Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE Online deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Voorheen Legion
Reg. datum: 06 oktober 2000

alt characters?
wasda?

Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...

Reg. datum: 01 september 2001

alt=alternative
je kan per account 3 characters aanmaken, maar met 1 tegelijk trainen/spelen. zo kun je dus wel 1 'wegwerp' alt maken om van te voren gevaarlijke tochten te verkennen in een 10K shuttle voordat jij met je 100+M bs en 50+M hoofd er langs moet :)

zoals dreamcatchers het al zegt kun je dit dus ook gebruiken om met een van deze character het vertrouwen van je vijandige corps te winnen en je voor te doen als noob om zo geaccepteerd te worden en intel van je vijanden krijgen :)

Reg. datum: 31 januari 2002

alt char word overigens ook gebruikt als je een heel extra account aanmaakt om je hoofdaccount te ondersteunen... tis dus gewoon een 2e mannetje

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
DreamCatchers schreef op 28 mei 2004 @ 10:29:
Gisteren na onderzoek bleek dat er een alt van Xanadu in VOTF zat, je had hem moeten horen schreeuwen toen we zijn taranis opbliezen. Sommige hadden in hun broek gezeken van het lachen.

Het gebruik van alt characters is naar mijn mening lame, maar kennelijk nodig. :)

Typische OC aktie. Met z'n allen op een zieligerd. :Y)

En alts zijn voor mietjes.

Maar trial?
Je hebt toch screenshots, filmpjes.

Ik heb mijn versie ook 2e hand gekocht van iemand die er geen tijd voor bleek te hebben. Dus als het niets is verkoop je het door.

Misschien dat de topicstarter mij ook in het lijstje erbij wil zetten;
Ingame heet ik Pilot_Z. Op het moment zit ik in Oberon Inc. maar ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe corp.
Ben tijdje eruit geweest door tijdgebrek, dus ik moet me weer even inleven in de wereld van EVE :P

Intel Core2Duo & Canon EOS powered

Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
bennierex schreef op 28 mei 2004 @ 23:20:
Ingame heet ik Pilot_Z. Op het moment zit ik in Oberon Inc. maar ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe corp.
Ben tijdje eruit geweest door tijdgebrek, dus ik moet me weer even inleven in de wereld van EVE :P
Hazop kan altijd members gebruiken dus contact de CEO maar als je interesse hebt.
quote:
Groeten aan Tabatha. 8)

http://home.wanadoo.nl/frankspam/frankinator6.jpg

quote:
Donny schreef op 28 mei 2004 @ 23:54:
[...]

Hazop kan altijd members gebruiken dus contact de CEO maar als je interesse hebt.
Ok, ga ik dat binnenkort eens doen. Ik heb trouwens geen problemen met Oberon, maar ik heb liever een iets kleinere corp.

digitaal analoog
Reg. datum: 27 november 2000

In de openingspost sta ik als speler in die tabel: Jean - zanac
Ik speel het al een paar maanden niet meer, maar heb mijn account destijds ver*kuch!* aan een ander. Jean bestaat misschien nog wel in EVE maar zanac is er niet meer :)
Ik kan dus uit die lijst.

World of Warcraft heerscht!

-
Reg. datum: 09 januari 2003

Kan iemand mijn info wijzigen in de openingspost?

Ik zit sinds kort in een corp.

Ingame Name: Kurtag
Corp: Black Nova Corp
Alliance: N.O.R.A.D

If im not back in 5 minutes... Wait longer

quote:
2drunk schreef op 29 mei 2004 @ 09:36:
Kan iemand mijn info wijzigen in de openingspost?
quote:
Misschien dat de topicstarter mij ook in het lijstje erbij wil zetten
quote:
zanac schreef op 29 mei 2004 @ 01:07:
Ik kan dus uit die lijst.
done :)

Indi wijzigde dit bericht 29-05-2004 12:46 (48%)

Reg. datum: 01 oktober 2003

Ter aanvulling:

In de openingspost achter de info van Padme Am: Stef Wilbur Corp. Geen onderdeel van een Alliance.

ZillioN RuleZ

quote:
micks schreef op 28 mei 2004 @ 07:50:
wel leuke actie dus erikie :)

die fleetbattle was dat er ook eentje met close range of op 80km afstand missiles afvuren ?

heeft iemand nog relaxte fraps filmpies ?
Check eve website, download > video > community created... zijn een paar filmpies gepost, vooral die van m.corp is kewl. ( btw mijn filmpie, beserk, is ook gepost )

Axel - Teddybears [EVE-online]

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
fuse schreef op 28 mei 2004 @ 17:05:
[...]

Typische OC aktie. Met z'n allen op een zieligerd. :Y)

En alts zijn voor mietjes.

Maar trial?
Je hebt toch screenshots, filmpjes.

Ik heb mijn versie ook 2e hand gekocht van iemand die er geen tijd voor bleek te hebben. Dus als het niets is verkoop je het door.

Na volgende patch is het verkopen en handelen van accounts verboden.

Correctie: 1 gast van OC had die gast weggeblazen, maar dat zal ook wel voor mietjes zijn he? 8)7

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

quote:
Padme schreef op 29 mei 2004 @ 23:06:
Ter aanvulling:

In de openingspost achter de info van Padme Am: Stef Wilbur Corp. Geen onderdeel van een Alliance.
Lekker snel aangepast _/-\o_ alleen mag er dus ook een streepje onder "Alliance" ;)

och och, ?? ipv - :P waar kunnen mensen tegenwoordig zich al niet druk over maken :D

maar u vraagt, wij draaien, komtie :+

Reg. datum: 01 september 2001

NORAD heeft trouwens ook aardig geskillde pilots :)
Vloog gister een beetje in een rifter ergens rond, normaal kom ik door iedere blockade heen met me mwd (of webbie op 4km en dan storm ik nog door naar de gate) maar gister een Taranis van iemand van NORAD die me op 7km al helemaal stil had liggen en me riftertje stuk maakte :'(
Wat ik vooral wel sportief vind zijn die mensen waarmee je na een gevecht (wie dr ook gewonnen heeft) ff kan chatten. Mensen die meteen beginnen te schelden heb ik echt 0.0 respect voor en komen dus ook meteen op mijn persoonlijke -10.0 lijst. Zelfde geld voor opscheppers trouwens: 'muhaha i totally pwned you when you werent paying attention, lol. i ganked you good rofl' :+

quote:
Indi schreef op 30 mei 2004 @ 18:10:
och och, ?? ipv - :P waar kunnen mensen tegenwoordig zich al niet druk over maken :D

Ik vind het wel een hele eer dat ik nu 2x vermeld ben in de lijst, al is het misschien wat overbodig. :+

quote:
Indi schreef op 30 mei 2004 @ 18:10:

Druk maken niet... maar als we het dan toch volledig willen hebben dan maar goed ;)

THNX!

Reg. datum: 17 maart 2004

Was onderweg naar een mining OP en onderweg kwam ik tussen een corp war terecht een Raven werd beschoten door een aantal cruisers met cruise missls, toen ik vlak bij the gate (0.6 sec) kwam gebruikte hij een smartbom en ik kreeg daarvan wat mee, 150 dam, toen zag ik alleen nog maar een grote flits en weg was the Raven.

Nu vraag ik me af, is dit doordat ik dam. kreeg of omdat hij een smartbom te dicht bij de gate gebruikte? Ik neem aan dat de concorde ofwel de centryguns de Raven onder vuur nam.

greets Sin

'ON ERROR RESUME NEXT

Kan goed zijn dat de enemy [van die corp wr dus] de raven overhoop knalde :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Reg. datum: 17 maart 2004

Dat kan natuurlijk ook zijn, maar het gaat my om of het dam aan mij als niet in the corp war zijnde voorbij ganger efect heeft, dat door dit de concorde in actie komt.

greets Sin

'ON ERROR RESUME NEXT

Als hij je in 0.6 raakt zonder dat jullie een war hebben, zullen concord en de sentries zeker reageren ja :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

aahh, das best wel zuur voor die gozer...

wassie bijna veilig, raakt hij jou per ongeluk :)
mjah, thats eve...

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
DreamCatchers schreef op 30 mei 2004 @ 12:13:
[...]

Na volgende patch is het verkopen en handelen van accounts verboden.

Correctie: 1 gast van OC had die gast weggeblazen, maar dat zal ook wel voor mietjes zijn he? 8)7

Het account was nog niet geactiveerd dus ik ben 1e gebruiker van die regkey.
Scheelde wel een maand fee.

Maar spy alts is irritant. Het is een van die rottrucjes die uitgehaald worden door spelers die koste wat kost willen winnen.
Maar dat hoort ook bij het spel, de spelers die het niet zo nauw nemen met de regels.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: