Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
DJKylian schreef op 04 maart 2004 @ 18:27:
En als DJ sta je daar midden in en hoor je bij die groep van 6 tot 10 dames :p
Kortom een aanradertje ;) En nou niet meteen jaloers gaan worden allemaal.

Ik val niet zo op van die wijven met te korte dingetjes en te dikke tieten.

Liever een handje vol -> Gaat tenminste niet hangen als ze ouder worden ;)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Mr Majestic

quote:
Reind schreef op 04 maart 2004 @ 20:12:
[...]

Liever nu wijven met te korte dingetjes en te dikke tieten

en de wijven die nu een handje vol hebben straks. B) :o
quote:
DJKylian schreef op 04 maart 2004 @ 00:28:
[...]
[...]

En kwa werk maak ik zelf mengpanelen bij een bekend nederlands bedrijf namelijk D&R.
[...]
offtopic:
Ken je dan Edward van Brouwershaven ook?
mocht je vanavond niks te doen hebben tune dan ff in op Airpeace FM, daar zit ik vanavond vanaf een uur of 22.00 op een dj meeting van start2dance forum, misschien dat ik dan ook nog ff een plaatje mag leggen :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Op televisie zag ik vanavond wat livesets van een aantal dj's, waarna verwezen werd naar deze website: http://www.dancetrippin.tv/

Hier blijken aardig wat video's van livesets te staan. Misschien wel leuk voor sommigen.

Here I am, so what are you 2 other wishes?

quote:
Eraser127 schreef op 04 maart 2004 @ 21:42:
[...]

offtopic:
Ken je dan Edward van Brouwershaven ook?
Nee werk er nu ong een jaartje iets langer zelfs

quote:
Reind schreef op 04 maart 2004 @ 20:12:
[...]

Zo zijn ze niet allemaal daar. Zitten hele leuke lieve dames tussen hoor.
En niet zoals iedereen denkt van die kapsones sletjes.

_/-\o_

Hallo allemaal 

Ik ben al 5 jaar actief dj en 4 jaar producer.
Draai op kleine tot middenmatige feesten.
Draai stylen als hardcore, darkcore, industrial, tekno en hardstyle

Als je ergens platen online wil beluisteren kun je het best een kijk nemen op www.sector-1.com of www.recess.nl.
Er zijn er verder nog wel meer, maar dit zijn 2 bekenden.
Voor de rest heb ik thuis ook nog ergens 2 oude draaitafels staan die van HTE zijn en ook vrij goedkoop waren. Deze hadden vrij snel problemen met de pitch. Draai nu met de veelgebruikte Technics SL1210 en deze kennen dat probleem (nog) niet .
Maar als starter kun je het best beginnen met iets niet al te duurs. Problemen met de pitchsnelheid komen vaker voor. Maar voordat je de fout daarneer legt, kijk dan eens bij jezelf of je de plaat er wel op het goede moment ingooit.
Op www.partyflock.nl heb je in het forum ook topics over djing. Hier is vrij veel te vinden omdat het hier specifiek om een music-community gaat. Het mooie is dat je hier ook gratis een profiel aan kan maken, waar je jezelf kan promoten en je kan je als artiest toe laten voegen (onder bepaalde condities).

Rzpkt

When the going gets tough, the tough gets going

Ik hoop dat dit het goede topic is voor mijn vraag...

Jullie kennen vast allemaal wel die yearmixes die rond de jaarwisseling verschijnen op internet. The Dizzy Devil en DJ Sandstorm zijn voorbeelden van DJ's die elk jaar zo'n mix uitbrengen. Deze doen dat gewoon vrijwillig in hun vrije tijd (als ik het goed heb), en deze mixen worden ook gebroadcast via verschillende radiostations.

Nou vraag ik me af in hoeverre dit legaal is. Als ik twee nummers download (overtreding 1), en ze met elkaar ga mixen (lijkt me overtreding 2), en dan ook nog is ga broadcasten (overtreding 3?), lijkt me dat de platenmaatschappij niet zo blij met mij is. Of kopen die DJ's allemaal het recht om die nummers te remixen?

Doe iets nuttigs met uw zondag: Free Motion

Het lijkt me niet dat je echt van remixen spreekt, meer gewoon mixen van al die nummers.
Ik vermoed dat de radiostations die dat uitzenden de nummers wel op dezelfde manier kunnen aangeven als ze dat doen met de andere muziek die ze uitzenden.
Anders heeft de dj inderdaad zelf het recht van alle artiesten of platenmaatschapijen.
Maar wou je zeggen dat DJ's die hun platen draaien op een willekeurige stapavond, deze set wordt live uitgezonden door ID&T... wie is er dan fout in deze kwestie ??

Oké dat wanneer je nummers download, dat mag ik een fout noemen ja... maar het mixen van nummers en uitzenden, dat lijkt me nix illegaals...

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

quote:
KeeZ schreef op 09 maart 2004 @ 18:52:
Maar wou je zeggen dat DJ's die hun platen draaien op een willekeurige stapavond, deze set wordt live uitgezonden door ID&T... wie is er dan fout in deze kwestie ??

Oké dat wanneer je nummers download, dat mag ik een fout noemen ja... maar het mixen van nummers en uitzenden, dat lijkt me nix illegaals...
Als het desbetreffende radiostation maar netjes opgeeft wat er allemaal gedraaid is en dit weer doorbetaald aan de bumastemra (volgens hebben mij radiostations daar een speciaal potje voor) en olang de luisteraar maar netjes zn kijk&luistergeld betaald is er niets aan de hand volgens mij :)
'k heb vandaag voor 30 euro 50 ouwe hardcore plaatjes gekocht :)
Man wat zit daar een rotzooi tussen :) 't zo'n beetje allemaal van rond 1998 wat duidelijk niet het beste hardcore-jaar was :)

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

quote:
Glorix Jim schreef op 09 maart 2004 @ 19:22:
[...]

Als het desbetreffende radiostation maar netjes opgeeft wat er allemaal gedraaid is en dit weer doorbetaald aan de bumastemra (volgens hebben mij radiostations daar een speciaal potje voor) en olang de luisteraar maar netjes zn kijk&luistergeld betaald is er niets aan de hand volgens mij :)
Okay, maar stel nou dat ik een album koop (legaal), hem rip op mijn computer (volgens mij is dat ook nog legaal, zolang het voor eigen gebruik is..?), hem remix (legaal??), en dan broadcast (illegaal!). Waar zit ik dan volgens de wetgeving precies fout?

Doe iets nuttigs met uw zondag: Free Motion

quote:
-DeJa-Vu- schreef op 10 maart 2004 @ 00:20:
[...]

Okay, maar stel nou dat ik een album koop (legaal), hem rip op mijn computer (volgens mij is dat ook nog legaal, zolang het voor eigen gebruik is..?), hem remix (legaal??), en dan broadcast (illegaal!). Waar zit ik dan volgens de wetgeving precies fout?
Als t goed is staat er op t album 'not for public performance' (of iets dergelijks), daarmee schend je dus de wet.
Phear mn nieuwe aankoop :)
Mn 5000 was afgelopen zaterdag overleden, nu dus deze gekocht:

http://www.feedback.nl/pix/pioneer-hdj1000.jpg
quote:
Twilight schreef op 10 maart 2004 @ 12:44:

[afbeelding]
offtopic:
Hoe krijg jij het voor elkaar om tijdens de upgrade te posten :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

quote:
Spider.007 schreef op 10 maart 2004 @ 13:35:
[...]

offtopic:
Hoe krijg jij het voor elkaar om tijdens de upgrade te posten :?
Ik ben een 1337 Parse manneke :P
quote:
Adion schreef op 09 maart 2004 @ 12:57:
Ik vermoed dat de radiostations die dat uitzenden de nummers wel op dezelfde manier kunnen aangeven als ze dat doen met de andere muziek die ze uitzenden.
Ik maak tegenwoordig mixen voor KinkFM en daar worden de nummers op dezelfde manier aangegeven als andere muziek. Ik moet ook altijd een lijstje opgeven met wat erin zit.

Sed quis custodiet ipsos custodes?

LOiK

quote:
Twilight schreef op 10 maart 2004 @ 12:44:

[afbeelding]

die's mooi ja :)
Ik d8 trouwens dat die ixus koptelefoons niet zo heeel duur waren, maar damn kwas in de bijenkof ff B) en ik ging ff naar die ixussen kijken, die 1001 was toch wel duur hoor :|
maarja ik zou liever die hebben dan de sony v700

IXOS bedoel je 8-)

(IXOS dj1002 en IXOS dj1003 hier)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Relax, we understand j00

Ach ja die Pioneer...
Hij zit ERRUG fijn moet ik zeggen, dempt ook errug goed de omgeving maar het geluid vind ik toch aan de mindere kant. Maargoed als DJ door je koptelefoon hoef je je eigenlijk niet druk te maken om geluidskwaliteit door je koptelefoon.
Wél schijnt het zo te zijn dat het snoer wel snel stuk gaat.

quote:
Vash schreef op 11 maart 2004 @ 10:11:
Ach ja die Pioneer...
Hij zit ERRUG fijn moet ik zeggen, dempt ook errug goed de omgeving maar het geluid vind ik toch aan de mindere kant. Maargoed als DJ door je koptelefoon hoef je je eigenlijk niet druk te maken om geluidskwaliteit door je koptelefoon.
Wél schijnt het zo te zijn dat het snoer wel snel stuk gaat.

Ik heb er gelijk een andere jack op laten monteren.
Zo'n mini-jack naar jack draaisysteem vind ik niet helemaal je-van-het.
Je hoort inderdaad helemaal niets van de omgeving, en sluit echt goed om je oren heen :)
LOiK

quote:
Chiron schreef op 10 maart 2004 @ 18:37:
IXOS bedoel je 8-)

(IXOS dj1002 en IXOS dj1003 hier)
haha ja :> ik zit altijd te twijfelen tussen ixus (canon cameraatjes) en ixos

quote:
Empathy schreef op 09 maart 2004 @ 19:28:
'k heb vandaag voor 30 euro 50 ouwe hardcore plaatjes gekocht :)
Man wat zit daar een rotzooi tussen :) 't zo'n beetje allemaal van rond 1998 wat duidelijk niet het beste hardcore-jaar was :)

kun je een lijstje maken van wat je rommel vind en dat naar me emailen :)

email is ecbartATmrwazooPUNTnl

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws