Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

Mwoah, volgens mij zijn er ook wel oortjes te krijgen met 2.5mm aansluiting bv de EX-71 van Sony. Zie dit topic Wat zijn goede oordopjes? Deel 2 Daar lijkt het erop dat daar standaard een 2.5mm plug op zit en je ook een convertor meegeleverd krijgt.
Tevens zag ik in het topic ook nog wat handigere verloopplugjes staan :)

SCSI in vogelhuisje

ik krijg toevallig net een ander pakje binnen met een mp3 speler die ik had besteld en daar zit zo'n verloopstukje in en het werkt gewoon goed, geluid klinkt goed (96Kbit radio stream over bluetooth, heb er nog geen mp3's oid op staan)
Ik heb hier de EX-71 en die van mij heeft gewoon een 3,5mm stekker maar misschien zijn er ook wel andere.
Ik krijg ook via bluetooth (logitech bluetooth headset) geluid eruit maar dat klinkt natuurlijk niet echt goed.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

quote:
Smarron schreef op 25 augustus 2004 @ 10:00:
Vanaf vandaag zou de C500 te koop moeten zijn, echter heeft een shop in mijn woonplaats hem nog niet. :(

De zilveren C500 wordt medio september verwacht.

Ik had van de week een review van zowel de zwarte als de zilveren gelezen, maar kan hem niet meer vinden. Kan iemand mij overtuigen waarom ik op de zilveren zou moeten wachten ?
Ze zijn hetzelfde, alleen de kleur is anders.

Hoepel op!

Nu ze langzaam beginnen binnen te druppelen kan er ook wel een review geschreven worden lijkt mij :) Staat die al bij iemand in de planning?

Le Mans LMP2 winner 2008

Ben vandaag in de Orange shop Ede en Amersfoort geweest, maar ze hadden hem dus mooit niet. :( Balen!

Ook schijnt de prijs veranderd te zijn (hoger dan ¤ 339,-), maar cosmoOo heeft hem dus wel voor deze prijs gehaald ??

quote:
Pamas schreef op 25 augustus 2004 @ 17:09:
Ze zijn hetzelfde, alleen de kleur is anders.
Snap ik, maar is het materiaal niet net wat anders ofzo ?
SCSI in vogelhuisje

quote:
Ook schijnt de prijs veranderd te zijn (hoger dan ¤ 339,-), maar cosmoOo heeft hem dus wel voor deze prijs gehaald ??

Ja, ik had eigenlijk niet verwacht dat ze hem zouden leveren zonder abo, het is tenslotte een orange winkel en niet een telecom winkel.
Maar was verder geen probleem, prijs werd opgezocht in een klapper waar alle prijzen van combinaties in stonden tussen telefoons en abo's.
Ik heb/had wel nog een orange abo lopen en sim kaart gelijk in de telefoon gestopt in de winkel. misschien geven ze hem anders niet zo gauw mee.

er zijn toch al vrij veel goede reviews op internet over deze telefoon, of is er behoefte aan een nederlandse ?

Als iemand vragen heeft wil ik die best beantwoorden.

Even wat korte opmerkingen.
Bluetooth werkt goed, ik heb activesync aan de praat en kan daar ook mee internetten (leuk als je thuis bent, geen duur gprs dataverkeer)
logitech bluetooth headset werkt goed, incl voice dialing
vibrate is volgens mij een ringtone, dus ik kan niet een geluid laten horen en gelijk laten trillen. is dit bij alle spv's zo ?
mapolis werkt goed, heb hier nog geen bluetooth gps liggen
geluid klint goed, kan alleen geen equalizer vinden maar ook zonder klinkt het iig niet slecht.
video, gaat redelijk (nos journaal stream van pocketpcmedia loopt via bluetooth wel goed (fullscreen) via gprs niet geprobeerd.

Touch

quote:
cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 17:42:
........
mapolis werkt goed, heb hier nog geen bluetooth gps liggen
geluid klint goed, kan alleen geen equalizer vinden maar ook zonder klinkt het iig niet slecht.
video, gaat redelijk (nos journaal stream van pocketpcmedia loopt via bluetooth wel goed (fullscreen) via gprs niet geprobeerd.
Hoe heb je de software-lock verwijderd, of zit die er niet op?

SCSI in vogelhuisje

er zit geen softwarelock op voor simpele programma's, maw programma's die niets zouden kunnen doen op het netwerk van orange. tenminste dat heb ik ergens gelezen. dus alleen programma's die moeten kunnen bellen of een internet verbinding nodig hebben krijg je problemen.
ik kreeg wel een popup met de vraag of ik deze software wilde installeren omdat hij geen certificate had oid.

Wat is een goede site met software voor smartphones ?

Touch

hier staan wel wat programma's
http://www.machineman-sp.tk/

Pamas wijzigde dit bericht 25-08-2004 18:24 (10%)

Hoepel op!

Ik las in andere topics over de andere Orange Smarthphones dat ze traag zijn. Lijkt me sterk met een 132Mhz proc, maar goed.

Hoe snel is deze in menu's? Want ik heb zelf een T68i en dat ding is zo waardeloos in de snelheid qua menu's en sms typen, dat een nieuwe phone toch echt wel snel moet zijn. Dus gewoon ouderwets, meteen reageren.

Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 18:19:
er zit geen softwarelock op voor simpele programma's, maw programma's die niets zouden kunnen doen op het netwerk van orange. tenminste dat heb ik ergens gelezen. dus alleen programma's die moeten kunnen bellen of een internet verbinding nodig hebben krijg je problemen.
ik kreeg wel een popup met de vraag of ik deze software wilde installeren omdat hij geen certificate had oid.

Wat is een goede site met software voor smartphones ?
Hier is nog erg veel te vinden, zowel games, links, turotials welke ook allemaal op de C500 zullen werken:

Orange SPV Smartphone [Deel 5]
quote:
cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 17:42:
Ja, ik had eigenlijk niet verwacht dat ze hem zouden leveren zonder abo, het is tenslotte een orange winkel en niet een telecom winkel.
Maar was verder geen probleem, prijs werd opgezocht in een klapper waar alle prijzen van combinaties in stonden tussen telefoons en abo's.
Ik heb/had wel nog een orange abo lopen en sim kaart gelijk in de telefoon gestopt in de winkel. misschien geven ze hem anders niet zo gauw mee.
Hmm, das vreemd. Ben zeer benieuwd wat ze hier zullen doen. Hopelijk deze week ook die phone en zeker voor die prijs!

Hoe is het materiaal btw ? Voelt het stevig aan ?

* Smarron moet maar alvast een 512mb MiniSD-kaartje aanschaffen. :9
quote:
Oscar Mopperkont schreef op 25 augustus 2004 @ 18:26:
Ik las in andere topics over de andere Orange Smarthphones dat ze traag zijn. Lijkt me sterk met een 132Mhz proc, maar goed.

Hoe snel is deze in menu's? Want ik heb zelf een T68i en dat ding is zo waardeloos in de snelheid qua menu's en sms typen, dat een nieuwe phone toch echt wel snel moet zijn. Dus gewoon ouderwets, meteen reageren.
Ik heb de SPV en SPV E200 in gebruik en de E200 is al vele malen sneller, dan oogt de SPV al erg traag. Beiden bevatten de 132Mhz cpu. De E200 lijkt dus volkomen geoptimaliseerd en de C500 heeft alle positieve eigenschappen van de E200, maar op alle vlakken nog eens verbeterd. Dit lijkt me echt een supersnelle phone !!

En mapopolis doet het dus goed ?! Want op de SPV is hij erg traag (E200 niet geprobeerd).

Smarron wijzigde dit bericht 25-08-2004 18:32 (24%)

SCSI in vogelhuisje

het werkt allemaal lekker snel, zolang je niet vanalles open laat staan. Ik vind dat toch een vreemd idee van microsoft dat je een programma niet zelf (makkelijk) kan afsluiten. ik heb dit zelfde probleem ook op mijn pocketpc, maar daar heb ik een simpel tooltje dat de programma's echt kan afsluiten, eens kijken of er ook zoiets voor smartphones is.

Verder voelt de telefoon stevig aan maar ik heb nooit een andere spv in mijn handen gehad. De verkoper vond dat hij erg stevig aan voelde, was de eerste keer dat hij hem in zijn handen had want ze waren echt net binnen gekomen.

mapolis ziet er snel uit, rotating e.d. werkt snel en ook naar het volgende punt op de route 'vliegen' gaat niet schokkerig of zo, ook scrollen gaat heel lekker op een 10MB map op het storage kaartje.
misschien toch maar eens een bluetooth gps aanschaffen, al wil ik het meer gebruiken als ik loop. in de auto gebruik ik mijn pocketpc wel.

[edit]
filmpje mapolis (30MB !)
hier een filmpje van mapolis, is wel vrij groot en kwaliteit is niet echt geweldig maar geeft je denk ik wel een idee van de snelheid.
ik maak misschien nog wel betere video's maar dan moet er wel iemand zijn die ze wil hosten, met 5GB per maand kan ik moeilijk een 30MB filmpje hosten

cosmoOo wijzigde dit bericht 25-08-2004 19:07 (18%)

Touch

quote:
cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 18:50:
het werkt allemaal lekker snel, zolang je niet vanalles open laat staan. Ik vind dat toch een vreemd idee van microsoft dat je een programma niet zelf (makkelijk) kan afsluiten. ik heb dit zelfde probleem ook op mijn pocketpc, maar daar heb ik een simpel tooltje dat de programma's echt kan afsluiten, eens kijken of er ook zoiets voor smartphones is.

Ik denk dat dat tooltje ook op je C500 zit.
Het heet "Taskmanager"

Pamas wijzigde dit bericht 25-08-2004 19:07 (17%)

SCSI in vogelhuisje

quote:
Pamas schreef op 25 augustus 2004 @ 19:04:
[...]

Ik denk dat dat tooltje wel op je C500 zit.
Het heet "Taskmanager"

ja, die heb ik wel gevonden maar dat werkt toch niet makkelijk. ik heb er al een speed dial aan gekoppeld, zodat ik er sneller bij kan maar dat werkt ook niet echt goed.
voor pocketpc heb ik gewoon een knopje bovenin dat het actieve programma gelijk afsluit maar dat is zonder touchscreen wel wat moeilijker.

Touch

Werkt Mapopolis ook snel als je op straatnaam zoekt?
Je hebt natuurlijk maar 1 provincie.
Dat is altijd wel sneller natuurlijk

SCSI in vogelhuisje

straatnaam zoeken viel nogal tegen, als je eerst postcode gebied geeft gaat het wel snel. maar ik weet niet hoe erg het vroeger was. tomtom gaat op pocketpc altijd ontzettend snel en dat ben ik eigenlijk gewend.
vreemd is ook dat je geen plaatsnaam eerst kan geven.

SCSI in vogelhuisje

Nog een (groot) nadeel gevonden. voice dialing van bluetooth headset gaat niet als de telefoon op keylock staat. Inkomende gesprekken zijn wel op te nemen.
hoop dat dit een bug is die snel wordt verholpen want het voordeel van bluetooth vind ik juist dat ik mijn gsm lekker in mijn zak kan laten zitten tijdens autorijden.

Touch

TomTom is binnenkort ook verkrijgbaar voor Smartphones.
http://www.smartphoneshop.nl/product/3587
quote:
cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 19:54:
straatnaam zoeken viel nogal tegen, als je eerst postcode gebied geeft gaat het wel snel. maar ik weet niet hoe erg het vroeger was. tomtom gaat op pocketpc altijd ontzettend snel en dat ben ik eigenlijk gewend.
vreemd is ook dat je geen plaatsnaam eerst kan geven.

Dat in- en uitzoemen ging wel lekker snel op je C500 zag ik,
op mijn SPV (Classic) duurt dat een stuk langer.

Dit is ook wel interessant. (er staat ook al een buglist bij)
http://smartphone.modaco....postorder=asc&start=0

Pamas wijzigde dit bericht 25-08-2004 21:08 (85%)

Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 18:50:

Verder voelt de telefoon stevig aan maar ik heb nooit een andere spv in mijn handen gehad. De verkoper vond dat hij erg stevig aan voelde, was de eerste keer dat hij hem in zijn handen had want ze waren echt net binnen gekomen.

mapolis ziet er snel uit, rotating e.d. werkt snel en ook naar het volgende punt op de route 'vliegen' gaat niet schokkerig of zo, ook scrollen gaat heel lekker op een 10MB map op het storage kaartje.
misschien toch maar eens een bluetooth gps aanschaffen, al wil ik het meer gebruiken als ik loop. in de auto gebruik ik mijn pocketpc wel.

[edit]
filmpje mapolis (30MB !)
hier een filmpje van mapolis, is wel vrij groot en kwaliteit is niet echt geweldig maar geeft je denk ik wel een idee van de snelheid.
ik maak misschien nog wel betere video's maar dan moet er wel iemand zijn die ze wil hosten, met 5GB per maand kan ik moeilijk een 30MB filmpje hosten
Wat werkt dat ubersnel zeg !! Ongelooflijk die phone! Daar is de SPV echt een driewieler zonder motor bij.