|| A64 3500+ - 1024MB G-skill - 6600GT - 440GB || EOS 350D 18-55mm Kitlens 75-300mm Canon (non-USM)||

ik weet niet hoe krachtig je fans hiervoor moeten zijn maar je lucht wordt gelijk een beetje gekoeld door het water je moet wel iets van een spatscherm maken.
maar het lijkt mij dat dit zou kunnen werken.
wat je ook zou kunnen doen is de pc op een "vlot" laten drijven in die bak
weet iemand nog een leuke signature?
Guppy's bv (niet te veel om vervuiling tegen te gaan)
Gewoon laagje grind op de bodem, enkele planten en niet direct in zonlicht zetten om algen tegen te gaan.
(¯`·._(¯`·._(¯`·._( http://gizmoke.blogspot.com ..... :p
*lampje* heatpipes met wat koelribben eraan in het water hangen instant watercooling/aquarium verwarming */lampje*
edit: ow mog iets dan moet je geen prescot nemen (tenzij je gekookte vis wilt natuurlijk
snooze wijzigde dit bericht 01-04-2004 18:09 (33%)
weet iemand nog een leuke signature?
straight-edge revenge ;)
Dan moeten de fans wel heel hard blazen, ze moeten namelijk de druk van 20 cm water tegenwerken. En een gewone fan kan die druk niet opbrengen. Bovendien wil ik geen drijvende pc hebben. Als het evenwicht wordt verstoord oid. raakt ie schuin en zakt de boel vol water naar beneden. Ook een open onderkant met bubbels is niet te doen. Als een bubbel of vis een beetje spettert dan.... zie 3e plaatje van Hayforkquote:snooze schreef op 01 april 2004 @ 18:02:
ik heb nog eens voort zitten borduren op de plaatjes van hayfork en kwam toen met dit idee.
[afbeelding]
ik weet niet hoe krachtig je fans hiervoor moeten zijn maar je lucht wordt gelijk een beetje gekoeld door het water je moet wel iets van een spatscherm maken.
maar het lijkt mij dat dit zou kunnen werken.
wat je ook zou kunnen doen is de pc op een "vlot" laten drijven in die bak
Dat zou in principe wel kunnen, maar dan zit je nog steeds met kabels die dan door het water moeten, en dus aan de onderkant vast moeten worden gekit in het gat waardoor ze naar de onderkant gaan.
Maar hoe dan ook, wij maken het zoals in de beginpost is gezegd, en ik zou zeggen: "heb veel plezier en gebruik je eigen fantasie, en leef je uit.
And that's the way the cookie crumbles
En dan zit ook nog met een enorme luchtvochtigheid bij je mobo, dat gaat nooit lang goed, dat geef ik je op een briefje. Mijn advies, blijf bij jullie orginele plan en zorg gewoon dat dat ding niet gaat drijven. Desnoods "help" je die kit verbinding tussen die glazen met een soort verankering met een beugel die door de glazen de onderste glazenplaat van de box tegen houdt door te verankeren aan de MDF bodemplaat.quote:Robertstoppels schreef op 01 april 2004 @ 18:30:
[...]
Dan moeten de fans wel heel hard blazen, ze moeten namelijk de druk van 20 cm tegenwerken. En een gewone fan kan die druk niet opbrengen. Bovendien wil ik geen drijvende pc hebben. Als het evenwicht wordt verstoord oid. raakt ie schuin en zakt de boel vol water naar beneden. Ook een open onderkant met bubbels is niet te doen. Als een bubbel of vis een beetje spettert dan.... zie 3e plaatje van Hayfork
weet je al welke vissen erinkomen
Whieee Bertje
quote:Arch! schreef op 01 april 2004 @ 20:19:
ik vind het maar een heel orginele mod, en ik denk dat veel mensen aan dit idee al eens gedacht hebbe (ik wel),
weet je al welke vissen erinkomen
Ik denk dat je toch maar beter voor de opstelling met de glazen kunt kiezen.
Leuk idee verder
Ennuh met piranha's boeit een prescott niet , piranha's lusten hem rauw
40D | 17-55IS f/2.8 | 85 f/1.8 | 35mm f/2.0 | 430EX | - Atfook Fotografie te Simpelveld - bruidsfotografie, foto reportages, feestjes | - timodefotograaf
quote:Arch! schreef op 01 april 2004 @ 20:19:
ik vind het maar een heel orginele mod, en ik denk dat veel mensen aan dit idee al eens gedacht hebbe (ik wel),
aan denken heb je nix, net zoals een portomonee zonder geld
deze dudes denken, en _doen_ ook
En moet zeggen : respect, ik vind het erg gewaagd
Ze voelen namelijk de minste trillingen al.
Ik heb een aquarium op mijn buro staan en als ik met mijn vinger beetje ruw op de tafel tik schrikken alle vissen al weg...
Dus laat staan wat er met jou vissen gebeurt.
Ja, maar als het nou constant is dan wennen ze er toch aan?quote:Xavier schreef op 01 april 2004 @ 21:17:
nog aan gedacht dat je vissen gestoord worden als je teveel fans aan hebt staan?
Ze voelen namelijk de minste trillingen al.
Ik heb een aquarium op mijn buro staan en als ik met mijn vinger beetje ruw op de tafel tik schrikken alle vissen al weg...
Dus laat staan wat er met jou vissen gebeurt.
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
toch zelfs es overna denken
Maar denk dat je er niets aan hebt in je mod... ik blijf m volgen
RNDNUYL
Overigens wil ik even opmerken dat een fittinkje heel iets anders is dan een mainboard, en de laatste is nogal lastig inpakken in een kit. Tevens gaat drijven op 'een vlot' of iig in een bak met open onderkant niet lukken, aangezien de luchtvochtigheid zeer hoog zal zijn, en het glas mogelijk wat afkoeling geeft, waardoor er in de pc-bak condensatie zou kunnen gaan optreden. En dat wil je nou juist niet
HunterPro wijzigde dit bericht 01-04-2004 21:52 (36%)
it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!
Reg. datum: 25 december 2003
Reg. datum: 04 november 2003
vissen hebben maar een geheugen van 3 seconden, zijn dat getik gezoem snel vergeten en kunnen er ook niet aan wennen in 3 secondenquote:Truus schreef op 01 april 2004 @ 21:29:
[...]
Ja, maar als het nou constant is dan wennen ze er toch aan?
zou jij aan constant getik wennen, de hele dag om je heen hetzelfde irritante geluid (ter vergelijking: van een drilboor).quote:Truus schreef op 01 april 2004 @ 21:29:
[...]
Ja, maar als het nou constant is dan wennen ze er toch aan?
Ik ga mijn aquarium er niet voor gebruiken vind 1 pc en bijna 800 liter water mij iets teveel van het goeie
Reg. datum: 01 april 2004
Overigens: UV-licht komt niet door glas, tenminste niet het uv-licht waar algen aan doodgaan.
Keep up the nice work
idee is wel leuk toch, neem je gekleurd zand ofzo, dan kan je nog een mooi geheel krijgen
kidiboe wijzigde dit bericht 02-04-2004 11:31 (2%)
Reden: typo
When you think you've made it completely idiot-proof, nature just provides bigger and better idiots...
it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.