Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 oktober 2003

@PROximity

ik heb zelf ook een cc3, gebruik deze in combinatie met 603's S2. bevalt me eerlijk gezegd beter als de lcr60 S3 die ik een tijdje heb geprobeerd. de cc3 heeft een heel fris helder geluid dat me erg aanstaat.

staan je fronts overigens niet wat dicht op de muur? ik heb zelf ook de 305's in huis gehad maar ik vond ze nogal 'boomerig' klinken (icm een sony db840 qs serie) zodoende dat ik ze gauw heb omgeswitcht voor de 603's.

maar een mooie sets PROximity en abbadon, complimenten!

porthos002 wijzigde dit bericht 18-02-2004 17:47 (8%)

Reg. datum: 24 september 2000

quote:
yash schreef op 18 februari 2004 @ 17:44:
idd dies ook zwaar vet.!

khad nog ff vraagje zijn de magnat series van vintage 1 beetje redelijk tot goed ?

specs :

Configuratie: 2- weg standluidspreker, "dubbel-bass" bassreflex. Power handling: 150/250 watt. Impedance: 4-8 Ohms. Frequentie bereik: 22 – 32.000 Hz. SPL: 91dB. Maten: (BxHxD) 204 x 970 x 316 mm.
pic :
[afbeelding]

en rear :

Configuratie: 2- weg compactluidspreker, bassreflex. Power handling: 80/120 watt. Impedance: 4-8 Ohms. Frequentie bereik: 35 – 32.000 Hz. SPL: 90dB. Maten: (BxHxD) 204 x 325 x 316 mm.

pic :
[afbeelding]

alvast bedankt!

Luisteren is altijd de beste methode om te bepalen of je iets goed vindt of niet! Ook bij jou zal dat zijn! Kijk eens in de buurt of er ergens een zaak is waar je ze op je gemak kan beluisteren, met een versterker die jou interesseerd.

Ik ben persoonlijk altijd tevreden over Magnat als ik het hoor, goede prijs/kwaliteit verhouding.. en die Vintage serie is daarnaast ook nog een lust voor het oog :D

Vae puto deus fio
Reg. datum: 31 maart 2002

quote:
Haemorrhage schreef op 17 februari 2004 @ 18:44:
Haemorrhage's HT set

Foto's zijn clickable :P

Denon AVR1803 Receiver
[afbeelding]

JVC XL-V152 CD-Player, Daewoo 9000S5 DVD-Player
[afbeelding]

Magnat Motion 144 Zuilluidspreker
[afbeelding] [afbeelding]

Pioneer S-CR39 Center Speaker
[afbeelding]

Pioneer S-CR39 Rear Speaker
[afbeelding]

Sony SA-W305 Subwoofer
[afbeelding]

Kabelzooi achter de receiver
[afbeelding]

En nog wat diverse plaatjes
[afbeelding] [afbeelding]

Zoals men kan zien is er de afgelopen weken veel veranderd aan mijn set; hier de link naar de samenstelling van mijn vorige set:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/19896011
Heb die magnat motion speakers ook, komt errug goed geluid uit. Alleen wil ik de JVC 5032 reciever erop gaan zetten, lekker low budget. Of heeft iemand nog andere suggesties??

Als een god in Nijmegen.

Reg. datum: 17 december 2003

quote:
Griffin2k schreef op 18 februari 2004 @ 17:49:
[...]

Luisteren is altijd de beste methode om te bepalen of je iets goed vindt of niet! Ook bij jou zal dat zijn! Kijk eens in de buurt of er ergens een zaak is waar je ze op je gemak kan beluisteren, met een versterker die jou interesseerd.

Ik ben persoonlijk altijd tevreden over Magnat als ik het hoor, goede prijs/kwaliteit verhouding.. en die Vintage serie is daarnaast ook nog een lust voor het oog :D
ik weet dat luisteren het beste is maar om van te voren ff research te doen vind ik zelf nooit fout! want er zijn zoveel speakers enzo je moet wel een selectie maken vind ik anders kom je erin om! word warschijnlijk een harmankardon 2550 reciever maar daar ben ik nog niet uit wanti k las wat dat ze failliet enzo waren dat stond me niet echt aan :P en yamaha rx440 hoorik ook alleen maar goeie reacties over! dus moet nog ff overwegen!

[ help me (A) ]

aka Richard
Reg. datum: 14 april 2002

Haha harman kardon failliet ?? Die's grappig...
Waar heb je dat gelezen?

[ A64 3500+ | Neo 2 Platinum | Corsair Pro XMS | MSI X1950 Pro ]
[ Samsung 930BF 19" TFT | Infinity MKII ]
[ Klik ]

Reg. datum: 29 juli 2001

Om even te reageren op wat reacties op me set:

Ik heb de speakers ook 2de hands gekocht. Dit omdat ik simpelweg niet zoveel geld tot me beschikking heb (18 jaar/middelbare school:P) Ik heb ze dan ook via marktplaats gekocht. De 305's voor 125,- (lucky me), de CC3 en 302's incl. stands voor 250,-. (hier zat nog garantie bij van 3 jaar (dus ook bon met de nieuwwaarde van 675,-))

Maar over die subwoofer; daar ben ik iets minder tevreden over. Hij is behoorlijk zwaar dat zeker! 16hz-200hz, erg fijn voor filmgeluid, maar bij muziek.. Ik vind de bass niet strak en als je het volume van de versterker in de sub op 25% zet zit er een akelige brom op de achtergrond (uiteraard alleen bij stiltes te horen). En daar irriteer ik me toch wel mateloos aan. Ik heb hem voor 200,- bij mediamarkt in duitseland gekocht.

Even nog wat pics:

http://members.home.nl/broest/motion.jpg
Rising from the ground :)

http://members.home.nl/broest/cc3.jpg
Best diep

http://members.home.nl/broest/302.jpg
Elegance.. :)

Ohja en ik weet dat de speakers wat te dicht bij de muur staan; maar dit komt simpelweg door het ruimte gebrek op me kamer. Over een half jaar heb ik een grotere kamer in Utrecht (zit nu in Assen). Heb nu een kamertje van 4 bij 3 voor alles :o

quote:
yash schreef op 18 februari 2004 @ 18:02:
[...]

ik weet dat luisteren het beste is maar om van te voren ff research te doen vind ik zelf nooit fout! want er zijn zoveel speakers enzo je moet wel een selectie maken vind ik anders kom je erin om! word warschijnlijk een harmankardon 2550 reciever maar daar ben ik nog niet uit wanti k las wat dat ze failliet enzo waren dat stond me niet echt aan :P en yamaha rx440 hoorik ook alleen maar goeie reacties over! dus moet nog ff overwegen!

Kardon, de eigenaar van Harman industries (Harman/Kardon :) ). Die is onder andere ook eigenaar van JBL en andere grote merken.

Voordat die falliet is moeten er heel gekke dingen gebeuren. :)

Flex82 wijzigde dit bericht 18-02-2004 18:29 (59%)

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

Reg. datum: 29 oktober 2001

quote:
PROximity schreef op 18 februari 2004 @ 18:27:
Om even te reageren op wat reacties op me set:

.....

Maar over die subwoofer; daar ben ik iets minder tevreden over. Hij is behoorlijk zwaar dat zeker! 16hz-200hz, erg fijn voor filmgeluid, maar bij muziek.. Ik vind de bass niet strak en als je het volume van de versterker in de sub op 25% zet zit er een akelige brom op de achtergrond (uiteraard alleen bij stiltes te horen). En daar irriteer ik me toch wel mateloos aan. Ik heb hem voor 200,- bij mediamarkt in duitseland gekocht.

.....
Das vreemd ik heb dezelfde sub en heb geen last van die "brom", lijkt me toch dat dat niet hoort. Ik heb hem trouwens bij correct vandaan voor dezelfde prijs

Ik wil een nieuwe PC hebben!

aka Richard

Hoe heb je je sub aangesloten?

Een goeie dikke kabel wil nog wel is helpen tegen het brommen.
(kost alleen wat.. zo'n kabel :| )

[ Klik ]

quote:
drahcir schreef op 18 februari 2004 @ 18:23:
Haha harman kardon failliet ?? Die's grappig...
Waar heb je dat gelezen?

in het topic : instap recievers uit me hoofd zo

edit:

aaah hier heb ik het al :

Twisted_Bunny

Door Twisted_Bunny - Saturday 14 February 2004 15:52

Ik heb gisteren de Yamaha RX v540 besteld bij amazone.de voor 339 euro. (Verzendkosten zijn gratis). Ik hoop hem binnen twee weken te krijgen dan zal ik mjin ervaringen hier kenbaar maken.

Wat me wel opviel is dat een verkoper in een HiFi shop heel erg negatief was over de Harman Kardon receivers/versterkers. Hij zei dat Harman/Kardon enige tijd geleden falliet is gegaan en is overgenomen door een ander firma (ben de naam vergeten). Die firma gebruikt nu de Harman/Kardon naam maar de techniek en produktieplaats is veranderd. Hij zei dat hij die receivers ook niet meer verkocht.

Kan hier iemand wat licht op laten schijnen m.a.w. is hier iets van waar?

yash wijzigde dit bericht 18-02-2004 18:55 (65%)
Reden: toevoeging

[ help me (A) ]

Mac powered
Reg. datum: 01 februari 2000

Nou, als ik Harman's jaarverlag zie, zie ik absoluut geen cijfers welke op een faillisement wijzen (integendeel, alleen maar groei).

En Harman Kardon valt nog steeds onder Harman International, net zoals JBL, Mark Levinson, Infinity, Lexicon en nog wat merken (en ik zie ze om dezelfde reden ook geen rommel in een Mark Levinson behuizing proppen :+ ) Check harman.com :)

Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.

aka Richard

Nee idd,

Ik heb nog ff voor je rond gezocht maar ik heb echt helemaal niets kunnen vinden wat op een faillisement van Harman/Kardon wijst..
Als ik jou was zou ik er dan ook niets van geloven.

Dus koop gewoon wat jij mooi vind klinken, of dat nou een harman/kardon AVR 2550 of yamaha rx440 wordt....

[ Klik ]

ok thnx allemaal! maar ik had het gehoord he en jah je kan beter ff dubbel checke. dit is dus voordeel van research he :D

[ help me (A) ]

KEFalicious..
Reg. datum: 06 december 2003

Dankzij de vele foto's die hier gepost worden (ahum) Een kleine up van mij ;)

Nieuwe speakerkabels gekocht; Van den Hul Teatrack Hybrid. (Voorheen was dat gewoon standaard OFC draad) Damn zeg, wat een verschil! Dat had ik niet echt verwacht! Heb meteen ook nog even een Van den Hul optocoupler gehaald, zoals ook te zien op de foto. Bij sommige muziek vind ik analoog beter (natuurlijker) klinken, bij andere muziek vind ik digitaal beter (helderder) klinken! Ik ben er nog niet helemaal uit.. ;)

hier wat foto's: (en oh ja; wie had er de vorige keer commentaar op mn digicam? :D dit is een nieuwe :) )

http://picserver.org/view_image.php/B7B21Q77O82/picserver.jpeg
http://picserver.org/view_image.php/50VKI116HS6/picserver.jpeg
http://picserver.org/view_image.php/7768919SRF0/picserver.jpeg

Gemineye

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Sound is no voodoo!

De kleur van de oude radio past precies bij de Kef's ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Reg. datum: 27 september 2002

Heb je nu je dvd speler analoog en digitaal teglijk aangesloten op de fotos?
Kan je dan kiezen op je receiver welke ingang je wilt?

edit:
Zal wel prijzige kabel zijn ;)

tatata wijzigde dit bericht 21-02-2004 15:27 (14%)

HEHE netjes hoor nu nog tv enzo ;)

[ help me (A) ]

KEFalicious..

quote:
deepspace schreef op 21 februari 2004 @ 15:24:
De kleur van de oude radio past precies bij de Kef's ;)

hehe, die gebruik ik bij gebrek aan beter nog maar ff als meubeltje ;)
Maar onderschat het huiskamervullende, ramenscheurende, broekspijptrillende vermogen van deze Bernau niet hoor.. :/ :r

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

KEFalicious..

quote:
tatata schreef op 21 februari 2004 @ 15:27:
Heb je nu je dvd speler analoog en digitaal teglijk aangesloten op de fotos?
Kan je dan kiezen op je receiver welke ingang je wilt?

edit:
Zal wel prijzige kabel zijn ;)
Dat is een cdspeler :) En ja, bij deze receiver kan ik met 1 druk op de knop van de afstandsbediening bepalen welke ingang ik wil gebruiken. Dus ofwel de digitale, ofwel de analoge! Ik vind dat een welkome mogelijkheid :)

KEFalicious..

quote:
yash schreef op 21 februari 2004 @ 15:49:
HEHE netjes hoor nu nog tv enzo ;)
jaja, wordt aan gewerkt B)

Reg. datum: 24 november 2002

hey Gemineye die reciever hadden we ook tot dat we hem moesten verkopen :'( . er komt wel een goed geluid uit he Gemineye of niet :) .

AMD XP 1800+@2530Mhz|768MB DDR 400 dual channel |Epox 8rda3G|ATI X800XT-PE 256MB GDDR3 | 440GB opslag ruimte |

KEFalicious..

quote:
Vegito schreef op 21 februari 2004 @ 16:26:
hey Gemineye die reciever hadden we ook tot dat we hem moesten verkopen :'( . er komt wel een goed geluid uit he Gemineye of niet :) .

Wat mij betreft de beste instapreceiver op dit moment op de markt :) Voor mij waren vooral de erg goede stereo-kwaliteiten een belangrijke reden om juist deze receiver te kopen :)

Gemineye

Back in business

Ik heb mijn spullen al is in eerder delen geshowed. Maar ik woon nu op mezelf en heb dus een nieuwe ruimte :

http://pauluz.zaanzone.nl/shot1.jpg

Ik heb gister ff de Swat trailer opgenomen om te kijken wat voor effect dat nou heeft :)

Alleen had ik niet door dat de camera aan het schuiven ging door de trillingen :)

http://pauluz.zaanzone.nl/swat.avi

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

quote:
Gemineye schreef op 21 februari 2004 @ 15:12:
Dankzij de vele foto's die hier gepost worden (ahum) Een kleine up van mij ;)

Nieuwe speakerkabels gekocht; Van den Hul Teatrack Hybrid. (Voorheen was dat gewoon standaard OFC draad) Damn zeg, wat een verschil! Dat had ik niet echt verwacht! Heb meteen ook nog even een Van den Hul optocoupler gehaald, zoals ook te zien op de foto. Bij sommige muziek vind ik analoog beter (natuurlijker) klinken, bij andere muziek vind ik digitaal beter (helderder) klinken! Ik ben er nog niet helemaal uit.. ;)

hier wat foto's: (en oh ja; wie had er de vorige keer commentaar op mn digicam? :D dit is een nieuwe :) )

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Gemineye

Waar heb je die van den Hul's gehaald??
Ik zit er aan te denk om mijn 2 fronts ( www.12webdesign.nl) er ook mee uit te rusten
Valentino Rossi
Reg. datum: 25 juli 2001

Mocht je de TeaTrack nergens bij jou in de buurt kunnen vinden, zou je ook de v.d. Hul CS-122 van uit kunnen proberen. De TeaTrack is hier namelijk de BiWire variant van.

KEF Q5, Q9c, Q1 - Marantz SR7300 - Philips 963SA - JVC AV-28P37

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: