Gathering of Tweakers

Quicksearch
Music is my life
Reg. datum: 15 januari 2003

quote:
Draai de slashes in de url's eens om. Niet \ maar /.
Dank u! :)

euss wijzigde dit bericht 13-03-2004 10:57 (92%)

quote:
Truus schreef op 10 maart 2004 @ 19:59:
[...]

Hee, dat dacht ik ook gelijk... :)
* Stoney3K agrees with both...

Een handvat zou inderdaad wel een hele goeie zijn. Met een LED zou wel leuk zijn inderdaad. Hoef ik niet zo'n lelijk kofferhandvat van de Gamma op m'n prachtige Sunbeam te schroeven.

My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]

Zo. Nu eerst een Bavaria!

Jew... Klein modje. Mijn PSU gemeshed met Vantec Sleevingkit:

http://store6.yimg.com/I/sidewindercomputers_1782_1299306.jpg

Resultaat (onduidelijke cam, ik heb er een UV-CCFLtje voorgehangen maar nog is het UV-resultaat niet erg goed te zien:
http://huizen.deds.nl/~datiezl/mesh.JPG

http://huizen.deds.nl/~datiezl/mesh2.JPG

Ik heb ook wat extra kabels gemeshed zoals de voeding van mijn Aero4 eb de windowfan-voeding. Verder wil ik mijn IDE kabels nog wat beter wegwerken/rounded cables kopen want het is nog vrij rommelig... :D
Ik ben iig tevreden met het resultaat...Die UV-groene gloed is vet!

[P4 3000@3600 mhz][H2O: DD Maze 4 - DD Z-Chip - Eheim 1048 - Coolplex 25 - Airplex Evo 120] Join het DPC Whatpulse team

Kijk naar je eigen Ondertitel!

quote:
SkyAccess schreef op 12 maart 2004 @ 18:01:
Zonde???? :'( :'( Misschien wel voor de mensen die een UPS willen gebruiken.

Maar ik ga er mijn server in bouwen, die mooi compact wordt zoals je ziet. :P :9

Specs;

Soltek PII moederbord 450 mhz @ 500 mhz
2x256 mb sdram
2x80 gig. Westerndigital 8mb cache
2x LAN

Dit zijn de plaatjes van hoe de UPS nu nog is;

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen omtrend dit project :*)
wow... daar moeten flink wat stekkertjes in >:)

Whieee Bertje

Vraagje voor een mod dit ik binnenkort uit wil gaan voeren. Namelijk mijn volgende laptop wat ik voor een leuk prijsje van iemand over neem heeft een toetsenboard met doorzichtige blauwe toetsen. Nou wil ik hier blauw licht onder laten schijnen alleen weet ik nog niet hoe.

Wat is een betere optie:
- Glow wire in het toetsenboard
- Blauwe leds die van af de zijkant in het toetsenboard schijnen

ik zou voor de ledjes gaan, neemt minder ruimte in... en ruimte is beperkt in een laptop. daarbij nemen een paar ledjes minder stroom dan een glowstring

quote:
floriske.nl schreef op 10 maart 2004 @ 19:15:
[...]

nee helaas :+

jep het komt echt op de markt, had het zelf ook niet verwacht :D

ok, klein tipje van de sluier, de rest volgt wanneer ik toestemming van sunbeam krijg om te promoten ;)

[afbeelding]

* floriske.nl zegt niet welk deel van de foto dit is en hoe hij gespiegeld of gedraait is ;)

He, jammer :+
Lijkt meer op een verlichte schoenlepel :/ 8)

Ik ben ook weer met een mod begonnen. Iets met..... hout :) maar daar zie je later toch niks meer van want het wordt zwart :P

Exigence wijzigde dit bericht 12-03-2004 20:31 (8%)

Tja...

quote:
DaTiezl schreef op 12 maart 2004 @ 19:08:
Jew... Klein modje. Mijn PSU gemeshed met Vantec Sleevingkit:

[afbeelding]

Resultaat (onduidelijke cam, ik heb er een UV-CCFLtje voorgehangen maar nog is het UV-resultaat niet erg goed te zien:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb ook wat extra kabels gemeshed zoals de voeding van mijn Aero4 eb de windowfan-voeding. Verder wil ik mijn IDE kabels nog wat beter wegwerken/rounded cables kopen want het is nog vrij rommelig... :D
Ik ben iig tevreden met het resultaat...Die UV-groene gloed is vet!
Wow, Vet! Waar heb je die sleevingkit vandaan? Bestelt op de Vantec site zelf of een andere winkel? Je ziet dat niet vaak, een uv sleevingkit?!

