MacBook 2ghz CD, 1024 mb, 80GigSata. Ipod Nano 2gb. Imac 24'' 2.16ghz C2D, 2048 MB, 250GB. Opel Corsa 1.7CDTI (rooie TI 100 PK)
SPECS | Nikon D50 kit, Nikkor 70-300mm 1:4.5-5.6 AF-S VR
Is de glasplaat special gehard of is dit een "gewone" glasplaat?
Reality beats fiction by far!
Alsof PC en buro gewoon bij elkaar horen....
Petje af!!! Compliment!!!!
I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!
Met gepaste tederheid walste zij over hem heen, als een hoempapa-band op een crematie.
blaat.
@vermicellisoep ik heb idd een optische muis, ik heb nu dus een LEITZmat afgeleid van dat topic een paar weken geleden.
@ppleeuw het is een recom blackstealth met 3 windows maar ik ga 1 windows dichtmaken de rechtse want dat is een rommelige kant van m'n case, misschien lak ik hem wel dicht. dat plexi kan er vanaf maar dan is de case niet mooi meer gaat mbv van die dikke thumbscrews.
@johnnyburn die voorkant lijkt in het echt voornamelijk zwart er zit niet echt veel kleurverschil in, maar je hebt gelijk stealthed zal het er mooier uitzien, maar dat ga ik nog eens helemaal uitvogelen.
MacBook 2ghz CD, 1024 mb, 80GigSata. Ipod Nano 2gb. Imac 24'' 2.16ghz C2D, 2048 MB, 250GB. Opel Corsa 1.7CDTI (rooie TI 100 PK)
Alleen de achterwand vind ik zelf niet zo heel mooi.
Bij bv praxis kun je een soort traanplaat achtig HDM wand panelen kopen. Die zijn heel mooi voor achter zo bureau.
En nee ik heb niet over die lelijke traanplaat folie.
Drive-in Shows :: Club 212 :: Orpheus Blog :: Arcade Mania
voor GEEN meterquote:HIValicious schreef op 06 mei 2004 @ 15:16:
pakt je optische muis dan wel goed?
Maar dat heb je zo opgelost. Zo led muismat met zwarte bovenkant is denk ik wel erug mooi voor op je bureau.
Drive-in Shows :: Club 212 :: Orpheus Blog :: Arcade Mania
quote:protheus schreef op 06 mei 2004 @ 15:21:
LoL,
Maar dat heb je zo opgelost. Zo led muismat met zwarte bovenkant is denk ik wel erug mooi voor op je bureau.
nou weet ik niet want het licht van de ledjes zullen door het glas schijnen, zou ik eens moeten testen.
Weet toevallig iemand of een optische muis het op matglas doen, daarmee bedoel ik de onderkant mat, dus dat de bovenkant mooi glad blijft.
Ga zo door
1
loewe planus + xbox + logitech z680quote:otte89 schreef op 06 mei 2004 @ 17:29:
Zeer wreed man.!!
Ga zo door
wat voor tv is dat op 4e plaatje ? loewe ?
1
Reg. datum: 09 november 2000
quote:Blackstealth schreef op 06 mei 2004 @ 17:17:
[...]
Weet toevallig iemand of een optische muis het op matglas doen, daarmee bedoel ik de onderkant mat, dus dat de bovenkant mooi glad blijft.
Ik zou zeggen, probeer dat eens door op de onderkant van je bureau een wit papiertje ofzo te plakken... (makkelijk weer schoon te maken
ik heb het vermoeden dat het door spiegeling niet gaat werken...
I don't have a solution; but I do admire the problem.
Is dat niet die folie wat je op ramen kunt plakken om hetzelfde effect te krijgen als matglas (gezandstraald). zo ja moet ik eerst eens testen of het niet vuil wordt als ik het aan de bovenkant plak en of het slijtvast is. iemand hier ervaring mee?quote:Killerhond schreef op 06 mei 2004 @ 23:07:
uhm probeer is met 3D film te prutsen, weet zo niet waar je het kunt halen mss dat iemand @ GoT het weet, dat is van dat matte plak plastic
Dat spul hebben wij ook op een aantal ramen. Mijn MX700 deed het daar maar matig op. En eenmaal met je vette vingers er aan en het is smerig.quote:Blackstealth schreef op 06 mei 2004 @ 23:13:
[...]
Is dat niet die folie wat je op ramen kunt plakken om hetzelfde effect te krijgen als matglas (gezandstraald). zo ja moet ik eerst eens testen of het niet vuil wordt als ik het aan de bovenkant plak en of het slijtvast is. iemand hier ervaring mee?
Luchtkoeling is voor brommers -- Spekjes
Tuurlijk wel, gewoon de rest afplakken en dan zandstralen....quote:HIValicious schreef op 06 mei 2004 @ 23:23:
wel mooi lijkt me als je dan een stuk mat glas erin zou hebben voor te muizen ... puik id alleen niet reeel haalbaar
* FiXeL kijkt eens naar zijn home-made buro... wordt eens tijd om op te ruimen, de mijne is 3x zo groot en ligt vol
Dye, Biatch!
Dit topic is gesloten.