Reg. datum: 11 februari 2000
de site is niet bedoeld voor een doelgroep die met die resolutie werkt neem ik aan?
Als t maar goed is op 1024x768 dan is t toch goed genoeg?
En ja.. php met frames is niet echt de meest ideale situatie nee
Ik zie niet echt in hoe je hetzelfde effect zonder frames zou kunnen bekomen, tenzij met ingewikkeldere javascript ofzo.
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Kijk maar is -> http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd -> Gewoon 1 tabelquote:Adion schreef op 27 februari 2004 @ 15:54:
Ik ben normaal ook niet echt voorstander van frames, maar ik vind 't hier toch wel mooi staan.
Ik zie niet echt in hoe je hetzelfde effect zonder frames zou kunnen bekomen, tenzij met ingewikkeldere javascript ofzo.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Met CSS zou het idd ook misschien wel kunnen ,maar daar heb ik nog niet zoveel ervaring mee.
@Vash: Misschien mag dat bovenste menu deel wel iets korter, want nu neemt het hier toch wel een aanzienlijk deel van het scherm in (1024x768)
@T3KST3P: Zenit is ook nog een label dat een beetje in die richting zit vind ik.
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
Als je scrolled in een table kun je d.m.v. CSS ook scrollbars aanmaken, die ook goed in alles werken zonder dat je met al die frames zit te klooien en zelfs het menu blijft staanquote:Adion schreef op 27 februari 2004 @ 19:15:
Ja, maar als je dan scrolled blijft het menu niet bovenaan staan.
Met CSS zou het idd ook misschien wel kunnen ,maar daar heb ik nog niet zoveel ervaring mee.
@Vash: Misschien mag dat bovenste menu deel wel iets korter, want nu neemt het hier toch wel een aanzienlijk deel van het scherm in (1024x768)
@T3KST3P: Zenit is ook nog een label dat een beetje in die richting zit vind ik.
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Dat menu bovenaan houden was idd het idee erachter. Ik zal es kijken of het de moeite waard is om dat ding korter te maken.quote:Adion schreef op 27 februari 2004 @ 19:15:
Ja, maar als je dan scrolled blijft het menu niet bovenaan staan.
quote:Reind schreef op 27 februari 2004 @ 18:23:
[...]
Kijk maar is -> http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd -> Gewoon 1 tabel
Het is al een tijdje not-done om tabellen voor opmaak te gebruiken.
quote:Vash schreef op 29 februari 2004 @ 15:35:
[...]
Dat menu bovenaan houden was idd het idee erachter. Ik zal es kijken of het de moeite waard is om dat ding korter te maken.
Ik weet niet of ik voor frames zou kiezen, want het maakt mij niet uit dat het menu wegscrolt. Dat is toch vaak de bedoeling als ik naar beneden scroll?
Ik zou overigens wel het plaatje bovenin (met Trance is a feeling), combineren met het plaatje vash.nu. Hierdoor wordt je menu bovenin een stuk kleiner, wat de overzichtelijkheid ten goede komt. Hopelijk snap je wat ik bedoel.
BtM909 wijzigde dit bericht 01-03-2004 09:58 (56%)
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
sorry voor de lay-out verneuking, maar zo hinderlijk is het toch niet?
ohw ja, hij lijkt vies op de eerste foto, maar dat is hij as far as i can see niet.
ok dit is dus de american audio/dj Q-D5

een echte tweaker/nerd is nieuwsgierig en daarom ga ik hem dus openmaken. Daarvoor moeten eerst al die mooie knopjes worden afgetrokken.

na 4 kleine schroefjes die niet strak zijn aangedraaid

mooi he
ff van bovenaf bekijken hoor:

kijk dit ontdekte ik pas toen ik ff ging bekijken hoe het in elkaar zat. De phono/line switch kan je ook 90 graden draaien. Handig als je niet van links naar rechts kan duwen maar wel van boven naar beneden.

en zo ziet een optische fader eruit, ik ga hem niet verder openmaken. Zo'n grote tweaker ben ik nou ook alweer niet
maarja, eigenlijk is er niet veel bijzonders aan te zien

randje wijzigde dit bericht 03-03-2004 12:57 (89%)
ik las bij new-line.nl dat die kanaalfaders erop waren gesoldeerdquote:Reind schreef op 03 maart 2004 @ 00:05:
Zit je kanaal fader op die print vast gesoldeerd of zit ie met een paar pennetjes die in een gaatje vallen? (zoals bij de SMX1 maar die heeft volgens mij behalve ik zelf nog niemand hier van binnen gezien)
Aangezien ik niet zo handig ben met een soldeer bout........ Vandaag goddorie weer me poten verbrand omdat ik me soldeerbout wel ff dacht blind te kunnen pakken terwijl ik draadjes op de plek aan het houden was met de andere hand......
Idee om mijn PT-2400's te verkopen voor SL's heb ik maar ff uitgesteld, eerst maar ff een nieuwe mp3 speler gekocht (iRiver iHP-120 uit mijn hoofd). Kan ik ook on the road gebruiken om mijn livesets mee op te nemen
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"
Reg. datum: 12 oktober 2003
quote:
Pokeran:
VEEL tekst en PLAATJES
Waar ik nou benieuwd naar ben is draait dit paneeltje wel prettig?
Vind namelijk dat bij veel mengpanelen de Eq pots dicht boven elkaar zitten.
Wat naar mijn idee erg lastig is met draaien aan de pots.
Lijkt mij handiger als je er gewoon makkelijk een vinger tussen kan zetten.
Even voorstellen....
Ben inmiddels ong 3 jaar DJ.
Begonnen als top 40 dj in een kroegje en op feestjes en partijen naderhand naar een (Heel) wat grotere tent in amsterdam.
En nu bezig met het draaien van Techno, Hardtrance en Hardstyle (En dan vooral de platen die ik lekker vind klinken en waar dus ook echt mijn eigen gevoel in terug te vinden is. Vooral de Mauro Picotto en Danielle Mondello stijl trekken mij wel).
En kwa werk maak ik zelf mengpanelen bij een bekend nederlands bedrijf namelijk D&R.
EDIT: Was veel in het casemoding gedeelte te vinden op dit forum. en bij de posts over de X-Clef / H&B mp3 spelers
DJKylian wijzigde dit bericht 04-03-2004 00:30 (8%)
Reden: Quote stond niet goed en zie EDIT:
welke tent in amsterdam draai je?
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:DJKylian schreef op 04 maart 2004 @ 00:28:
[...]
Waar ik nou benieuwd naar ben is draait dit paneeltje wel prettig?
Vind namelijk dat bij veel mengpanelen de Eq pots dicht boven elkaar zitten.
Wat naar mijn idee erg lastig is met draaien aan de pots.
Lijkt mij handiger als je er gewoon makkelijk een vinger tussen kan zetten.
Bij mijn synq zitten ze volgens mij nog dichter op elkaar. Het heeft 1 voordeel -> Je moet op blijven letten met wat je aan het doen bent (iets wat na al die jaren eindelijk door begin te krijgen
En ik heb kleine/dunne vingertjes dus dat past dan weer net.
Nu ik op die smx prima uit de voeten kan vraag ik me ook iedere keer weer af hoe ik ooit zo stom had kunnen zijn om de xone weg te doen omdat ie zo propperig was.
Och ik ben zo vaak wezen stappen dat haal jij nooit meer inquote:Reacher schreef op 03 maart 2004 @ 11:35:
Ueh ? Mag jij al wel de lokale discotheek binnenOf moet er dan begeleiding mee
Flake wijzigde dit bericht 04-03-2004 09:44 (16%)
Ik heb er nu al 6 platen besteld , heb ik gister binnen gehad (lekker snel, 2 dagen nadat ik het had besteld). Allemaal goed dus.
Nu heb ik ook nog 5 platen in back order staan en 1 plaat gereserveerd voor opsturen. Het limiet is 14 dagen, ik heb nu nog 13 dagen te gaan. Daarna moet het verstuurd en betaald worden. Nu is mijn vraag hoe lang het ongeveer duurt voordat een plaat in back order klaar voor verzending is (dat ze hem binnen hebben gekregen dus).
Ik moet verder zeggen dat ik het een erg fijne service vind. Denk dat ik hier voortaan al mijn platen ga bestellen.
Music is an expression of pure emotion
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Reg. datum: 11 februari 2000
Hangt er helemaal vanaf hoe oud die plaat is.. ik heb al een paar maanden platen in de backorder staan en die zijn nog steeds niet binnen. Dus verwacht er niet teveel van tenzij de plaat redelijk recent is dan heb je kans dat die plaat snel weer in voorraad is.quote:Michali schreef op 04 maart 2004 @ 13:32:
Ik heb even een paar vraagjes naar ervaringen met rare-records.nl
Ik heb er nu al 6 platen besteld , heb ik gister binnen gehad (lekker snel, 2 dagen nadat ik het had besteld). Allemaal goed dus.
Nu heb ik ook nog 5 platen in back order staan en 1 plaat gereserveerd voor opsturen. Het limiet is 14 dagen, ik heb nu nog 13 dagen te gaan. Daarna moet het verstuurd en betaald worden. Nu is mijn vraag hoe lang het ongeveer duurt voordat een plaat in back order klaar voor verzending is (dat ze hem binnen hebben gekregen dus).
Ik moet verder zeggen dat ik het een erg fijne service vind. Denk dat ik hier voortaan al mijn platen ga bestellen.
Ik heb ruim een jaar lang in teasers gedraait. Toen ging t ff een tijdje klote daar financieel en kwa contract. dus ben ik gestopt. op dit moment ben ik al redelijk goed in t draaien met platen en ga binnenkort maar weer eens kijken of ik aan de bak kom. Scheelt wel dat ik aan Teasers een aantal contacten over heb gehouden die ook feesten enzow organiseren dus is wel erg handig.quote:
ik wist niet dat daar ook nog gedraaid werd joh?
quote:Chiron schreef op 04 maart 2004 @ 18:21:
woei! teasers! lekker tussen de serveersters in hotpants![]()
ik wist niet dat daar ook nog gedraaid werd joh?
Klopt veel leuke dames leren kennen daar.
En als DJ sta je daar midden in en hoor je bij die groep van 6 tot 10 dames
Kortom een aanradertje
En veel ervaring op gedaan.
Heb zon beetje elke dag wel gehad daar kwa draaien
En ja daar word heel actief gedraait.
Maandag tot en met Donderdag van 6 tot 1 snachts
Vrijdag van 6 tot 3 snachts
Zaterdag van 12 tot 3 snachts
en vrijdag van 12 tot 1 snachts
Dit topic is gesloten. ![]()