Hoofdcategorieën
Topicacties

[CIP] Aquarium PC

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 25 augustus 2003

quote:
GaMbiNo schreef op 06 april 2004 @ 11:19:
[...]

Tenzij hij toch lekt en alle vissen geëlctrcuteerd worden. :X
Zal z'n kleine broertje roepen: "PAP! MAM! Er drijven vissticks in 't aquarium :P"

Drinkin&Boardin

quote:
sebasgrif schreef op 06 april 2004 @ 11:18:
Acj, een pc waarbij de vissen tussen de apparatuut door zwemmen kan best een mooi aquarium zijn. :)

een paar kapotte dingen pakken... een aquarium met vissen en daar je kapotte computer zooi inzetten... geen stroom natuurlijk anders:

Captain Robert's Vissticks... :D

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Apple Fan Boy
Reg. datum: 15 januari 2004

quote:
Hayfork schreef op 06 april 2004 @ 12:21:
[...]

een paar kapotte dingen pakken... een aquarium met vissen en daar je kapotte computer zooi inzetten... geen stroom natuurlijk anders:

Captain Robert's Vissticks... :D
weer eens wat anders dan een grot of rotspartij... :+

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K |  rules

Reg. datum: 09 oktober 2003

Komen er nog foto's
en hoe gaat het verder met het project?

Reg. datum: 23 maart 2004

Heyz is het niet mogelijk om je mobo en alles in mekaar te zetten en vervolgens 5 lagen transparante hitte bestendige lak aan te brengen en alles hiermee inspuiten.

Vervolgens is het een kwestie van onderwater plaatsen lijkt me ;)

AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W

Modder-eter?

quote:
toetje85 schreef op 07 april 2004 @ 16:33:
Heyz is het niet mogelijk om je mobo en alles in mekaar te zetten en vervolgens 5 lagen transparante hitte bestendige lak aan te brengen en alles hiermee inspuiten.

Ja vast wel maar wat heeft dat hier mee te maken?

And that's the way the cookie crumbles

Reg. datum: 18 september 2003

Wij hunkeren naar nieuw beeldmateriaal :9 :9
Reg. datum: 24 december 2003

dit is echt een vet project *bookmarket* :9

quote:
ktipr schreef op 04 april 2004 @ 22:45:
[...]
Heel erg bedankt, we krijgen als het goed is maandag of dinsdag de glasboor, en de glasplaten. Ik denk dat dit idd een erg goede methode is.

Bedankt voor je tip!
is het nu gelukt ?? of heb je nog niet geprobeerd ?
* nuclear waste hunkert naar nieuws

</onzin>

Reg. datum: 11 september 2003

Ok, de boor was gister dus binnen. Ik heb hem vandaag even snel getest met de accuboormachine (laag toerental), maar zoals je kon voorspellen ging dat niet goed. (geen statief ed.) Maar na een tijdje klungelen ging ie toch echt in het glas slijpen &gt;:)

Ik hoop dat we morgen een boorstatief hebben (precies recht boren/geen lamme arm krijgen) en dan probeer ik het morgenavond wel nog us.

Reg. datum: 23 oktober 2002

quote:
ktipr schreef op 07 april 2004 @ 17:08:
[...]

Ja vast wel maar wat heeft dat hier mee te maken?

\
dat vroeg ik mij ook al af.... water.. hitte ? zie geen link.

anyway : tof project!

Reg. datum: 20 november 2000

quote:
Raziel schreef op 05 april 2004 @ 18:03:
[Domme eco-opmerking]

Worden die vissen niet helemaal knetter van het geluid van de PC? Vissen worden ook helemaal para van k*tkinderen die continue tegen een aquarium lopen te tikken ...

[/Domme eco-opmerking]

Ja worden ze ook. Als ik met mijn vinger iets hard op mijn buro tik dan slaan ze al op tilt. En ze gaan er nou niet echt aan wennen.

Reg. datum: 13 mei 2003

quote:
toetje85 schreef op 07 april 2004 @ 16:33:

kun je net zo goed olie erin donderen, moet je alleen nog vissen en planten vinden die in olie leven :p

Reg. datum: 02 februari 2004

Hantheman is ook heel erg benieuwd naar nieuw beeldmateriaal!
Ik ben onwijs benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Keep up the good work _/-\o_

Kater? Eerst water, de rest komt later

GoT it?

Dit vind ik nou een stoere mod!! :) Maare ben je niet bang dat wanneer ie omvalt oid eh je lekker schokje krijgt en de boel naar de eeuwige jachtvelden is?

iig suc6! :9

Dit is een kwaliteitspost, mijn sig ruleert!

Reg. datum: 02 december 2003

quote:
Xavier schreef op 07 april 2004 @ 20:47:
[...]

Ja worden ze ook. Als ik met mijn vinger iets hard op mijn buro tik dan slaan ze al op tilt. En ze gaan er nou niet echt aan wennen.

idd een heikel puntje....

nou valt het volgens mij voor goud vissen wel mee, maar ik zou er zeker geen tropisch aquarium van maken

Is toch veel vetter als de visjes tussen de printplaatjes door zwemmen ;) van die kleine guppies :P Verwijder wel de ventilators voor die beestjes &gt;:)

AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W

Reg. datum: 11 september 2003

Lijkt me eigenlijk niet dat die vissen last gaan krijgen van die pc. Een fatsoenlijk aquarium heeft toch ook een filter (maakt lawaai) en een luchtbellen pomp (die bellen veroorzaken ook grote trillingen in het water). En aangezien het hele geheel waarschijnlijk komt te hangen (evt. met rubber isolatie) is het niet een punt waar ik me zorgen over maak.

Ook maak ik me totaal geen zorgen over het feit dat de boel kan gaan lekken en stukgaan. Dat is eenmaal een risico die je loopt als casemodder/overclocker. Een waterkoeling kan ook gaan lekken en jouw WEL dure systeempje naar de kl*ten helpen. Dat risico loop je in ruil voor betere prestaties. Ik loop een risico door een originele en uitdagende casemod te bouwen.

Hoe dan ook, ik zie het nog helemaal zitten :D
Ik hoop jullie vanavond/morgen te kunnen verblijden met wat foto's van proefgaten in een oud stukje glas. Als dat vanavond nog lukt, dan komt er morgen nieuw glas waar we het uiteindelijke nieuwe en grotere aquarium van gaan maken.

Reg. datum: 02 december 2003

quote:
Robertstoppels schreef op 08 april 2004 @ 16:22:
Lijkt me eigenlijk niet dat die vissen last gaan krijgen van die pc. Een fatsoenlijk aquarium heeft toch ook een filter (maakt lawaai) en een luchtbellen pomp (die bellen veroorzaken ook grote trillingen in het water). En aangezien het hele geheel waarschijnlijk komt te hangen (evt. met rubber isolatie) is het niet een punt waar ik me zorgen over maak.

Mystic Spirit = helamaal geen fan van luchtpompjes en ook niet echt van interne pompjes in een aquarium :)
maar je hebt gelijk het zal idd meevallen maar aanlopende fans kan je niet gebruiken :9

Misschien is het volgende een beter/veiliger idee voor zowel vissen als je pc:

http://www33.brinkster.com/rakkerzero/aqua.PNG

Als er dan een gaatje in het aquarium komt, is je pc in ieder geval nog veilig.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 08-04-2004 16:56 (96%)

Modder-eter?

quote:
Rakkerzero schreef op 08 april 2004 @ 16:47:
Misschien is het volgende een beter/veiliger idee voor zowel vissen als je pc:

[image]

Als er dan een gaatje in het aquarium komt, is je pc in ieder geval nog veilig.
Bedoel je nog meer glas verknoeien??? JA op zich is het wel goed ivm condens etc. maar het glaswerk wordt er niet mooier op. Het gaten boren wordt dan nog lastiger, aangezien je dan 2 platen precies hetzelfde moet boren.

And that's the way the cookie crumbles

Dan zou ik wat midden-onder zit ook echt in t midden doen, zodat er rondom nog wel water zit. anders is je hele drijvende pc look weg...

Je kan ook dik dubbelglas pakken ipv twee glas platen met lucht ertussen.
Why so serious!?
Reg. datum: 18 oktober 2003

dubbelglas is duuuur

Drive it like you can afford to fix it.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: