Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik zie steeds van die websites die ISKs verkopen. Kun je bijvoorbeeld voor ¤70,- 10m ISK kopen oid. Ik vraag me af of dat legaal is en of CCP daar iets aan doet. Beetje lame ook als je zoiets koopt imho.

Intel Core2Duo & Canon EOS powered

Reg. datum: 01 september 2001

nee is illegaal en als ze dr achter komen ben je je account kwijt :)

en terecht ;)

Honda, The Power of Dreams!
Weg met het onterechte radardetectorverbod!
Hou zoveel mogelijk afstand op je achterligger :D

Je koopt ook geen ISK van iemand.
Je koopt: "De tijd en moeite die het heeft gekost om het te verkrijgen". Onder dat mom mag je spullen verkopen op ebay van CCP, staat in de Agreement die je elke keer bij het opstarten weer wegklikt met 'I Agree'.
Ik weet niet of dat ook veranderd na Shiva :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

EVE is a way of life

Mja dan meot je het niet op Ebay zetten als "10m isk te koop" maar meer als "3 uur mine tijd opbrengsten verkoop (10m)" zetten :P

ik wil geen signature! :(

Zoals te lezen in een recente dev blog willen ze dat ook gaan veranderen, of hebben ze dat al gedaan.
Of dat ook voor de tijd truuk ging weet ik niet, maar het ging wel over het verhandelen van accounts (wat eigenlijk ook niks anders dan tijd is).

Systeemspecs | Besteld en betaald! Alleen het geheugen en de extra case-fans nog.. Komop Azerty!!

Volgens het laatste nieuws is Lord Zap gebanned tot 30 augustus, verhalen zijn verschillend over de reden.

Sommige beweren dat van zijn ip een account zou hebben gehacked.
Andere beweren dat opeens in alle members van m0o 100mil - 500mil in hun account was gestort door een onbekende m0o player, GM's hadden dit bedrag weer terug gevorderd ook al hadden ze het geld al uitgegeven waardoor sommige op -60mil staan. En het nieuws zou zijn dat Lord Zap indirect of direct verbonden zou zijn met duppen (het duppliceren van items, zoals megacyte etc) van items, waardoor hij paar bil van heeft verdient om dit vervolgens over alle members te verdelen.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

EVE is a way of life

mmm das niet zo mooi van hem als dat waar is.

Reg. datum: 01 oktober 2003

Hmmmm... hoort in Eve ook net als IRL niet een beetje criminaliteit? ;)

Reg. datum: 27 september 2002

Nee man, gewoon opzouten met die cheaters.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

quote:
DreamCatchers schreef op 01 juni 2004 @ 22:44:
Volgens het laatste nieuws is Lord Zap gebanned tot 30 augustus, verhalen zijn verschillend over de reden.

Sommige beweren dat van zijn ip een account zou hebben gehacked.
Andere beweren dat opeens in alle members van m0o 100mil - 500mil in hun account was gestort door een onbekende m0o player, GM's hadden dit bedrag weer terug gevorderd ook al hadden ze het geld al uitgegeven waardoor sommige op -60mil staan. En het nieuws zou zijn dat Lord Zap indirect of direct verbonden zou zijn met duppen (het duppliceren van items, zoals megacyte etc) van items, waardoor hij paar bil van heeft verdient om dit vervolgens over alle members te verdelen.
Maakt Lord Zap niks uit, hij heeft toch meerdere accounts.. Zal me niet verbazen als hij zelfs trots is op de ban :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

EVE is a way of life

Heeft iemand trouwens al meer info hier over? op EVE forum is er niks te lezen behalve waarschuwingen van Dev's dat je er niet over mag praten. Ik wil niet weten hoe je moet scammen maar wil best weten wat er nu gebeurd was :)

Reg. datum: 01 september 2001

quote:
Padme schreef op 01 juni 2004 @ 23:24:
Hmmmm... hoort in Eve ook net als IRL niet een beetje criminaliteit? ;)

als ze uit een station megacyte/isk jatten: ja
als ze door middel van een OOG exploit hunzelf voordeel geven: nee

Hey
ik zit er over te denken om het spel toch te gaan spelen, iig voor één maand. ik wil een account weer activeren door er geld in te stoppen. Ik heb drie accounts gemaakt :) omdat ik het nog niet zeker wist, dus drie nieuwe chars, maar nu log ik in op die site en steeds met elk ander account staat er steeds hetzelfde character terwijl het drie andere accounts zijn. En het jammere is dat het het character is wat ik niet wil hebben. Watis hier aan de hand?
edit:

hmmm heb net ff m'n cookies opgegeten enzo maar nu werkt het wel :) lekkere site trouwens

Hyp3rman wijzigde dit bericht 02-06-2004 11:52 (11%)

quote:
Maverick-X schreef op 01 juni 2004 @ 23:41:
Heeft iemand trouwens al meer info hier over? op EVE forum is er niks te lezen behalve waarschuwingen van Dev's dat je er niet over mag praten. Ik wil niet weten hoe je moet scammen maar wil best weten wat er nu gebeurd was :)

Ik heb gelezen hoe dit kan gebeuren ( en het is me zelf ook al eens overkomen, dat ik per ongeluk 7000 Zydrine heb verdubbeld --> wat overigs door mezelf gepetitioned is omdat ik geen zin had om voor een paar rot minerals te worden gebanned ) en heb het zelf destijds nogmaals proberen te exploiten op de chaos server... als wijze van test:

Op het moment dat je "lag" hebt bij een transactie in een station (je sleept bijv. 1000 Megacyte van je cargohold naar je items hangar en het verplaatst zich niet direct), dan is de normale denkwijze dat de transactie niet is overgekomen. In dit geval zou je dan nog een keer proberen het over te slepen...

Echter als je in deze "lagperiode" dit niet 1 keer, maar vervolgens vliegensvlug na elkaar 100 keer probeert te slepen en dan uitlogt, bestaat er een kans dat de server gedacht heeft dat jij niet 1 keer, maar 100 x 1000 Megacyte hebt overgesleept. Het gevolg is dat zodra je weer inlogt er een veel groter aantal Megacyte in je hangar ligt.

Het bovenstaande zou gelukkig op dit moment al (bijna? --> ga het niet proberen op TQ) niet meer mogelijk zijn doordat je nu niet meer veel acties na elkaar kunt doen ... Probeer maar eens te docken, direct van schip te verwisselen en weer te undocken. Je krijgt dan messages als "Your ship is entering hangar, please wait " of "You have to fasten your seatbelt first" ... een preventiecode om de server te overbelasten, en dus dit "duppen" van items tegen te gaan _/-\o_

StarWolf wijzigde dit bericht 02-06-2004 13:24 (17%)

errr...w00t!

quote:
CU2morO schreef op 30 mei 2004 @ 20:31:
NORAD heeft trouwens ook aardig geskillde pilots :)
Vloog gister een beetje in een rifter ergens rond, normaal kom ik door iedere blockade heen met me mwd (of webbie op 4km en dan storm ik nog door naar de gate) maar gister een Taranis van iemand van NORAD die me op 7km al helemaal stil had liggen en me riftertje stuk maakte :'(
Wat ik vooral wel sportief vind zijn die mensen waarmee je na een gevecht (wie dr ook gewonnen heeft) ff kan chatten. Mensen die meteen beginnen te schelden heb ik echt 0.0 respect voor en komen dus ook meteen op mijn persoonlijke -10.0 lijst. Zelfde geld voor opscheppers trouwens: 'muhaha i totally pwned you when you werent paying attention, lol. i ganked you good rofl' :+

For the time being best ff uit de buurt blijven van NORAD, we zijn in oorlog met PA. :)

Gisteren al met verschillende vloten (eentje ervan gang van 80+ :9~), de vijand gaan afwegen. Het was meer een spelletje schaken, en er is nog niet gevochten.

shit will hit the fan tonight >:)

ByeBye EVE-Online, Hello Wold of Warcraft.

dus ik kan vanavond in 4c gaan spelen })

Voeg mij ook maar toe aan de lijst:
Dabu Ajkuma
Hazard Ops
Gallente

quote:
Infernis schreef op 02 juni 2004 @ 15:18:
[...]

For the time being best ff uit de buurt blijven van NORAD, we zijn in oorlog met PA. :)

Gisteren al met verschillende vloten (eentje ervan gang van 80+ :9~), de vijand gaan afwegen. Het was meer een spelletje schaken, en er is nog niet gevochten.

NORAD is in mijn ogen slecht bezig.
Eerst verklaren ze hun zogenaamde oorlog aan alle pirates in de syndicate. Iets waar ik ook nog aan heb meegevochten, stevige camps in PF-346 eindelijk is rust in onze poot van de syndicate. En nu ineens laten ze syndicate verslappen en zitten wij (RRA) opgescheept met alle pirates die nu ook wel snappen dat het "free for all" is. Niet dat wij dat erg vinden. Maar een kleine overgang had wel gemogen.
Ik zal nog niet eens beginnen over de snel snel NAP met JQA. Er zijn genoeg kanidaten die NORAD graag zouden backstabben, en zo geven jullie ze wel een goeie kans.

... MMORPG Addict.

quote:
[...]

Goed om te weten, en veel succes >:)

Axel - Teddybears [EVE-online]

Schijnt dat PA en NAST veel fun heeft, verhaal is me niet erg duidelijk maar de gevechten zijn leuk! :)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

quote:
DreamCatchers schreef op 02 juni 2004 @ 21:16:
Schijnt dat PA en NAST veel fun heeft, verhaal is me niet erg duidelijk maar de gevechten zijn leuk! :)
Verhaal is Jade, die met continu hetzelfde zeggen op forums een hele groep achter 'm gekregen om z'n wraak te nemen omdat ie uit NVA is gekicked etc... bah gister had ik 5 uur lang naar jade smacktalking zitten kijken in p-f :>

Axel - Teddybears [EVE-online]

quote:
ShaDoW schreef op 02 juni 2004 @ 21:24:
[...]

Verhaal is Jade, die met continu hetzelfde zeggen op forums een hele groep achter 'm gekregen om z'n wraak te nemen omdat ie uit NVA is gekicked etc... bah gister had ik 5 uur lang naar jade smacktalking zitten kijken in p-f :>
smacktalk kan erg leuk zijn hoor :P

quote:
ShaDoW schreef op 02 juni 2004 @ 21:24:
[...]

Jade is de grootste loser in EVE, zijn hele gezeik om PA met CA nap ik werd er bijna misselijk van.

Wij als CA zijn blij dat het eindelijk eens een andere alliance tegen een andere alliance is, ipv allemaal op de bandwagon te springen om maar CA aan te vallen. We houden ons daarom ook hier totaal buiten, gezien 90% van CA Jade haat op TS. JF allianced is met RKK en Evolution, maar hierom gaan we nogsteeds niet PA helpen vanwege de reden dat PA Celestial apoc heeft gesponsored tegen CA. We blijven daarom neutraal, we hebben voldoende te doen tegen SA en Xetic en CFS. En als dat klaar is gaan we over naar NFA. Kortom genoeg targets.

Meeste van ons werden misselijk door de manier waarop Jade te werk is gegaan in zijn post, bijna misselijk van te worden.

-
Reg. datum: 09 januari 2003

quote:
[...]

Dus jij was ook bij die fleet? Ik vondt het echt prachtig om het allemaal te volgen. Gelukkig dat we niet zijn aangevallen want pa had van de 80 bs 26 scorpions. Maar die commander van hun waren echt watjes en wisten niet wat ze met de spies moesten doen in hun sysem :o

2drunk wijzigde dit bericht 03-06-2004 00:20 (4%)

If im not back in 5 minutes... Wait longer

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws