Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] IOPS MFP-3xx

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 maart 2002

quote:
JayHova schreef op 06 februari 2004 @ 19:11:
ik heb hardware matig gereset. en jah, dit was de eerste keer dat ik het zo deed. En trouwens zo gevoelig zijn die dingen ook niet, het begon allemaal met die Fout melding. Maarjah, ik heb nu ook zoiets , probeer nu maar die Muvo2, die heeft tenminste 4 gig, ik wou anders de Iaudio alleen mij werd gezegt dat die pas begin maart kwam.
Een iAudio had dit grapje heeeel waarschijnlijk ook niet overleefd hoor, dus je kunt beter een MuVo2 nemen :)

De oude man die alles kan
Reg. datum: 06 december 2003

Ja of een portable casettedeck... Die lopen op 6 van die batterijen weet je wel?
Kortom: Ga er wat voorzichtiger mee om en het zal niet overlijden, imo was dit je eigen schuld

Ojjorz wijzigde dit bericht 06-02-2004 19:18 (38%)

brainbob
Reg. datum: 11 december 2003

quote:
JayHova schreef op 06 februari 2004 @ 19:11:
ik wou anders de Iaudio alleen mij werd gezegt dat die pas begin maart kwam.
de IAUDIO 4 komt tussen 14-16 februari aan in ons super grote landje...

broodje pda
Reg. datum: 31 januari 2004

Mmmm. wel vreemd JayHova. Toch lovend over de speler maar toch wil je een andere. Maar goed, niets zo veranderlijk als een gadget freak.

Trouwens El Cid, nog bedankt voor de radio test in de trein. Mijn vermoedens zijn bevestigd. Ik krijg met een portable radio ook sommige zenders minder goed door zoals radio538 maar 3fm komt weer heel sterk door.

quote:
broodjepoep schreef op 06 februari 2004 @ 20:16:
Mmmm. wel vreemd JayHova. Toch lovend over de speler maar toch wil je een andere. Maar goed, niets zo veranderlijk als een gadget freak.

Mja, als hij zijn eerste spelertje al kapot gekregen heeft in 1 dag, valt daar natuurlijk wel het een en ander over te zeggen he..dit staat dus los van de geluidskwaliteit etc. van het spelertje, maar heeft puur met de levensduur die Jayhova eraan geeft te maken.

Daarom vind ik deze post dan ook volledig overbodig..

Reg. datum: 10 juni 2003

quote:
Excidium schreef op 06 februari 2004 @ 20:45:
[...]

Mja, als hij zijn eerste spelertje al kapot gekregen heeft in 1 dag, valt daar natuurlijk wel het een en ander over te zeggen he..dit staat dus los van de geluidskwaliteit etc. van het spelertje, maar heeft puur met de levensduur die Jayhova eraan geeft te maken.

Ik vind dat dit mijn eigen schuld niet is. Ik heb niks verkeerds gedaan, heb elke keer dat ik muziek erop zette, eerst op hardware verwijderen gedrukt enzovoorts.

En Excidium heeft wel uitgelegd waarom ik een andere speler wil.

Waren er op dit moment 1 gig Flash Spelers ( Iops of Iaudio ) dan had ik die wel genomen waarschijnlijk, ( iriver is te duur ) en de 256 Mb staat geplanned voor 16 Februari, maar als je de site goed leest van Mmport, dan staat er duidelijk dat de 512 pas de eerste week van Maart komt.

Oh ja jôh?! Is dat zo...
Reg. datum: 30 april 2000

Hmm...lijkt me een mooie! En eerder dan de 512Mb versie Van de Creative Muvo de xt.

Dat zouden meer mensen moeten doen!!!!
GOEDKOOPBIER?!

Reg. datum: 15 september 2003

Ik heb mijn IOPS ook al een aantal keren eruit getrokken toen ie nog op "connecting" stond, want ik dacht dat dat kon omdat er geen bestandsoverdracht was. Gelukkig niets fout gegaan. Maar na de rampspoed van Jayhova wacht ik voortaan rustig tot ie op "removable" staat. Trouwens erg rot voor je Jayhove. Ik hoop dat je van je Muvo 2 meer plezier hebt.
Nog een nieuwtje: Het lijkt er op dat bij het afspelen van Ogg bestanden, SRSWOW niet te gebruiken is. Nou maar hopen dat dat veranderd bij toekomstige firmware upgrades.

El Cid wijzigde dit bericht 07-02-2004 00:36 (5%)

broodje pda

quote:
Excidium schreef op 06 februari 2004 @ 20:45:
[...]

maar als je per ongeluk een foute speler hebt die toevallig wel super is op het gebied van de geluidskwaliteit/looks etc dan lijkt het me een uitgemaakte zaak dat je opnieuw een iops neemt of je vertrouwen in een iops moet in 1 klap weg zijn.
dat bedoelde ik ermee dus ik vond het niet overbodig.

Reg. datum: 02 februari 2004

[quote]JayHova schreef op 06 februari 2004 @ 21:53:
[...]

Ik vind dat dit mijn eigen schuld niet is. Ik heb niks verkeerds gedaan, heb elke keer dat ik muziek erop zette, eerst op hardware verwijderen gedrukt enzovoorts.

========

Wa bedoelt ie met hardware verwijderen drukken???

Reg. datum: 15 mei 2003

quote:
debilio schreef op 07 februari 2004 @ 03:51:
Wat bedoelt ie met hardware verwijderen drukken???

Bij Windows XP als je een USB apperaat aansluit dan krijg ergens rechtsonderin je taakbalk een groen pijltje. Als je daarop klikt dan kan je de USB hardware verwijderen, de verbinding wordt dan verbroken.

Kan iemand mij nou precies uitleggen hoe je je mp3speler veilig kan losmaken?
Ik doe het gewoon nadat er de bestanden opgezet zijn, trek ik de speler er uit.

P.S.: Mijn IOPS is nog niet vastgelopen terwijl ik hem al 2 dagen heb en ik heb ook nog de oude firmware.

Reg. datum: 14 november 2003

[quote]JayHova schreef op 06 februari 2004 @ 19:04:
Ik ging gisteravond even nog een paar nummers erop zetten, Toen zij de computer opeens , bestands naam te groot, Maar dat klopte niet, hij was juist erg kort dacht ik.

Toen liep De computer helemaal vast , ( ik heb een Amd 64 Pc ) en ik nam de speler eruit.

Daarop stond dat hij nog steeds verbonden was, dus ik resetten, en daarna liep hij de hele tijd vast bij het opstart scherm, waar hij je Firmware versie aangeeft, en ik maar resetten. Maar niks hielp meer. Ik ben echt teleurgesteld, want de speler was echt mooi.

jammer zeg dat het zo'n slecht apparaat is dat het nu al stuk is , ik zou hem ook direct ingeruild hebben voor iets anders. Nieuwe producten hebben vaak kinderziektes. Soms het beter om een paar weken de kat uit de boom te kijken (al is dat ook wel een beetje laf)

JIJNIET wijzigde dit bericht 07-02-2004 12:53 (5%)

De oude man die alles kan
Reg. datum: 06 december 2003

quote:
jammer zeg dat het zo'n slecht apparaat is dat het nu al stuk is , ik zou hem ook direct ingeruild hebben voor iets anders. Nieuwe spelers hebben vaak kinderziektes.Soms het beter om de kat uit de boom te kijken.
Dit heeft echt helemaal niks te maken met de kwaliteit van de speler. Misschien is het een slecht ding, maar dat is aan de hand van dit voorval niet vast te stellen. Veel spelers overlijden als je hem uit je USB-poort trekt terwijl hij connected is.

quote:
Arucard schreef op 07 februari 2004 @ 09:11:
[...]

Bij Windows XP als je een USB apperaat aansluit dan krijg ergens rechtsonderin je taakbalk een groen pijltje. Als je daarop klikt dan kan je de USB hardware verwijderen, de verbinding wordt dan verbroken.

Kan iemand mij nou precies uitleggen hoe je je mp3speler veilig kan losmaken?
Ik doe het gewoon nadat er de bestanden opgezet zijn, trek ik de speler er uit.

P.S.: Mijn IOPS is nog niet vastgelopen terwijl ik hem al 2 dagen heb en ik heb ook nog de oude firmware.

Het antwoord op je vraag uit de tweede alinea, geef je eigenlijk zelf al in de eerste alinea.
Voor de zekerheid kun je ook nog op de speler zelf kijken. Er staat of "connecting" of "removable".

Ik heb de geluidskwaliteit inmiddels met een aantal andere spelers kunnen vergelijken, waaronder een ibead en een iriver. De Iops verslaat ze allemaal.
Heb nu alleen nog een Iaudio nodig om vast te stellen of de Iops daadwerkelijk de koning van de geluidskwaliteit is. :)

El Cid wijzigde dit bericht 07-02-2004 13:05 (17%)

El Cid: probeer het eerst eens met een CW300, want ik betwijfel of hij DAAR al overheen gaat. :)

Maar wel nice dat hij over een een iBead en een iRiver heen wandelt, want dat is toch wel noodzakelijk tegenwoordig, tenzij het een 59xT was van iRiver, die schijnen wel aardige kwaliteit te geven. :P

@ Arucard

Zoals al gezegd is hierboven is het dus niet van toepassing wanneer je KLAAR bent met dingen erop zetten etc. Alleen abrupte afbrekingen etc. kunnen tot beschadiging lijden. Dit geldt voor bijna alle flash spelers en geen een flash speler overleeft een dergelijk voorval wanneer de firmware geflasht wordt! * Houd daar dus rekening mee! *

quote:
Excidium schreef op 07 februari 2004 @ 15:57:
El Cid: probeer het eerst eens met een CW300, want ik betwijfel of hij DAAR al overheen gaat. :)

Een zeer boude uitspraak mijn vriend. :)
Eerst horen, en dan pas geloven. Maar ik begrijp het wel. Je wilt het natuurlijk voor jezelf verantwoorden dat je nog zo lang moet wachten op een Iaudio :p

El Cid wijzigde dit bericht 07-02-2004 19:23 (19%)

Oh nee, want ik heb toch pas geld aan het eind van de maand, dus ik kan altijd nog een IOPS kopen, maar omdat ze in Korea van mening zijn van de CW300 // iAudio4 nog steeds aan de top staan van geluidskwaliteit vraag ik het zo. :P

Reg. datum: 10 juni 2003

komt er trouwens nog een 1 gig versie van de Iops of Iaudio?

Edit: Iops weet ik al, was even ergens anders et mijn gedachten :+

JayHova wijzigde dit bericht 07-02-2004 19:43 (38%)

Reg. datum: 02 februari 2004

Voor diegenen die een mobieltje én MP3-player zoeken

Nokia 6230

Nokia 6230

- 65000 kleurenscherm
- ondersteund MMC-geheugenkaarten tot 256mb
- stereo radio
etc.

prijs: +/- 400€
release: midden februari

sjiek ding moet ik wel zeggen!

Speelt MP3 en AAC

debilio wijzigde dit bericht 07-02-2004 19:53 (6%)

quote:
Excidium schreef op 07 februari 2004 @ 19:40:
Oh nee, want ik heb toch pas geld aan het eind van de maand, dus ik kan altijd nog een IOPS kopen, maar omdat ze in Korea van mening zijn van de CW300 // iAudio4 nog steeds aan de top staan van geluidskwaliteit vraag ik het zo. :P
Als de Iaudio 4 Ogg support, een lagere prijs, en een ingebouwde USB-stekker bezat, dan had ik ook gewacht.

quote:
JayHova schreef op 07 februari 2004 @ 19:41:
komt er trouwens nog een 1 gig versie van de Iops of Iaudio?

Edit: Iops weet ik al, was even ergens anders et mijn gedachten :+

Ja, komt er ook aan, maar ja, de IOPS 1gb is ook niet leverbaar, dus de iAudio 4 1gb al helemaaaaaaaaaaaal niet!

Oh en de i4 krijgt OGG support net zo goed als dat IOPS een Engelse site gaat krijgen. You figure. :)

broodje pda

Waar ik benieuwd naar ben is hoe de Iops andere mp3 spelers qua geluidskwaliteit verslaat. Hoe uit zich dat? Klinkt het geluid voller?

Weet je, praten over geluidskwaliteit is gevaarlijk. Het is net zoals met bijvoorbeeld wijn. Zogenaamde kenners die roepen dat een fles van 100 euro van een beroemd merk, beter smaakt dan een Aldi huiswijntje. Maar zodra ze aan een blinde test worden onderworpen, vallen ze allemaal door de mand.
Of mensen die roepen dat CD's beter klinken dan, pak 'm beet, mp3's op 192kbps VBR. Wederom vallen ze door de mand bij blinde luistertests.
Maar om toch mijn subjectieve mening te geven. :) Ik vondt met name de iriver nogal schel klinken. En ik vond de ibead een beetje overstuurd. Bij de IOPS was veel meer detail in de muziek te horen. Ook had ik het idee dat met SRS aan, de IOPS de muziek weergaf "zoals ie bedoeld was". Klinkt stom maar ik heb er geen andere beschrijving voor.
Maar bij een blinde luistertest val ik waarschijnlijk ook door de mand. :p

Reg. datum: 08 februari 2004

Hey allemaal,

Zelf nu al een tijdje opzoek naar een flash-mp3-player. Ik had echter een klein vraagje aan jullie. Ik ben van plan de Iops 350 (jammer dat de 1GB niet te koop zal zijn(?apri)) of de iAudio 4 (512mb) (ook jammer dat de 1GB niet uitkomt(?)) te kopen. Beide spelers hebben ongeveer dezelfde opties, ieder z'n specialiteiten zeg maar.....echter wat is jullie mening over een interne-batterij t.o.v. AAA?

Volgens mij worden (li-ion) batterijen na vaak opladen/herladen etc. op den duur "lui"......... Dit zou beteken dat de iAudio t.o.v. dit punt een streepje voor heeft aangezien deze geen interne batterij heeft en gewoon door een nieuwe AAA kan worden vervangen als de batterij op is..............

Graag jullie mening hierover, thanks!

Flexlex wijzigde dit bericht 08-02-2004 14:52 (6%)

quote:
Flexlex schreef op 08 februari 2004 @ 14:28:
Volgens mij worden (li-ion) batterijen na vaak opladen/herladen etc. op den duur "lui"......... Dit zou beteken dat de iAudio t.o.v. dit punt een streepje voor heeft aangezien deze geen interne batterij heeft en gewoon door een nieuwe AAA kan worden vervangen als de batterij op is..............

Ik denk er normaal gesproken ook zo over. De accu/batterij is meestal het zwakste onderdeel in een mobiel apparaat.
Maar van Ojjorz heb ik gehoord dat de accu van de IOPS bij elke goeie elektronica-boer voor rond de 10 euro te koop is. Vervanging kun je zelf doen. Gewoon kwestie van paar schroefjes losdraaien.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: