Hoofdcategorieën
Topicacties

[CIP] Aquarium PC

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Penguin Squad
Reg. datum: 01 januari 2004

Een CIP hoort regelmatige updates te hebben, ik zie niks... :'(

------Specs------

Moderator Kai [GoT] clan

Glas boren in een aquarium:

Hier vind je een complete howto met foto's...

http://aquariumhobby.nl/doehetzelf/gaten.html

Isse simpel zelf te doen met een diamantboor.
Plankje vv van voorgeboord gat erin als geleiding gebruiken.
tijdens boren stevig koelen met water.
niet drukken; de boor het werk laten doen.
dat is alles.

Never be afraid of doing tasks you are not familiar with. Noah's Ark was built by an amateur. Professionals have built the Titanic.

Reg. datum: 11 september 2003

quote:
CoolerGast schreef op 18 april 2004 @ 22:46:
Een CIP hoort regelmatige updates te hebben, ik zie niks... :'(

Je hebt ergens wel gelijk. Maar zoals eerder te lezen valt kunnen we op dit moment niet veel meer doen. Het is eerst wachten op gaten in glas. (gratis via het werk van m'n vader)

Maar daar gaat wel even tijd in zitten. Bovendien komen de examens eraan.

Zodra de tijd rijp is zullen jullie hier wel weer een paar leuke foto's tegenkomen, maar tot die tijd wil ik jullie vragen om leuke verf-ideeen te posten OF dit topic lekker laten rusten op de bodem van dit forum. Net als jullie wachtend op een update.

Fotosnoepert

quote:
maar tot die tijd wil ik jullie vragen om leuke verf-ideeen te posten

Tis een idee, maar het is misschien wel leuk om er een soort vuurtoren van te maken. dus wit/rood diagonaal naar boven laten lopen.

http://www.bpo-advies.nl/website/foto/Vuurtoren.GIF

Dat past goed bij het aquarium en het is nog leuk om te zien ook. Vindt ik dan.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 19-04-2004 09:51 (13%)

Modder-eter?
Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
Rakkerzero schreef op 19 april 2004 @ 09:50:
[...]

Tis een idee, maar het is misschien wel leuk om er een soort vuurtoren van te maken. dus wit/rood diagonaal naar boven laten lopen.

[afbeelding]

Ja het is idd een leuk ideetje, ik had zelf ook zoiets in gedachten, maar robert wou iets dat niet zo fel was. Daar voldoet dit niet echt aan. Maar dat van dat blauw/zwart marmer lijkt me wel cool.

And that's the way the cookie crumbles

Voorsprong door techniek

quote:
Rakkerzero schreef op 19 april 2004 @ 09:50:
[...]

[afbeelding]

*Timow denkt aan de Zalman Reserator

-PC met 4x74GB Raptor Raid 5 | Dell D830 + Dell 2405FPW -HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 -EOS 400D 17-85, 50 F1.8, 70-300 F2.8; R8 AUDI-torium

Fotosnoepert

quote:
ktipr schreef op 19 april 2004 @ 10:20: maar robert wou iets dat niet zo fel was.
Rood hoeft niet fel te zijn.
Biglines.nl

quote:
Rakkerzero schreef op 20 april 2004 @ 09:46:
[...]

Rood hoeft niet fel te zijn.
wit wel

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

309GTI16, a dying breed
Reg. datum: 12 september 2002

Creme Wit / Gebroken Wit???

Ik heb geen signature...

Biglines.nl

het blijft vrij fel, zeker vergeleken bij andere kleuren

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

Fotosnoepert

Ok, wit is dan wel fel, rood is niet fel. ALs je dat samenvoegt heb toch iets rustigs. lijkt mij.
Dunnow :p

Psychiaters gebruiken in hun ruimtes geen rood omdat dit te fel is en dit hun 'klanten' schrik zou aanjagen ...

My name's hoop, Molshoop | visit my website http://www.dscrew.be

What did you just say?
Reg. datum: 21 april 2004

Heb je zelf al een idee wat voor kleur je denk dat het gaat worden ???

Anyways, het zo handig zijn als wij weten in wat voor stijl we moeten denken zodat we daar de kleuren voor kunnen bedenken .. 8)7. Daar zouden we heel erg mee opschieten dacht ik zo.

Heb je er overigens ook al aangedacht om het met een ander materiaal te combineren (Just_I denk aan iets van metallic blauw met een aluminium erbij :9~ )

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Mr. Hollywood

Blauw lijkt me, water is immers ook 'blauw', en als je een paar van die blauwe fan's erin gooit heb je één mooi geheel.

Zou dan wel donkerblauw gebruiken. Misschien inderdaad in combinatie met zwart.

Blauw past imho ook mooi bij je Nemo sticker ;)

Ravencrest >> Snappie / Warlock 80 >> Doria / Shaman 70 >> Wietzakje / Druid 70 >> Gixxer600 - Leipe shit ouwe!!!

