Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] IOPS MFP-3xx

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
brainbob
Reg. datum: 11 december 2003

quote:
JayHova schreef op 02 februari 2004 @ 21:38:
[...]
Ontopic: Ik ga zeker een review schrijven, alleen dan nog uitgebreider dan mijn Mpio FL100 Review.
goed zo, ga je toch nog wat nuttigs zeggen :P ;)

Reg. datum: 10 juni 2003

quote:
McBBvB schreef op 02 februari 2004 @ 21:44:
[...]

goed zo, ga je toch nog wat nuttigs zeggen :P ;)
Ga jij hem niet bestellen?? en welke Mp3speler heb je nu?

brainbob

quote:
JayHova schreef op 02 februari 2004 @ 21:48:
[...]

Ga jij hem niet bestellen?? en welke Mp3speler heb je nu?
nee ga um niet bestellen, ik ga de IAUDIO 4 kopen, zo snel mogelijk, hoop ik... :)

Reg. datum: 03 december 2003

quote:
McBBvB schreef op 02 februari 2004 @ 21:55:
[...]

nee ga um niet bestellen, ik ga de IAUDIO 4 kopen, zo snel mogelijk, hoop ik... :)
Zou ik ook doen : Engelse website en ondersteuning (firmware's) + 2 jaar garantie in plaats van 1 jaar. Ziet er ook super lekker uit de iAudio4

Reg. datum: 03 december 2003

[quote]Kopje Thee schreef op 03 februari 2004 @ 10:53:
[...]

Kopje Thee wijzigde dit bericht 03-02-2004 10:54 (42%)

Reg. datum: 15 september 2003

Vandaag is het dan zover. :)
Ik hoop niet dat de datum wordt verschoven, ala Iaudio 4. Iemand al bericht gehad dat ie binnenkort wordt bezorgt?

do you like my thight sweater?
Reg. datum: 25 januari 2004

Ik wacht ook met spanning af!!!
Ben benieuwd of ze hem vandaag al op de post kunnen doen, ik ga er van uit dat ik hem wel voor dit weekend heb, maar het blijft op hopen!

forever more

Reg. datum: 15 mei 2003

quote:
Kevinnn21 schreef op 03 februari 2004 @ 13:49:
Ik wacht ook met spanning af!!!
Ben benieuwd of ze hem vandaag al op de post kunnen doen, ik ga er van uit dat ik hem wel voor dit weekend heb, maar het blijft op hopen!

Ik wacht ook af!
Maar het is vreemd dat er op de site van mmport nog geen wijzing is, er staat nl. binnenkort.
Misschien hebben ze het nog niet binnen.

brainbob

quote:
Arucard schreef op 03 februari 2004 @ 15:32:
[...]

Ik wacht ook af!
Maar het is vreemd dat er op de site van mmport nog geen wijzing is, er staat nl. binnenkort.
Misschien hebben ze het nog niet binnen.
mmport heeft ook wel is dat er bijv de dag na de eigenlijke levering nog staat, binnenkort met een datum die dus al geweest is...

Ik heb net mmport ff opgebeld. Hij is inderdaad vandaag binnengekomen. De 256mb versie is nog voldoende vooradig, de 512mb versie was ook binnen maar al weer uitverkocht. Heb ook maar meteen de 256mb versie besteld.
Mijn muziekloze treinritjes zijn dus binnenkort verleden tijd. Joepieee!

brainbob

quote:
El Cid schreef op 03 februari 2004 @ 16:39:
Ik heb net mmport ff opgebeld. Hij is inderdaad vandaag binnengekomen. De 256mb versie is nog voldoende vooradig, de 512mb versie was ook binnen maar al weer uitverkocht. Heb ook maar meteen de 256mb versie besteld.
zozo dat is dan best snel gegaan die 512 MB versie....hopen dat iedereen die um heeft besteld ook krijgt en niet op de volgende levering moet wachten...

Ik hoop dat ik niet te laat was met bestellen en ook bij de gelukkige behoor, heb namelijk as gisteren besteld.

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

heb net MMport aan de lijn gehad, en hij is verstuurd dus morgen krijg ik hem binnen.

JayHova wijzigde dit bericht 03-02-2004 17:31 (35%)

Reg. datum: 20 maart 2002

Nou ik ben erg benieuwd, alvast een vraagje voor de testers onder ons:

Is het SRS WoW zoals het gebruikt wordt in Media Player 9 of klinkt het beter?

brainbob

quote:
Excidium schreef op 03 februari 2004 @ 18:10:
Nou ik ben erg benieuwd, alvast een vraagje voor de testers onder ons:

Is het SRS WoW zoals het gebruikt wordt in Media Player 9 of klinkt het beter?
niet zo snel mijn jongen :) ze hebben um op ze vroegst lijkt mij morgen...

quote:
McBBvB schreef op 03 februari 2004 @ 18:11:
[...]

niet zo snel mijn jongen :) ze hebben um op ze vroegst lijkt mij morgen...
offtopic:
Doh, daarom 'alvast' een vraagje :). Dan had ik niet meer hoeven posten tot morgen, maar helaas, ik moest weer offtopic hierop reageren omdat jij niet wilde lezen. :P

Ik heb de Iaudio veel bekeken en naar veel post gelezen, Maar begrijp nog steeds niet dat mensen 100 Euro meer willen betalen voor de Iaudio. Dat mensen hem mooier vinden kan ik nog wel in komen, Ik weet het namelijk ook niet welke mooier , want ze zijn allebei prachtig.

Maar volgens mij betall je echt voor naam bij de Iaudio. Maarjah we zullen nog even moeten wachten totdat we reviews kunnen lezen, Iig maak ik er waarschijnlijk deze week nog 1, ik kan niks beloven, heb het namelijk best druk met school en werk.

IIG zien de Specs van beide Spelers er zeer goed uit. Nu maar hopen dat hij me de FL100 snel doet vergeten. Ookal heb ik daar ook zeker geen negatief woord voor over, Zeker een prima speler.

JayHova wijzigde dit bericht 03-02-2004 18:46 (16%)

Reg. datum: 02 februari 2004

[quote]Excidium schreef op 21 januari 2004 @ 17:21:

Wat gaat 'ie kosten en wanneer is 'ie leverbaar?

De IOPS zal door mmport (www.mmport.nl) leverbaar zijn op 30-01-2004. We kennen echter mmport allemaal al langer dan vandaag wat betreft leveringsdata (iAudio 4 anyone?) en ook ditmaal schijnen er nog licensing problemen te zijn. Hij is echter al te koop in Frankrijk en Belgie, dus het zal wel goed komen.

==============================================
=========================================
====================================

In het eerste bericht van dit forum wordt gezegd dat die al te koop is in Frankrijk en België. Weet er iemand juist waar in België??? Ik ben namelijk van België en wil de iops mfp-350 kopen maar weet niet waar!
En weet er iemand of mmport.nl naar het buitenland verzenden??? Ik heb mmport.nl een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen!
Ook zou ik nog willen vragen of iemand goeie sites kent waarin er informatie over de iops te vinden is, liefst niet in het Koreaans Ik vind dat je wel héél weinig over de speler kan vinden op het net wat vrij lastig is Wel veel foto's op de Koreaanse website (ik heb wat zitten puzzelen tot ik er op ben uitgekomen).

Heb juist geleze dat de 512mb al uitverkocht is! weet er iemand wanneer die terug binnenkomt? En waar die nog te koop is???

quote:
El Cid schreef op 03 februari 2004 @ 16:39:
Weet er iemand wanneer de volgende levering van de 512mb is?

Damn Debilio! Je hebt wel veel posts nodig om iets duidelijk te maken. :)

Reg. datum: 01 januari 2004

quote:
El Cid schreef op 03 februari 2004 @ 19:40:
Damn Debilio! Je hebt wel veel posts nodig om iets duidelijk te maken. :)
Iemand die zijn naam goed heeft uitgekozen ;)

>:) iemand die even hard aangepakt wordt, Ik zou zeggen, stuur ze een mailtje of bel ze morgen ochtend en je weet wanneer de volgende lading weer komt.

[quote]debilio schreef op 03 februari 2004 @ 19:31:
quote:
Excidium schreef op 21 januari 2004 @ 17:21:

Wat gaat 'ie kosten en wanneer is 'ie leverbaar?

De IOPS zal door mmport (www.mmport.nl) leverbaar zijn op 30-01-2004. We kennen echter mmport allemaal al langer dan vandaag wat betreft leveringsdata (iAudio 4 anyone?) en ook ditmaal schijnen er nog licensing problemen te zijn. Hij is echter al te koop in Frankrijk en Belgie, dus het zal wel goed komen.

==============================================
=========================================
====================================

In het eerste bericht van dit forum wordt gezegd dat die al te koop is in Frankrijk en België. Weet er iemand juist waar in België??? Ik ben namelijk van België en wil de iops mfp-350 kopen maar weet niet waar!
En weet er iemand of mmport.nl naar het buitenland verzenden??? Ik heb mmport.nl een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen!
Ook zou ik nog willen vragen of iemand goeie sites kent waarin er informatie over de iops te vinden is, liefst niet in het Koreaans Ik vind dat je wel héél weinig over de speler kan vinden op het net wat vrij lastig is Wel veel foto's op de Koreaanse website (ik heb wat zitten puzzelen tot ik er op ben uitgekomen).

Tja, die datum van mmport klopt ook niet helemaal meer, maar ik heb werkelijk geen idee waar je hem in Belgie of Frankrijk kunt kopen. Maar dit is wat ze me van IOPS konden vertellen als importeur van Europa op 20 januari:

quote:

Hello. How are you?
Mini from IOPS passed me your e-mail.
We are doing sales of mp3 player on behalf of manufacturers in Europe.
Last week, we already gave sole distribution right of France and Belgium area to ISM technologie.
But, not yet in Netherlands.

Hij IS dus leverbaar, maar of hij geleverd wordt is een andere kwestie en waar is weer een heeeeeeeeeel ander verhaal. Hij moet dus ergens legaal te koop zijn hoor in Frankrijk en Belgie...

*edit* Oh en info vinden NIET in het Koreaans? www.mmport.nl of www.google.com als je niet tevreden bent. Kans is groot dat je niet verder komt dan twee sites, want zoals je had kunnen lezen is er slechts heel beperkt info te vinden over dit spelertje. Maar toch bedankt voor het gebruik van google!

Excidium wijzigde dit bericht 03-02-2004 22:34 (8%)

ah ok Thanx!

P.S. Kan je me misschien dat e-mailadres doorsturen? Dan kan ik ze zelf contacteren en moet ik jullie niet meer lastigvallen :P
Ik kan de player nog altijd van mmport.nl bestellen maar ja.. die van 512mb is al uitverkocht en wanneer komt die terug binnen?? Ik heb ze een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord :(

Ben blij dat ik hem gisteren nog net op tijd heb besteld voor 199euro. De 256mb versie staat vandaag bij mmport op de site voor 219euro.

[edit]
En de Iaudio 4 wordt pas op z'n vroegst na 1 maart verwacht. Nu ben ik helemaal blij dat ik deze heb gekocht. :)

El Cid wijzigde dit bericht 04-02-2004 12:13 (32%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: