt. Toen heb ik (Object > Patch > Offset Patch... met 2 pixels) gedaan zodat de objecten echt 2 pixels dikker werden. Zodat je kunt zien wat ik bedoel
Is het nu heel makkelijk om die witte layer uit de layers met de groene ovalen te snijden zodat de nu nog witte rand transparant wordt?
Of kan ik gewoon van die witte layer een transparante layer maken ofzo?
Ben nog een leek met Illustrator, maar daar wil ik verandering in brengen
Are You Threatening Me?
Misschie kun je nog wat met die achtergrond, van zulke 'japanse' lijnen, zoals in japanse zonnenquote:RSP schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:21:
voor 'n vriend van me die eind deze maand terug komt uit Irak (40x60 print)
[afbeelding]
simon wijzigde dit bericht 16-11-2004 14:32 (50%)
simon wijzigde dit bericht 16-11-2004 14:32 (98%)
quote:OvErDoSe schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:17:
Is het nu heel makkelijk om die witte layer uit de layers met de groene ovalen te snijden zodat de nu nog witte rand transparant wordt?
Jups. Kijk eens even naar de Pathfinder, als die ovalen echte shapes zijn en geen strokes is het niet moeilijk. Om er shapes van te maken: Object > Outline Stroke (Illustrator staat er nog even niet op hier). Dan even met Pathfinder beide objecten (ovaal + witte rand) selecteren en even een Minus Front of Minus back doen, naar gelang welke voorop ligt.
Transparante shapes bestaan niet op die manierquote:Of kan ik gewoon van die witte layer een transparante layer maken ofzo?
ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware
Reg. datum: 28 maart 2003

Gemaakt m.b.v. Photoshop en Illustrator
filmpje is van de bekende (ouwe) nike commercial
http://web.brandsofthewor...;page=1&brand_id=8191quote:HyperTrophy schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:31:
Heeft er iemand een goed plaatje van de Nederlandse leeuw (uit het wapen) ik vind op Google e.d. hooguit kleine slecht gedetailleerde plaatjes.
iets in deze geest
ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware

zijn hele grove opzetjes hoor.. maar beter dan de eerdere logo's denk ik.
Wat moet het voorstellen: (2e pic!) het logo is de eerste letter van mijn naam .. namelijk de J... Als je het schuin en sierlijk schrijft kom je aan dit met een beetje opvullen.
Simpel,..maar persoonlijk vind ik em de beste .
De andere (1e)met de extra rechtervleugel komt in de buurt van de zwaan, maar ik zou niet weten wat die met mijn naam te maken heef.t. (dat was eigenlijk mijn eerste opzetje)
hieronder nog even de oude.

let op..alles heel slordig in photoshop gemaakt, omdat ik illustrator nog niet bij de hand had..
ik vind nog wle dat de rand en de letters anders moet (rand weg denk ik)
graag wat feedback.. (gelieve alleen even de pic (dus geen letters/rand beschouwen aub)
Gitaarwerk wijzigde dit bericht 18-11-2004 15:30 (12%)
ik was al aant editten.. tja.. ik heb ff snel en slordig in PS gewerkt.. (weinig tijd en geen illustrator hiero)quote:Simon schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:29:
Gitaarwerk, probeer eens mooie 'ronde' vormen / anti aliased vormen te krijgen. Om een of andere reden ziet het er erg rommelig uit
Gitaarwerk wijzigde dit bericht 18-11-2004 15:34 (3%)
Die koe
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.