quote:
het komt ook echt op de markt? das wel gaaf dan
Vertel eens wat het is dan
Please....
GoT Index » Casemodding » [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]quote:floriske.nl schreef op 09 maart 2004 @ 18:56:
nopeeen product dat nog geen enkel ander merk heeft
![]()
* floriske.nl vind het geweldig om mensen nieuwsgierig te maken
Good? Bad?........I'm The One With The Gun | .:Specz:.
quote:DS-N!TR0 schreef op 09 maart 2004 @ 22:05:
Ik heb mijn gemodde kast maar weer ff in elkaar gezet, alles aangesloten, en geprobeerd om de kabels een beetje weg te werken. Ik moet nu nog alleen maar ff een rode CCFL, oranje UV rounded cable en een fancontroller halen. Die fancontroller is geen overbodige luxe, wat een lawaai op men bureau, en wat een koude lucht, ik krijg er koude jatten van. Weet iemand waar ik een gele 3,5" fancontroller kan halen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Member of Het Dak Maasland
jah, dat was precies het stukje waar ik mijn dremel er voor het eerst inzette. Ik moest er nog ff rekening meehouden dat het een slijpschijfje is en geen zaagquote:kaasie schreef op 09 maart 2004 @ 22:11:
[...]
zonde dat je bent uitgeschoten met je dremel rechts onderin volgens mij.
Voor de rest ziet het er leuk uit, weer eens een andere vorm.
Good? Bad?........I'm The One With The Gun | .:Specz:.
Ach... eens is de eerste keer en ik vind 't verder netjes afgewerkt en het is inderdaad iets wat anders... niet een rond of vierkant ruitje... toch een ruit, maar niet de fans in de ruit...quote:DS-N!TR0 schreef op 09 maart 2004 @ 22:13:
[...]
jah, dat was precies het stukje waar ik mijn dremel er voor het eerst inzette. Ik moest er nog ff rekening meehouden dat het een slijpschijfje is en geen zaag
Serial Experiments Lain - Memory is a record, you just ahve to rewrite it.
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
quote:Casejunkie schreef op 09 maart 2004 @ 19:07:
[...]
Ik het die cilinder gekregen van een leraar op de school waar ik stage liep (werd voor wiskunde vroeger gebruikt).
Meer foto's te downloaden op: http://www.casejunkie.nl/casemod
Hier zie je alles ook in stukjes
p.s. ik ben nu aan het test draaien en alles is water dicht
Tjonge, hij wordt echt mooiquote:DS-N!TR0 schreef op 09 maart 2004 @ 22:05:
Ik heb mijn gemodde kast maar weer ff in elkaar gezet, alles aangesloten, en geprobeerd om de kabels een beetje weg te werken. Ik moet nu nog alleen maar ff een rode CCFL, oranje UV rounded cable en een fancontroller halen. Die fancontroller is geen overbodige luxe, wat een lawaai op men bureau, en wat een koude lucht, ik krijg er koude jatten van. Weet iemand waar ik een gele 3,5" fancontroller kan halen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
Heb je al gekeken bij een bouwmarkt ofzo. Daar kun je vaak ook wel zoiets vinden.quote:Green_Yoda schreef op 10 maart 2004 @ 14:58:
[...]
De link werkt niet,
en maw ik kan dus geen zo'n cilinder kopen, of heeft iemand dat al zien liggen in een winkel????

[Ghostrider]
Workstation Q6600@8x400=3,2ghz 2048mb DDR2 GeIL800 Geforce8800GTSXFX580 22inch TFT
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 Server 4000gig hdd's
als het gele leds zijn en je zet er meer als 1.2 - 2.4 volt op (waar ze voor bedoeld zijn) worden ze oranje ja.... das met elk ledje, de oplossing is een simpel weerstandjequote:Azn_JoyRider schreef op 09 maart 2004 @ 22:19:
nog ffkes een minimodje
[afbeelding]
ipv groen, zijn ze nu oranje (zijn gele leds....:?)
It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it (Upton Sinclair)
Website
Los Alcoholicos
quote:
ziet er inderdaad goed uit, alleen jammer dat het aan de voorkant (vooral de linkse) niet helemaal recht loopt, voor de rest erg tofquote:
nee helaasquote:
jep het komt echt op de markt, had het zelf ook niet verwachtquote:Jack schreef op 09 maart 2004 @ 21:11:
[...]
het komt ook echt op de markt? das wel gaaf dan![]()
Vertel eens wat het is dan![]()
Please....

[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Mijn Homepage
quote:floriske.nl schreef op 10 maart 2004 @ 19:15:
[...]
nee helaas![]()
[...]
jep het komt echt op de markt, had het zelf ook niet verwacht
ok, klein tipje van de sluier, de rest volgt wanneer ik toestemming van sunbeam krijg om te promoten
[afbeelding]
* floriske.nl zegt niet welk deel van de foto dit is en hoe hij gespiegeld of gedraait is
Mpsoft {--- _specs!!!_---} ----- Voor al je hardware ----- _MPSoft_
Hee, dat dacht ik ook gelijk...quote:Mister I schreef op 10 maart 2004 @ 19:24:
[...]
Ik denk dat je hem 1 slag naar rechts moet draaien. Heb ik gelijk ?
Volgens mij is het een handvat van je kast, om hem mee te nemen naar lanparty's en het is nog handig ook als je je handvat zoekt, want hij licht gewoon op.
en en en klopt het
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker
als het goed is binnen niet al te lange tijd, en als het goed is krijg ik ook binnen niet al te lange tijd toestemming voor een sneak-preview, maar goed, laat ik dit topic niet langer vervuilen, jullie zien het vanzelfquote:Hayfork schreef op 10 maart 2004 @ 19:36:
ROFL dit gaat echt nergens over... maar toch ben ik benieuwd in welk tijdsbestek dit op de markt komt...
floriske.nl wijzigde dit bericht 10-03-2004 23:16 (11%)
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Mijn Homepage
quote:DS-N!TR0 schreef op 09 maart 2004 @ 22:05:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Sony A100, Sony 18-70mm, Sigma 28-200mm, Sigma 28mm F1.8 specs En [CiP] Houten kast zelfbouw (i-PC)
euss wijzigde dit bericht 11-03-2004 03:38 (14%)
| EuroCars Forum | Specs |
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Casemodding » [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona