quote:CU2morO schreef op 11 maart 2004 @ 16:53:
[...]
Je start toch minimaal met al je attribs op 5? Ik heb Charisma 11 (met empathy 4 en geen implant). Tamelijk nutteloos dus eigenlijk
Speel nog steeds met me eerste Character maar vind het niet echt mmorpg-style om helemaal overnieuw te beginnen, zou niet echt leuk zijn. Dan maar hopen op de Advanced Learning Skills die al op EVE-DB.com staan. Ben nu beetje Gunnery skills omhoog aan het helpen maar me base Perception is evenhoog als me base charisma (heb me destijds laten vertellen dat intel en mem de belangrijkste waren
Int en Mem zijn ook de belangrijkste attributres om te leren, verreweg de meeste skilsl hebben INT en MEM als attributes, gunnery en spaceship command skills hebben bijvoorbeeld perception/willpower, maar dat zijn eigenlijk uitzonderingen.
En toen ik begon waren er geen kant en klare character keuzes [alleen custom], dus ik heb charisma omlaag gegooid omdat agents toen nog helemaal niks waard waren en charisma bijna geen invloed had. Nu ik agent missies aan het doen ben moet ik toch maar social/charisma skills gaan trainen
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ik zit dus nu ook in EVE
Johanbarten = Fallout_NL
johanbarten wijzigde dit bericht 13-03-2004 09:15 (9%)
quote:fuse schreef op 11 maart 2004 @ 00:43:
Ja hoor Omega Corp weer met hun haantjes gedrag.
Vandaag nog tegen een CA overmacht gevochten voor het V2-VC2 station en wie rende er met de staart tussen de benen vandoor? Wij niet in ieder geval.
Afgelopen weekend, wie knalde er wie neer in HED-GP? Met hun mobile warp disruptors. Tentje opzetten en maar wachten.
En qua frigates vs indies hebben SA acties net zoveel hits als CA acties. Zal even om even zijn.
CA durft gewoon niet Stain aan te vallen omdat ze bang zijn dat ze gigantisch in de pan worden gehakt. Ze dachten dat ze de enige goede Pvp'ers waren in Stain voordat ze d'ruit getrapt werden. Dacht het niet!
En betaal die 20B ISK nou maar aan m0o want ze pakken jullie echt wel aan hoor.
Jullie mogen nu wel de grootste zijn, maar daar komen veel corps op af die wel mee willen doen maar niets voor jullie alliance. En de rest wil gewoon de grootste aanpakken omdat daar veel ISK te verdienen valt.
3 Alliances plus 2 PvP corps tegen jullie?
Als je daar niet een beetje zenuwachtig van wordt dan ben ik benieuwd hoeveel battleships je in voorraad hebt.
Axel - Teddybears [EVE-online]
CU2morO wijzigde dit bericht 13-03-2004 15:59 (5%)
2x Phased Muon Sensor Dampners (beste sensor dampner) 1,5M, GoT prijs: 1M
4x Medium C5-L Emergency Shield Overload (beste booster) 900K GoT prijs: 800K (3M voor 4)
Op te halen in Nonni of kan ook afleveren
Hé, das het broertje van mijn Punisher-Tristan-Rifter-Impairor:quote:CU2morO schreef op 13 maart 2004 @ 15:58:
Ik vraag me af wat dit is. Ik gok op de laatste uitvinding van Crielere voordat het allemaal in de soep liep. Ik presenteer... De Caldari-Gallente Shuttle Hybrid:
[afbeelding]
[afbeelding]

En mijn dual-Scorpion

klikbaar
Ik heb btw nog pics staan van Zombie die aan het griefen waren in Yulai, ze staan hier.
StarLite wijzigde dit bericht 13-03-2004 18:10 (22%)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik kom een system binnen, moet eerst weten of iemand op een station of in de ruimte is (als ie in station is komt ie niet op scanner toch?) en vervolgens moet ik weten waar ie zit in de ruimte
de Range en Direction heeft een maximale invoer van '2147483647'km, wat de maximale grootte is van een variabele gok ik. Dit is ~14 Au en dus niet genoeg om em te vinden. Er werd mij verteld dat ik in de Name tab je een veel grotere range hebt, maar daar vind ik nix buiten me eigen grid
dus, leg me es uit hoe het werkt
-Eerst helemaal op learning gaan trainen en daarna al het andere.
-of-
-Eerst wat basic skills trainen (basic engineering enzo) zodat je basic weapons en ship upgrades aankunt, zodat je tenminste niet word afgeschoten bij agent lvl2 missies
Ik vlieg momenteel rond in mn merlin en ben nog wat basic ship upgrade skills aant leren. Maar ik vroeg me dus af wat beter was omdat ik van diverse kanten hoor dat je eerst in de learning devisie moet gaan trainen..
Volgens mij maakt het niet veel uit wat je doet want uiteindelijk ben je toch wel net zoveel tijd kwijt. Die basic dingen kosten niet meer dan 15 min tot een uur dus om dan eerst kweenie hoeveel tijd in learning te steken voor een tijdwinst van een paar minuten maakt dan ook niks uit...
Of zie ik dat verkeerd?
Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion
Als je zware skills naar hogere levels wilt trainen, zijn ze zeker handig...
Het scheelt al heel snel veel en zeker als je boven op je learningskills nog eens een aantal implants kunt implementeren...
Heeft iedereen trouwens op EVE-I.com de rally gelezen? Lijkt me super leuk!
In het kort: een star-rally... je moet (in 1 dag?) 200 jumps maken, en onderweg moet je bij moons en planets of stations puzzels/raadsels oplossen. Controles worden gedaan doordat je om de zoveel jumps bepaalde plekken moet bookmarken. Degene die als eerste aankomt na de 200 jumps, krijgt een battleship naar keuze, en zo zijn er voor de volgende 20 tot ... mensen andere prijzen beschikbaar gestelt. Van Tech2 tot geldbedragen...
Zeker even lezen.....
".. Good is only skin deep, but evil is dead down to the bone.."
Ik laat nieuwe spelers meestal eerst de learning skills naar level 3 trainen en wanneer ze dan in een cruiser zitten naar level 4..quote:Deathraven schreef op 16 maart 2004 @ 08:57:
Wat is nou eigenlijk slimmer als beginner (bijna 1 week oud).
-of-
-Eerst wat basic skills trainen (basic engineering enzo) zodat je basic weapons en ship upgrades aankunt, zodat je tenminste niet word afgeschoten bij agent lvl2 missies.
Ik vlieg momenteel rond in mn merlin en ben nog wat basic ship upgrade skills aant leren. Maar ik vroeg me dus af wat beter was omdat ik van diverse kanten hoor dat je eerst in de learning devisie moet gaan trainen..
Volgens mij maakt het niet veel uit wat je doet want uiteindelijk ben je toch wel net zoveel tijd kwijt. Die basic dingen kosten niet meer dan 15 min tot een uur dus om dan eerst kweenie hoeveel tijd in learning te steken voor een tijdwinst van een paar minuten maakt dan ook niks uit...
Of zie ik dat verkeerd?
Lekker
Then again, beetje veel huiswerk dus dan maar ff gewoon skills trainen tot het weekend...
Seiruu wijzigde dit bericht 16-03-2004 18:00 (14%)
corpminen roelt boven alles
Level 5 duurt redelijk lang en de opbrengsten zijn het lange trainen in het begin niet echt waard IMO
\o/
Reg. datum: 17 maart 2004
En de tweede is over een buddy account, hoe werkt dit? Heb het spel al gedownload en geinstalleert, hoe gaat het nu verder?
Saludos Pantano
quote:StarLite schreef op 16 maart 2004 @ 23:05:
Aan de andere kant: Het trainen van alle learning skills naar level 3 kost je maar 1 dag per skill, dus in minder dan een week kan je 5 * 3 = 15 extra attribute punten krijgen, iets wat al gauw wat leertijd scheelt. level 4 zou ik zelf doen als je eenmaal bij de langere skills komt [rank 3 level 4/5 skills]..
Level 5 duurt redelijk lang en de opbrengsten zijn het lange trainen in het begin niet echt waard IMO
Rank 1 Level 4 duurt ongeveer 1 dag, afhankelijk van je attributes..
level 3 een uur of 10-12
Mocht je GameSpy/Fileplanet Betalende user zijn dan zou ik daar even gaan browsen voor de 10 dag trial. Of post je mail hier en ik geef je een 3 day trial.
... MMORPG Addict.
quote:johanbarten schreef op 04 maart 2004 @ 09:35:
ik heb nu een account aan gevraagd bij paybycash, en heb nu een mail gekregen waar in staat waar ik het geld naar moet over maken. Maar ik snap niet echt hoe ik dit moet doen. er staat dat ik iets naar de abn amro moet sturen.
Moet ik nu naar een postkantoor gaan en de gegevens in die mail laten lezen en dat hun dat dan snappen en de rest doen? Of moet ik zelf iets opsturen?
ik heb de search gebruikt maar niet echt iets hierover gevonden.
kan iemand zeggen hoe het precies werkt, dank U
als jij kan bankieren via internet, gewoon een betaling overmaken naar het nummer van de ABN AMRO zoals vermeld. Je hoeft geen papieren mee te nemen en in te leveren. Erg handig en te doen vanuit de luie stoel )
Gr

ingame nick : Fibrith Alcarin, commerce, Proud to be Xanadu !!!!!!!!
1 maand, dus bijv van 1 jan t/m 31 janquote:Pantano schreef op 17 maart 2004 @ 08:52:
Hi, ik heb een beetje rondgelezen en heb nog een paar vraagjes, eerst 30 days playtime, dit is 1 maand of 30 dagen spelen ( vandaag een paar uur en morgen weer etc). Dit even voor de duidelijkheid.
Saludos Pantano
quote:Deathraven schreef op 16 maart 2004 @ 08:57:
Wat is nou eigenlijk slimmer als beginner (bijna 1 week oud).
-of-
-Eerst wat basic skills trainen (basic engineering enzo) zodat je basic weapons en ship upgrades aankunt, zodat je tenminste niet word afgeschoten bij agent lvl2 missies.
Of zie ik dat verkeerd?
persoonlijk zeg ik altijd, eerst learning, intelligence, memory naar lvl4 minimaal
tuurlijk kan je tussendoor ff een korte skill leren maar op de lange duur gaat het leren van learning skills je zo veel tijd schelen dat je achterover valt. dit gaat helemaal aantikken met lvl2 skills laat staan de lvl8 skills

quote:CRiMiNaL schreef op 17 maart 2004 @ 10:01:
Wij (mensen die een account hebben) kunnen je gewoon een buddy trial sturen (als je je mail adres even geeft). En 30 day's playtime is idd gewoon een maand. Niet het aantal uren wat je speelt.
Mocht je GameSpy/Fileplanet Betalende user zijn dan zou ik daar even gaan browsen voor de 10 dag trial. Of post je mail hier en ik geef je een 3 day trial.
Ok nu is het 30 dagen duidelijk, als je mij een buddy account zou kunnen geven zou dit te gek zijn, als ik het leuk vind ben ik niet meer uit het spel weg te slaan
Hier is mij meel adres: hagar@telefonica.net
Alvast bedankt
Saludos Pantano
Saludos Pantano
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.