Wat een zinloze discussie is dit. Ik wil foto's zien en geen eeuwenlange discussie lezen over welke kleur dat ding moet. Op deze manier kan ik ook wel een discussie hoog houden....... :(

Bulligan, Hooligan@Kazzak || Juzamdjinn, Holygan@Stormrage

Reg. datum: 02 december 2003

quote:
Hooli-gan schreef op 22 april 2004 @ 14:10:
Wat een zinloze discussie is dit. Ik wil foto's zien en geen eeuwenlange discussie lezen over welke kleur dat ding moet. Op deze manier kan ik ook wel een discussie hoog houden....... :(

Dit is dus 1 van de redenen waarom ik nog nooit een CiP heb aangevraagt...
altijd die druk en gezeik van andere tweakers dat iemand eens op moet schieten.
Laat iemand in zijn eigen tempo een casemod maken en niet dat altijd en eeuwige gezeik dat het niet snel genoeg gaat.

* Mystic Spirit wacht rustig af :+

quote:
Mystic Spirit schreef op 22 april 2004 @ 14:18:
[...]

Dit is dus 1 van de redenen waarom ik nog nooit een CiP heb aangevraagt...
altijd die druk en gezeik van andere tweakers dat iemand eens op moet schieten.
Laat iemand in zijn eigen tempo een casemod maken en niet dat altijd en eeuwige gezeik dat het niet snel genoeg gaat.

* Mystic Spirit wacht rustig af :+

Tuurlijk mag ie alle tijd nemen om het af te maken. Geef hem daarin geen ongelijk. Waarom zou je zo iets moois afraffelen.
Maar dat is geen reden om een topic hoog te houden door een discussie over de kleur te gaan beginnen.
Als er weer is wat intressants gebeurd aan de kast komt het topic vanzelf wel boven drijven.

Bulligan, Hooligan@Kazzak || Juzamdjinn, Holygan@Stormrage

Reg. datum: 02 december 2003

quote:
Hooli-gan schreef op 22 april 2004 @ 14:35:
[...]

Tuurlijk mag ie alle tijd nemen om het af te maken. Geef hem daarin geen ongelijk. Waarom zou je zo iets moois afraffelen.
Maar dat is geen reden om een topic hoog te houden door een discussie over de kleur te gaan beginnen.
Als er weer is wat intressants gebeurd aan de kast komt het topic vanzelf wel boven drijven.

Mee eens.
Alleen ga ik uit van de goede bedoelingen van de TS dat hij daadwerkelijk raad nodig heeft. Dus zou het niet alleen om het topic hoog te houden zijn.
Ik zie wel wat je bedoeld, dus laten we het topic niet langer "hoog" houden met onze discussie ;)

Dit is pas een MOD, en niet zo'n 'standaard' pre-mod.
Ik wacht met spanning af op nieuwe vorderingen.
en natuurlijk op de eerste zwemervaringen van nemo and friends :)
Fotosnoepert

Wanneer komen er weer pics. Het topic zit namelijk een beetje weg te rotten op deze manier.

Maar het is en blijft en coole ! mod

Rakkerzero wijzigde dit bericht 28-04-2004 10:35 (27%)

Arrivederci
Reg. datum: 26 februari 2002

quote:
Robertstoppels schreef op 19 april 2004 @ 09:21:
[...]

Je hebt ergens wel gelijk. Maar zoals eerder te lezen valt kunnen we op dit moment niet veel meer doen. Het is eerst wachten op gaten in glas. (gratis via het werk van m'n vader)

Maar daar gaat wel even tijd in zitten. Bovendien komen de examens eraan.

Zodra de tijd rijp is zullen jullie hier wel weer een paar leuke foto's tegenkomen, maar tot die tijd wil ik jullie vragen om leuke verf-ideeen te posten OF dit topic lekker laten rusten op de bodem van dit forum. Net als jullie wachtend op een update.
sssst ;)

Purgatory's kind of like the in-betweeny one. You weren't really shit, but you weren't all that great either.

Reg. datum: 23 februari 2004

Pff w8 nu al weken, iedere keer met kijken naar topic en iedere keer weer teleurgesteld worden.

Denniswolt wijzigde dit bericht 28-04-2004 16:21 (31%)

Voor behoud oude layout!
Reg. datum: 26 mei 2002

quote:
Panlat schreef op 28 april 2004 @ 11:17:
Pff w8 nu al weken, iedere keer met kijken naar topic en iedere keer weer teleurgesteld worden.

De topicstarter gaf duidelijk aan dat het nog wel even kon duren:

Robertstoppels in "[CIP] Aquarium PC"
quote:
Robertstoppels schreef op 19 april 2004 @ 09:21:
Als je nou eerst leest en dan gaat roepen dat het zo lang duurt ;).
Fotosnoepert

Hij kan op z'n minst even iets posten over zijn aquarium
Reg. datum: 28 april 2004

heb gedult... ik denk dat iedereen wel een update wil... maar als hij geen tijd heeft!!!

btw! ik heb de CIP al een tijdje gevolgt.... zeker wel mooie uitwerking!! hopen dat je aquarium niet gaat lekken... zoals John_hoek al zei...!

succes met je tentamens en met de mod!

*bookmarked a long time ago!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: