quote:sebasgrif schreef op 06 april 2004 @ 11:18:
Acj, een pc waarbij de vissen tussen de apparatuut door zwemmen kan best een mooi aquarium zijn.
een paar kapotte dingen pakken... een aquarium met vissen en daar je kapotte computer zooi inzetten... geen stroom natuurlijk anders:
Captain Robert's Vissticks...
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
weer eens wat anders dan een grot of rotspartij...quote:Hayfork schreef op 06 april 2004 @ 12:21:
[...]
een paar kapotte dingen pakken... een aquarium met vissen en daar je kapotte computer zooi inzetten... geen stroom natuurlijk anders:
Captain Robert's Vissticks...
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | rules
Reg. datum: 09 oktober 2003
en hoe gaat het verder met het project?
Reg. datum: 23 maart 2004
Vervolgens is het een kwestie van onderwater plaatsen lijkt me
AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W
Ja vast wel maar wat heeft dat hier mee te maken?quote:toetje85 schreef op 07 april 2004 @ 16:33:
Heyz is het niet mogelijk om je mobo en alles in mekaar te zetten en vervolgens 5 lagen transparante hitte bestendige lak aan te brengen en alles hiermee inspuiten.
And that's the way the cookie crumbles
is het nu gelukt ?? of heb je nog niet geprobeerd ?quote:ktipr schreef op 04 april 2004 @ 22:45:
[...]
Heel erg bedankt, we krijgen als het goed is maandag of dinsdag de glasboor, en de glasplaten. Ik denk dat dit idd een erg goede methode is.
Bedankt voor je tip!
* nuclear waste hunkert naar nieuws
</onzin>
Ik hoop dat we morgen een boorstatief hebben (precies recht boren/geen lamme arm krijgen) en dan probeer ik het morgenavond wel nog us.
Reg. datum: 23 oktober 2002
quote:
\
dat vroeg ik mij ook al af.... water.. hitte ? zie geen link.
anyway : tof project!
Ja worden ze ook. Als ik met mijn vinger iets hard op mijn buro tik dan slaan ze al op tilt. En ze gaan er nou niet echt aan wennen.quote:Raziel schreef op 05 april 2004 @ 18:03:
[Domme eco-opmerking]
Worden die vissen niet helemaal knetter van het geluid van de PC? Vissen worden ook helemaal para van k*tkinderen die continue tegen een aquarium lopen te tikken ...
[/Domme eco-opmerking]
Reg. datum: 13 mei 2003
kun je net zo goed olie erin donderen, moet je alleen nog vissen en planten vinden die in olie levenquote:toetje85 schreef op 07 april 2004 @ 16:33:
Heyz is het niet mogelijk om je mobo en alles in mekaar te zetten en vervolgens 5 lagen transparante hitte bestendige lak aan te brengen en alles hiermee inspuiten.
Ik ben onwijs benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Keep up the good work
Kater? Eerst water, de rest komt later
iig suc6!
Dit is een kwaliteitspost, mijn sig ruleert!
quote:Xavier schreef op 07 april 2004 @ 20:47:
[...]
Ja worden ze ook. Als ik met mijn vinger iets hard op mijn buro tik dan slaan ze al op tilt. En ze gaan er nou niet echt aan wennen.
idd een heikel puntje....
nou valt het volgens mij voor goud vissen wel mee, maar ik zou er zeker geen tropisch aquarium van maken
Reg. datum: 23 maart 2004
AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W
Ook maak ik me totaal geen zorgen over het feit dat de boel kan gaan lekken en stukgaan. Dat is eenmaal een risico die je loopt als casemodder/overclocker. Een waterkoeling kan ook gaan lekken en jouw WEL dure systeempje naar de kl*ten helpen. Dat risico loop je in ruil voor betere prestaties. Ik loop een risico door een originele en uitdagende casemod te bouwen.
Hoe dan ook, ik zie het nog helemaal zitten
Ik hoop jullie vanavond/morgen te kunnen verblijden met wat foto's van proefgaten in een oud stukje glas. Als dat vanavond nog lukt, dan komt er morgen nieuw glas waar we het uiteindelijke nieuwe en grotere aquarium van gaan maken.
quote:Robertstoppels schreef op 08 april 2004 @ 16:22:
Lijkt me eigenlijk niet dat die vissen last gaan krijgen van die pc. Een fatsoenlijk aquarium heeft toch ook een filter (maakt lawaai) en een luchtbellen pomp (die bellen veroorzaken ook grote trillingen in het water). En aangezien het hele geheel waarschijnlijk komt te hangen (evt. met rubber isolatie) is het niet een punt waar ik me zorgen over maak.
Mystic Spirit = helamaal geen fan van luchtpompjes en ook niet echt van interne pompjes in een aquarium
maar je hebt gelijk het zal idd meevallen maar aanlopende fans kan je niet gebruiken
Als er dan een gaatje in het aquarium komt, is je pc in ieder geval nog veilig.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 08-04-2004 16:56 (96%)
[ My System ][ My Tweakblog ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
Bedoel je nog meer glas verknoeien??? JA op zich is het wel goed ivm condens etc. maar het glaswerk wordt er niet mooier op. Het gaten boren wordt dan nog lastiger, aangezien je dan 2 platen precies hetzelfde moet boren.quote:Rakkerzero schreef op 08 april 2004 @ 16:47:
Misschien is het volgende een beter/veiliger idee voor zowel vissen als je pc:
[image]
Als er dan een gaatje in het aquarium komt, is je pc in ieder geval nog veilig.
And that's the way the cookie crumbles
[ My System ][ My Tweakblog ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
Drive it like you can afford to fix it.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.