Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 7
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicnee die kan je leuk onder je bank schroeven
wel een stabiele versterker aan hangen want het is geen ideale load
no_no_no wijzigde dit bericht 26-02-2004 20:13 (40%)
doneer nu in mijn wintersport fonds !!!!
Desalniettemin zou ik graag een setje 802's (welke serie dan ook) hier thuis willen hebbem, zei het dat ik geen plek heb voor zulke beesten en voor nieuwe ook geen geld
Music Addicted
Blue-Eyes kennen ze beterquote:yash schreef op 26 februari 2004 @ 14:37:
tjah ik ga zaterdag audio meubel(s) maken!
/edit
met advies van E.Groothoff!!!!
1 game pc en 4 kantoor pc's
Reg. datum: 21 augustus 2003
De tv:
Pioneer PDP 504HDE
Specs
DVD Speler:
Denon DVD-2900
Specs
Versterker:
Denon AVR-2803
Specs
Front speakers:
Kef Q5
Specs
Center speaker:
Kef Q9c
Specs
Rear speakers:
Kef Q4
Specs
Dit is uiteraard niet mijn eigen set want daar heb ik geen geld voor(ben 16
Want vinder jullie ervan?
rim13 wijzigde dit bericht 26-02-2004 21:44 (5%)
Een tas met fotospullen
quote:rim13 schreef op 26 februari 2004 @ 21:44:
Want vinder jullie ervan?
jammer van de rears.. die q4's zijn ECHT klein... laat me wel weten hoe het klinkt.. Ik vond het klankbeeld van de q4 nogal afwijken van dat van de q5, en was daardoor niet echt onder de indruk van het surround geluid.. Het lijkt niet goed te integreren.. Ik denk nog steds dat ik voor de q3 ga
De q5 is natuurlijk een geweldige luidspreker..
oh trouwens, is het nou ECHT de bedoeling dat we allemaal de set van onze ouders hier gaan showen?
Gemineye
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Reg. datum: 21 augustus 2003
Ik denkniet dat dat de bedoeling is, maar dit is op het moment de enigste set die er in ons huis staat. Dus is het ook een heel klein beetje mijn set. En ik post dit niet om op te scheppen ofzo maar gewoon om het te laten zien.quote:oh trouwens, is het nou ECHT de bedoeling dat we allemaal de set van onze ouders hier gaan showen?
Een tas met fotospullen
ik had nog wat plaatjes mdf staan in de garage:

duss, mijn werkgever kwam even langs.. (met aanhanger, want dat is erg handig om op te zagen

met fatsoenlijk gereedschap

om deze plankjes te zagen:

en ik ben nu al een eindje met in elkaar zetten.. Er komen nog meer planken in! het onderste vak is dicht aan de voorkant zoals jullie zien; daar kan wat overbodige kabelreut in gepropt worden

dit is de achterkant! de planken lopen niet helemaal tot achteraan door, zodat de kabels er achterlangs kunnen.. Er komt nog een achterwand in, die boven en onder ongeveer 7cm open laat. Dan kunnen de kabels er onderuit, de warmte kan er boven uit, en als mijn tv er eindelijk is, kunnen die kabels er ook bovenuit! De achterwand wordt overigens uitneembaar, dat is wel zo makkelijk met aansluiten enzo!

ik laat nog wel eens een plaatje zien als ie helemaal klaar is ofzo
Gemineye
oeps, ff de reclame pleite..
Gemineye wijzigde dit bericht 26-02-2004 22:26 (16%)
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Reg. datum: 27 september 2002
quote:Gemineye schreef op 26 februari 2004 @ 21:54:
[...]
oh trouwens, is het nou ECHT de bedoeling dat we allemaal de set van onze ouders hier gaan showen?![]()
Gemineye
Ja wat mij betreft wel. Als iemand zijn ouders een leuke set heeft staan zie ik daar graag een paar fotos van!
offtopic: en je naam hoort niet onder een bericht, lees de faq
quote:tatata schreef op 26 februari 2004 @ 22:38:
[...]
Ja wat mij betreft wel. Als iemand zijn ouders een leuke set heeft staan zie ik daar graag een paar fotos van!
offtopic: en je naam hoort niet onder een bericht, lees de faq
oh oke, dan zal ik binnenkort ook wel ff foto's posten van de set van mn ouders, die is namelijk ook best oke..
Gemineye
als iemand mooie fotos van zijn set laat zien is het toch prachtig
enige wat ze van mij af zouden mogen schaffen is het posten van plaatjes van een site.
Reg. datum: 02 december 2001
Let niet op de brakke pixs, gevolg van een cheap-ass Digicam.
Eerst maar ff mijn hardware :P:
Een Onkyo TX-DS484 A/V Reciever
En een Grundig Xenaro GDP 5100 dvd-speler
En een Philips CD-Speler die werkelijk geweldig geluid heeft. Ik had hiervoor een Sony CDP-791 maar deze ging overslaan enzo, de philips speelt hem er dik uit. Terwijl de huidige cd-speler bijna geen functies oid heeft. Zelfs het type is bij mij onbekend.

Het A/V meubel is trouwens zelf ontworpen en gebouwd.
Verder heb ik er nog een subje bij van Wharfedale, de Topaz-15. Een closed kast, om zo een zo strak mogelijke mooie bas te krijgen tijdens films en muziek enzo. (Wordt weinig gebruikt aangezien mijn front speakers tot 37 Hz gaan. Wat meer dan genoeg is voor de gemiddelde films of het doorsnee liedje

En mijn mooste stuk:
Een zelfbouw 3-weg speaker. Van 140 watt @ 8 ohm, met Visaton drivers. Hoogte 140 cm, breedte 34 cm en diepte 40 cm.
Hoe het begon:
nu:

Het zijn Closed kasten (closed, voor een mooie strakke bas. Een harde lompe bas kan ik wel maken met mijn sub. En ik ga liever voor kwaliteit van muziek, niet kwantiteit van lawaai) met 100 liter inhoud, de top's met de mid en hoog zijn 14 liter kasten. Met zelfbouw filter en vergulde aansluitingen. De "gewoon" OFC speakerdraad en de onderdelen van de filters zijn van I.T.
En nog 2 JBL Control's, met de functie van rear-boxen. Die dingen klinken echt heerlijk, valt me niks tegen. Doen niks onder voor de bekende "betere" merken.(helaas geen pics van)
In de toekomst komen er nog een zelfbouw center en een zelfbouw sub bij.
De huidige sub doet goed dienst, maar zelfbouw is gewoon te leuk dus deze moet er ook aan geloven
Voor de rest, check mijn site hier. (nog lang niet af, dus niet (weer) opmerkingen over de opzet
Flex82 wijzigde dit bericht 27-02-2004 00:28 (15%)
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
quote:Flex82 schreef op 26 februari 2004 @ 23:03:En mijn mooste stuk:
Een zelfbouw 3-weg speaker. Van 140 watt @ 8 ohm, met Visaton drivers. Hoogte 140 meter, breedte 34 cm en diepte 40 cm.
quote:
typo
Mjah, die 140 cm. was een gevolg van een berekende inhoud van 100 liter en hem toch nog redelijk klein zien te houden. Toen kon ik alleen nog de hoogte in.
Flex82 wijzigde dit bericht 26-02-2004 23:15 (5%)
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
quote:
Hoef je niet zo overdreven te reageren hoor
Mooie luisprekers Flex82! Zien er goed uit
Music Addicted
quote:Boekster schreef op 26 februari 2004 @ 23:16:
[...]
Hoef je niet zo overdreven te reageren hoor. Was gewoon een foutje.
Mooie luisprekers Flex82! Zien er goed uit. Centre in dezelfde stijl straks?
geintje toch, kon het niet laten er ff op te reageren.. als ik het niet deed, deed iemand anders het wel
speakers zien er inderdaad erg goed uit
quote:Gemineye schreef op 26 februari 2004 @ 23:20:
[...]
geintje toch, kon het niet laten er ff op te reageren.. als ik het niet deed, deed iemand anders het wel
speakers zien er inderdaad erg goed uit
Ging vooral om je laatste smily eigenlijk, maar ik begreep in essentie wel dat het een geintje was
Goed, on with the pics!
Als jullie het overigens goed vinden ga ik binnenkort, als de speler hier ook is, weer eens foto's schieten en Planet bellen hoe het zit met m'n webspace. Dan post ik ze ook wel hier
Music Addicted
quote:Boekster schreef op 26 februari 2004 @ 23:23:
[...]
Ging vooral om je laatste smily eigenlijk, maar ik begreep in essentie wel dat het een geintje was.
Goed, on with the pics!
Als jullie het overigens goed vinden ga ik binnenkort, als de speler hier ook is, weer eens foto's schieten en Planet bellen hoe het zit met m'n webspace. Dan post ik ze ook wel hier.
posten!! we willen meer pics zien!!
zal binnenkort wel even pics van de zooi van mn ouders posten, als dat ook gewaardeerd wordt!!
ik vind die gaapsmiley gewoon leuk...
quote:Flex82 schreef op 26 februari 2004 @ 23:03:
Okay, ik ga ook maar eens mijn spullen showen.
En mijn mooste stuk:
Een zelfbouw 3-weg speaker. Van 140 watt @ 8 ohm, met Visaton drivers. Hoogte 140 cm, breedte 34 cm en diepte 40 cm.
Lijkt me niet helemaal goed
140Meter hoog !!!
Verder leuke set, had em in het vorige deel ook voorbij zien komen..
Speakers beetje ala B&W Nautilus design!.
Snel editten he !!
Alfa_146 wijzigde dit bericht 26-02-2004 23:28 (4%)
..:: Fabbrica Italiana Automobili Torino 500 ::..
Ik heb idd al over een center lopen brainstormen.
Alleen is het moeilijk dat model met die schuine kanten mooi in een relatief veel kleinere center te verwerken.
Daar ben ik dus nog mee bezig.
Ook de prijs speelt mee. Ik moet eerst weer ff sparen aangezien die fronts om en nabij de ¤300 p/stuk hebben gekost (natuurlijk zonder alle uren die ik erin gestoken heb meegeteld).
quote:Alfa_33 schreef op 26 februari 2004 @ 23:28:
[...]
Lijkt me niet helemaal goed
140Meter hoog !!!![]()
Verder leuke set, had em in het vorige deel ook voorbij zien komen..
Speakers beetje ala B&W Nautilus design!.
Snel editten he !!
Ik zal die nautilussen eens opzoeken. Nog nooit op gelet eigenlijk. Is een compleet eigen hersenspinsel.

Siltech interconnects en een v.d. Hul
JBL = Jarenlang Belabberde Laagweergave
quote:GreenGras schreef op 26 februari 2004 @ 23:37:
Mijn kabelzooi:
[afbeelding]
Siltech interconnects en een v.d. Hul
Mooi spul! Alleen helaas buiten mijn studenten prijsklasse
Ik doe het op dit moment met monster kabels. Eentje tussen mijn comp (terratec aureon sky) en versterker. En tussen de dvd --> verst. en CD --> verst. .
Flex82 wijzigde dit bericht 26-02-2004 23:42 (21%)
De kabels zijn overigens allemaal tweedehands gekocht en er zitten er veel bij die ik echt voor absurde mazzelprijzen heb kunnen kopen dus geluk en geduld heb ik ook gehad
JBL = Jarenlang Belabberde Laagweergave
Alleen je kabels zien er al indrukwekkend uit. Kun je ons misschien je volledige set voorschotelen, zodat wij (iig ik als student) kan gaan kwijlen en hopen dat ik ook ooit zo mooi van muziek/film mag gaan genieten? bvd
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.