Reg. datum: 29 mei 2004
Je had er gewoon ff ander kleurtje plexi (blauw ofzo) in moeten zetten en dan een lampje erachter, dat ziet er nog best aardig uit.quote:
GoT Index » Casemodding » [CM] De mislukkelingen - deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Je had er gewoon ff ander kleurtje plexi (blauw ofzo) in moeten zetten en dan een lampje erachter, dat ziet er nog best aardig uit.quote:s3m schreef op 25 juni 2004 @ 00:30:
Van de week iets gehad wat toch wel een flinke mislukking is te noemen.![]()
Ik en een maat blij een desktop-kast aangeschaft om een mp3bak van te maken. Gelijk een dremel(-look-a-like) gehaald om een leuk windowtje in die kast te slijpen. Na ongeveer twee uur met die dremel in die kast ploegen, wij blij dat we een mooi driehoekig window uit de kast hadden gehaald, die precies boven een gedeelte van het mobo zou komen. Ik pak de rest van de case erbij om de kap er even op te zetten. Hadden we met onze lompe hoofden (), het gat boven het hddrek gezaagd ! Je zag nu dus door het window een lelijk rek zitten. Eerste mod van mij en gelijk al goed verkloot.
![]()
Wel hard om kunnen lachen overigens..
[afbeelding]
Het gat bij de harddisk zat er dus eerst in ..
Jellabie wijzigde dit bericht 04-07-2004 18:25 (4%)
De Nederbelg ! | I'm a Great Worklog Contestant and so are you...
LOL zoiets overkwam mij ook.. ik zaagde het gat in het verkeerde panel... had alles netjes uitgedacht afgeteken, en kwam er toen achter dat ik de panelen omgedraait had.. ik heb nu dus aan beide kanten een window... DOH!quote:s3m schreef op 25 juni 2004 @ 00:30:
Van de week iets gehad wat toch wel een flinke mislukking is te noemen.![]()
Ik en een maat blij een desktop-kast aangeschaft om een mp3bak van te maken. Gelijk een dremel(-look-a-like) gehaald om een leuk windowtje in die kast te slijpen. Na ongeveer twee uur met die dremel in die kast ploegen, wij blij dat we een mooi driehoekig window uit de kast hadden gehaald, die precies boven een gedeelte van het mobo zou komen. Ik pak de rest van de case erbij om de kap er even op te zetten. Hadden we met onze lompe hoofden (), het gat boven het hddrek gezaagd ! Je zag nu dus door het window een lelijk rek zitten. Eerste mod van mij en gelijk al goed verkloot.
![]()
Wel hard om kunnen lachen overigens..
[afbeelding]
Het gat bij de harddisk zat er dus eerst in ..
Heb je daar geen foto van?quote:ToolkiT schreef op 05 juli 2004 @ 06:52:
[...]
LOL zoiets overkwam mij ook.. ik zaagde het gat in het verkeerde panel... had alles netjes uitgedacht afgeteken, en kwam er toen achter dat ik de panelen omgedraait had.. ik heb nu dus aan beide kanten een window... DOH!
Pimp My PC
Je kunt wel 230 uit 3 draden 400 volt halen, maar dan moet je wel een rechtlijnige belasting hebben.quote:jeroen77 schreef op 10 mei 2004 @ 16:50:
[...]
hoe heb je van 380V( tegenwoordig 400V) om gezet naar 220V( nu 230V)?
bij 380(400)V heb je 5 draaden L1 L2 L3 N GRNT
om hier 220(230)V uit te haalen moet je L1+N of L2+N of L3+N gebruiken.
als je bv. L1+L2 gebruikt komt er gewoon 380(400)V op de bedrading te staan.
jopionozem wijzigde dit bericht 05-07-2004 16:52 (54%)
quote:amour021 schreef op 05 juli 2004 @ 11:26:
[...]
Heb je daar geen foto van?Ik wil wel eens zien hoe je dat hebt opgelost!
euss wijzigde dit bericht 06-07-2004 11:05 (10%)
Compromis ?! Hoezo heb ik het mis dan? | Specs
quote:HerbyNL schreef op 06 juli 2004 @ 10:08:
Hmmz 1 keer een voeding opgeblazen door ff het even het schakelaarje om te zettenennuh ook is tijdens het bouwen van een pc vet hard me vinger opgehaald en een hele pc onder lopen bloeden! Dat werd dus soppen. Verder is mijn reputatie vlekkenloos
CiP: Blue Nami Check thoisch.nl voor worklogs Sponsors:BG-Computers en Koop Electro
erikver wijzigde dit bericht 15-07-2004 00:07 (3%)
Life's not a Krentenbol
greetings Lammmetak | Apple Macbook Pro 15" inch + LED display , Core 2 Duo T7500 2,2ghz,Nvidia 8600m GT 128 MB, 120 GB schijf| http://aerofx.nl | http://wieger.aerofx.nl
he cool, die case heb ik ook( alleen dan zwartquote:Bizzarro schreef op 24 juli 2004 @ 16:38:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste geeft het beste de kleur weer. Het is metallic Blauw.
Maar goed, wat is er gebeurd: Ik had een spuitbus gekocht met verf, en ging aan de slag. Schuren, schoonmaken, laten drogen en daarna spuiten maar.
Op een gegeven moment begint de bus te sputteren en heb ik allemaal "klonten" verf op mn zeipaneel. Enkele ogenblikken later kapt de bus er compleet mee (ik denk dat de verf nog te klonterig was terwijl ik toch goed heb geschud en daardoor is vast blijven zitten)
Mn vader dacht handig te zijn door die "klonten" weg te vegen waarvan hier het resultaat.
Nou ja, maakt toch weinig uit, ik moet het toch helemaal overnieuw doen. Maar ik baal wel, want nu moet ik eerst weer wachten totdat het goed droog is.
bigfoot1942 wijzigde dit bericht 24-07-2004 16:52 (3%)
Bizzarro wijzigde dit bericht 24-07-2004 16:57 (24%)
Bij chieftec staat dat onderop (aan de binnenkant).quote:Bizzarro schreef op 24 juli 2004 @ 16:57:
Geen idee, ik heb die kast nu zon 4 jaar (of was het nou 3), maar ik vond hem nu saai worden en ik wilde hem dus een kleurtje geven. Gaat ook wel lukken, jammer van de brakke spuitbus/vader met te snelle handjes
.
Edit: Super 5 staat op de casebadge voorop. voor de rest kan ik geen nummertjes ontdekken (of t moet ergens achter hardware zitten)
De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Ik heb tijdens het overzetten van hardware van de ene kast naar de andere kast ook de floppy kabel er verkeerd om ingezet. Het lampje van de FDD bleef de hele tijd branden en ik kon maar geen diskette lezenquote:magliaveli schreef op 26 juli 2004 @ 22:08:
O en natuurlijk een keer ide kabel van diskettedrive er verkeerd om in, heeft 2 drivejes gekost voor ik daar achter was.
Intel Core2Duo E6700, Asus P5N32-E SLI Plus, 4GB Corsair PC6400 CL4, Club 3D Geforce 8800GTS 640MB, NEC 3540A, Asus E616P3, WD Raptor X WD1500AHFD, Hitachi Deskstar T7K250 250GB, Samsung SyncMaster 226CW, Thermaltake Tsunami, Coolermaster 450W
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Casemodding » [CM] De mislukkelingen - deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus