Weet iemand hoe het precies zit met de kosten van Orange Mail? Ik heb weetikhoeveel topics na zitten lezen over Orange World en de kosten ervan; de rode draad daarin blijkt "Orange Mail (
username@orange.nl) ophalen via het Orange World portal is gratis" en "Orange Mail ophalen via de mailclient in je telefoon gaat van je 2mb af".
Nou zit er in de SPV c500 standaard een afdeling "Orange Mail" in het message centre. Moet ik dit nou zien als een zogenaamd handige snelkoppeling naar een mailclient die gebruik maakt van mn 2mb dataverkeer, of juist niet?
Ik zit wat te klieren door mailtjes naar mezelf te sturen op @orange.nl - met attachments - het leek eerst dat het gewoon van mn data-tegoed af ging. Nou is de pagina met verbruik soms wat traag met updaten, maar ik heb net weer een zootje testmailtjes gestuurd en opgehaald via Orange Mail (client, niet de OW portal) en er is geen dataverbruik bijgekomen.
Ik heb nog nooit iets van een melding "Pas op! Dit kost geld!" oid gezien, ik kan ook gewoon in het wilde weg http pagina's gaan openen in explorer, dat laadt allemaal prima. Gaat uiteraard wel (zonder waarschuwing!) van het tegoed af. Ook een paar van de links die in mn favorieten zitten, bv windowsmedia.com, kosten gewoon data imho
Weet iemand hoe het nou precies zit? Is het ophalen van mailtjes via Orange Mail op de SPV c500 gratis? Betaal je wel voor het downloaden van attachments? Of heb ik misschien ergens een instelling scheef zitten?
phAn wijzigde dit bericht 05-09-2004 02:39 (3%)