Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo 2 Classic/ LoD: deel 21

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 september 2001

Reg. datum: 28 februari 2004

Om maar even af te trappen in het nieuwe topic:
Ik vroeg me af of een trapper assa goed kan werken als mfer. Ik heb nu namelijk een best goeie assa op lvl72, met een 3k ls die nog veel sterker kan worden, en ik dacht, kan ik die niet gaan gebruiken om mee te mfen. Het lijkt me namelijk veel leuker met een assa, en equipgewijs is het makkelijk om mf met +skills te combineren (shako, skullders...). MF doelwitten zouden meph, eldritch en pindle zijn.

Zou dat werken?

WHAAAAA!!
Reg. datum: 31 oktober 2002

quote:
WUB schreef op 31 mei 2004 @ 23:46:
@ Pizza

Ik heb denk ik nog wel een leuke build voor je. Hij is ideaal in pvm en erg goed in pvp mits je een beetje tacticken kent.

Een Rabies/Fireclaws Druid

Het vereist wel dat je teminste 1 ding hebt, een bepaalde ring.

Misschien kennen jullie wel de marrowwalk "bug/future".
Het houd in dat op de marrowwalk boots een charge zit van level 33 bone prison. Als je dus een necromancer speelt en je gebruikt spells die boneprison als synergie hebben en je hebt geen punt in boneprison. Dan dankzij een bug gebruikt diablo2 de charge van marrowwalk als synergie.

Deze bug or whatever word veel gebruikt in pvp necros.

Je hebt er ook nog een andere variant op. Deze is minder bekend maar (ik vind) leuker.

De ring die het betreft is carrion wind unique ring. Ik post ff de dingen ervan hier:

Carrion Wind
Required Level: 60
10% Chance To Cast Level 10 Poison Nova When Struck
8% Chance To Cast Level 13 Twister On Striking
6-9% Life Stolen Per Hit (varies)
+100-160 Defense Vs. Missile (varies)
Poison Resist +55%
10% Damage Taken Goes To Mana
Level 21 Poison Creeper (15 Charges)
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)

De build is gericht voornamelijk op rabies als aanval.

Rabies is een zeer krachtige aanval die alleen gedaan kan worden in werewolf vorm. De werewolf bijt dan de tegenstander en infect hem met poison damage. Rabies heeft een leuke 2 leuke eigenschappen: 1 het verspreid zich met anderen die in de buurt zitten van wie geinfect is. 2: Het kan je vermoorden in tegenstelling tot andere poison damage brengt deze je niet terug naar 1 hp. Dit is het leuke ervan in pvp omdat veel mensen dat niet weten.

Rabies heeft maar 1 synergie en je voelt hem al aankomen, het is de poison creeper. En die zit als charges op de Carrion wind ring. Dus als je GEEN punten in poison creeper gebruikt en je doet die ring aan dan ziet d2 het als een lvl 21 synergie inplaats dat je 20 punten in poison creeper stopt.

Oftewel, het scheeld je weer 20 punten.

Met alleen rabies doet deze build dus weinig, dus hebben we een andere krachtige aanval nodig.

Fireclaws doet het erg goed en omdat je een heel aantal punten overhebt kun je Fireclaws maxen en nog 2 van de 4 synergies. Fireclaws is puur firedamage dat kan oplopen met 2 synergies naar zo 4-6k damage per slag.

Aangezien bijde aanvallen de schade puur van de skill hebben heb je dus geen wapen nodig die veel damage doet. Maar om effectief te zijn moet je wel een wapen hebben die snel slaat.

Dus heb ik bijvoorbeeld een Phase blade met een base attack van -20. De phase blade kan max 6 sockets hebben en als je in die 6 sockets allemaal shaels doet krijg je 120 increased attack speed. En geloof me, dat is donders snel...

Maargoed, laten we even verder gaan naar de skills:

Elemental skills:

1 Firestorm (preskill)
1 Molten boulder (preskill)
20 Fissure
20 Vulcano

Shapeshifting skills:

1 Werewolf (ja maar 1 nodig, de plus skills boost het genoeg)
1-5 Lycanthropy (als je punten overhebt kun je die hierin doen voor meer life)
1 Feral rage (preskill en handige chargeup)
20 Rabies (de main aanval die ontzettend fijn is)
1 Werebear (preskill voor fireclaws)
1 Maul (preskill en handige chargeup voor werebear vorm)
20 Fireclaws (Dit is je 2e aanval nadat je je vijanden hebt geinfect)

Summoning skills:

1-5 Oak Sage (handig voor je party en jezelf, het boost je life)

Dit alles heeft zo 88-99 skills nodig. Dus ben je ongeveer als je alle belangrijke questen doet met zo level 77 tot 88 klaar.

Op naar de items die je kunt gebruiken:

Helm:

2 mogelijkheden: Jalal Mane of Cerebus bite als je die in +4 ss skills hebt.

Armour:

Veel mogelijkheden: Dure runewords zijn wel goed zoals Chains of Honor of Enigma, maar niet iedereen heeft ze, dus is bijvoorbeeld Aldur armour of Arcaine vailor +2 ook goed voor endgame, voor wat minder dure zijn duriels shell, skin of vipermagi, Shaftstop ook wel goed. Zelf gebruik ik 1 van de 3 nieuwe goedkope runewords: Duress (shael Um Thul) die geeft leuke resistence en 33% open wounds en andere leuke mods.

Belt:

Ook wat meerdere mogelijkheden: String of ears, Tundergods vigor, Verdungo's Hearty Cord of wel de Arachnid Mesh voor de +1 skill.

Gloves:

Eigelijk maar 1 mogelijkheid hier: Trang-Oul gloves, van de necro set. Deze geven +25% poison damage en dat boost je rabies zo enorm... Andere alternatiefen kunnen wel bloodfist, laying of the hands zijn. Maar ik raad echt trangoul gloves aan.

Boots:

Een goede is natuurlijk Gore riders, deze geeft enorm veel leuke mods zoals deathly strike, openwounds en crushing blow. Aangezien je ontzettend vaak slaat heb je grote kans dat je die dingen doet. Alternatieven zijn Waterwalk, Sandstormtrek, Wartravelers.

Shield:

Eigelijk is er maar 1 shield die het beste is voor alle soorten: stormshield. Deze geeft 35 damage reduction en als je daarbij ook nog een perfect string of ears of Verdungo hebt dan heb je gewoon 50% damage reduction wat het max is. Oftewel de helft van de schade word tegengehouden. Alternatieven zijn: Moser's Blessed Circle, Lidless wall voor de +1 skills maar deze heeft lage change of block dus niet heel erg aan te raden.

Ring 1:

Carrion wind ring natuurlijk, zonder deze ring heb je weinig aan deze build

Ring 2:

Meerdere mogelijkheden, Ravenfrost voor de enorme attack rating boost en de cannot be frozen mod is een must. Andere kunnen zijn wisp projector, dwarf star of als je wat rijker bent: bull katos voor de +1 skill.

Amulet:

Mara met een leuke all resistance of een +2 druid amulet of het beste: een +3 shapeshifting amulet met andere leuke dingen erop.

Weapon:

Weapon zijn veel mogelijkheden die je zelf wel kunt gaan uitzoeken, maar 1 ding geld: zo snel mogelijk slaan. Een phase blade heeft de beste base attack speed en kan ook nog 6x shael erin hebben dus die raad ik je aan.

Schade van de wapen maakt weinig uit want de schade die je doet komt puur van je skills.

Inventory:

Shapeshifting skillers zijn best goedkoop te krijgen dus moet je daar wel een aantal voor hebben. En een anni erbij is ook altijd fijn. Verder is veel life charms een aanrader want deze build heeft niet zo heel veel life vergeleken met barbarians en paladins.

Stats points:

Stength: Genoeg om je stormshield te dragen, 156 dus. Of als je een hel rune in je stormshield doet word het minder.

Dex: genoeg om te blokken. Op level 80 is dat ongeveer 200.

Vitality: Alles wat je over hebt moet hierin.

Energie: Niks

Tactiek van spelen:

Tegen beestjes:

Shift in wolf vorm, maak een oak sage en zorg dat je fireclaws op je linkermuisknop hebt en rabies op je rechter. Infect een beestje met rabies zodat deze langzaam doodgaat. Als hij eenmaal geinfect is ga je met je fireclaws aan de gang. Dit gaat zo razend snel dat het beestje zo weg is. De andere beestje erom heen zijn inmiddels al half dood door de rabies en zijn ook zo weg met je fireclaws.

Tegen andere spelers in duels:

Je hebt 2 soorten spelers in duels grofweg:

Runners/Teleporters

Deze lui doen aanvallen op afstand en proberen niet in de buurt te komen, ren achter ze aan door op ze te klikken met je rechtermuisknop en dan die in te houden, dan namelock je hem en blijft je charc hem volgen. Als hij eenmaal geinfect is met rabies dan is het gewoon een kwestie van tijd voordat hij door is. Loop gewoon weg en zie ondertussen in je beeld staan dat "meneerrenweg dood is gemaakt door meneerrabies".

Melee spelers

Deze lui vechten met je in close combat om het zo ff te noemen. Het eerste wat je moet doen is ze infecten met rabies, daarna snel met fireclaws verder gaan. Als ze bijna doodzijn rennen ze meestal weg, doe geen moeite om ze bij te houden: rabies doet zijn werk wel.

Eindconclusie:

Rabies is een zeer krachtige aanval dat zo op kan lopen naar 20-30k poison damage over 14-18 seconden. Dit is echt enorm veel aangezien dit alleen gestopt kan worden met terugrennen naar de town en je daar laten healen door een npc. Fireclaws is je 2e aanval voor als je rabies al hebt gedaan.

Ik vind dit een ontzettend leuke build en zit al op de level 74 ermee en own ontzettend hard in duels en heb nog maar 3 skillers.

En onthoudt: hoe meer +skills deste meer je poison damage word.

Ten eerste bedankt Genghis Khan voor het maken van het nieuwe topic :D

Dit hierboven is de laatse post uit deeltjuh 20 en wou hier WUB nog ff bedanken voor zijn guidejuh van deze druid...!!!

Ik ga direct beginnen met het maken van deze build (laat ik nou net me carrion wind getrade hebben samen met souldrainers en een snowclash voor de windforce) maar ik ken er vast wel weer aan komen :D Verder vind ik die 20k - 30k poison dmg wel erg leuk klinken :D Lijkt me eindelijk weer een character die de moeite waard is om te gaan bouwen!!! :*)

Beter 10 bier in de boom dan 1 in de hand.... ik klim wel!

havin' a bud

Kleine aanvulling voor hierboven:

Handige Links

The Arreat Summit (Blizzard's Diablo II site)
D2sector.com build guides
"Maximum Damage Hammerdin" build guide
v1.10 Magic Find guide
Diabloii.net Forums
Diabloii.net (goede informatiebron!)
Skill Calculator

edit:
Oh, er staan al weer 3 posts tussen deze post en de start post :-/

PhoeniX- wijzigde dit bericht 01-06-2004 09:03 (6%)

WoW - forge @ Trollbane

WHAAAAA!!

Nog een vraagie voor degene die het weet... Zoals wub uitgelegd heeft in zijn rabbies / fireclaw druid guide kan je gebruik maken van de carrion wind bug die lvl 21 poison creeper charges gewoon gebruikt als synergy... Echter zou het ook mogelijk zijn om in plaats van 1 carrion wind (zoals beschreven in de guide) ook gebruik te maken van 2x carrion wind zodat je lvl 42 poison creeper synergy krijgt? of werkt dit niet... (lijkt me trouwens niet aangezien het charges zijn) maar het zou UBER geil :9~ zijn als het zou werken....!

Heb het voor elkaar gekregen een carrion wind te traden nu alleen de gore riders nog en de equip ligt klaar (in eerste instantie ga ik als wapen denk ik een lightsabre of een baranars gebruiken, die beuken lekker snel en hebben nog eens leuke mods) Later ga ik het idd ff proberen om een sterk zwaardje vol te gooien met sheals :D
Verder is het nog ff lastig om aan gore riders te komen dus moeten we het voorlopig maar ff doen met waterwalks... (msg *soulmasher of *soulmasher2 als je gore riders in de aanbieding heeft :D)

* PizZa_CalZone is vandaag bezig met het levelen en rushen van z'n eerste druid

PizZa_CalZone wijzigde dit bericht 01-06-2004 09:55 (40%)

Reg. datum: 12 april 2003

Hulp! Hulp!

Ik heb een dik probleem (skelemancer lvl 81) Mijn to block rate is nog maar 17% in hell :|
Schild is sowieso maar 45% to block (zombie head) dus daar moet ik nog aan werken. Wat denken jullie? Komende 18 lvls maar in dexterity duwen, of heeft dat geen zin?

Hebben jullie ook wel eens bij bepaalde builds trouwens, dat je alleen maar goede items voor een bepaalde andere class vindt? Ik heb nu al 4 caster amu's gemaakt en ze zijn allemaal voor de amazone. Verder heb ik nog een aantal redelijk tot goede bogen gevonden en andere amazone tjap, maar necro stuff vinde ho maar. :/

Kupke - R25RR22 Black Orc - Karak Azgal - No Win Scenario

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Raffuhl schreef op 01 juni 2004 @ 09:56:
Hulp! Hulp!

Ik heb een dik probleem (skelemancer lvl 81) Mijn to block rate is nog maar 17% in hell :|
Schild is sowieso maar 45% to block (zombie head) dus daar moet ik nog aan werken. Wat denken jullie? Komende 18 lvls maar in dexterity duwen, of heeft dat geen zin?
Mijn lvl80 necro heeft nog minder % block. Imo is block ratio voor een skellemancer compleet zinloos, want je skellies vangen de klappen wel, jij niet. Ikzelf zou dus zeker niet de komende 18lvls je dex gaan pompen. Schilds voor mn necro gebruik ik vanwege de mods, niet vanwege de % block :)

WHAAAAA!!

Na even verder brouwen op die druid build van wub en wat nadenken over mogelijke items ben ik op het idee gekomen om een wiz spike te gaan gebruiken voor deze build!

1: Omdat daggers altijd onwijs hoge attack speed hebben en de dmg van het wapen toch niet uit schijnt te halen voor de skills die gebruikt worden

2: Een wiz spike heeft 75 res to all en aangezien je veel close combat werkt en veel geraakt wordt kan dit handig zijn.

3: Zodra er veel resistance is vanwege die wiz spike en storm shield met perf diamond is het vervolgens mogelijk een altijd geile guardian angel als armor te gebruiken voor een faster blockrate en meer chance to block alsmede de 15% die deze armor geeft aan alle maximum resists zodat alle resist nog eens richting de 90% gaan!

(is dit een goed idee? of moet je nog een beetje redelijk dmg hebben op je wapen voor de dmg?)

quote:
DarthRaider schreef op 01 juni 2004 @ 10:28:
[...]

Mijn lvl80 necro heeft nog minder % block. Imo is block ratio voor een skellemancer compleet zinloos, want je skellies vangen de klappen wel, jij niet. Ikzelf zou dus zeker niet de komende 18lvls je dex gaan pompen. Schilds voor mn necro gebruik ik vanwege de mods, niet vanwege de % block :)
Nou op hell begint men ineens massaal ondergetekende aan te vallen. (o.a. Slingers in Bloody Foothills) dus ik zit te denken om daar iets aan te doen. Aan de andere kant is vitality natuurlijk ook nooit weg.

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Raffuhl schreef op 01 juni 2004 @ 10:34:
[...]

Nou op hell begint men ineens massaal ondergetekende aan te vallen. (o.a. Slingers in Bloody Foothills) dus ik zit te denken om daar iets aan te doen. Aan de andere kant is vitality natuurlijk ook nooit weg.

hehe, ik zelf sta nog aan t begin van act2 hell, ik zal t s proberen met mn necro daar :)
Ik zou zelf eerder voor life gaan dan voor dex, maar ik ben die slinger beesten nog niet tegen gekomen :P

nou ik heb al behoorlijk wat in vitality zitten, maar 5 van die speren en dan leg ik toch wel het loodje denk ik. Zal ook wel iets met de cold-damage die ze met zich meebrengen te maken hebben.

Reg. datum: 03 juli 2002

Ik zou tog voor block gaan eigenlijk, die +2 life die je per puntje krijgt schiet niet echt op. Daarentegen ben je wel weer eigenlijk te laat begonnen met dexterity pompen, dus tja, das weer een ander verhaal dan :P

Specs: p3 800 @ 864, 1x256 MB ram & 1x128 MB ram, POV GF 4 ti4200 128 MB, soundblaster live

Reg. datum: 27 november 2002

Ok, een complete noob vraag waarschijnlijk :P
Als je je hireling een item geeft met zoveel % magicfind, telt dat dan ook op het totaal mf?

Deculture!
Reg. datum: 27 april 2000

quote:
Mr_Knight schreef op 01 juni 2004 @ 18:46:
Als je je hireling een item geeft met zoveel % magicfind, telt dat dan ook op het totaal mf?
alleen als je hireling de kill maakt

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |

quote:
Mr_Knight schreef op 01 juni 2004 @ 18:46:
Als jij 150mf hebt en je hireling 50 geldt wanneer jij iets sloopt die 150, maar wanneer de hireling iets sloopt geldt 150+50=200.

quote:
PizZa_CalZone schreef op 01 juni 2004 @ 10:33:
Na even verder brouwen op die druid build van wub en wat nadenken over mogelijke items ben ik op het idee gekomen om een wiz spike te gaan gebruiken voor deze build!

1: Omdat daggers altijd onwijs hoge attack speed hebben en de dmg van het wapen toch niet uit schijnt te halen voor de skills die gebruikt worden

2: Een wiz spike heeft 75 res to all en aangezien je veel close combat werkt en veel geraakt wordt kan dit handig zijn.

3: Zodra er veel resistance is vanwege die wiz spike en storm shield met perf diamond is het vervolgens mogelijk een altijd geile guardian angel als armor te gebruiken voor een faster blockrate en meer chance to block alsmede de 15% die deze armor geeft aan alle maximum resists zodat alle resist nog eens richting de 90% gaan!

(is dit een goed idee? of moet je nog een beetje redelijk dmg hebben op je wapen voor de dmg?)
Klinkt logisch, aangezien hij al zei dat je weapon damage niet uitmaakt. Voor zover ik het kan zien is de grootste bedreiging voor een Rabies druid misschien wel een Paladin, aangezien die meestal met 90% resist all of hoger rondlopen. 95% Poison res en dan nog 75% poison length reduction en een zealot heeft tijd genoeg om te slaan, en een hammerdin om te casten (daar moet je door de hamers naar em toe rennen).

WHAAAAA!!

quote:
Skyclad schreef op 01 juni 2004 @ 19:04:
[...]

Klinkt logisch, aangezien hij al zei dat je weapon damage niet uitmaakt. Voor zover ik het kan zien is de grootste bedreiging voor een Rabies druid misschien wel een Paladin, aangezien die meestal met 90% resist all of hoger rondlopen. 95% Poison res en dan nog 75% poison length reduction en een zealot heeft tijd genoeg om te slaan, en een hammerdin om te casten (daar moet je door de hamers naar em toe rennen).
Sja het enige wat de meeste paladins toch pijn kan doen is magic damage, in pvp trekt mijn pala bijna alle ventjes wel, met uitzondering van necro's. Ik maak dit ventje ook niet echt om pvp te spelen, ik vind vaak pvm koeler. Mja voor de gein es een keer aarsch kicken met pvp ken ook wellus leuk zijn B)

WHAAAAA!!

Ben al even iets verder gegaan met me rabies druid... Momenteel issie lvl 68 en tot nu toe werkt het goed, me rabies zit vol en dankzij die carrion wind doe ik nu 10 k poison dmg op skill lvl 25. Het lijkt me alleen sterk dat dit nog omhoog gekrikt kan worden tot zoals in de guide genoemd 20 - 30 k. Maar dat zie ik later wel, eerst maar even levelen tot level 73 voor mijn storm met perf diamond...

Het idee van de wiz spike werkt tot nu toe, een wiz spike met een sheal erin is ongeveer even snel als een baranars die een base speed van 10 heeft en nog eens 50% ias. Zelf ben ik aardig blij met de snelheid die ik nu mep met me wiz spike en me resistances worden er ook beter op :*) Nu maar hopen dat ik door middel van skillers mijn poison dmg nog omhoog ken krijgen.

Je wapen damage haalt trouwens wel uit voor die fire claws attack want met me wiz spike doe ik ongeveer 1500 dmg minder dan met die baranars... B)

T.P.F.K.A.C

Wrom gooi je geen Enigma op je druid? (aight, ze liggen nie voor et oprapen, maar idealistisch gedacht). Dan heb je een bult geile stats lekkere def EN teleport

Dan ben je in ieder geval van de hammerdin-problematiek af. Je port ff en hoppa, ragge met die wizpike :)

(Dit klinkt wel erg gemakkelijk, ik zal wel iets over het hoofd zien ;))

Retired WoW-player // D2-LoD: (SCL) Acc: *Xanga

Hmm, dat is wel een goed idee, je maakt een zealot met Hammerdin in de naam, loopt vantevoren rond met concentration aan, cast buiten de stad een paar hammers, en hele kuddes teleporten naar je toe om van dichtbij in elkaar geslagen te worden })

Reg. datum: 28 februari 2004

Misschien is het dan ook mogelijk om een hybrid zealot/hammerdin te maken. Op je switch voor hammerdin een hoto en hoz en op andere switch een azurewrath of lightsabre en hoz ofzo.

Lijkt me best vet om eens te proberen, maar kheb er de items niet voor ;(

Reg. datum: 05 maart 2002

quote:
PizZa_CalZone schreef op 02 juni 2004 @ 00:15:
Ben al even iets verder gegaan met me rabies druid... Momenteel issie lvl 68 en tot nu toe werkt het goed, me rabies zit vol en dankzij die carrion wind doe ik nu 10 k poison dmg op skill lvl 25. Het lijkt me alleen sterk dat dit nog omhoog gekrikt kan worden tot zoals in de guide genoemd 20 - 30 k. Maar dat zie ik later wel, eerst maar even levelen tot level 73 voor mijn storm met perf diamond...

Het idee van de wiz spike werkt tot nu toe, een wiz spike met een sheal erin is ongeveer even snel als een baranars die een base speed van 10 heeft en nog eens 50% ias. Zelf ben ik aardig blij met de snelheid die ik nu mep met me wiz spike en me resistances worden er ook beter op :*) Nu maar hopen dat ik door middel van skillers mijn poison dmg nog omhoog ken krijgen.

Je wapen damage haalt trouwens wel uit voor die fire claws attack want met me wiz spike doe ik ongeveer 1500 dmg minder dan met die baranars... B)
Zijn TO's gloves geen optie om je poison dmg te verhogen?

..::Mijn PC-specs::..
..::SenseiD@Xbox Live::..
..::Panasonic Lumix FX-7 - 512 Mb SD Card::..
..::ASUS MyPal A620 - 512Mb Compact Flash - GPS::..

24...
Reg. datum: 16 juli 2001

quote:
www.d2data.net is ook een erg handige site. Staan echt ALLE statistieken van item drops enzo op.

Digital Rebel --- EF-S 18-55mm --- Sigma 70-300mm APO Macro Super II --- 1GB Extreme III --- 512Mb Ultra II
Mijn Airliners.net foto's
If you weren't real, I would make you up...

quote:
Bertrand schreef op 02 juni 2004 @ 08:33:
Misschien is het dan ook mogelijk om een hybrid zealot/hammerdin te maken. Op je switch voor hammerdin een hoto en hoz en op andere switch een azurewrath of lightsabre en hoz ofzo.

Lijkt me best vet om eens te proberen, maar kheb er de items niet voor ;(

Denk niet dat dat slim zou zijn:

Als je redelijke defense wilt moet je 20 in Holy Shield hebben, dat geldt voor beide.

Zealot: 20 Sacrifice, 20 Zeal, 20 Fanaticism
Hammerdin: 20 Blessed Hammer, 20 Vigor, 20 Blessed Aim, 20 Concentration.

Dat zijn (zonder prereqs) al samen 160 skill points. De enige methode om dus een hybrid te maken is door van (een van) beide types de damage te verminderen.

Dan is een Zealot/Avenger toch efficienter denk ik.

Edit: Hmm, mogelijk kan je mogelijk een Zealot/Avenger maken door alleen punten in die elemental damage skill te stoppen, en deze met Fanaticism te gebruiken om snelle, erg forse physical damage te krijgen, die dus daarna wordt omgezet in een leuke hoeveelheid elemental damage :)

Skyclad wijzigde dit bericht 02-06-2004 08:54 (15%)

WHAAAAA!!

quote:
Climaximizer schreef op 02 juni 2004 @ 01:19:
Wrom gooi je geen Enigma op je druid? (aight, ze liggen nie voor et oprapen, maar idealistisch gedacht). Dan heb je een bult geile stats lekkere def EN teleport

Dan ben je in ieder geval van de hammerdin-problematiek af. Je port ff en hoppa, ragge met die wizpike :)

(Dit klinkt wel erg gemakkelijk, ik zal wel iets over het hoofd zien ;))

Hetgene wat jij over het hoofd ziet is dat ik een enigma niet in mijn bezit heb... :P,
hoewel ik gister me eerste soj heb gevonden en een ist heb gekregen voor mijn tal's amu denk ik alsnog niet dat ik een enigma hiervoor ken krijgen. Ik denk zelfs dat ik liever een call to arms ervoor heb voor m'n hammerdin. }:O

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: