Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] IOPS MFP-3xx

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 februari 2004

quote:
Macer schreef op 04 februari 2004 @ 19:56:
Welke kleur heeft de 256mb nou?? Rood of Wit???

============================
Als je op de officiële website van iops gaat dan zie dat er van de 256mb een valentijnseditie is, in het rood dus.

JayHova schreef op 04 februari 2004 @ 17:29:
als ik nu mijn firmware update en dus extra lange speeltijd krijg, dan krijg ik zeker ook een Koreaanse Mp3speler waar ii niks meer van snap, ik denk dat ik dus maar wacht to de engelse beschikbaar wordt, of heb ik het fout en blijft de taal hetzelfde?
=============================
Kan zijn hoor. Als ik jou was dan zou ik een mail sture naar iops en dat vragen? Want als alles in het Koreaans zou staan op je mp3player... :'(
Dus speel veilig zou ik zeggen.
Je kan altijd wachten tot maart, dan is de website in het engels beschikbaar (zie eerder in dit forum)

Kan iemand die hem al heeft iets kwijt over de speler? Of zijn jullie allemaal te druk bezig met te verkennen? Enjoy.. 8)

Ik moet nog wachten tot de volgende levering :'( :(

Oh ja en kan er iemand van de gelukzakken mij vertellen over hoe dat nou zit met die displaypictures (kwaliteit enz.)

broodje pda
Reg. datum: 31 januari 2004

Wat ik begrepen heb is de huidige 256 versie wit
er zit een rode versie aan te komen.
persoonlijk heb ik dan liever een witte
zodra je wat gebruikers ervaringen kan delen EL Cid dan hoor ik die graag

groeten

broodje

Reg. datum: 06 augustus 2001

Ik heb em ook ontvangen vanmiddag, wil alleen die firmware download voor de mfp-350 , alleen snap net als een paar hierboven geen ene bal van die site :D:D, heb geprobeerd met babelfish beetje duidelijkheid te verkrijgen maar dat lukt niet echt :S, iemand zo vriendelijk om die firmware ergens te uploaden :*)

Mijn F12k2 videos :) Ready! & My First Vid

broodje pda

how about a little review Senninha?

Reg. datum: 15 september 2003

M'n IOPS wordt dus niet automatisch herkend door windows 2000. :( Ik ga nu drivers installeren, maar als dit echt zo is dan is dit wel een flinke tegenvaller, dan is ie ook niet te gebruiken onder Linux

[edit]
Verdomme je hebt gelijk. Was 'm vergeten aan te zetten. Hoe stom kun je zijn. :P

El Cid wijzigde dit bericht 04-02-2004 20:52 (20%)

je moet em dan ook wel aanzetten en inpluggen ;)

Nou oke, ff proberen, dit is mijn eerste mp3 spelertje, dus echt vergelijk materiaal heb ik niet :)

Nou ik kwam dus thuis van stage, wist al dat ie gekomen zou zijn, dus snel het pakketje open gemaakt, zitten allerlei dingetjes in, waaronder het spelertje, wat als eerste opvalt super mooi en heel licht, helemaal blij, nou dus ff de rest bekijken. De handleiding is ook in het koreaans dus ik snapte em eerst niet helemaal ;). Toch na verschillende knopjes gedrukt te hebben (zijn er 4) ging ie aan :D. Wow hij werkt !! Aangezien ik beneden zet en em aan de familie wilde laten zien ff snel gezocht hoe de radio werkte, een klein beetje ruis eerst, maar daarna werd het wat beter, moet nog uitvogelen hoe je nou het beste em ontvangt ermee :). Nou daarna na me kamer, hup dat ding in me usb poort gedaan, hij deed eerst nix, ik dacht dus hetzelfde als de poster hierboven ;). Tot ik em aanzette, en hij werkte gewoon, eerst paar liedjes erop gezet.. maar die gingen steeds weg, misschien wel omdat ik dat ding snel eruit trok om te zien of het gelukt was.. want je moet wachten tot er op het beeldschermpje staat dat je em eruit kan halen, iets van removable. Toen dat ook was gelukt was ik happy, want hij deed zijn werk, toen beetje met die equalizer gespeeld, geluid is gewoon goed naar mijn mening, ik vind dat srs wow een beetje te lichtjes klinken , dus dat staat uit. Verder alleen nog een complaint over de oordopjes, die zijn te groot voor me oren ze knellen :S, kwist niet dat die koreanen zulke grote oorgaten hadden ;).. maaja ik heb nog andere dus das niet super erg, of misschien heb ik wel kleine oorgaten :P.. Euhm nou ja dat was et, ff verder spelen ermee :D

Latorzz :*)

Reg. datum: 10 juni 2003

Ik zie af van een review schrijven, Heb gewoon niet veel tijd, en heb eigenlijk niets anders dan lof over deze speler, Heb maar twee minpuntjes.
1. Srs Wow niet echt speciaal, de kwaliteit wordt zelfs minder.
2. niet uitbreidbaar, maar dat wist ik natuurlijk al, en 512 is wel genoeg.

Pluspunten:

1. De Speler heeft een WOW!!! factor, is wel leuk extraatje.
2. Geluidskwaliteit is gewoon super, ik heb echt niet eerder zon goede Mp3speler gezien.
3. Bediening is makkelijk, en USB pen wordt dus gezien als extra HDD.
4. Lekker licht, radio, Firmware upgradeble, Zeer lange speeltijd, Mooi :9~
En Jay-Z klinkt nog beter , alsof hij al niet goed genoeg was ;)

Reg. datum: 17 december 2000

Nu vind ik het wel tijd worden voor wat pics :)

Zit er nu in dit spelertje een accu of zijn het losse baterijtjes, indien het een accu wordt die
dan automatisch opgeladen wanneer die ingeplugd is in een usb - poort ?

Reg. datum: 04 februari 2004

Er zit een accu in, ik moest hem nl uit elkaar halen, de accu eruit halen en er weer terug in doen, me spelertje was op tilt gegaan.

Wat mij wel opvalt is dat als ik extra nummers er bij zet, hij die niet herkent.

Ik had er eerst 90 nummers opgezet, maar later bedacht ik mij dat ik er nog 2 nummers op wilde zetten, die heb ik in hetzelfde mapje gezet op de speler, maar toch herkent hij die nummers niet. Erg vreemd dus. Ik denk dat ik eerst alle nummers er af moet gooien en dan die 92 nummers tegelijk erop moet zetten.

brainbob
Reg. datum: 11 december 2003

quote:
jos707 schreef op 04 februari 2004 @ 21:28:
Zit er nu in dit spelertje een accu of zijn het losse baterijtjes, indien het een accu wordt die
dan automatisch opgeladen wanneer die ingeplugd is in een usb - poort ?
is zeker moeilijk beginpost lezen en naar de officiele site te gaan...

Mini-review:

Ten eerste......hij is erg mooi. :9~ (Cliche, ik weet het :) ) Mooier dan ik van die witte had verwacht. Hij is als ie uitstaat mischien wel net zo mooi als wanneer ie aan staat. Als het scherm uitstaat kijk je tegen een prachtig egale, bijna gepolijste voorkant aan. Wanneer je hem aanzet doemt daar opeens uit het niets dat prachtige scherm op. Tis wel een bescheiden scherm kwa grootte, maar alles wordt duidelijk leesbaar weergegeven.
Omdat de handleiding in het koreaans is, is het in het begin gewoon uitproberen. Maar ik denk dat je de boel in hooguit een halfuur wel door hebt. De menu's zijn redelijk intuitief. Dankzij de knop op de voorkant kun je volgens mij redelijk snel het apparaat (blindelings) met 1 hand bedienen.(handig voor op de fiets)
En dan nu het belangrijkste: De geluidskwaliteit.
Ben niet echt een expert, maar er komt echt fantastisch geluid uit. Heb met verschillende muziek geluisterd. Maar de mate van detail die je in de muziek hoort heeft me echt verrast. Ik hoorde zelfs details in de muziek die me op m'n stereo nog niet waren opgevallen. Het stereobeeld is ook geweldig. Toen ik de radio aanzette belande ik toevallig in een uitzending van een of ander orkeststuk. Je kon gewoon horen waar de instrumenten stonden. Ruimtelijke weergave is echt fenomenaal.
Om die kwaliteit te bereiken moest ik wel ff rotzooien met de equalizer. Tip voor toekomstige gebruikers: gebruik de SRSWOW met mate, teveel vernaggelt al gauw je geluid. Maar gebruik met mate kan je geluid weldegelijk verrijken. Oja, de bassen die uit die kleine Cresyns komen zijn ook verrassend goed. Had ik niet verwacht van zulke kleine doppies. Maar nogmaals, er is wel wat geexperimenteer met de equalizer voor nodig.
Radio klinkt ook goed. Bereik was hier niet zo geweldig. Aanvankelijk viel de radio me wat tegen nadat ik een aantal mp3's had beluisterd. Omdat dit mijn eerste mobiele apparaat met radio was had ik geen vergelijkingsmateriaal. Dus ik besloot de Cresyns in de (kabel) tuner in de huiskamer te steken. Het verbaasde me dat het nauwelijks beter klonk. Dit leidde mij tot de conclusie dat de mindere geluidskwaliteit van de radio inherent is aan FM-radio zelf en niet de fout is van de IOPS. Bereik van de meeste zenders is redelijk tot goed. Allemaal prima luisterbaar. Moet nog in de trein testen want ik had vandaag onverwacht een dagje vrij(dus nog een dagje geduld broodjepoep :) ). Wat me wel opviel was dat zodra je radio probeerde op te nemen er iets meer ruis in het signaal kwam. Hieronder volgen nog wat links naar opnames met de IOPS. Oja, in de handleiding staat dat de IOPS maar op maximaal 128kbps op kan nemen. Maar ik heb gemerkt dat ie ook op 192kbps kan opnemen.
In de trein waren niet alle zenders goed te ontvangen, maar de meeste waren goed te doen.

Twee links van opnamen van een cd via de line in. En 20 seconden stilte. Aangesloten op de line out van m'n computer
1) Bob marley live (Babylon by bus): http://www.phys.uu.nl/~0365459/AU001.MP3
2) The Orb (Orbus Terrarum): http://www.phys.uu.nl/~0365459/AU002.MP3
3) Twintig seconde stilte: http://www.phys.uu.nl/~0365459/AU003.MP3

Twee links van opnamen via de ingebouwde radio:
1) http://www.phys.uu.nl/~0365459/FM003.MP3
2) http://www.phys.uu.nl/~0365459/FM004.MP3

Pluspunten:

Geluid
Uiterlijk (scherm is om te :9~ )
Ingebouwde USB-stekker
Plugandplay, dus geen drivers nodig.
Intuitieve bediening, belangrijkste functies te bedienen met 1 hand.
Losse lader
Hij lijkt me vrij stevig (exclusief de knop aan de voorkant)
Ogg

Minpunten:

Voelt ietwat plastic-achtig aan
Snel vette vlekken (maar dat hebben de meeste spelers geloof ik)
Knop aan de voorkant mischien wat kwetsbaar.
Kinderziektes/bugs in firmware (1.1.0.3) bitrates soms niet goed weergegeven, etc
Equalizer niet bij radio te gebruiken
SRSWOW doet het niet bij Ogg bestanden

@Pre

Bij mij worden nummers die er later worden bijgezet wel herkend.

El Cid wijzigde dit bericht 07-02-2004 13:51 (37%)

broodje pda

Ben ook benieuwd of je in de trein een goede radio ontvangst heb.
Met mijn oude walkman (ja die bestaan nog ;) ) heb ik slechte radio ontvangst. (toevallig ook naar utrecht). Misschien dat dit wonderapparaat het beter kan. Ik ben benieuwd naar je ervaringen EL Cid.
Mocht dat het vlekkeloos doen, moeten we maar eens met mmport contact opnemen.

Broodje

de Engelstalige handleiding is te downloaden op mmport.nl (gelukkig maar!)

Kan iemand iets kwijt over de diplaypictures??? Ik ga effe de handleiding lezen, hopen dat ik daar wat wijzer van word!

Oh ja, en i.v.m. de vlekken op het scherm, er zit toch een beschermhoesje bij of niet? Of ziet ie er dan niet meer zo mooi meer uit of zo?

do you like my thight sweater?
Reg. datum: 25 januari 2004

SHIIIIITTTT, ik zat bij de eerste zending alleen gisteren niks ontvangen thuis, nou maar hopen dat onze postbode hem niet heeft meegenomen....

DUs ik hoop vanavond een review te kunnen geven

greetz

forever more

Reg. datum: 15 mei 2003

Ik heb hem net 2min binnen!! :D

Ik zal zo snel mogelijk een review + pics posten!!!

Styled light
Reg. datum: 08 februari 2002

Mensen, ik zou willen vragen of er wat meer on-topic gepost kan worden over dit apparaat, dan alleen "ik heb hem binnen/nog niet binnen" of losse vragen die met het lezen van de startpost of de specs-pagina prima te vinden zijn. Ook het ondertekenen met je usernamen, greetzz of latorzz is ook niet nodig ;) Alvast bedankt :)
Reg. datum: 04 februari 2004

Ik heb geprobeerd een account op de site aan te maken om op die manier firmware te downloaden en dat is bijna gelukt, maar ik blijf op 1 ding vastzitten: Elke Koreaan met een woning heeft een Residence Registration Number en dat moet je ook invullen, maar zo'n nummer kon ik op internet niet vinden, dus ik ben toch bang dat we moeten wachten tot de engelse versie van de site uitkomt :|

Ik heb m'n review geupdated. Als ik elke keer m'n bevindingen in een aparte post stop raakt het zo verspreid. Zitten nu ook links naar opnames met de ingebouwde mp3 encoder bij. Geen foto's helaas, heb geen toestel. En broodjeaap, je moet helaas nog een dagje geduld hebben voor de ontvangst in de trein. Ik had vandaag onverwacht een dagje vrij. :)

Reg. datum: 20 maart 2002

Veel ruis op de line-in btw. Is dat opgenomen op 192kbps? Misschien gaf je cd-speler wat ruis af anders? Dat er op de FM radio ruis zit is logisch, maar van een line-in? :/

Ik doe ze even opnieuw opnemen. Zat een splittertje tussen wat ik vergeten was er tussen uit te halen. Mischien dat dat scheelt.
Okee, ze staan er weer op. Alles op 192kbps. Heb ook nog 20 seconden stillte opgenomen zodat je echt kunt checken hoeveel ruis er is.

El Cid wijzigde dit bericht 05-02-2004 17:13 (38%)

Hh
Reg. datum: 05 februari 2004

Ok bedankt MOD

Vraagje:

Zijn er meerderen die een probleem hebben met hun IOPS in XP.

Hij doet het gewoon weer, zal wel aan mijn PC hebben gelegen. :D

Ebje wijzigde dit bericht 06-02-2004 15:35 (28%)

EB

Reg. datum: 08 februari 2002

Ook van mijn kant bijna alleen maar lof voor deze speler :).

Het dingetje ziet er zo ongelooflijk mooi uit, en klinkt ook erg goed. Het was eerst even zoeken hoe de SRS het beste tot zijn recht komt. Maar als je die eenmaal goed hebt ingesteld klinkt het echt geweldig (ondanks dat de bijgeleverde koptelefoon niet veel soeps is).

Ik heb nog geen gebruik gemaakt van de line-in functie, dus of die echt ruist weet ik niet.. De enige 2 minpuntjes vind ik het joystickje, wat eigenlijk net iets te klein is en wat vrij snel onder je vinger wil wegglippen. En het bedienen van de speler gaat niet zo geweldig als je het hoesje eromheen hebt.

Oja, voor degene die deze speler al hebben. Ik heb de firmware net naar 1.1.0.4 geupgrade :). Ik heb de file even gemirrored zodat jullie niet te hoeven registreren op de iops site (wat een gedoe met dat id nummer :/).

Het upgraden is natuurlijk op eigen risico, maar waar je iniedergeval op moet letten:
- eerst het spelertje formateren (menu->file delete->format->normal)
- dan het .fup bestand in de root folder zetten
- opstarten maar :Y)

De nieuwe opties die ik ontdekt heb zijn de speed functie (heel ruig 8)). En de study key, waarmee je een soort spoel-tijd kunt instellen (1x naar links met de joystick 10 seconden achteruit bv).

Hier nog een filmpje van mn speler. Speciaal voor JayHova Jay-z derop gezet ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: