ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 7
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic
núnyá gale núnyá gódó
mooie sfeer in je plaat zeg
being high is my total existence
Catch Interactive
1 woord, gaussaans vervagen,quote:leokennis schreef op 09 juni 2004 @ 21:39:
OK een wallpapertje, niet erg lastig te maken (gradiënts, strokes enz.):
[afbeelding]
AMD Ahtlon64 3000+ | Asus K8N | 2x512 MB pc3200 Twinmos | XFX GeForce 6800LE | 1x 160GB WD SATA + 1x 250GB WD SATA | Konica Minolta Dimage Z1 | Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II
Reg. datum: 27 januari 2002
nice, duurde een tijdje voor ik de piano doorhadquote:strangeloop schreef op 11 juni 2004 @ 15:39:
[afbeelding]klikkebaar
Heb het trace-virus te pakken.
C&C?
Neem iedereen zoals hij is, niemand is perfect.
Graag wat commentaar natuurlijk

Klik
Gemaakt in Photoshop CS.
Edit: Plaatje kan af en toe down zijn, stomme picserver
Wilco797 wijzigde dit bericht 12-06-2004 14:05 (9%)
Het papier is erg realistisch, goed gedaan. Maar zulk echt papier is natuurlijk niet transparant... ik vind de transparantie overigens in het geheel niet hinderlijk, integendeel. Het stukje met CGTalk.com erop heeft wel een heel andere rand dan de twee grotere stukken. Verder zou ik de F en de A van FAQ wat verder uit elkaar zetten. Zijn de letters alledrie wel in uppercase? (bij dit font verschilt de letterafstand namelijk afhankelijk van de case)
quote:
thx
ben nog niet helemaal tevreden wat compositie betreft. Ik zou meer kunnen doen met de vormen die de pianotoetsen meebrengen.
strangeloop wijzigde dit bericht 12-06-2004 14:17 (22%)
núnyá gale núnyá gódó
quote:sdomburg schreef op 11 juni 2004 @ 19:48:
[...]
[afbeelding]
2 minuten soepen, als je eventjes wat moeite doet kan je zelf een bijna exact hetzelfde texture generenen.
Kun je me vertellen wat je gedaan hebt? Ik wilde het ook even proberen, gewoon voor de leuk, maar het lukt me niet zo...
En die van jou is nog tileable ook
Wat ik deed was het volgende:
1. Render > Clouds
2. Stylize > Trace Contour...
3. Die layer 3x dupliceren, en achtereenvolgens een verschillende blur geven, zodat er bovenop de originele scherpe lijn ligt, en daaronder een steeds vager wordend grijs. (wist niet hoe ik anders een mooi verloop kon krijgen). Deze allemaal boven elkaar dus met multipy
4. Dan onderop een grijs/beige achtige layer
5. Daar bovenop een witte layer waar ik een gaussian noise in gooi.
6. Levels van de noise layer aanpassen zodat er minder stippen overblijven......
maar dan zit ik vast, ik krijg het maar niet echt mooi.
Kun je je geheimpje vertellen?
edit: dit was dus wat ik met bovenstaande kreeg

Mr_Kite wijzigde dit bericht 12-06-2004 17:39 (9%)

2de ontwerpje :

majic wijzigde dit bericht 12-06-2004 22:35 (23%)
Quid quid latine dictum sit, altum viditur.
De sfeer is wel goed, vooral door de compositie. De kleuren zijn niet zo super (vooral de felgele zon die absoluut niet klopt met de (nacht)kleur van de lucht).
Probeer curves wat vloeiender te maken. En werk met kleurnetten ipv lineaire gradienten, dan kun je veel mooiere luchten en shades maken. Ik zie dat de lucht de enige gradient is: zijn er geen andere omdat je juist wilt minimaliseren, dan zou het wel consistent zijn om ook de lucht gewoon solid te maken.
núnyá gale núnyá gódó

(klikkebaar)
Nieuw oefenproject. Nog steeds aan het tracen, nu andere stijl aan het proberen. Dit is de bronfoto: klik.
C&C?
núnyá gale núnyá gódó
Reg. datum: 13 oktober 2001

ik ben er nog niet helemaal uit met de kleuren iemand suggesties voor mooie kleurencombo?
(@xzoticate: de eerste keer dat ik je nick intikte, eerder in dit topic, zag ik pas dat er geen 'xtoxicate' stond, zo had ik het altijd gelezen)
núnyá gale núnyá gódó
quote:Punksmurf schreef op 07 juni 2004 @ 20:15:
vind ze een beetje druk voor boekenleggers
maar wel mooi
[...]
die theme is echt
kan ik je winamp skin ook ergens downloaden?
heb m al gevonden in je opendir
je maakte m vast niet voor niks, maar als je liever niet hebt dat ik m gebruik hoor ik het nog wel
erg stylishjammer alleen dat hij nog het oude formaat heeft, maar das geen amp ofzo
hijs al gereleased, met toestemming
http://agonite.deviantart.com
Asus M3A-H/HDMI, AMD X2 7750, Kingston 4GB DDRII PC-6400, XFX ATI Radeon HD4770, 1x73GB WD Raptor, 1x160GB Samsung, Windows 7 RC 64bit, LG W2261V, Samsung 22x DVD-RW, Sony DVD-ROM, Logitech Corded Wave, Logitech MX1000 Laser cordless, Philips amBX Premium
Sinds vandaag is mijn website online. De website heb ik gemaakt met Photoshop en Dreamweaver.
http://www.spam.com
Commentaar is welkom
Pelle wijzigde dit bericht 15-06-2004 10:45 (6%)
| Systemspecs |
kleurgebruik is wel lekker imho, ik vat alleen het rechthoekje onder 'shockerbrown' niet echt.
being high is my total existence
Catch Interactive
quote:Punksmurf schreef op 14 juni 2004 @ 23:53:
hij is te groot voor het browservenster, en dat scrollen is behoooorlijk irritant
kleurgebruik is wel lekker imho, ik vat alleen het rechthoekje onder 'shockerbrown' niet echt.
Yoow Punksmurf,
In wat voor resolutie kijk je nu?
| Systemspecs |
quote:Bokkepootje schreef op 14 juni 2004 @ 23:37:
Leuk topic
Sinds vandaag is mijn website online. De website heb ik gemaakt met Photoshop en Dreamweaver.
http://www.spam.com
Commentaar is welkom
Vind je site een mooi kleurtje hebben.
Hier past hij gelukkig wel totaal op het scherm (1280X1024)
Is het trouwens toegestaan om hier een "site-check" te plaatsen?
Pelle wijzigde dit bericht 15-06-2004 10:46 (6%)
quote:idioteque schreef op 15 juni 2004 @ 00:25:
[...]
Vind je site een mooi kleurtje hebben.
Hier past hij gelukkig wel totaal op het scherm (1280X1024)
offtopic:
Is het trouwens toegestaan om hier een "site-check" te plaatsen?
Mja, dat vraag ik me dus ook af
Het mooiste zou zijn om een screenshot neer te zetten van de site, of de layout in ieder geval, en er eventueel naar te linken zodat je het niet kan afstrijken als een sitecheck. Zogauw je daadwerkelijk toegang hebt tot de site, zullen veel mensen in /13 nogal gauw de source bekijken en erover gaan klagen (Anne bijv.
Dus imo volgende keer op safe spelen en gewoon een screenie/layout neerzetten ipv. de link naar de site
maar goed, mag allen commentaar geven over het grafische gedeelte...
de site ziet er wel leuk uit, een aantal puntjes...
-ik zou sowiezo de tekstkleur en de scrollbalkkleur veranderen, nu is het teveel bruin...
-verder zie ik een wit vlakje op de site, als dit zo hoort is het lelijk, maar ik denk dat het gewoon een fout is...
-het lettertype van de titel (arial black met een lagere tracking) is gejat van de Bijenkorf, ik krijg iig asociaties met de bijenkorf, en ik denk dat dat niet de bedoeling is... sowizo zou ik een keer een lettertype met schreef gebruiken, lijkt me wel mooi staan bij de afbeelding...
-je header is te groot als de site niet past op 1024*768
-gewoon arial met een lage tracking wat je voor je menu hebt gebruikt is op die grootte erg slecht leesbaar, voor een titel is dat niet zo erg, maar voor dingen die je echt leest is en grotere letterspatiering erg belangrijk...
verder wel leuke kleurtjes

C&C?
D_John wijzigde dit bericht 15-06-2004 12:16 (8%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.
klikkebaar