Hij stond ook al in de vorige topic maar daar had ik nog geen antwoord.
Ik ga binnenkort 2 nieuwe HD's kopen (2X S-ata), verder komt er dan een nieuwe kast bij (met 7 fans) Xaser III V1000A, ook ga ikdan nog wat CCFL en neonstring dingen inbouwen. Ik denk dat mijn voeding het dan niet meer gaat trekken. Op dit moment heb ik een 300W voeding.
Het systeem word:
1X 20GB HD (P-ATA)
1X 80GB HD (P-ATA)
2X 120GB HD (S-ATA)
1X liteon 52speed brander
1X pioneer DVD brander
1X Asus A7n8x deluxe (mobo)
1X athlon 2600+
1X Radeon 9800SE AIW
2X 512MB-RAM
(&netwerkkaart, usb kaartje en nog wat kleine dingen)
7X casefan
1X processor koeling
3X CCFL
1X Neon String
Heeft iemand enig idee hoeveel watt voeding ik hier voor moet hebben? (ik wil in de toekomst mogelijk nog wel een sterkere proc kopen en een nieuwe mobo etc, of nog wat lampjes voor de casemod).
Ik zat te twijfelen tussen de volgende:
Thermaltake purepower 480W (overigens ziet het plaatje bij alternate er anders uit als bij alle andere winkels,wat ik me dus afvraag is de voeding bij alternate dezelfde als de voeding in de volgende review:
http://www.a1-electronics...take_480Power_Dec03.shtml ) . (99,--)
Zalman ZM400B-APS 400W (89,--)
Q-tec 550W (is lekker goedkoop maar ik heb hier al best wat negatieve dingen over gelezen).
Iemand enig idee welke ik het beste kan kopen (een totaal andere is natuurlijk ook goed (wel bij alternate te bestellen)). Hij moet minder als 100,- zijn en als het kan een beetje stil (wat de Q-tec niet is maar die dan wel weer goedkoop ).
Ik heb hier op tweakes over de q-tec een hoop kunnen vinden en over de andere 2 wat minder (problemen met de zalman kon ik vinden), verder over alle 3 een review gelezen waarna ik niet meer kon kiezen.
Daxter wijzigde dit bericht 03-02-2004 20:03 (4%)