Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Op zoek naar user icon...

quote:
Boekster schreef op 27 februari 2004 @ 19:05:
[...]

Vat het niet verkeerd op, maar een 803 verdient veel beter dan je Denon, en ook beter dan de Arcam CD62. Voordat je een 803 voldoende kwaliteit kunt geven ben je echt duur uit, zeker in multichannel. Daar komt ook bij dat de 803 erg apart is in de 800 serie. Als je de 804 mooi vindt, dan valt de 803 zwaar tegen.
Vind ik een rare gedachte Boekster! Deze denon is zeker goed! En ook de 803 kan hier prima mee uit de voeten! Als je nu een 1604 bedoelde kan ik je nog volgen!

1 game pc en 4 kantoor pc's

Hier alvast wat foto's van de nieuwe sub:

http://download.blue-eyes.nu/sub1.jpg

http://download.blue-eyes.nu/sub2.jpg

http://download.blue-eyes.nu/sub3.jpg

http://download.blue-eyes.nu/sub4.jpg

Foto's van het transport houden jullie tegoed, het wachten is op de verkopende partij!

Reg. datum: 17 december 2003

fotos werken hier niet echt.......

[ help me (A) ]

Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
yash schreef op 28 februari 2004 @ 15:15:
fotos werken hier niet echt.......
Hier wel, en het ziet er zeer mooi uit heel de set :)

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

like in Pinda ^_^

mooie set zooo :D
heb je die sub in het zwart genomen zodat ie minder opvalt?
persoonlijk had ik beuken mooier gevonden

Ik heb deze sub tweedehands, derhalve had ik niet de keuze. Beuken vind ik persoonlijk ook mooier, maar de de nieuwprijs niet: 3500 euro. Dan veel liever zwart en tweedehands. En echt veel minder mooi vind ik zwart nu ook weer niet. Mijn oude sub, dat kleintje op een van de foto's was ook zwart.

Edit: even niet mooi veranderd in mooier ;)

p.s. De foto's staan er wel degelijk. De error die ja kan krijgen is de error dat er TE VEEL mensen tegelijkertijd connecten naar mijn server. Gewoon weer proberen.

blue eyes wijzigde dit bericht 28-02-2004 15:30 (30%)

aah kut hier doen de fotos het niet :S

[ help me (A) ]

Is er ook helemaal klaar voor!

Getver wat een beest :)
Erg mooi Blue Eyes ! Die TiK toch é .. blijft toch een machtige serie.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Zo als gezegt heb ik mail gekregen, dus hier de foto's:

http://download.blue-eyes.nu/sub5.jpg

http://download.blue-eyes.nu/sub6.jpg

http://download.blue-eyes.nu/sub7.jpg

http://download.blue-eyes.nu/sub8.jpg

Reg. datum: 04 oktober 2003

http://www.webdeveloping.nl/upload/?1930959131
(klik-baar)

Speakers: Totem Model 1

Versterker: Rega Mira
Cdspeler: Rega Jupiter

Just get used to it ;)

Letterlijk en figuurlijk een plaatje! Net een compositie!

Reg. datum: 17 augustus 2000

quote:
Toxic_NL schreef op 28 februari 2004 @ 16:52:
[afbeelding]
(klik-baar)

Speakers: Totem Model 1

Versterker: Rega Mira
Cdspeler: Rega Jupiter

tja die kenden we al :p

Setje van je ouders })

Eej blue eyes

vette sub hoor wat een beest!!! nu snap ik hoe jullie het kunnen veroorlofen al die dure spullen jullie hebben goed betaalde banen :P ;)

ik heb vandaag bvan sochtends hald 11 tot 3 uur gehouthakt en 4 uur ff naar praxis geweest en hout voor audio rack ding gehaald! heb alles netjes in elkaar zoals jij zei mr groothoff strips erop alleen m20 was enrges te vrekrijgen dus heeft mn vader geregeld bij een oom van hem en dat krijg ik nu maandag dan zal ik er wel fototje van maken!

[ help me (A) ]

Reg. datum: 09 oktober 2001

quote:
mxstrAEm schreef op 28 februari 2004 @ 00:43:
[...]

HAhaha my thoughts exactly, ook ik stond als 10 jarig jochie te kwijlen bij die set, ik heb nog geprobeerd mijn ouders ervan te overtuigen hoe noodzakelijk zo'n set was voor onze woonkamer :D
Ze hadden die megatoren in een gigantische winkel draaien van de Block, en die sub die reikte zo ver, je werd er gewoon bang van. 30 meter verder in de winkel kreeg je nog klappen te verduren.
Geweldige set, kostte toen 3000 guldens
Goeie ouwe tijd... :'(
LOL, als 12 jarige jochie heb ik ook nog mijn ouders proberen te overtuigen en het was nog gelukt ook.... :D was toen iets van 2500 gulden. En dat subje heeft zo'n rode lichtje net als kit van knightrider en hij is echt groot. Toen dacht ik van wow als één van de weinige met dolby-prologic.

Asus F8P

Reg. datum: 03 januari 2001

quote:
Mr.C4 schreef op 28 februari 2004 @ 19:54:
[...]

LOL, als 12 jarige jochie heb ik ook nog mijn ouders proberen te overtuigen en het was nog gelukt ook.... :D was toen iets van 2500 gulden. En dat subje heeft zo'n rode lichtje net als kit van knightrider en hij is echt groot. Toen dacht ik van wow als één van de weinige met dolby-prologic.

:D

Jij hebt geluk gehad, zie je het al voor je? Ikke als 10-jarig snotneus, de helft in de lengte van mijn ouders, probeer een dolby digital set aan te smeren van 3000 gulden en mijn ouders die serieus met mij in discussie gaan 8)7

PS: tis uiteindelijk niets geworden :P

mxstrAEm wijzigde dit bericht 28-02-2004 20:30 (6%)

or, perhaps most likely, a spontaneous, completely accidental thermite reaction ;)

Bij mij was het nog gelukt ook ;)
http://home.pi.be/~swinneke/alongway.jpg

Is zo de foto evolutie van mijn hifi-HT .. eerste is zo een kerstboompje ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

quote:
TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 22:09:
Bij mij was het nog gelukt ook ;)
[afbeelding]

Is zo de foto evolutie van mijn hifi-HT .. eerste is zo een kerstboompje ;)

Oeh, zo'n kerstboom ben ik ook me begonnen. :)
De eerste met Dolby ProLogic Surround 1 oid.

Was toen de bom :D

Maaruh, merk, types? Want het ziet er wel leuk uit wat je nu hebt.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

Naimoholic
Reg. datum: 18 maart 2001

quote:
Blue Eyes schreef op 28 februari 2004 @ 15:11:
[...]

Vind ik een rare gedachte Boekster! Deze denon is zeker goed! En ook de 803 kan hier prima mee uit de voeten! Als je nu een 1604 bedoelde kan ik je nog volgen!
Mwa, mijn Nait5 kan het ook ja, maar die mist ook de kwaliteit om het fatsoenlijk te doen. Die Denon hefet hoogstwaarschijnlijk wel hetzelfde. Een 803 is echt niet makkelijk. Bij Snijders heeft ie ze met 2x een Nap180 pas een beetje aan de praat. Da's niet goedkoop... Hij heeft gewoon een hoop nodig om te zingen. De 804 heeft dat veel minder :) .

Music Addicted

quote:
Flex82 schreef op 28 februari 2004 @ 22:29:
[...]

Oeh, zo'n kerstboom ben ik ook me begonnen. :)
De eerste met Dolby ProLogic Surround 1 oid.

Was toen de bom :D

Maaruh, merk, types? Want het ziet er wel leuk uit wat je nu hebt.

Merken die ik heb versleten of aan het verslijten ben ( geen speciale volgorde ) : Panasonic , JVC , Marantz , Mission , JBL , Celestion , Philips , Magnat , Sony , ..

Wat ik nu heb staat iets eerder in dit topic :)

quote:
TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 22:46:
[...]

Merken die ik heb versleten of aan het verslijten ben ( geen speciale volgorde ) : Panasonic , JVC , Marantz , Mission , JBL , Celestion , Philips , Magnat , Sony , ..

Wat ik nu heb staat iets eerder in dit topic :)

Owja, jij was het met die oneindige geldbuidel :+

Die Celestion dingen enzo. Leuk spul ja.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

quote:
Flex82 schreef op 28 februari 2004 @ 23:03:
[...]

Owja, jij was het met die oneindige geldbuidel :+

Die Celestion dingen enzo. Leuk spul ja.
Als ie oneindig was had ik al lang een beamertje en een betere receiver gekocht :) Er zijn toch limieten hoor ;)

quote:
TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 23:11:
[...]

Als ie oneindig was had ik al lang een beamertje en een betere receiver gekocht :) Er zijn toch limieten hoor ;)
Zijn die celestions zo duur dan ? ze zijn anders wel van plastic gemaakt (zol ijkt ut iig) of maakt dat voor sound nix uit.. als ik je nu beledig ofzo weet ik ut niet op lette ben audio Leek met hoofdletter L :p

[ help me (A) ]

quote:
yash schreef op 28 februari 2004 @ 23:23:
[...]

Zijn die celestions zo duur dan ? ze zijn anders wel van plastic gemaakt (zol ijkt ut iig) of maakt dat voor sound nix uit.. als ik je nu beledig ofzo weet ik ut niet op lette ben audio Leek met hoofdletter L :p
Celestion's zijn gemaakt uit Extruded aluminium en MDF , redelijk nieuwe techniek. Toen ze pas in de winkel waren kosten ze rond de 1000 ¤ / stuk. :)

quote:
TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 23:26:
[...]

Celestion's zijn gemaakt uit Extruded aluminium en MDF , redelijk nieuwe techniek. Toen ze pas in de winkel waren kosten ze rond de 1000 ¤ / stuk. :)

Naja, verre van een nieuwe techniek :Y)

Word al jarenlang toegepast. Maar Celestion zijn gewoon goede speakers. :)

lol oneindig rijkende beurs dus ;) komt er goed geluidje uit ? en waaarom heb je voor dezen gekozen en niet voor van hout zoals die van kef of b&w oid ? tell me :P
btw die center ziet er wel vet mooi uit mooi vorm: <)

[ help me (A) ]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: