Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] IOPS MFP-3xx

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
brainbob
Reg. datum: 11 december 2003

quote:
kan jij zelf zoeken......*hint mode* www.mmport.nl *hint mode*

Reg. datum: 02 maart 2003

Product is leverbaar vanaf:
03-02-2004

deze is dus ook weer uitgesteld net als de iAudio 4 ;)

Artificial Intelligence Student

hmm.... kweenie....
Reg. datum: 14 december 2001

ok :) thnx sorry ben niet zo bekend op het gebied met mp3 spelers, site's enzo :)

PC 1: Office PC 2: Allround

brainbob

quote:
STIMPPYYY schreef op 31 januari 2004 @ 14:03:
ok :) thnx sorry ben niet zo bekend op het gebied met mp3 spelers, site's enzo :)
tis al goed :P maar omdat je niet zo bekend bent, dit is voorlopig ook de enige winkel die deze speler gaat verkopen, dus om de release in de gaten te houden hoef je alleen die site in de gaten te houden...

De oude man die alles kan
Reg. datum: 06 december 2003

Hoop niet dat het weer zon Iaudio4 drama wordt. Ik heb toch pas genoeg geld rond 1 maart (na mijn B-day en de wintersport) maar toch, de zekerheid gaat er dan wel een beetje af :(

do you like my thight sweater?
Reg. datum: 25 januari 2004

Vandaag heb ik toch besloten om hem te bestellen bij mmport

dus jullie kunnen snel een uitgebreide review krijgen, hoop natuurlijk niet dat de release uitgesteld wordt, zoals ik hoorde over de iaudio

Aangezien ik ook nog niet zo mega bekend ben met de mp3 shit heb ik nog wat vraagjes, hoop dat iemand erop wil reageren

Ik ben nu natuurlijk al wat mp3's aan het verzamelen, maar als ik van mn bestaande cd's mp3's wil maken hoe gaat dat het makkelijkst?

Of zal ik er gewoon wma's van maken via mediaplayer of is het geluidsverschil erg groot tussen mp3 en wma?

En is het aan te raden om andere oordopjes erbij te kopen??

forever more

Reg. datum: 15 september 2003

quote:
Kevinnn21 schreef op 31 januari 2004 @ 18:47:
Vandaag heb ik toch besloten om hem te bestellen bij mmport

dus jullie kunnen snel een uitgebreide review krijgen, hoop natuurlijk niet dat de release uitgesteld wordt, zoals ik hoorde over de iaudio

Aangezien ik ook nog niet zo mega bekend ben met de mp3 shit heb ik nog wat vraagjes, hoop dat iemand erop wil reageren

Ik ben nu natuurlijk al wat mp3's aan het verzamelen, maar als ik van mn bestaande cd's mp3's wil maken hoe gaat dat het makkelijkst?

Of zal ik er gewoon wma's van maken via mediaplayer of is het geluidsverschil erg groot tussen mp3 en wma?

En is het aan te raden om andere oordopjes erbij te kopen??

Het is niet de makkelijkste manier, maar ik doe het zo:

Eerst audio van cd naar wav op harde schijf rippen met EAC http://www.exactaudiocopy.de

Daarna in mp3 encoden met Winlame http://winlame.sourceforge.net

Wma is vooral goed op hele lage bitrates, zodra je wat betere geluidskwaliteit wilt kun je beter mp3 pakken omdat je bestanden dan nog redelijk klein blijven.
Volgens mij zijn de oordopjes van de IOPS al redelijk goed. Kan altijd nog achteraf.

Jetaudio (www.jetaudio.com) convert heel gemakkelijk naar mp3. Voor wma zou je gewoon via mediaplayer kunnen doen. wma geeft inderdaad een geluidsverlies ten opzichte van mp3, maar het voordeel is dan wel weer dat ze kleiner zijn, waardoor er meer mp3's op je speler kunnen.

Nieuwe oordopjes lijkt me op het eerst gezicht niet nodig aangezien er Cresyn oordopjes bij geleverd worden. Uit eigen ervaring vind ik die veel prettiger en mooier geluid geven dan de Sennheiser oordopjes die in dezelfde categorie vallen. Tuurlijk zijn er betere oordopjes, en die zijn ook zeker de moeite waard, maar goede vervanging begint pas bij een euro of 40. Kijk dus zelf of je dat de moeite waard vindt!

Ik heb net jetaudio gedownload, maar kan alleen als output kiezen uit:

APE
FLAC
OGG
Realmedia
WAV

Hoe kom ik dan aan mp3? Oude man?

forever more

brainbob

quote:
Kevinnn21 schreef op 01 februari 2004 @ 00:59:
Ik heb net jetaudio gedownload, maar kan alleen als output kiezen uit:

APE
FLAC
OGG
Realmedia
WAV

Hoe kom ik dan aan mp3? Oude man?
dan heb je een oude versie, ik heb de nieuwste en daar staat mp3 en ook mp3pro op. dat is versie JetAudio Premiere v6 0 0 3224...

Reg. datum: 10 juni 2003

Ahhhh, was ik er net helmaal zeker van dat ik de Creative Muvo2 zou gaan kopen, zie ik dit apparaat. waar ikzelf niet uit kan komen is toch:

1. waarom zou ik voor hetzelfde geld een 512 mp3speler kopen wanneer ik er ook eentje van 1500 kan kopen.
2. Is Usb 1.1 echt zon groot nadeel, ( weet dat het theorethisch een nadeel is, maar 512 Mb is toch niet zo groot, en zal maar eens in de zoveel tijd voorkomen dat je hem ineenkeer helemaal volgooit denk ik, ( heb ik hier mijn eigen vraag al beantwoord, of heb ik fout geantwoord en waarom dan wel?? )

Wat wel weer een erg groot pluspunt is, dat het een USB pen is en dat je dus geen kabel nodig hebt.

Maar nadeel:
Usb 1.1
Te weinig geheugen ( denk ik ) ik was met de Creative namelijk van plan om al mijn Jay-Z albums erop te zetten en dan nog genoeg ruimte overhouden voor ander muziek)
Ingebouwde Accu ( ookal maken ze het een beetje goed met de bijgeleverde adapter, maar alsnog is het een minpunt.)

Maarjah, als jullie nog punten hebben om juist voor deze tegaan en inet voor de Creative, dan zou ik dat graag horen, ( ik kijk ook een beetje nara de Iaudio maar behalve het uiterlijk trekt me niet zoveel van die Mp3speler, weet niet waarom, gewoon gevoel)

Reg. datum: 02 maart 2003

quote:
JayHova schreef op 01 februari 2004 @ 13:46:
1. waarom zou ik voor hetzelfde geld een 512 mp3speler kopen wanneer ik er ook eentje van 1500 kan kopen.
2. Is Usb 1.1 echt zon groot nadeel, ( weet dat het theorethisch een nadeel is, maar 512 Mb is toch niet zo groot, en zal maar eens in de zoveel tijd voorkomen dat je hem ineenkeer helemaal volgooit denk ik, ( heb ik hier mijn eigen vraag al beantwoord, of heb ik fout geantwoord en waarom dan wel?? )

1. Omdat er geen beweegbare delen in zitten (handig voor als je hem gebruikt onder het sporten... en hij is gewoon kleiner... naja.. het scheelt niet veel maar toch kleiner.
2. Je hebt je vraag wat mij betreft goed beantwoord ;) Heel misscien kan je de albums er wel op kwijt... alhoewel... ik weet niet hoeveel albums hij precies gemaakt heeft... ik houd niet zo van hiphop namelijk ;)

Artificial Intelligence Student

Reg. datum: 20 maart 2002

grom dubbelpost..

Excidium wijzigde dit bericht 02-02-2004 14:06 (103%)
Reden: dubbel

Reg. datum: 20 maart 2002

quote:
JayHova schreef op 01 februari 2004 @ 13:46:Ahhhh, was ik er net helmaal zeker van dat ik de Creative Muvo2 zou gaan kopen, zie ik dit apparaat. waar ikzelf niet uit kan komen is toch:

Beweegbare delen en het feit dat de MuVo2 niet sterk de nadruk legt op geluidskwaliteit

quote:
JayHova schreef op 01 februari 2004 @ 13:46:
Maarjah, als jullie nog punten hebben om juist voor deze tegaan en inet voor de Creative, dan zou ik dat graag horen, ( ik kijk ook een beetje nara de Iaudio maar behalve het uiterlijk trekt me niet zoveel van die Mp3speler, weet niet waarom, gewoon gevoel)

De geluidskwaliteit, de grootte, de standaard bijgeleverde oordopjes die veel beter zijn.

Toch zou ik graag willen weten waarom je het idee hebt dat een iAudio 4 slechter zou zijn. Twijfel je aan het geluid? Overigens zou ik hem ook niet aanraden in 512mb, omdat hij gewoon erg duur is :D.

brainbob

voor de dudes die deze speler willen kopen, vandaag is ongeveer de laatste dag dat je nog korting krijgt, dus vergooi je geld en bestel snel ;) (of koop gewoon een IAUDIO 4 O-) :*) :P ;))

Toch heb ik weer een kleine vraag

Wat is het voordeel van OGG-Vorbis?? Dit is ook een compressietechniek maar wat is het verschil dan tussen mp3 en wma? Wat is trouwens tussen de laatste 2 het grootste verschil?

Ik hoop dat een van jullie me met deze vraag uit de brand kan helpen

thnx

forever more

brainbob

quote:
Kevinnn21 schreef op 02 februari 2004 @ 16:37:
Toch heb ik weer een kleine vraag

Wat is het voordeel van OGG-Vorbis?? Dit is ook een compressietechniek maar wat is het verschil dan tussen mp3 en wma? Wat is trouwens tussen de laatste 2 het grootste verschil?

Ik hoop dat een van jullie me met deze vraag uit de brand kan helpen

thnx

naja ik ben geen brandweer maar ik kan het proberen ;)

het verschil tussen wma en mp3 is de grootte. een wma bestand is kleiner dan een mp3 bestand.
wat het voordeel van OGG is weet ik eerlijk gezegd ook niet, ik heb redelijk wat nummers op me computer staan waarvan er 1 OGG, om te kijken wat er nou zo verschilt :) en ik merk niks...

WMA is kleiner maar heeft een mindere geluidskwaliteit dan MP3. Wil je dezelfde geluidskwaliteit bereiken dan ben je nog evenveel MB's kwijt. Bij OGG echter, kan je met hetzelfde aantal MB's een betere geluidskwaliteit bereiken. Óf natuurlijk voor dezelfde geluidskwaliteit minder MB's

Reg. datum: 15 mei 2003

De knoop is doorgehakt! Ik heb hem besteld :D!

Ik zal zo snel mogelijk mijn ervaringen posten(als het ten minste niet weer uitgsteld wordt :P).

Reg. datum: 02 februari 2004

Hey
In het eerste bericht van dit forum wordt gezegd dat die al te koop is in Frankrijk en België. Weet er iemand juist waar in België??? Ik ben namelijk van België en wil de iops mfp-350 kopen maar weet niet waar!
En weet er iemand of mmport.nl naar het buitenland verzenden??? Ik heb mmport.nl een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen!
Ook zou ik nog willen vragen of iemand goeie sites kent waarin er informatie over de iops te vinden is, liefst niet in het Koreaans :P Ik vind dat je wel héél weinig over de speler kan vinden op het net wat vrij lastig is :( Wel veel foto's op de Koreaanse website (ik heb wat zitten puzzelen tot ik er op ben uitgekomen).

Dadaaa

Reg. datum: 08 februari 2002

http://www.mmport.nl/?doc...&sub=betaalinformatie hier staat dat mmport gewoon naar het buitenland verzend (als je vooruit betaald :)).

Ik heb m trouwens ook besteld.. nu maar hopen dat ze hem morgen binnekrijgen..

Okey ikheb hem ook besteld :P

nu maar hopen dat ik hem binnen een week heb :9~

en even Offtopic: Jay-Z heeft 8 Albums waarvan 1 nog een dubbelalbum is ook, Is denk ik wel een getal waar je respect voor moet hebben, hij heeft in 96 zijn eerst cd uitgebracht, de man is echt een Levende Legende. ( ookal valt dat hier in Nederland mee)

offtopic:
Ik denk niet dat de meerderheid op het forum deze mening deelt ;)

ontopic:

Krijgen wij van de mensen die hem besteld hebben een mooie review? (in 1 topic bitte anders worden de operators bozig ;))

brainbob

quote:
JayHova schreef op 02 februari 2004 @ 20:04:
Okey ikheb hem ook besteld :P

nu maar hopen dat ik hem binnen een week heb :9~

en even Offtopic: Jay-Z heeft 8 Albums waarvan 1 nog een dubbelalbum is ook, Is denk ik wel een getal waar je respect voor moet hebben, hij heeft in 96 zijn eerst cd uitgebracht, de man is echt een Levende Legende. ( ookal valt dat hier in Nederland mee)
en die dubbel cd is nog de beste ook _/-\o_ THE BLUEPRINT 2, pracht cd ;)

quote:
Ojjorz schreef op 02 februari 2004 @ 20:08:
offtopic:
Ik denk niet dat de meerderheid op het forum deze mening deelt ;)

ontopic:

Krijgen wij van de mensen die hem besteld hebben een mooie review? (in 1 topic bitte anders worden de operators bozig ;))

Ik weet dat het in Nederland wel meevalt en vooral GoT , Maar deze man heeft echt iets ongelooflijks gepresteerd, Album na Album weer Kwaliteit, en dan ook nog eens Elk jaar een album uitbrengen. Je hoeft de man niet goed te vinden , maar hij verdient wel respect voor hetgene wat hij gepresteerd heeft, In amerika krijgt hij dit zeker, hij wordt daar dan ook gezien als Beste Rapper Aller tijden. Ja zelfs groter dan 2 Pac is hij daar. Zoals hij zelf al zegt:

Hove is a Legend and i tell you why, Everybody wants to be Hove and Hove is still Alive. ( voor degene die hem niet begrijpen, Legendes zijn meestal Dood ;) )

Ontopic: Ik ga zeker een review schrijven, alleen dan nog uitgebreider dan mijn Mpio FL100 Review.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: