geprut6.jpg ziet er goed uit. Strak, overzichtelijk, goede indeling, goede kleuren (beter dan geprut3
). Maar wordt de site zo smal als je jpg-tje nu is? Zo ja, dat is wel wat smal, zo nee, jammer dat de pagina dan standaard zo lang is dat er naar verticaal gescrolled moet worden. Kortom: waarom heb je voor deze hoogte/breedteverhouding gekozen?
Dit ontwerp is trouwens goed te coden.
hoe?
Leuk en interessant. Maar de stijl die je hiermee verkrijgt past beter bij de pimpin' nigga dan bij deze nette moderne portretfoto.
Wow bedankt voor alle suggesties!
- Titel: Nu staat de imposante boom voor veelheid van jaren en de kinderwagen (met inhoud) voor jeugd, dastidee
. Ik wil ook niet al te veel metaforen door elkaar gaan mixen, ik wil zeggingskracht door eenvoud.
- Lucht: 's Nachts niet, inderdaad. Beetje avondrood zou misschien kunnen, maar toen ik dat probeerde maakte het de plaat een beetje troebel of te zwoel ofzo. En wolken + zon wellicht, ik zal 't eens proberen. Nu is de lucht iets te saai in ieder geval.
- Water: Alles is vector, inderdaad. Dus liquify gaat niet op (ik wil het puur vector houden). Maar het is nog wel te regelmatig, ik heb al bedacht hoe ik dat ga verhelpen (eerste keer dat ik water probeer te maken, erg leerzaam!)
- Eendjes oid: moeilijk te maken, maar het zou misschien wel goed zijn om de water-illusie te vervolmaken. Aan de andere kant is het misschien onwenselijk omdat het de symmetrie zou verstoren. Maar dat is misschien bij nader inzien misschien helemaal niet zo onwenselijk. Ik ga het gewoon eens proberen.
Dit ontwerp is trouwens goed te coden.
quote:
hoe?
quote:Karp schreef op 20 juni 2004 @ 13:53:
Ik heb er nu -iets- meer tijd aan besteed, kleinere brushes ook gebruikt voor wat details. Ik denk dat ik dit nog ga proberen met meer kleur, en eventueel met painter. Als ik dit rustig doorzet en opbouw, dan leer ik er wel aardig wat van denk ik.
[afbeelding]
Leuk en interessant. Maar de stijl die je hiermee verkrijgt past beter bij de pimpin' nigga dan bij deze nette moderne portretfoto.
quote:Chronicle_X schreef op 19 juni 2004 @ 15:06:
< veelheid aan suggesties >
Wow bedankt voor alle suggesties!
- Titel: Nu staat de imposante boom voor veelheid van jaren en de kinderwagen (met inhoud) voor jeugd, dastidee
- Lucht: 's Nachts niet, inderdaad. Beetje avondrood zou misschien kunnen, maar toen ik dat probeerde maakte het de plaat een beetje troebel of te zwoel ofzo. En wolken + zon wellicht, ik zal 't eens proberen. Nu is de lucht iets te saai in ieder geval.
- Water: Alles is vector, inderdaad. Dus liquify gaat niet op (ik wil het puur vector houden). Maar het is nog wel te regelmatig, ik heb al bedacht hoe ik dat ga verhelpen (eerste keer dat ik water probeer te maken, erg leerzaam!)
- Eendjes oid: moeilijk te maken, maar het zou misschien wel goed zijn om de water-illusie te vervolmaken. Aan de andere kant is het misschien onwenselijk omdat het de symmetrie zou verstoren. Maar dat is misschien bij nader inzien misschien helemaal niet zo onwenselijk. Ik ga het gewoon eens proberen.
strangeloop wijzigde dit bericht 20-06-2004 22:13 (73%)
núnyá gale núnyá gódó
Deze gebruiker is verdwenen naar Wikipedia. GoT, het ga je goed!