Lanparty bij ons thuis (1e jaar) en wij wel even op een ingenieuze wijze 380 omzetten naar 220V...
Bleek niet te werken en een hele hoop mensen hadden hun pc al aangesloten, maar gelukkig (

) nog niet aan... behalve een 19" Sony, die hevig begon te klikken en daarna met een knal afscheid nam...
Dikke stinkende wolk rook er bovenuit die aan het einde vd dag nog te ruiken was
Maatje van de eigenaar heeft toen bij de winkel waar die werkte de monitor laten stuiteren en hij kreeg een vervanger mee
Vorige week op stage, even mijn stage-pc open maken, dus monitor eraf (desktop model). Check check dubbel check, kast dicht, connector er weer aan (wat niet makkelijk ging), monitor aan, wil hij niet meer van standby af, monitor open gemaakt, complete 15-pins aansluiting vd monitor connector aan de binnenkant verrot gedrukt...
Monitor is linea recta in je container gegaan
Casemod gedaan (dik jaar terug)
Aopen HQ-08 opgeschuurd, in de grondverf gezet en daarna met navy-blue autoverf overgespoten, maar niet de grondlaag opgeschuurd.
Elke keer als ik de kast nu verplaatst breekt er weer een stukje verf af

Zelfde kast een 80 mm gat in de bovenkap gezaagd met een gatzaag, wil ik de fan monteren, schiet ik uit met de schroevendraaier... diepe kras over de bovenkant vd kast... Dat gedeelte toen maar wit gespoten want de blauwe verf was op
En nog een stukje humor bij de kast die nog steeds aanwezig is...
Had een mooie blowhole aan de voorkant onderin gemaakt van 120 mm, maar geen pvc buis te vinden om er een nette tunnel van te maken..
De oplossing kwam tot mij toen mijn lieve moeder langs kwam lopen met een bakje Karaat Huzarensalade
Deze doet nog steeds zijn werk en word door mensen die de kast zien lief toegelachen

Goingin wijzigde dit bericht 29-04-2004 15:07 (35%)