Het Kringloopcentrum en de Stadswerf zijn voor mij een groot Paradijs !

Die setjes cable sleeving (groen, rood, geel, blauw en zwart) verkopen ze via Wallabie.com, alleen het filiaal in zundert heeft ze (OP VOORRAAD!! _/-\o_ ) en nee ze staan nog niet op de site (tenminste de laatste keer dat ik keer).

Is idd een vet uiterlijk _/-\o_ met die groene sleeving. Wil het zelf ook gaan doen, alleen weet ik nog niet goed welke kleur ik ga halen want ik heb blauwe led's en blauwe verlichting in mijn aerogate II maar de blauwe sleeving is niet uv-reaktief :'( . En om nu rood of groen te combineren met blauw vind ik niet zo.

Ik bezit een Shuttle SK75G, nu maakt hij best wel wat herrie in mijn woonkamertje.
Na de ventilatoren vanaf het begin al luid gevonden te hebben heb ik die direct al even vervangen door stillere exemplaren.
In de voeding zat een 4x4 die alsnog best wel wat zoom geluiden maakte.
Ik dacht Dat kan beter!! 8)

Op een zaterdag aan de gang gegaan met mijn net aangekochte soldeerboutje,
en multimeter, en zie hier het resulataat.

[IMG]=http://home.quicknet.nl/qn/prive/mar.punt/IMG_3711%20(Small).jpg [/IMG]
Binnen de kast heb ik een grote spoel ook nog even met de 2 koelplaatjes die uit de voeding kwamen aan de kast gemonteerd, want die werd nog best wel een beetje boel warm 8)7 waardoor doe voeding niet geheel stabiel was en uitsloeg ;)
Nu draait het zaakje al 48uur stabiel :)

Puntinator

Qua grote kan je nu ongeveer wel een miditower aanschaffen :)
Waarom geen watercooling in je shuttletje.

Drive it like you can afford to fix it.

sparen sparen sparen sparen

quote:

Die ziet er echt wel vet uit,
het is dat ik ook een chieftech heb :+
nog mooier zou zijn wat uv plakand toch?
_/-\o_
Spiller, hij steekt idd 7cm Meer uit :O, niet echt wereldschokkend.
Een miditower is met name Hoger weet u nog 8)7

Puntinator

Pda programming ftw

kewl

Armageddon_2k wijzigde dit bericht 13-03-2004 19:31 (94%)

ook wel eens offline!

vorige week een gaatje gemaakt in de zijkant van mn CoolerMaster Centurion kastje, ff wat fans ingekocht (CoolerMaster Blue Neon LED 8x8 fan en Enermax 8x8 om de standaard sleeve fan in t vooronder te vervangen :P ) en jawel, t resultaat mag er volgens mijzelf wel zijn 8)
fannetje uit:
http://www.xs4all.nl/~fambreg/pics/casemod/fan1.jpg

draaiend:
http://www.xs4all.nl/~fambreg/pics/casemod/case1.jpg

duidelijk onder t motto: 'blauw is lauw, koel is cool' 8)
k ben nu rustig mn 2400+ (2.0Ghz) aan t opschroeven naar ik hoop de 2400Mhz (eerst puur op multiplier), k zit nu @ 2266Mhz idle 35 graden en stressed 43 of zow :*)

| AMD Athlon64 X2 4200+ @ 2.7Ghz (1.4v) | Acer Aspire 5024WLMi | Canon Powershot S2 IS | RadioGuide.fm! |

quote:
fooker schreef op 13 maart 2004 @ 10:44:
[...]

Die ziet er echt wel vet uit,
het is dat ik ook een chieftech heb :+
nog mooier zou zijn wat uv plakand toch?
_/-\o_
Post hier de resultaten maar ;)

[Ghostrider]
Workstation Q6600@8x400=3,2ghz 2048mb DDR2 GeIL800 Geforce8800GTSXFX580 22inch TFT
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 Server 4000gig hdd's

quote:
GleNnoS_ schreef op 11 maart 2004 @ 22:00:
[...]

Ziet er leuk uit! Kan je ze ook laten knipperen ? Anders kon je misschien net zo goed een ccfl er onder doen :p Kweet alleen niet ofdat past :)
lol, precies wat ik dacht ;)

ik heb er inderdaad gewoon een 30 cm ccfl onder hangen, en tjah die knippert ook nog eens een keer aangezien ik al mijn ccfl's aan een lichtcomputertje van velleman heb hangen ;)

* floriske.nl heeft trouwens alle foto's weer terug geplaatst in zijn CIP topic voor de liefhebbers (zie sig)

floriske.nl wijzigde dit bericht 13-03-2004 15:37 (11%)

~GleNnoS~

quote:
floriske.nl schreef op 13 maart 2004 @ 14:46:
[...]
lol, precies wat ik dacht ;)

ik heb er inderdaad gewoon een 30 cm ccfl onder hangen, en tjah die knippert ook nog eens een keer aangezien ik al mijn ccfl's aan een lichtcomputertje van velleman heb hangen ;)

* floriske.nl heeft trouwens alle foto's weer terug geplaatst in zijn CIP topic voor de liefhebbers (zie sig)

Whehe dat lichtcomputertje is erguh leet :p [ check filmpje ]
BTW is vind dat je die CiP echt moet af maken! Hij is zoooo mooi! >:)

Heej, die vantec sleeving kit heb ik ook gekocht bij wallabie.com, supersetje en niet zo duur.. foto's volgen binnenkort!

zeker een aanrader :)
quote:
magliaveli schreef op 12 maart 2004 @ 22:43:
Die setjes cable sleeving (groen, rood, geel, blauw en zwart) verkopen ze via Wallabie.com, alleen het filiaal in zundert heeft ze (OP VOORRAAD!! _/-\o_ ) en nee ze staan nog niet op de site (tenminste de laatste keer dat ik keer).

Is idd een vet uiterlijk _/-\o_ met die groene sleeving. Wil het zelf ook gaan doen, alleen weet ik nog niet goed welke kleur ik ga halen want ik heb blauwe led's en blauwe verlichting in mijn aerogate II maar de blauwe sleeving is niet uv-reaktief :'( . En om nu rood of groen te combineren met blauw vind ik niet zo.
Neej, ze staan idd niet op de site, maar na een mailtje of belletje was mij alles duidelijk:)

Waar mijn intresse voor computers stopt gaat mijn intresse voor borsten nog veel verder :D

quote:
GleNnoS_ schreef op 13 maart 2004 @ 16:03:
[...]

Whehe dat lichtcomputertje is erguh leet :p [ check filmpje ]
BTW is vind dat je die CiP echt moet af maken! Hij is zoooo mooi! >:)

Ik weet het ik weet het, maar ik moet om te beginnen zo goed als alles buiten doen dus het wachten is op mooi weer ;)

Filmpje staat niet meer online trouwens ivm het veroorzaken van een te hoge datastroom zo nu en dan :X

filmpje staat dus wel weer online, maar gelieve het te downloaden indien je het evt aan anderen wil laten zien, gezien de datastroom. bvd

floriske.nl wijzigde dit bericht 13-03-2004 17:49 (15%)

no comment...
Reg. datum: 30 september 2003

Eindelijk heb ik ook maar eens de moed gevonden om m'n case aan te pakken. >:) Ik wilde m'n 240x128 lcd in het front hebben, had een zwarte dvd-speler gekregen die niet bij mijn witte kast paste. Verder wilde ik m'n hardisk vu- en audio vu-metertjes er in verwerken. En m'n floppy zat er werkloos in, die mocht wel verdwijnen. :9

Bij de Praxis een plaat 6 mm MDF gekocht, de buitenmaten laten zagen en vervolgens met de figuurzaag de gaten voor de drives, lcd en aan/uit knop gezaagd. Na een dagje zagen, vijlen en lijmen zag het er zo uit... oud en nieuw naast elkaar:

http://members.home.nl/knoefz/KnOeFz-Front_1.jpg

Omdat het frontje wat dikker is dan de originele (zodat de printjes van de vu-metertjes er achter konden) moesten ook de cd/dvd drives wat naar voren.

http://members.home.nl/knoefz/KnOeFz-Front_2.jpg

Toen ook nog een mooi knopje om hem aan te zetten gezocht (ace systems bedankt! ;) ) en de boel in elkaar gezet. Aan de zijkant zit een knopje om het contrast te regelen, een connector om het lcd aan de lpt poort te verbinden (wil dat niet binnendoor de kast leggen omdat ik af en toe ook andere dingen aan de lpt hang) en daaronder een audio jack in voor de vu metertjes en een audiojack uit die naar de speakers gaat.

http://members.home.nl/knoefz/KnOeFz-Front_3.jpg

Ik ben er best wel tevreden over, het geheel is strakker geworden dan ik had verwacht. Nu moet ik nog een zwart fronje voor mij lite-on brander ergens op de kop zien te tikken. (Misschien dat iemand er eentje over heeft? Of wil ruilen tegen een witte?)

Misschien dat ik de mdf tpv de ledjes nog wat moet weg steken met een bijteltje omdat de leds wel erg diep terug liggen zo. Als powerled wil ik nog een rgb led achter een reepje plexie maken dat boven in de kast komt, maar dat komt zodra m'n rgb's van de ia binnen zijn. Ben ook nog ff moed aan het verzamelen om het lcd uit elkaar te halen om het frame ook zwart te spuiten... maar zou het zonde vinden als ie daarna een lijntje mist ofzo. Ohja, ook moet ik nog ergens 4 dopmoertjes M3 zien te vinden... heb alle bouwmarkten gehad in de buurt hier zonder succes.

KnOeFz wijzigde dit bericht 14-03-2004 09:19 (21%)
Reden: 1000 typo's verbeterd

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Reg. datum: 04 september 2002

quote:

het ziet er zo behoorlijk goed uit :)

je kan het frontje ook heel gemakkelijk zelf spuiten, ik heb zelf mijn hele kast gespoten met Motip zwart
Wow, dat ziet er ff gelikt uit. :9
Frontje zou ik zelf spuiten. Gewoon met een spuitbus mat zwart voor plastik. Ben je voor 5 euries klaar.

Al overbodig

wannaplay? wijzigde dit bericht 13-03-2004 18:06 (6%)

ik wil een plexiglas kast gaan maken. k heb t plexi al (gratis en voor niets ;)), maar ik wil aan de zijkant 2 speakers inbouwen en deze op de line out aansluiten via een klein versterkertje. maar kan mijn moederbord tegen die magnetische straling van die speakers, of begint ie dan te flippen ?

Intel E8200, 8GB DDRII, 8800GT

Zo. Nu eerst een Bavaria!

quote:
magliaveli schreef op 12 maart 2004 @ 22:43:

Yup ik heb em iid ook via wallabie. Ge-emailt en binnen 2 dagen in huis. Verzendkosten (onder rembours) was 12E wat een totaal van 25E maakte...Maar dan heb je ook wel een mooie kit. Tevens heb ik nog genoeg over om nog een voeding te meshen. :D

DaTiezl wijzigde dit bericht 13-03-2004 18:27 (5%)

[P4 3000@3600 mhz][H2O: DD Maze 4 - DD Z-Chip - Eheim 1048 - Coolplex 25 - Airplex Evo 120] Join het DPC Whatpulse team

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws