Dookie Fundamentalist
Reg. datum: 08 mei 2004
Vast wel, want als ik kijk naar de kappen van kisten wat daar allemaal mee gedaan wordt, en er zitten nog 0 komma nu krasjes op.quote:real_FireFly schreef op 13 mei 2004 @ 22:32:
[...]
Zorgt dat spul ervoor dat het gelijk krasvast wordt? Wij hebben nieuwe plexiglas ramen in onze boot. Het is wel een min of meer krasvast type maar het krast nog wel een klein beetje, vooral als er straks ruitenwissers opkomen
De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
ik kan aan de resolutie van je pics niet echt zien wat je bedoelt, maar ik heb zo wel een idee.... is dit misschien niet een goed excuus om een andere kast aan te schaffen?quote:zBEASTORz schreef op 13 mei 2004 @ 22:42:
Ff weer een mislukking. men voorpaneel verneukt van men kast, snif
[afbeelding]
Dan maar een houte voorkant.
[afbeelding]
Dye, Biatch!
Blaad
Reg. datum: 13 mei 2004
de gewoonlijke vingers tussen de fans...
en de domste fout die ik ooit heb gemaakt:
ik kocht 2 jaar geleden een nieuw MSI mobo, geheugen en een Athlon 1700XP...
ik fijn alles met me broertje in elkaar gescheten en aanzetten... we zien ff het bios scherm en daarna helemaal nix meer... opnieuw gestart en nu helemaal nix...
wij naar Powerline om het na te laten kijken... zij kijken en gaan me uitlachen...
want wat had ik nou gedaan: een Pentium 433 koeler op de Athlon 1700 gezet zonder enige pasta of wat dan ook...
kreeg gelukkig wel een nieuwe Proc!
Verder had ik ook nog een keer een CCFL in me kast gedaan en daar zat ook een soort van convertor ding in zodat ik er 2 CCFL's aan kon hangen... maar me broertje en ik hadden tape over dat ding gedaan zodat we um netjes konden wegwerken. Bleek ik tape over het "ventilatie gaatje" gedaan te hebben... dus na een tijdje pc'en hoor ik geknetter en zie ik rook uit me pc komen... dus ik snel me pc uitgegooid en ja hoor... heel dat ding gesmolten... me kast ruikt er nog naar...
moet nog steeds een keer die CCFL aansluiten...
verder ben ik over het algemeen voorzichtig... maar die keren dat het mis ging heb ik dus te snel gewerkt en me niet goed laten informeren...
Hu hoe heb je dat geflikt dat tweede? een stroomconnector heeft toch aan 1 zeide ronde hoekjes anders past ie niet.quote:Timius schreef op 29 april 2004 @ 21:12:
C&C Renegade? Al die cds zijn gewoon brak. Renegade is ook overleden in mijn cd drive (geen dramatische explosie maar doet et gewoon nie meer).
On topic: khad dus in de voorkant van me kast allemaal kleine mooie luchtgaatjes gemaakt in een mooi patroon, waar dan het licht van een led fan doorheen scheen. Was echt een heel mooi gezicht. Tot ik op een late avond op het geniale idee kwam om de gaatjes te verbinden zegmaar... door kracht te zetten met een schroevendraaier. Zou de airflow te goeden komen.
Needless to say, ik zit nu met een kast vol met allejezus lelijke scheuren en stukken plastic die er overal uit steken. Ik hoop nog steeds ergens in de schuur een mooi vijl te vinden om het beetje netjes bij te werken (te lui om naar de winkel te gaan en er eentje te kopen... )
Oh ja, en ik had keertje die stroomconnecter van de floppydrive er verkeert om in gedaan --> floppy dood.
ik was klaar met mijn paintmod en ik wilde de kap weer op mijn (nog draaiende) desktop pctje zetten ik trok de pc een stuk naar voren om er zo beter bij te kunnen.
wat ik niet zag was dat ik een radio die op mijn boekenplank stond meetrok
oftewel een mooi schijfje van 120Gb en 2 maanden oud kapot.
(leuk joh als daar al je schoolspullen op staan en ik niet slim genoeg geweest ben op ooit eens een back-up te maken...
de oude schijf is nu trouwens een goede geheugen steun voor back up's.
May the force of cafëine be with you!
Ben bezig hier en daar wat modjes uit te voeren met plexi.
Zagen, gaatjes boren, casefan passen etc.
Nou alles past, hehe
Een mooii ontwerp gemaakt op het plexi, alles voorzichtig uitgesneden, en de uitgesneden delen mat gestraald.
Yes alles gelukt....
ALEEN ONDERSTENBOVEN.....
GGrrr weer opnieuw...
Dat is zeker kloote, helemaal als je denkt dat alles gelukt is, en dan ge je passen......quote:shaggy8675 schreef op 18 mei 2004 @ 07:47:
Foutje deze week.
Nou alles past, hehe
Een mooii ontwerp gemaakt op het plexi, alles voorzichtig uitgesneden, en de uitgesneden delen mat gestraald.
Yes alles gelukt....
GGrrr weer opnieuw...![]()
Blaad
Was cd'tje aan het branden, met Nero, vergeten optie cd-la openen na branden...
Was dus bijna klaar, ik kom terug lopen, schiet net mijn cd-la open, loop ik er met mijn been tegenaan, dvd brander naar zijn grootje
Toen maar een nieuwe gehaald
Blijvende onder de naam Administrator en voor de hyverz onder ons...
Reg. datum: 16 februari 2004
Ging opzich best goed tot dat ie er bijna in zat toen ging het wat moeilijker!
Ik niet kijken gewoon door drukken dan lukt het vanzelf! (lukte ook wel)
Alleen mobo naar de klote, paar condensatoren kapot gedrukt.
Mobo te groot of kast te klein
GSus
LoL
>>>> Project PiXFrame <<<<
da's ook kort dan, ik heb hier een complete windows install gedaan op een P166MMX zonder heatsink, clip was kwijtquote:Johannusvanudos schreef op 18 mei 2004 @ 12:37:
zo heb ik ooit de koeler van mijn proc erafgeduwd met een cd-drive, toen aangezet en na 5 min viel de pc uit... was een pentium1 dus kon nog wel 5 min zonder koeling, maar toen toch echt niet meer
PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker
Resultaat: volledig werkende computer (tot mijn grote verbazing want de HDD was druk bezig op dat moment), muur lichtjes beschadigd, telefooninstallatie kapot, telefoondraad kapot, geirriteerde vader, niet verder kunnen opzoeken op google voor ons groepswerk
dan in de bodem van de kast een schakelaartje gemonteerd (kast omhoog,schakelaar sluit) en een 12 volt batterij, ook weer getest alles werkte prima. dus wil ik m'n laatste werk tonen aan een vriend van me, laad de batterijen op en sluit ze aan. om te demonstreren hoe het werkt til ik dus de kast op en hoor niks, nog geen seconde later een grote knal, iedereen verschoot, bleek ik de batterijpak verkeerdom aangsloten te hebbe en dus een condensator gemold te hebbe. nu mocht er ooit iemand het idee hebbe zo een "sirene kitje" te monteren, verkeerd om monteren van de baterij zorgt wel voor wat meer kabaal dan het oorsronkelijk bedoeld was, is dan wel een wegwerpschakeling geworden
Ik had een P1 destijds en die stond in netwerk met de AMD700.
Zijn Hdtje was ong 500MB. Nou die kon ik wel gebruiken. Hij kreeg nieuwe PC. Maar hij wilde nog graag zijn data van de schijf hebben. Nou die kunnen we bij mij dan ff inbouwen in me P1 en dan kopieer ik die zooi wel naar de AMD en zet het ff op een cdtje voor je. Nou prima id. Dus wij stappen op de fiets, HD onder de arm in een doosje met wat schuim daarin. Bij mij aangekomen.
Mijn kast open. Jumper HD op Slave. Monteer hem in het rekje, sluit hem aan. En zet PC aan. ehm Piep, Piep, Piep! Huh? Wat nu???? :S:S Dus die schijf los. PC doet het weer. Hmm vreemd. Nog eens proberen vanaf stap 1. (Had ik dat maar niet gedaan...)
Weer Piep Piep! GVD kut schijf. boot wel ff zonder schijf om te kijke of me pc het ngo doet. schijf eruit. PC aan. Piep piep! ???
Later die week die 500MB harddisk naast onze hut (ja dat was toen helemaal da bomb, iedereen uit de wijk had ze eigen hut in de bosjes, wij hadden de coolste en de grootste, langs de snelweg achter een geluidswal
Helaas mijn PC kapot
End of story
Aan alcoholhoudenden worden geen minderjarigen verstrekt.
Komt niet door de bios heen. Even in een ander systeem geprobeerd=geen boot.
Op het mobo een andere cpu=boot
Net mijn cpu die nog maar ongeveer 2 a 3 uurtjes in mijn eigendom was gedood
By the way heb ook een SIS746 al een jaar geleden vermorod door een mislukte voltmod
quote:shaggy8675 schreef op 18 mei 2004 @ 07:47:
Foutje deze week.
Nou alles past, hehe
Yes alles gelukt....
GGrrr weer opnieuw...![]()
Zo ga het morgen weer eens proberen.
Nieuw plaatje, model erop uitgesneden, en morgen stralen....
Deze keer zit ie wel goed..hehe
Edit.
Het is gelukt, het staat bij casmods.
Titel: M'n eerste plexi mods aan de kast.
shaggy8675 wijzigde dit bericht 19-05-2004 23:42 (9%)
Vage boel hier
Gr@tz, Groovie
Bedrijf begint te groeien en baas koopt in de winter een nieuw pand. Baas wil in het pand ook nog een klein call-centre inrichten en koopt daarvoor 6 pc's (in losse onderdelen). Baas denkt handig te zijn en ze zelf even in elkaar te draaien, dus baas gaat in het midden van het kantoor zitten, trekt alle verpakkingen open en legt de losse onderdelen op de vloerbedekking om hem heen (nieuwe vloebedekking). Baas draait de 6 pc's in elkaar, blijkt slechts 1 pc nog te werken. Oorzaak: vloerbedekking bleek synthetisch te zijn en baas had net iets te vaak met zijn plastic zolen er overheen gelopen en met de statische elektriciteit z'n onderdelen gemolt...
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
Software op maat van uw behoeften aan voordelige prijzen op www.GoodSoft.be.
Naja ik heb het met veel gedult kunnen fixen dmv een ultra loop en pinset....
Dit is een kwaliteitspost, mijn sig ruleert!
quote:KnoWL3Dge schreef op 19 mei 2004 @ 14:38:
Intel 2,66 gieg proc die aan gare koelstrip blijft hangen wanneer je de koeler eraf haalt... resultaat: stuk of 5 pinnetjes erg krom en 3 helemaal plat!![]()
Naja ik heb het met veel gedult kunnen fixen dmv een ultra loop en pinset....
veel succes
ik heb er veel rechtgebogen met die afsluitplaatjes van de achterzijde van de pc, werkt prima als je er maar mee overweg kan
3 Compo's: een acer laptop, een dell dimension desktop en een PB Dream machine van zoveel jaar oud...
De 1e 2, geen probleem
Maar hoe deed je die case van die PB ook weer open?
Alle vijsjes los, niets bewoog...
De bovenkant proberen los te krijgen
KRAAAK
los... voorgoed
achja, wat superlijm op, en klaar
http://www.shuttlesim.be => Free Space Shuttle simulator!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.