Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE Online deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 januari 2002

quote:
Infernis schreef op 21 mei 2004 @ 22:36:
[...]

duidelijk nog niet getest op chaos?

cruisemissiles gaan nu tegen 5.5km/s
frigates = toast

"ja, dan fit je toch gewoon 2 x mwd?"

en wat blijft er dan nog over voor een deftige fit?
juist ja, nix :p
Duh, ik weet ook wel dat dit nog niet op chaos is. Dat betekend niet dat dit niet zal veranderen.

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

dit raap ik net uit de devblog reacties.

is van "Eight" das een Dev ofzo toch?
iig, hij heeft wel goeie reactie op het alles:
quote:
An interceptor with 50% reduced sigRadius and any frigate with a MWD without sigRadius penalty was tested in the new accuracy system: It was virtually impossible to hit with cruiser weapons. Even webbed. It took two webs and tracking mods to hit it. Even then with difficulty. The 5% per level interceptor skill is actually MUCH more significant in accuracy than the 10% used to be (probably by more than 1,000 times). Any alternative changes to MWDs which would balance them in combat would make them very poor for traveling, or delay the new accuracy until changes which are a 'maybe' for Shiva could be prepared.
Regarding the new falloff of artilleries: The old falloff was only acceptable in the old system where accuracy fell off extremely dramatically. A very large numeric falloff advantage was only a minor effective advantage. In the new system falloff is far more significant. This means the weapons with the extreme falloff got an extreme boost. To even things back out some their falloff was decreased (it's still the longest of any class). If you recall the dev blog which explained the new accuracy you have 50% accuracy at Optimal+Falloff now. That would have put 1400mm Artillery at 40+60=100km (80km with EMP L), and even the supposedly long range 425mm Railgun at 48+24=72km (40km with Antimatter L). Now things are more reasonable.

bij de weg, komen er nou wel of geen mini siege launchers bij die patch over 2 weken??
want dan hoef ik missile launcher ops dus niet naar lvl 5 te trainen als die dingen niet komen. cruise missiles in een cruiser is mijn plan...

of word het dus helemaal onmogelijk gemaakt om andere betere missiles te gebruiken dan de missiles die voor jou schipklasse gemaakt zijn??

TepelStreeltje wijzigde dit bericht 22-05-2004 16:07 (14%)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Reg. datum: 01 februari 2001

quote:
TepelStreeltje schreef op 22 mei 2004 @ 14:04:
bij de weg, komen er nou wel of geen mini siege launchers bij die patch over 2 weken??
want dan hoef ik missile launcher ops dus niet naar lvl 5 te trainen als die dingen niet komen. cruise missiles in een cruiser is mijn plan...
"Mini siege launchers" komen met de patch, ze heten cruise missile launchers. Deze zijn bedoeld voor bs, niet voor cuisers.
quote:
of word het dus helemaal onmogelijk gemaakt om andere betere missiles te gebruiken dan de missiles die voor jou schipklasse gemaakt zijn??
Ja, cruisers zullen het met heavy missiles moeten doen.

Fairytale gone bad...

quote:
N1cOlaJ schreef op 22 mei 2004 @ 17:53:
[...]
"Mini siege launchers" komen met de patch, ze heten cruise missile launchers. Deze zijn bedoeld voor bs, niet voor cuisers.

[...]
Ja, cruisers zullen het met heavy missiles moeten doen.

dat vind ik dus echt te schraal...
je maakt dus niet echt een kans tegen een BS in een cruiser geloof ik.
de guns die een cruiser heeft doen een BS niet zo veel pijn. missiles van een cruiser dus al helemaal niet.. enige dat dus overblijft in de cruiser wat handig is, is een BB, omdat je daar lekker mee kan EW'en....

of zie ik het weer helemaal verkeerd :S :?

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

errr...w00t!
Reg. datum: 22 januari 2001

quote:
TepelStreeltje schreef op 22 mei 2004 @ 20:11:
[...]

de guns die een cruiser heeft doen een BS niet zo veel pijn. missiles van een cruiser dus al helemaal niet.. enige dat dus overblijft in de cruiser wat handig is, is een BB, omdat je daar lekker mee kan EW'en....

cruiser = ~7 mil
BS = ~100 mil

snappie? :)

ByeBye EVE-Online, Hello Wold of Warcraft.

Reg. datum: 19 juni 2001

ooh, wat zijn die micro aux power cores toch leuk :)

* Skuzz knuffelt rifter met 3x 280, MWD en Med Shield Booster

Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
[...]

Thorax met blasters kan nog wel een hoop damage doen hoor ;)

Reg. datum: 19 juni 2001

quote:
[...]

cruisers met 2x 100mn AB zijn leuk om frigjes mee te pakken :)

Fairytale gone bad...

o
quote:
Infernis schreef op 23 mei 2004 @ 05:40:
[...]

cruiser = ~7 mil
BS = ~100 mil

snappie? :)

jep :)

maar ben der niet blij mee zeg maar...
heb liever dat je ook echt wat hebt aan je cruiser in battles...
mjah, je werkt natuurlijk niet maanden naar een BS toe, om vervolgens gekilled te worden door een friggeh...

mjah, its for the best denk ik :)

vind het alleen jammer dat de interceptor frigs niet echt meer de moeite waard zijn als je dmg wil doen na deze patch... dus ik ga maar naar de BS werken... en niet naar de IC toe (wat ik aanvankelijk van plan was)

Hoi lui,

Nog een nieuwe NL speler hier :)
Kan ik aan de lijst toegevoegd worden a.u.b.?

in-game name: Saqho
corp: geen.

Ik heb een beetje EVE geprobeerd tijdens de beta en vorig jaar ergens,
maar ben nu pas een weekje serieus bezig en zie dat ik dit toch wel een tijdje blijf spelen. (Afgaande op m'n Elite, Frontier en First Encounters verslavingen.)

Anyway, begin wel te merken dat het vrij noodzakelijk is om een corp te joinen om met volle teugen van het spel te genieten, dus als iemand van jullie nog een plekkie heeft :*)

frankinator: Ik heb heel dit weekend alle EVE threads hier zitten lezen tijdens agent-missies en mining en die chatlog van je was echt briljant. Heb me zitten bescheuren: "I'm not dr. Phil". Hoe kom je er op :)

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik denk dat de meeste corps hier wel mensen zoeken, mercatoris in ieder geval wel ;)

\o/ voor EVE als #1 in de Got Games Verkiezingen in de MMORPG categorie :)

StarLite wijzigde dit bericht 23-05-2004 23:18 (32%)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Fairytale gone bad...

heb maar 1 op 1 ding, 1 spel 1 ding aangeklikt, in die hele verkiezing.
eve :)

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

quote:
TepelStreeltje schreef op 23 mei 2004 @ 23:59:
heb maar 1 op 1 ding, 1 spel 1 ding aangeklikt, in die hele verkiezing.
eve :)
ja ik ook :P .. 'k speel niks anders.. nouja.. 90% wanneer ik een spelletje speel. (soms is sims 8in1 ook erg vermakelijk :) )

traktor scratch!

Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
aerique schreef op 23 mei 2004 @ 22:30:
in-game name: Saqho
corp: geen.
done... en in HazOps is altijd plaats natuurlijk ;)

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

Het lijkt erop dat iedereen druk bezig is ingame. ;)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

-
Reg. datum: 09 januari 2003

Hehe, ik volg echt om het half uur de reports van die nieuwe war CA vs Xetic. Ik vindt het echt allemaal laggen wou dat ik mee kon vechten :9. Misschien dat ik erheenvlieg met een shuttle ofzo gewoon om te kijken ;)

Maar ik ben eerst bezig met skills omhoog te gooien. Morgen heb ik me MWD skill, en daarna over naar missles. Heb als doel heb ik een interceptor vliegen, ookal worden die misschien slechter in de patch. Ben nu ook al pvp corps aan het bekijken om er een te joinen. Die Omega War Academy spreekt me wel aan, gratis schepen, geld voor skills en de pvp training _/-\o_ . Maar dat zien we wel als ik een beetje skills heb.

Enne voeg mij ook maar toe in het lijstje.
Ingame name = Kurthag
Corp = Federal Navy Academy 8)7 niks dus :X

2drunk wijzigde dit bericht 26-05-2004 00:03 (3%)

If im not back in 5 minutes... Wait longer

quote:

Anyway, begin wel te merken dat het vrij noodzakelijk is om een corp te joinen om met volle teugen van het spel te genieten, dus als iemand van jullie nog een plekkie heeft :*)

frankinator: Ik heb heel dit weekend alle EVE threads hier zitten lezen tijdens agent-missies en mining en die chatlog van je was echt briljant. Heb me zitten bescheuren: "I'm not dr. Phil". Hoe kom je er op :)

W00t nieuwe spelers is altijd goed, en dank voor het compliment. 8) dr is nog meer van meer leuk spul als dat te vinden op http://miamivice.pelicansoiree.com er staan al wat screens op van de eerste acties met medegotters. Is dus het board van mn driemanscorp: Miami Vice. Helaas invite only :P.

Dat Hazard Ops is misschien wel wat voor je, heb Aurelius en MortyM gesproken die daar allebei inzitten volgens mij, en persoonlijk krijg ik de indruk dat beide heren weten waar ze mee bezig zijn en ook nog eens een normaal gesprek met je kunnen voeren. Kwaliteiten die helaas niet altijd terug zijn te vinden in de average eve piloot.

http://home.wanadoo.nl/frankspam/frankinator6.jpg

Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
frankinator schreef op 26 mei 2004 @ 01:28:
[...]

W00t nieuwe spelers is altijd goed, en dank voor het compliment. 8) dr is nog meer van meer leuk spul als dat te vinden op http://miamivice.pelicansoiree.com er staan al wat screens op van de eerste acties met medegotters. Is dus het board van mn driemanscorp: Miami Vice. Helaas invite only :P.

Dat Hazard Ops is misschien wel wat voor je, heb Aurelius en MortyM gesproken die daar allebei inzitten volgens mij, en persoonlijk krijg ik de indruk dat beide heren weten waar ze mee bezig zijn en ook nog eens een normaal gesprek met je kunnen voeren. Kwaliteiten die helaas niet altijd terug zijn te vinden in de average eve piloot.

Ik zit niet in Hazops hoor maar toch bedankt :P

edit: en morty volgens mij ook niet ;)

Ghostie wijzigde dit bericht 26-05-2004 10:51 (3%)

Fairytale gone bad...

quote:
frankinator schreef op 26 mei 2004 @ 01:28:
[...]

toch beter in de start post kijken frank :)
beide zitten ze niet in Hazard ops.

kurthag is verder welkom bij hazard ops hoor :)
ga ff in het GoT kanaal rondhangen, en spreek antonius aan over joinen :)

TepelStreeltje wijzigde dit bericht 26-05-2004 10:52 (8%)

Reg. datum: 23 oktober 2000

Hebben Xetic en CA mot?
Ook fijn.

Maar het gaat nu spannend worden met het verzamelen van die Jove stukkies. De winnaar krijgt cloak tech bpo's. Gaat nog interessant worden zo.

Endelijk dat CCP wat meer aandacht besteed aan het RPG gehalte.

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
fuse schreef op 26 mei 2004 @ 16:26:
Maar het gaat nu spannend worden met het verzamelen van die Jove stukkies. De winnaar krijgt cloak tech bpo's. Gaat nog interessant worden zo.

Wel jammer dat degene met het meeste geld de meeste parts kan kopen en dus de BPO krijgt, erg grote kans dat een grote corp als techell weer de BPO krijgt en het spul weer voor ripoff prijzen gaat verkopen :/
Ach jah, cloaking is niet erg zinvol behalve voor spies anyways :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Fairytale gone bad...

die cloaking shit kan me echt helemaal geen ruk schelen wie het krijgt.

hoop alleen dat je niet kan schieten als hij aan is, en dat er DIKKE negatieve kanten aan komen.
net zoiets als MWD dus...
en hoop ook dat er een mod komt om die dingen te detecten.

Witlof ^^

quote:
fuse schreef op 26 mei 2004 @ 16:26:
Hebben Xetic en CA mot?
Ook fijn.

Cloak tech BPC's .... geen BPO's .... waarschijnlijk zelfs maar 1 run ... tenminste dat was het antwoord van Hammerhead vanmiddag op IRC.

... MMORPG Addict.

woej
Reg. datum: 23 oktober 2001

hey, EVE online lijkt me best een vet spel, nu ik het zo zie!
Nou wil ik het misschien spelen, maar iets waarvoor je PM betaald, probeer ik het liever eerst een weekje :)

dus als iemand mij een buddytrial kan geven misschien?
kromme_aap@hotmail.com <- email adres,

BvD

Raz0r81

hooj

Labrat

quote:
CRiMiNaL schreef op 26 mei 2004 @ 17:50:
[...]

Cloak tech BPC's .... geen BPO's .... waarschijnlijk zelfs maar 1 run ... tenminste dat was het antwoord van Hammerhead vanmiddag op IRC.
Idd, zou een beetje overdreven zijn. En CCP als het net zo'n 1run is als ik ooit kreeg van een agent, dan is het dus met ME/PE 0 ;)

Systeemspecs | Sinds augustus helemaal compleet :D

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: