Reg. datum: 29 september 2003
Reg. datum: 29 september 2003
Voeg me ook maar toe
Necreo is ook de nick ingame
wel al tijdje geleden dat ik het gespeeld heb
Necreo is ook de nick ingame
wel al tijdje geleden dat ik het gespeeld heb
que?
Bug zou ik zeggenquote:HitmanWVU schreef op 17 maart 2004 @ 21:50:
Vandaag ff in m'n omen gespeeld en ik kan opeens 4 drones besturen met drones @ lvl3
Is dat een bug of was dat altijd al zo
Systeemspecs | Sinds augustus helemaal compleet :D
is een bug
heb ik soms ook 9 drones inplaats van 8 (select all en dan launch 1 op de 3 keer krijg je dan een extra drone)
Jah drones hebben leuke bugs de laatste tijd. 2 dagen geleden nog, beetje NPC aan het hunten in 0.0. Drones die ik uit een loot had gehaald mee (Infils en Hammers). Zit ik in die belt, en zoals verwacht : drone na drone wordt afgeschoten. maargoed ik had er een stuk of 7 in me dronebay ... wil ik ze launchen zegt ie dat ik al m'n max drones buiten hebquote:Silent_One schreef op 18 maart 2004 @ 09:13:
is een bugheb ik soms ook 9 drones inplaats van 8 (select all en dan launch 1 op de 3 keer krijg je dan een extra drone)
... MMORPG Addict.
Reg. datum: 17 maart 2004
Nee, een nederlander die in spanje woont, en mijn nick (Hagar) schijnt hier al in gebruik te zijn?? En ik ben de enige echte, jejejequote:
Ik heb gisteren dit buddy account aangemaakt en een beetje gespeelt, vanmorgen ook zonder problemen weer ingelogt, maar nu ligt de server down, ik dacht dat deze weer om 13.00 weer online zou zijn maar kom er niet in, zo'n buddy account is toch voor 3 dagen?
Groeten Pantano
Groeten Pantano
Ja hij blijft bij mij ook down
ook geen bericht dat er een langere downtime is (tenminste niet als je news bekijkt) dus vraag me ook af wat er aan de hand is.
ik wil geen signature! :(
op het forum staat gewoon extended downtime 14:00 GMT aangegeven hoor en 15:10 CET is ie weer gewoon online
Nu is de server weer online maar krijg nu dit bericht:
The patch has been downloaded but failed verification
Please try again.
En dat blijft zo, heb de cpu al 1x opnieuw opgestart maar ook dit maakt niks uit, zou dit door mijn buddy account kunnen komen?
The patch has been downloaded but failed verification
Please try again.
En dat blijft zo, heb de cpu al 1x opnieuw opgestart maar ook dit maakt niks uit, zou dit door mijn buddy account kunnen komen?
Reg. datum: 20 januari 2000
Reg. datum: 20 januari 2000
Pantano, ga naar http://www.eve-online.com/patches/patches.asp en download en installeer de patch handmatig.
Indien het downloaded niet lukt probeer de server in IJsland: http://www.eve-online.com/patches/patchmirrors.asp
(ja ze hebben vandaag een nieuwe patch geplaatst. Op http://myeve.eve-online.com/updates/patchnotes.asp kan je lezen wat er is veranderd.
Indien het downloaded niet lukt probeer de server in IJsland: http://www.eve-online.com/patches/patchmirrors.asp
(ja ze hebben vandaag een nieuwe patch geplaatst. Op http://myeve.eve-online.com/updates/patchnotes.asp kan je lezen wat er is veranderd.
Elissen wijzigde dit bericht 18-03-2004 16:18 (25%)
Reden: patch notes
Ja klopt de versie die ik had was de 1403 en de patch was voor de 1404, heb het weer werkende.
Saludos Pantano
Saludos Pantano
Die nieuwe patch heeft een aantal leuke updates omtrend de agents. Je kunt nu direct zien welke quality een agent heeft en bij welke devisie hij/zij hoort...
handig
handig
Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion
grrr.. nu komt moo / evol & ca xetic space invaden.. di's niet leuk meer
dacht ik veilig te zijn door weg te gaan uit cfs , heb ik NOG die moo's achter me aan!.. 2 billion voor een nap.. ja .. me neus 
traktor scratch!
2 miljard is nix for Xetic man.. die kunnen al weet ik hoe lang ongestoord ark minen daarzo...quote:Erikie schreef op 19 maart 2004 @ 16:42:
grrr.. nu komt moo / evol & ca xetic space invaden.. di's niet leuk meerdacht ik veilig te zijn door weg te gaan uit cfs , heb ik NOG die moo's achter me aan!.. 2 billion voor een nap.. ja .. me neus
Reg. datum: 03 april 2000
Reg. datum: 03 april 2000
heb me CC aangevraagd en wil ook gaan beginnen met EVE
heb de beta wel gespeeld maar had toen geen zin om maandelijks te betalen
zie dat het nog veel gespeeld word en ga dus ook maar weer meedoen.
zou iemand een buddy account voor me kunnen aanmaken zodat ik kan zien of het nog steeds aan mijn wensen voldoet
mijn mail = mscheffer@home.nl
Bvd
M.Scheffer
zou iemand een buddy account voor me kunnen aanmaken zodat ik kan zien of het nog steeds aan mijn wensen voldoet
Bvd
M.Scheffer
Cyber_ops <BR>logging out.......
Ik zit met het volgende probleem, ik heb 4 scout drones die beschadigd zijn, maar als ik die dan laat maken(het geld tikt eraf) en daarna het station verlaat, blijken de drones helemaal niet gemaakt te zijn, terwijl wel mijn geld eraf is gegaan en nee het komt ook niet meer terug.
Komt iemand dit bekend voor?
-
Ben best wel geinterreseert in deze game
lijkt me echt kewl, nog nooit een Space MMOG gespeelt, dus ff uitprogeren
kan iemand hier voor een trial zorgen ???
shaolin@majin-clan.com
Thanks
shaolin@majin-clan.com
Thanks
Currently Playing: Hearts of Iron 2
Weapon of Mass Distraction
Reg. datum: 04 februari 2001
Geregeld.quote:ADMK schreef op 20 maart 2004 @ 20:03:
Ben best wel geinterreseert in deze gamelijkt me echt kewl, nog nooit een Space MMOG gespeelt, dus ff uitprogeren
![]()
shaolin@majin-clan.com
Thanks
De hond blaft, de karavaan trekt voorbij.
Ook geregeld.quote:Cyber-Ops schreef op 20 maart 2004 @ 19:10:
heb me CC aangevraagd en wil ook gaan beginnen met EVE
Bvd
M.Scheffer
De hond blaft, de karavaan trekt voorbij.
Currently Playing: Hearts of Iron 2
Weapon of Mass Distraction
Bekende bug... oplossing repackage items after repairsquote:hvoortj schreef op 20 maart 2004 @ 19:34:
Ik zit met het volgende probleem, ik heb 4 scout drones die beschadigd zijn, maar als ik die dan laat maken(het geld tikt eraf) en daarna het station verlaat, blijken de drones helemaal niet gemaakt te zijn, terwijl wel mijn geld eraf is gegaan en nee het komt ook niet meer terug.
Axel - Teddybears [EVE-online]
quote:hvoortj schreef op 20 maart 2004 @ 19:34:
Probeer ze eens te repackagen nadat je ze gerepareerd hebt. Wil wel eens helpen.
te laat.....
nimmolon wijzigde dit bericht 20-03-2004 21:59 (4%)
Reden: wat een timing weer :p
Leeg!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.