forever more
quote:debilio schreef op 04 februari 2004 @ 01:58:
die van 512mb is al uitverkocht en wanneer komt die terug binnen?? Ik heb ze een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord
staat gewoon op de sie wanneer die weer leverbaar is....16 februari...
quote:El Cid schreef op 04 februari 2004 @ 12:11:
Ben blij dat ik hem gisteren nog net op tijd heb besteld voor 199euro. De 256mb versie staat vandaag bij mmport op de site voor 219euro
dat staat al een tijdje op de site dat de speler eerst 199 euro kostte...dat was een actie..zodra de speler leverbaar zou zijn zou de prijs 219 bedragen...
quote:El Cid schreef op 04 februari 2004 @ 12:11:
[edit]
En de Iaudio 4 wordt pas op z'n vroegst na 1 maart verwacht. Nu ben ik helemaal blij dat ik deze heb gekocht.
dat is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bekend dat de 512 mb versie pas ergens in maart komt...maar 256 mb wel gewoon midden februari...
waarom reageer ik toch altijd nog op die mensen die niet goed lezen of niet verder kijken dan hun neus lang is...
McBBvB wijzigde dit bericht 04-02-2004 12:55 (61%)
Is dit niet een geval van de pot die de ketel.............
Als JIJ nu goed had gelezen dan had je begrepen dat ik hem pas gisteren heb besteld, toen hij dus al binnen was. Vond het dus wel meldenswaardig dat ik de korting nog had gekregen terwijl ik eigenlijk al te laat was.
En als jij denkt dat de datum van 1 maart alleen geldt voor de 512mb versie............droom lekker verder zou ik zeggen.
Als JIJ nu goed had gelezen dan had je begrepen dat ik hem pas gisteren heb besteld, toen hij dus al binnen was. Vond het dus wel meldenswaardig dat ik de korting nog had gekregen terwijl ik eigenlijk al te laat was.
En als jij denkt dat de datum van 1 maart alleen geldt voor de 512mb versie............droom lekker verder zou ik zeggen.
quote:El Cid schreef op 04 februari 2004 @ 13:22:
Is dit niet een geval van de pot die de ketel.............
nee ik bedoel mijn eerste reactie
maar gelukkig droom ik wel en ineens gebeuren er wonderen: http://www.mmport.nl/?doc=product&id=111
de 256 mb versie komt ineens eerder dan 1 maart, maar jammer genoeg lukte het dromen niet bij de 512 mb versie, dat wonder is nog niet geschiedt: http://www.mmport.nl/?doc=product&id=166
McBBvB wijzigde dit bericht 04-02-2004 13:41 (3%)
Reg. datum: 10 juni 2003
Wohoooo ik heb hem binnen
Even wat nummers erop zetten en later mijn mening geven.
Iedereen praat steeds maar over korting terwijl de prijs een tijdje geleden gewoon 199 euro's was. Sommige zitten zich dus gewoon voor de gek te houden. Maar het blijft nog steeds een mooi dingetje. Maar eerst ff wachten op de reviews van de pioniers die hem al besteld hebben.
[jaloezie] Shit! Ik zit nog tot 5 uur vast op de universiteit.quote:JayHova schreef op 04 februari 2004 @ 13:38:
Wohoooo ik heb hem binnen
dat klopt, eerst was de prijs 199 euro en 249, maar op de 1 of andere dag had mmport er van gemaakt; 219 euro en 269 euro, toen hebben enkele mensen een soort van boze mail gestuurd (waar onder ik, ik koop de speler niet, maar ja het gaat om het gebaarquote:broodjepoep schreef op 04 februari 2004 @ 13:38:
Iedereen praat steeds maar over korting terwijl de prijs een tijdje geleden gewoon 199 euro's was. Sommige zitten zich dus gewoon voor de gek te houden. Maar het blijft nog steeds een mooi dingetje. Maar eerst ff wachten op de reviews van de pioniers die hem al besteld hebben.
Okey een hele kleine review, gewoon een paar dingen die me opvallen.
- Geluidskwaliteit is echt ongelooflijk, het is alsof ik gewoon uit een stereo ben aan het luisteren.
- het SRS Wow is opzich zeer goed , alleen heb ik er niets aan, want het maakt de stem minder luid en zet de beat op de voorgrond, zeer handig denk ik voor Trance luisteraars, maar voor mij ( Hiphop ) niet echt handig.
- De Speler ziet er zo ongelooflijk mooi uit. Echt zeer mooi
- De USB oplader die erbij zit is zeer handig. top dat ze dat erbij deden.
- het hoesje is doorzichtig en zit er goed omheen, enig minpuntje is dat het geen clip heeft om om je broek te clicken.
- Verder een en al lof, maarjah ik heb hem net, ik heb zo realistich mogelijk willen reviewen, Maar weet zeker dat deze speler me veel plezier zal opleveren. Klinkt echt HEEL goed. vele malen beter dan de FL100 en om nou te zeggen dat die slecht was..... Nee dus, die was ook echt goed.
- Geluidskwaliteit is echt ongelooflijk, het is alsof ik gewoon uit een stereo ben aan het luisteren.
- het SRS Wow is opzich zeer goed , alleen heb ik er niets aan, want het maakt de stem minder luid en zet de beat op de voorgrond, zeer handig denk ik voor Trance luisteraars, maar voor mij ( Hiphop ) niet echt handig.
- De Speler ziet er zo ongelooflijk mooi uit. Echt zeer mooi
- De USB oplader die erbij zit is zeer handig. top dat ze dat erbij deden.
- het hoesje is doorzichtig en zit er goed omheen, enig minpuntje is dat het geen clip heeft om om je broek te clicken.
- Verder een en al lof, maarjah ik heb hem net, ik heb zo realistich mogelijk willen reviewen, Maar weet zeker dat deze speler me veel plezier zal opleveren. Klinkt echt HEEL goed. vele malen beter dan de FL100 en om nou te zeggen dat die slecht was..... Nee dus, die was ook echt goed.
ik zag op de site nu iets staan over de rode uitvoering...weet me god niet wat er staat...maar er is dus zoals ik al dacht een rode versie 256 MB 
quote:JayHova schreef op 04 februari 2004 @ 14:36:
Okey een hele kleine review, gewoon een paar dingen die me opvallen.
Heey die Jayhova, ik moet helaas nog wachten tot vanavond!!!! zit hier in het amsterdamse terwijl mijn speler thuis in rdam wordt bezorgd, dus wordt echt een kutrit naar huis.
Maar goed wat ik wilde vragen, ik ga hem straks ook lekker uittesten maar wat voor soort mp3tjes zet je er op? wat voor kwaliteit en met welke cd ripper rip je je ceedee's??
forever more
hey JayHova,
Hoe is de kwaliteit van de radio? niet teveel stroringen?
en hoe bevalt het OLED scherm?
groeten
Broodjepoep
Hoe is de kwaliteit van de radio? niet teveel stroringen?
en hoe bevalt het OLED scherm?
groeten
Broodjepoep
Reg. datum: 20 maart 2002
Reg. datum: 20 maart 2002
Oh en kun je SRS met radiofunctie aanzetten? Want ik ben er namelijk achter gekomen dat SRS streaming audio het mooiste effect meegeeft, dus zou dit ook met de radio moeten zijn.
Hallo
Ik ga proberen te antwoorden,
1. Ik heb er 128 Kbs Mp3s op staan, ik gebruik het programma intervideo Winrip, vind ikzelf beter dan Musicmatch.
2. De radio heb ik nog niet geprobeerd, Radio ontvangt hier altijd goed, ik zal later kijken of hij op school ontvangt want daar had mijn Mpio wat moeite.
3. En heb net geprobeerd, SRS wow kan je niet aanzetten met de Radio.
4. Maar de kwaliteit is echt ongelooflijk goed, het lijkt wel alsof ik een duur huiscinema shit in mijn broekzak heb. ( heb ik het vooral over Mp3`s )
Ik ga proberen te antwoorden,
1. Ik heb er 128 Kbs Mp3s op staan, ik gebruik het programma intervideo Winrip, vind ikzelf beter dan Musicmatch.
2. De radio heb ik nog niet geprobeerd, Radio ontvangt hier altijd goed, ik zal later kijken of hij op school ontvangt want daar had mijn Mpio wat moeite.
3. En heb net geprobeerd, SRS wow kan je niet aanzetten met de Radio.
4. Maar de kwaliteit is echt ongelooflijk goed, het lijkt wel alsof ik een duur huiscinema shit in mijn broekzak heb. ( heb ik het vooral over Mp3`s )
klinkt veelbelovend
misschien dat ik er nu ook maar 1 ga bestellen
ben ook benieuwd of het je lukt om een foto of logo op de speler te zetten. Ik begreep dat de IOPS 40 frames kan afspelen.
misschien dat ik er nu ook maar 1 ga bestellen
ben ook benieuwd of het je lukt om een foto of logo op de speler te zetten. Ik begreep dat de IOPS 40 frames kan afspelen.
Reg. datum: 02 februari 2004
Reg. datum: 02 februari 2004
Onderaan de website van iops (http://www.iops.co.kr/) vind je allerlei GIF-files die je op je mfp-player kan zetten. Gif-files zijn een paar achtermekaargeplaatste plaatjes waardoor er een soort van filmpje ontstaat. De meest files op die website zijn ASV-files??!!!?? Wel is de grootte van de plaatjes aangepast aan het schermpje van de mfp.
Ook is de eerste versie van de firmware terug te vinden op de site (rechtsboven, onder de rode 256mb-versie en naast de vrouw met haar duim omhoog)
Enkele opties die na firmware upgrade mogelijk zijn:
* Lyrics viewable / MediaSync (dan kun je lekker meezingen!)
* Bookmark (firmware)
* Stopwatch
* Tempo controllable (Like you could change the speed of a person talking)
* Battery life up 5 extra hours simply by fimware upgrade M.A.W. 20h i.p.v. 15h
luisterplezier
Persoonlijk vind ik het wel coole upgrades! in vergelijk met andere upgrades die gewoon foutjes rechtzetten.
P.S. De site van iops is volledig in het Koreaans dus... veel plezier! Engelse versie komt binnenkort (zie ergens van voor in dit forum)
Ook is de eerste versie van de firmware terug te vinden op de site (rechtsboven, onder de rode 256mb-versie en naast de vrouw met haar duim omhoog)
Enkele opties die na firmware upgrade mogelijk zijn:
* Lyrics viewable / MediaSync (dan kun je lekker meezingen!)
* Bookmark (firmware)
* Stopwatch
* Tempo controllable (Like you could change the speed of a person talking)
* Battery life up 5 extra hours simply by fimware upgrade M.A.W. 20h i.p.v. 15h
luisterplezier
Persoonlijk vind ik het wel coole upgrades! in vergelijk met andere upgrades die gewoon foutjes rechtzetten.
P.S. De site van iops is volledig in het Koreaans dus... veel plezier! Engelse versie komt binnenkort (zie ergens van voor in dit forum)
als ik nu mijn firmware update en dus extra lange speeltijd krijg, dan krijg ik zeker ook een Koreaanse Mp3speler waar ii niks meer van snap, ik denk dat ik dus maar wacht to de engelse beschikbaar wordt, of heb ik het fout en blijft de taal hetzelfde,
quote:JayHova schreef op 04 februari 2004 @ 17:29:
als ik nu mijn firmware update en dus extra lange speeltijd krijg, dan krijg ik zeker ook een Koreaanse Mp3speler waar ii niks meer van snap, ik denk dat ik dus maar wacht to de engelse beschikbaar wordt, of heb ik het fout en blijft de taal hetzelfde,
ik geloof dat alle firmware daaro multi languages is dus waarschijnlijk ook engels...
EDIT: en je moet je ook aanmelden voor firmware...
McBBvB wijzigde dit bericht 04-02-2004 17:57 (6%)
Reg. datum: 04 december 2001
Reg. datum: 04 december 2001
quote:debilio schreef op 04 februari 2004 @ 17:25:
.........* Tempo controllable (Like you could change the speed of a person talking)..........
Dit is toch wel iets waar ik heeeel blij mee ben. Nu kan ik dus me tracks sneller laten afspelen. Wat ik in winamp altijd aan heb. En als ik normaal dan dus op me MD-speler ga luisteren voelt dat dus traag en niet mooi aan....
nu nog sponsoren zien te vinden (3234.31.682 voor mensen die zich geroepen voelen
TE KOOP: 400D+18-55 f3.5-5.6II
Reg. datum: 04 februari 2004
Reg. datum: 04 februari 2004
Weet iemand hoe je je moet registreren op die site om dus firmware updates te downloaden?
Of misschien kan iemand die de nieuwe firmware al gedownload heeft deze op een server zetten, tijdelijk totdat de engelse versie van de site klaar is?
Of misschien kan iemand die de nieuwe firmware al gedownload heeft deze op een server zetten, tijdelijk totdat de engelse versie van de site klaar is?
dit wordt mijn volgende hebbe dingetje 
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't
Ik heb het ook geprobeerd en heb de Site vertaald, maar je moet gewoon je Idkaart nummer geven, Die koreanen zijn echt gek.quote:Pre schreef op 04 februari 2004 @ 18:47:
Weet iemand hoe je je moet registreren op die site om dus firmware updates te downloaden?
Reg. datum: 02 oktober 2003
Reg. datum: 02 oktober 2003
Leuk dingetje hoor
Ik ga voor de 1024 mb versie. Voor degenen die het willen weten...
Heb mmport gemaild, vanwege een geheugenprobleem is ie nu nog niet leverbaar. Ze verwachten 'm in april... beetje jammer
... maar ja, het wachten zeker waard 
Heb mmport gemaild, vanwege een geheugenprobleem is ie nu nog niet leverbaar. Ze verwachten 'm in april... beetje jammer
Heb 'm nu dus ook in bezit. Ik zal zo snel mogelijk een mini review hier neerzetten. Alvast 2 punten.
1) Dacht dat de zwarte 512mb mooier zou zijn dan de 256mb die ik heb. Nu ik 'm echter in handen heb moet ik zeggen dat dat wit ook wel wat heeft. Hij heeft geen goedkope uitstraling zoals op de foto's. Ik vindt hem zelfs wel wat sjieks hebben omdat het wit niet plastic achtig is maar bijna een soort keramische uitstraling.
2) Na 2 keer aanraken zag je al vingerafdrukken. Dus hij wordt wel snel vies.
Binnenkort volgt meer.
1) Dacht dat de zwarte 512mb mooier zou zijn dan de 256mb die ik heb. Nu ik 'm echter in handen heb moet ik zeggen dat dat wit ook wel wat heeft. Hij heeft geen goedkope uitstraling zoals op de foto's. Ik vindt hem zelfs wel wat sjieks hebben omdat het wit niet plastic achtig is maar bijna een soort keramische uitstraling.
2) Na 2 keer aanraken zag je al vingerafdrukken. Dus hij wordt wel snel vies.
Binnenkort volgt meer.
Welke kleur heeft de 256mb nou?? Rood of Wit???
Verder wacht ik met smart op ervaringen van mensen die hem binnen hebben gekregen....
Verder wacht ik met smart op ervaringen van mensen die hem binnen hebben gekregen....
M@cer wijzigde dit bericht 04-02-2004 20:01 (49%)
Gamertag => Macer NL / Nikon D300 / Imac 24" / Iphone 3G 16GB
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last