quote:
Ik val niet zo op van die wijven met te korte dingetjes en te dikke tieten.
Liever een handje vol -> Gaat tenminste niet hangen als ze ouder worden
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel IX
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:DJKylian schreef op 04 maart 2004 @ 18:27:
En als DJ sta je daar midden in en hoor je bij die groep van 6 tot 10 dames
Kortom een aanradertjeEn nou niet meteen jaloers gaan worden allemaal.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
quote:Reind schreef op 04 maart 2004 @ 20:12:
[...]
quote:DJKylian schreef op 04 maart 2004 @ 00:28:
[...]
[...]
En kwa werk maak ik zelf mengpanelen bij een bekend nederlands bedrijf namelijk D&R.
[...]
My Discogs | prOn :) | Sneeuw
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Here I am, so what are you 2 other wishes?
quote:Reind schreef op 04 maart 2004 @ 20:12:
[...]
When the going gets tough, the tough gets going
Doe iets nuttigs met uw zondag: Free Motion
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Als het desbetreffende radiostation maar netjes opgeeft wat er allemaal gedraaid is en dit weer doorbetaald aan de bumastemra (volgens hebben mij radiostations daar een speciaal potje voor) en olang de luisteraar maar netjes zn kijk&luistergeld betaald is er niets aan de hand volgens mijquote:KeeZ schreef op 09 maart 2004 @ 18:52:
Maar wou je zeggen dat DJ's die hun platen draaien op een willekeurige stapavond, deze set wordt live uitgezonden door ID&T... wie is er dan fout in deze kwestie ??
Oké dat wanneer je nummers download, dat mag ik een fout noemen ja... maar het mixen van nummers en uitzenden, dat lijkt me nix illegaals...
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
Okay, maar stel nou dat ik een album koop (legaal), hem rip op mijn computer (volgens mij is dat ook nog legaal, zolang het voor eigen gebruik is..?), hem remix (legaal??), en dan broadcast (illegaal!). Waar zit ik dan volgens de wetgeving precies fout?quote:Glorix Jim schreef op 09 maart 2004 @ 19:22:
[...]
Als het desbetreffende radiostation maar netjes opgeeft wat er allemaal gedraaid is en dit weer doorbetaald aan de bumastemra (volgens hebben mij radiostations daar een speciaal potje voor) en olang de luisteraar maar netjes zn kijk&luistergeld betaald is er niets aan de hand volgens mij
Doe iets nuttigs met uw zondag: Free Motion
Als t goed is staat er op t album 'not for public performance' (of iets dergelijks), daarmee schend je dus de wet.quote:-DeJa-Vu- schreef op 10 maart 2004 @ 00:20:
[...]
Okay, maar stel nou dat ik een album koop (legaal), hem rip op mijn computer (volgens mij is dat ook nog legaal, zolang het voor eigen gebruik is..?), hem remix (legaal??), en dan broadcast (illegaal!). Waar zit ik dan volgens de wetgeving precies fout?

quote:Twilight schreef op 10 maart 2004 @ 12:44:
Phear mn nieuwe aankoop
Mn 5000 was afgelopen zaterdag overleden, nu dus deze gekocht:
[afbeelding]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik ben een 1337 Parse mannekequote:Spider.007 schreef op 10 maart 2004 @ 13:35:
[...]
offtopic:
Hoe krijg jij het voor elkaar om tijdens de upgrade te posten
Ik maak tegenwoordig mixen voor KinkFM en daar worden de nummers op dezelfde manier aangegeven als andere muziek. Ik moet ook altijd een lijstje opgeven met wat erin zit.quote:Adion schreef op 09 maart 2004 @ 12:57:
Ik vermoed dat de radiostations die dat uitzenden de nummers wel op dezelfde manier kunnen aangeven als ze dat doen met de andere muziek die ze uitzenden.
Sed quis custodiet ipsos custodes?
quote:Twilight schreef op 10 maart 2004 @ 12:44:
Phear mn nieuwe aankoop
Mn 5000 was afgelopen zaterdag overleden, nu dus deze gekocht:
[afbeelding]
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:Vash schreef op 11 maart 2004 @ 10:11:
Ach ja die Pioneer...
Hij zit ERRUG fijn moet ik zeggen, dempt ook errug goed de omgeving maar het geluid vind ik toch aan de mindere kant. Maargoed als DJ door je koptelefoon hoef je je eigenlijk niet druk te maken om geluidskwaliteit door je koptelefoon.
Wél schijnt het zo te zijn dat het snoer wel snel stuk gaat.
haha jaquote:
quote:Empathy schreef op 09 maart 2004 @ 19:28:
'k heb vandaag voor 30 euro 50 ouwe hardcore plaatjes gekocht
Man wat zit daar een rotzooi tussen't zo'n beetje allemaal van rond 1998 wat duidelijk niet het beste hardcore-jaar was
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel IX
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos