Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE Online deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Raz0r81 schreef op 26 mei 2004 @ 19:56:
hey, EVE online lijkt me best een vet spel, nu ik het zo zie!
Nou wil ik het misschien spelen, maar iets waarvoor je PM betaald, probeer ik het liever eerst een weekje :)
dus als iemand mij een buddytrial kan geven misschien?
kromme_aap@hotmail.com <- email adres,
quote:

E-mail(s) were successfully sent, see results below.
kromme_aap@hotmail.com O.K.
Thank you for participating in the EVE Buddy Program
:Y)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

goed.. we hebben dus ontzettende mot met CA op het moment :( . Die sukkels spelen echt 'lelijk'. voornamelijk zijn het amerikaanse spelers dus onze stations worden 's nachts gecaptured. Daarnaast verzamelen ze zich allemaal in 1 systeem, dan proberen ze ons te ganken.. zodra het ze niet lukt, warpen ze terug naar safespot en loggen uit .. :S Dan ineens staan er 40 ca mensen voor je station te wachten, net op het moment dat we outnumbered zijn. Echt zo irritant. Ik was op dat moment gedocked, en wilde undocken.. toen moest ik dus lang wachten totdat de omgeving was geladen, met heel veel gele vlekjes.... toen maar weer gelijk gedocked :)

Anyway, heb gisteren dus wel lekker cache heelhuids bereikt, en weer verlaten zonder kleerscheuren. Daarnaast hebben we nog een tegemoetkomende ca fleet gemold (8 schepen, 6bs en 2 cruisers). We waren wel met z'n 15en ofzo, maar geen looses aan onze kant.

't wordt tijd dat cfs / sa en xetic/if een tijdelijke alliance gaan vormen en ca ff uit curse blazen :)

traktor scratch!

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

:) Had Xetic maar moeten nadenken toen ze mijn Corpmate Hatepeace uit de lucht bliezen, en nee dit is geen uitnodiging om de nap e.d. weer te overleggen. Iedereen die onze members waar dan ook opblazen nadat we ze hebben geholpen stations over te nemen die SA had geroofd kan van ons de P. krijgen.

En ik ga ook niet kills neerzetten want dan krijgen we weer het gezeik: AAAA OPSCHEPPER! LEUGENAAR!.... Geen zin in, enige wat ik kan zeggen is: Ik heb lol, en hoop dat Xetic dat ook heeft.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
DreamCatchers schreef op 27 mei 2004 @ 14:01:
:) Had Xetic maar moeten nadenken toen ze mijn Corpmate Hatepeace uit de lucht bliezen, en nee dit is geen uitnodiging om de nap e.d. weer te overleggen. Iedereen die onze members waar dan ook opblazen nadat we ze hebben geholpen stations over te nemen die SA had geroofd kan van ons de P. krijgen.

En ik ga ook niet kills neerzetten want dan krijgen we weer het gezeik: AAAA OPSCHEPPER! LEUGENAAR!.... Geen zin in, enige wat ik kan zeggen is: Ik heb lol, en hoop dat Xetic dat ook heeft.

Dan moet je er ook bij zetten dat hij Xetic waarschuwingen heeft genegeerd en gewoon dwars door Xetic space wilde vliegen..

Maar ja CA is almachtig dus die mogen dat he? :r

Reg. datum: 23 juni 2003

CA alleen is helemaal niet almachtig, anders zouden ze niet zoveel troepen verliezen aan CFS. En het is al een vooruitgang dat je geen kills meer post want die vond ik niet altijd even terrecht als je bijvoorbeeld met 8 tegen 1 iemand verslaat, tja dat kunnen trial members ook wel.
Xanadu Commerce Dept
Reg. datum: 09 december 2003

quote:
FlamerX schreef op 26 mei 2004 @ 20:17:
[...]

Idd, zou een beetje overdreven zijn. En CCP als het net zo'n 1run is als ik ooit kreeg van een agent, dan is het dus met ME/PE 0 ;)

zie het als een T2 module

daar maakt me/pe niet echt uit

jove parts zijn echt leuk gedaan en het begin van een heel lang Jovian event.
mooi om te zien dat sommige corporations giga veel isk hebben uitgegeven en een beetje verkeerd gegokt hebben ;)

ingame nick : Fibrith Alcarin, commerce, Proud to be Xanadu !!!!!!!!

ondertitel? wa'sdat?

nouja, ik geloof dat er 1 incident is gebeurt laatste week. waagaa schoot iemand van ca. zal dus wel hatepeace lovewar zijn. Anyway, daarna is gelijk de oorlog uitgebroken. beetje suf door 1 dode ca pilot. anyway.. zelf zijn we in het verleden ook genoeg mensen kwijt geraakt aan atuk of andere ca corps.. ook 'per ongeluk'.

Maargoed, ik heb inderdaad fun, weer eens wat anders dan suf mijnen :).. anyway, in cache ligt ook veel ark zeg :D. binnenkort maar even een bezoekje brengen :P.

traktor scratch!

Xanadu Commerce Dept

quote:
Erikie schreef op 27 mei 2004 @ 15:34:
Maargoed, ik heb inderdaad fun, weer eens wat anders dan suf mijnen :).. anyway, in cache ligt ook veel ark zeg :D. binnenkort maar even een bezoekje brengen :P.
hehehe is daar nog ark joh mmmzz ;)

Reg. datum: 02 mei 2004

Geen downtime vandaag :)

en kennen jullie deze eve site al ? http://www.eve-extra.com kwam em gisteren tegen en het lijkt alsof ze een corp management site worden. TLBC heeft er nu in iedergeval een forum, en waarschijnlijk meer corps ook al

[edit]
Kan iemand bij mijn corp TLBC zetten ( The Legitimate Businessmans Club)

suzzie wijzigde dit bericht 27-05-2004 15:42 (15%)

Xanadu Commerce Dept

quote:
suzzie schreef op 27 mei 2004 @ 15:39:
Kan iemand bij mijn corp TLBC zetten ( The Legitimate Businessmans Club)

altijd veel goede dingen gehoord over TLBC, jullie zijn weer aan het terugkomen van eigenlijk nooit weg geweest ? ben erg benieuwd en kijk er naar uit

wb :)

^_^;

quote:
Ghostie schreef op 27 mei 2004 @ 15:15:
[...]

Dan moet je er ook bij zetten dat hij Xetic waarschuwingen heeft genegeerd en gewoon dwars door Xetic space wilde vliegen..

Maar ja CA is almachtig dus die mogen dat he? :r
Jep, dat zijn we. :)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

^_^;

quote:
Donny schreef op 27 mei 2004 @ 15:30:
CA alleen is helemaal niet almachtig, anders zouden ze niet zoveel troepen verliezen aan CFS. En het is al een vooruitgang dat je geen kills meer post want die vond ik niet altijd even terrecht als je bijvoorbeeld met 8 tegen 1 iemand verslaat, tja dat kunnen trial members ook wel.
Moet je je afvragen hoe het komt dat we 8:1 iemand verslaan, beter organiseren misschien? :*)

Xanadu Commerce Dept

quote:

what shall i say heheh

zal ff iets leuks opzoeken dan DreamCatchers van FA vs CA

was ook erg leuk

* micks hugs :)

okies , datum 10 mei 2004 : http://myeve.eve-online.c...=topic&threadID=79333

veel plezier met lezen ;)

micks wijzigde dit bericht 27-05-2004 16:12 (23%)

^_^;

En nogsteeds zijn we almachtig en mogen we alles. ;) :P

Reg. datum: 12 januari 2002

quote:
DreamCatchers schreef op 27 mei 2004 @ 16:37:
Ach ja.. dat is tegen xetic niet zo moeilijk ;)

woej
Reg. datum: 23 oktober 2001

thx!

leuk, veel vrijheid, in het begin wennen met de besturing en mogelijkheden maar dat is altijd zo, yay! :P

hooj

ondertitel? wa'sdat?

quote:
DreamCatchers schreef op 27 mei 2004 @ 16:37:
anyway.. ik ben je nog niet tegengekomen in immensea (en cache en detorid). heet je ook dreamcatcher ingame?

traktor scratch!

Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
DreamCatchers schreef op 27 mei 2004 @ 15:54:
[...]

Moet je je afvragen hoe het komt dat we 8:1 iemand verslaan, beter organiseren misschien? :*)

Mja... sommige noemen het organiseren, maar de meeste hebben er toch echt een andere term voor.

Dreamcatchers heet DREAMWORKS (ja allemaal grote letters zodat hij nog meer opvalt)

Donny343 wijzigde dit bericht 27-05-2004 21:26 (15%)

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
Erikie schreef op 27 mei 2004 @ 21:07
[...]
anyway.. ik ben je nog niet tegengekomen in immensea (en cache en detorid). heet je ook dreamcatcher ingame?

Zijn alt is TGIF. Heeft hij hier zelf gepost.

En over de macht van CA valt altijd te twisten.
Op dit moment is hij tanende. En niemand kan voorspellen wat er na Shiva allemaal weer gaat gebeuren.

Trouwens over zeurende GOTers voor buddy trials.
Als je een trial nodig hebt om het wellicht leuk te vinden zou ik zeggen.
Blijf maar weg en laat het echte werk maar aan de fanatiekelingen over.
Zo denk ik er tenminste over.

Reg. datum: 31 januari 2002

fuse... hoe moet je er dan mee kennis maken? het is dat ik een vriend had die het spel had (CU2morO) en ik heb het bij hem gespeeld, en ik vond het tof (waren toen nog geen trials) maar anders had ik nooit gewezen dat het leuk was...

Indi wijzigde dit bericht 27-05-2004 22:29 (3%)

^_^;

quote:
fuse schreef op 27 mei 2004 @ 22:22:
[...]

Zijn alt is TGIF. Heeft hij hier zelf gepost.

En over de macht van CA valt altijd te twisten.
Op dit moment is hij tanende. En niemand kan voorspellen wat er na Shiva allemaal weer gaat gebeuren.

Trouwens over zeurende GOTers voor buddy trials.
Als je een trial nodig hebt om het wellicht leuk te vinden zou ik zeggen.
Blijf maar weg en laat het echte werk maar aan de fanatiekelingen over.
Zo denk ik er tenminste over.

Een demo kan je altijd goed inzicht geven over wat je zelf ervan vind, zo zie ik de buddy trail. Een goeie demo voor mensen die nog twijfelen. Hoe meer mensen spelen hoe meer dev's er komen dus het is voordelig voor iedereen.

En iedereen zijn eigen mening over CA, ik heb er een andere mening over. :)

ondertitel? wa'sdat?

anyway... ben alweer 2 shepen verloren vandaag :( . 1 kestrel, en 1 bb..

de kestrel was een n00b actie van mij :P . Ik wilde wegwarpen van een cruiser met 2x mwd, maar die gast (three) had ook 2 mwd's op z'n cruisert.. dus ik probeerde naar een safespot te warpen, maar voordat ik de warp snelheid bereikte drukte ik nog een x op m'n mwd om z'n cruise missiles te ontwijken :( . nou.. 3 / 4 cruise missiles is genoeg om een kestrel weg te blazen dus :)..

m'n bb was ik kwijt geraakt aan 2 andere cruisers. waren zeer goed ew gefitted. had wel 3x sensor dampers geinstalleerd, maar da's nog altijd te weinig voor 2 cruisers. Helaas :)

en nu ga ik m'n raven uit de kast halen :D, daar haal ik tenminste nog wat kills mee.. trouwens, een paar ca gasten die nu in immensea zitten zijn zeer goed ew gefit. En vechtkunst van sommige is ook zeer goed :(.

anyway.. de lag wordt echt ondragelijk op mijn pc (xp2100, 9800pro,1600x1200, 512ram, winxp) als er een grote fleetbattle (40+) aan de gang is. Echt dikke lag war.. misschien 4/5 fps ofzo. hopelijk is dat bij iedereen zo :) .

Erikie wijzigde dit bericht 28-05-2004 00:16 (15%)

traktor scratch!

Xanadu Commerce Dept

wel leuke actie dus erikie :)

die fleetbattle was dat er ook eentje met close range of op 80km afstand missiles afvuren ?

heeft iemand nog relaxte fraps filmpies ?

Reg. datum: 03 maart 2004

quote:
Erikie schreef op 28 mei 2004 @ 00:07:

anyway.. de lag wordt echt ondragelijk op mijn pc (xp2100, 9800pro,1600x1200, 512ram, winxp) als er een grote fleetbattle (40+) aan de gang is. Echt dikke lag war.. misschien 4/5 fps ofzo. hopelijk is dat bij iedereen zo :) .
Probeer eens wat meer intern geheugen.. vriend van mij heeft 2gig erin.. heeft nie veel last van de lag bij de grote battles

^_^;

Gisteren na onderzoek bleek dat er een alt van Xanadu in VOTF zat, je had hem moeten horen schreeuwen toen we zijn taranis opbliezen. Sommige hadden in hun broek gezeken van het lachen.

Het gebruik van alt characters is naar mijn mening lame, maar kennelijk nodig. :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: