Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

quote:
ijsbeer schreef op 04 september 2004 @ 09:39:
[...]

Weet iemand waar je trouwens van die kleine SD cart kan halen?
Groetjes IJsbeer

Ik heb hem hier besteld en ontvangen.

http://pocketpcclub.interngeheugen.com/index1.html

Sandisk MiniSD 256MB (incl. adapter) voor 45 euro.

http://www.examedia.nl/computerx/pics/minisd.jpg
quote:
Smarron schreef op 04 september 2004 @ 07:58:
[...]
Ik hoop deze aan het einde van de maand te kunnen bestellen. Dan laat ik zeker een berichtje achter!

Graag, Welke ga je bestellen?
Hier een paar reviews
http://mobile.pocketpc-cl...p?type=2&categorie=37

Pamas wijzigde dit bericht 04-09-2004 12:51 (70%)

quote:
Pamas schreef op 04 september 2004 @ 10:44:
[...]

Ik heb hem hier besteld en ontvangen.

http://pocketpcclub.interngeheugen.com/index1.html

Sandisk MiniSD 256MB (incl. adapter) voor 45 euro.

[afbeelding]

Bedankt!
alleen moet ik eigenlijk een winkel hebben, kmoet dinsdag naar noorwegen (werken) en voor die tijd moet ie dus al binnen zijn. ik zat em al aardig te knijpen dat ik het toestel optijd binnen zou hebben maaarre :D. kheb uitgevonden dat ze de kaartjes bij belcompany ook hebben, via de site tenminste. kga er zo ff langs trappen :)

groet ijsbeerr

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
Hoodlum2000 schreef op 03 september 2004 @ 17:33:
Hebben jullie deze al gezien? Ik vermoed dat dit de spv c500 opvolger wordt zoals de e100 de opvolger was van canary

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3355

En als je doorklikt zie je dan ook dat T-Mobile met die phone gaat komen!
http://www.smartphone-web.com/

Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
Oscar Mopperkont schreef op 04 september 2004 @ 11:22:
lol, ook maar ff verlengen bij T-Mobile dan. Zit ik met 2 C500's 8)7

Smarron wijzigde dit bericht 04-09-2004 11:29 (3%)

It's time to burn

45 ¤ voor 256 is niet duur....
die gewone SD's zijn duurder....

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

quote:
Oscar Mopperkont schreef op 04 september 2004 @ 11:22:
[...]

als je goed kijkt zijn het niet hetzelfde telefoons, ze zien er allebij anders uit :)

Siemens.Mobile | Be.Inspired | c55 | sl55 | sx1 | NieuweMobiel.nl

It's time to burn

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

De Utregse Kudde

Ben vandaag naar de orange shop geweest en dinsdag of woensdag kan ik een nieuwe komen halen, dan maar hopen dat dat wel een goede is.

Ik heb vandaag trouwens een 512MB miniSD kaartje binnen gehad van PDAShop.nl en die werkt wel :) (Merk KingMAX voor 86 euro)
Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
rightone_ schreef op 04 september 2004 @ 13:31:
[...]

als je goed kijkt zijn het niet hetzelfde telefoons, ze zien er allebij anders uit :)

Ze zien er idd iets anders uit. Maar toch staat inmiddels ook op die site dat T-Mobile als eerste met dt model op de markt zal komen. Het ontwerp is dus licht gewijzigd voor T-Mobile, maar de T-Mobile versie is dus qua hardware waarschijnlijk iedentiek aan de QTEK 8020 :)

En de Qtek 8020 wijkt ook weer waarsch nauwelijks af van de 8010.

Update
Las op coolsmartphone dat er geruchten zijn dat ook Vodafone met die Qtek 8020 of misschien 8010 op de markt gaat komen :) Zeer interessant nieuws, daar niet iedereen Orange wil hebben, omdat ze zo giganisch mega superduur zijn.

Oscar Mopperkont wijzigde dit bericht 04-09-2004 20:02 (20%)

Powered By Orange
Reg. datum: 22 september 2002

Heeft iemand nog bugs ontdekt in de C500? Er is een buglist van de UK versie maar misschien is de NL rom anders? Wat zijn jullie ervaringen?

Reg. datum: 12 augustus 2003

woei heb um ook vanmorgen binnen gehad! vraag me af of er een optie is voor auto connect bluetooth. moet nu steeds zelf connectie maken op de phone.. zou mooi zijn als ie zodra ik in bereik ben gaat connecten!
voor de rest super fast die c500! was nog een spv 100 gewent.. dis echt bl00dy fast:)

P4, 3.2 GHZ, 2 GB PC3200, Sapphire X800 XT PE, 2x 73 GB Raptor, 40 gb notebook USB Disk, Shuttle SB61G2V3

Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
carlvanloo schreef op 04 september 2004 @ 20:46:
Heeft iemand nog bugs ontdekt in de C500? Er is een buglist van de UK versie maar misschien is de NL rom anders? Wat zijn jullie ervaringen?
In ieder geval is nog geen enkele game vastgelopen! Dit zou een reden zijn om de phone niet te kopen, maar ik heb er tot nu toe geen last van gehad.

Verder nog geen bugs ontdekt.
Reg. datum: 05 september 2004

Weet iemand hoe het precies zit met de kosten van Orange Mail? Ik heb weetikhoeveel topics na zitten lezen over Orange World en de kosten ervan; de rode draad daarin blijkt "Orange Mail (username@orange.nl) ophalen via het Orange World portal is gratis" en "Orange Mail ophalen via de mailclient in je telefoon gaat van je 2mb af".

Nou zit er in de SPV c500 standaard een afdeling "Orange Mail" in het message centre. Moet ik dit nou zien als een zogenaamd handige snelkoppeling naar een mailclient die gebruik maakt van mn 2mb dataverkeer, of juist niet?

Ik zit wat te klieren door mailtjes naar mezelf te sturen op @orange.nl - met attachments - het leek eerst dat het gewoon van mn data-tegoed af ging. Nou is de pagina met verbruik soms wat traag met updaten, maar ik heb net weer een zootje testmailtjes gestuurd en opgehaald via Orange Mail (client, niet de OW portal) en er is geen dataverbruik bijgekomen.

Ik heb nog nooit iets van een melding "Pas op! Dit kost geld!" oid gezien, ik kan ook gewoon in het wilde weg http pagina's gaan openen in explorer, dat laadt allemaal prima. Gaat uiteraard wel (zonder waarschuwing!) van het tegoed af. Ook een paar van de links die in mn favorieten zitten, bv windowsmedia.com, kosten gewoon data imho :/

Weet iemand hoe het nou precies zit? Is het ophalen van mailtjes via Orange Mail op de SPV c500 gratis? Betaal je wel voor het downloaden van attachments? Of heb ik misschien ergens een instelling scheef zitten?

phAn wijzigde dit bericht 05-09-2004 02:39 (3%)

hmms tel heeft sinds gisteren 14:00 aangestaan en als ik bij batterij info kijk is die blauwe balk nogsteeds vol? althans er is een wit streepje van denk 1 mm hehe. lijkt me sterk toch? denk dat er iets mis is met mijn phone of?
of is de batterij gewoon zo goed?

P4, 3.2 GHZ, 2 GB PC3200, Sapphire X800 XT PE, 2x 73 GB Raptor, 40 gb notebook USB Disk, Shuttle SB61G2V3

Le Mans LMP2 winner 2008

De batterij is zo goed. :z

Nou hij pleurde net uit.. en gaat niet meer aan:( zit weer op de lader nu..
als ik hem aanzet met de lader eraan zie ik het orange scherm, dan 2 secs later valt ie weer uit en brand het lampje 4 sec oranje en dan weer groen dat ie vol is..
maar haal ik de adapter er af dan gaat ie niet aan.
gaat lekker.. heb gewoon een rot toestel dus.. just my luck

edit 302: en hij laad ook niet via de usb cable wat wel zou moeten kunnen

Qualix wijzigde dit bericht 05-09-2004 12:30 (159%)

quote:
Qualix schreef op 05 september 2004 @ 11:35:
Nou hij pleurde net uit.. en gaat niet meer aan:( zit weer op de lader nu..
als ik hem aanzet met de lader eraan zie ik het orange scherm, dan 2 secs later valt ie weer uit en brand het lampje 4 sec oranje en dan weer groen dat ie vol is..
maar haal ik de adapter er af dan gaat ie niet aan.
gaat lekker.. heb gewoon een rot toestel dus.. just my luck

edit 302: en hij laad ook niet via de usb cable wat wel zou moeten kunnen

zo dat is shit man!!!, zit je accu niet los ofzo
net zei je nog dat ie zolang mee ging de accu dan..
verder vink het nog steeds een tegek toestel!! dat smssen met predict T9

ik hoeft alleen "groe" in te typen en maakt meteen de zin af :D lauw. :P

tja hij deed het perfect tot dat ik vanmorgen keek wat ik al vaag vond dat de batterijmeter nog op bijna 100% stond.
half uur later hoor ik active sync disconnecten en is me phone uit.
hij gaat dus nu gewoon niet meer aan.. en adapter erin brand lampie gelijk groen dat accu vol is.. vind dit echt ruk. heb denk een rotte accu ofzo. want kan herrinneren toen ik um uit de doos haalde dat het lampie ook al gelijk groen werd.
maar nu is de accu leeg denk ik. vandaar dat ie ook steed 100% aan gaf denk ik.
arg word morgen de KS bellen.. wil een nieuwe asap

quote:
Qualix schreef op 05 september 2004 @ 13:05:
tja hij deed het perfect tot dat ik vanmorgen keek wat ik al vaag vond dat de batterijmeter nog op bijna 100% stond.
half uur later hoor ik active sync disconnecten en is me phone uit.
hij gaat dus nu gewoon niet meer aan.. en adapter erin brand lampie gelijk groen dat accu vol is.. vind dit echt ruk. heb denk een rotte accu ofzo. want kan herrinneren toen ik um uit de doos haalde dat het lampie ook al gelijk groen werd.
maar nu is de accu leeg denk ik. vandaar dat ie ook steed 100% aan gaf denk ik.
arg word morgen de KS bellen.. wil een nieuwe asap

wat raar joh :( beter gaat ie het snel weer doen, en als je de accu er af haal en dan lader er in dan moet je denk ik wel je toestel aan kunnen zetten, als dat lukt heb je denk een kortsluiting in je accu, zo niet, kan het miss ook je toestel wel zijn :S

succes!!!

hmms zonder accu gaat toestel ook niet aan!!!
arg heb denk een maandag ochtend toestel..
heb ik dit weer..

Bla bla bla

rare dingen gebeuren hier.
maargoed ik heb het geprobeerd zonder accu aan de lader maar dan gaat de foon niet aan, ook geen enkel geludje of lampje

er us dus nog hoop!!!

success

ijsbeer910 wijzigde dit bericht 05-09-2004 13:32 (214%)

hehe dan denk ik toch dat de accu rot is.. bel morgen wel de td

der werdt toch ook gezegd dat er en fm radio in zat ofzo?

kheb em nog niet kunnen vinden...

zit er niet in.. was foutje van orange.

hmm foutjes..

in de orange shop wist iemand mij te vertellen dat de mini SD niet groter was dan 128 MB via internet dus wel :P

belcompany is de enige (sommige filialen) die die mini sdtjes heeft, aardig aan de orijs ook 128Mb 38 eurie

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: