Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] IOPS MFP-3xx

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 januari 2004

Ik heb nu een dikke maand alles bekeken en gelezen omtrent flash-mp3 spelers. Ik kwam een tijdje geleden tot de conclusie dat het de iaudio (eerst 300 toen 400) moest worden. Heb toen voor het eerst de iops gezien (via dit forum , daavoor thx), toen alles nog eens goed op een rijtje gezet en vervolgens besloten dat er geen enkele reden is om niet de iops te kopen (512mb). Kwalitatief moet deze speler minstens gelijkwaardig zijn aan de iaudio (muv. behuizing misschien) en met name de prijs geeft dan toch wel de doorslag. Daarbij zijn er nog een aantal zaken waardoor de iops waarschijnlijk handiger is!! Ik hoop alleen dat er niet dezelfde leveringsproblemen gaan ontstaan als bij de iaudio4, want ik wil 'm echt zo snel mogelijk hebben (al besteld dus!)
Overigens heb ik in principe alle vertrouwen in internetbedrijven: heb daar veel ervaring mee (ook met kleinere bedrijfjes) en nog nooit problemen ondervonden.
En heb links en rechts gelezen dat mmport een betrouwbaar bedrijf is, dus dat geloven we dan maar!!

Reg. datum: 15 mei 2003

Weet iemand eigenlijk waar deze speler nog meer te koop is behalve mmport?

brainbob
Reg. datum: 11 december 2003

quote:
Jean56 schreef op 25 januari 2004 @ 21:05:
Daarbij zijn er nog een aantal zaken waardoor de iops waarschijnlijk handiger is!!
wat voor zaken dan als ik vragen mag?

brainbob

quote:
Arucard schreef op 25 januari 2004 @ 21:15:
Weet iemand eigenlijk waar deze speler nog meer te koop is behalve mmport?
nog nergens, mp3spelers verkoopt um voorlopig nog niet omdat IOPS bijvoorbeeld geen engelse site heeft...

Reg. datum: 20 maart 2002

quote:
Jean56 schreef op 25 januari 2004 @ 21:05:
Kwalitatief moet deze speler minstens gelijkwaardig zijn aan de iaudio (muv. behuizing misschien) en met name de prijs geeft dan toch wel de doorslag. Daarbij zijn er nog een aantal zaken waardoor de iops waarschijnlijk handiger is!!

Waar baseer jij op dat de IOPS van minstens even hoge kwaliteit is als de iAudio 4? Ik wil de IOPS niet onderuit halen hoor. Integendeel, ook ik overweeg dit spelertje te kopen. Echter is de geluidkwaliteit iets waar veel dubio over is ontstaan en ik zie dan ook geen reden om te stellen dat de IOPS gelijkwaardig geluid gaat leveren.

Tuurlijk zullen beide spelers een goede geluidskwaliteit geven, dat ben ik zondermeer met je eens. De een prefereert het SRS systeem, de ander het BBE systeem. Persoonlijk voel ik op het moment meer voor het geluid van een iAudio, mede doordat ze zich zo sterk hebben neergezet met de cw300 en met wat pijn en moeite het BBE nu een stuk beter klinkt dan SRS WoW & trubass hier, maar dat zegt uiteraard niets.

Waar ik bang voor ben is dat dit een soort van iRiver wordt. Persoonlijk vind ik de iRiver serie dof klinken, ondanks de foefjes die er zijn om het geluid op te poetsen. Ook heb ik van meerdere mensen die een iBead met SRS WoW hebben gehoord dat het niet zoveel uitmaakt, dus ook daarvoor hoef ik niet perse meer een IOPS.
De 32bits mode van de IOPS biedt hoop though..

Laat ik het anders zo formuleren: de enige reden voor mij om een IOPS aan te schaffen is de prijs. Deze is gewoon erg scherp en dat kunnen ze IOPS niet afnemen. Mits de levering van de iAudio 4 wel in februari plaatsvindt uiteraard, anders is daar de tweede reden.

Maar goed, de tijd zal uitwijzen hoe de verhoudingen liggen. Ik verwacht geen grote verschillen tussen de spelers, dus je ziet in beide gevallen goed. En zoals het er nu naar uitziet koopt ojjorz een IOPS en ik een iAudio 4 (volgende maand gok ik? :P), dus dan komen we er nog weleens op terug met een head-to-head compare tussen deze twee (en met een gestolen :/ cw300 in ons achterhoofd). Ik ben alleen bang dat iedereen er dan al zo ongeveer eentje heeft :9

*edit* McBBvB, daar hebben ze een *edit* knopje voor. _/-\o_ Danku! O+

Alle gegevens vergelijkend (vermogen, signaal/ruis verhouding en ook het koptelefoontje) zou de geluiskwaliteit (en dat is toch wel het belangrijkste) gelijkwaardig moeten zijn. Daarbij lees ik links en rechts twijfels over het nieuwe BBE-systeem van de iaudio4. Ik vind de directe usb aantsluiting een belangrijk voordeel (niet steeds het kabeltje zoeken) en vooral ook de line in, die ontbreekt op de cw-300. Verder zijn het de toe te voegen schermafbeelding en de klokfunctie aardige extra's. Tenslotte vind ik 'm (van de goede kant weliswaar) ook mooier dan de iaudio.....

De oude man die alles kan
Reg. datum: 06 december 2003

quote:
Jean56 schreef op 25 januari 2004 @ 23:55:
Alle gegevens vergelijkend (vermogen, signaal/ruis verhouding en ook het koptelefoontje) zou de geluiskwaliteit (en dat is toch wel het belangrijkste) gelijkwaardig moeten zijn.
Dit hoeft niet per se waar te zijn, er zijn legio spelers op de markt die ongeveer dezelfde specs hebben en zeer zeker niet het geluidsniveau halen van een Iaudio. Wat mij mede over de streep heeft getrokken zijn de ervaren makers achter dit product en de negatieve reacties van Iaudio-leden over de Iaudio4. Daarnaast neem ik de populariteit van de IOPS en de positieve reacties op deze speler op het Iriver-forum. Daarnaast vind ik de 11 euro extra voor 256MB meer erg zwaar wegen, in mijn CW300 gebruik bereikte ik toch enigsinds een vervelende grens dat ik dingen moest deleten om nieuwe er op te kunnen zetten, met 512MB is dit voor mij onoverkombaar. Als de Iaudio4 toch enigsinds mooier geluid zou mogen geven zal ik dat jammer vinden, maar spijt zal ik denk ik nooit krijgen van de IOPS.

do you like my thight sweater?

Vandaag toch nog even gekeken op MMport en wat valt mij op

levertijd is verplaatst naar 03-02-04 en de prijs is opeens 20 Euro duurder geworden voor de 512 dan, 269 ipv 249 zoals eerder vermeld.

Valt me tegen van MMport

Is het niet mogelijk om zoiets via het buitenland te bestellen, misschien frankrijk of belgie aangezien hij daar al te koop is??

forever more

brainbob

ja en de 256 mb versie is nu ook 220 euro geworden, en ik zou dees alleen 512 mb kopen want die witte ziet er niet uit vind ik, dan heeft mmport.nl dus voor mijn keuze gemaakt :)

EDIT: ik ga ze even een mailtje sturen, ik zeg dat ik hem gister ontdekt had, vandaag wilde bestellen maar tot mijn verbazing zag dat de prijs een stuk hoger is komen te liggen...kijken wat ze daarmee doen

McBBvB wijzigde dit bericht 26-01-2004 15:21 (60%)

do you like my thight sweater?

zet mijn naam er ook onder!!! haha ben benieuwd wat ze antwoorden

forever more

Reg. datum: 15 augustus 2000

Hier nog een... Misschien even wijzen op het topic..

Gamertag => Macer NL / Nikon D300 / Imac 24" / Iphone 3G 16GB

brainbob

:*) :*) :*) :*) :*) nou nou het is gelukt!!!!!!! ik heb geen mail terug maar toen ik net ging kijken was er ineens een introductie prijs die ik voorstelde :)

EDIT:

beste mmport,

een paar dagen geleden heb ik mijn verjaardag gevierd en van het geld wil ik graag een mp3 speler kopen. gister ging ik rondkijken op jullie site en had mijn oog laten vallen op de IOPS MFP-350 512mb van 249 euro. ik heb er een nachtje overgeslapen en vandaag wilde ik de speler gaan bestellen. toen ik de speler wilde bestellen zag ik tot mijn verbazing dat de release datum is veranderd (wat ik niet zo erg vind) maar OOK de prijs. de prijs is nu 269 euro!! hier had ik niet op gerekend en ik vind dit ook teveel geld voor een mp3 speler...ik denk ook dat veel andere mensen erzo over denken. misschien is de 249 euro iets voor een introductie prijs? en waarom is de prijs van deze speler zo omhoog gegaan?

alvast bedankt en ik hoop dat jullie goed nadenken over de prijs.

MVG,

antwoord:

L.S.

De releasedatum is veranderd, vanwege een kleine vertraging, ze komen nu net na het weekend bij ons binnen. De 249 euro hebben wij inmiddels als aanbieding in ons systeem staan, deze is geldig tot 3 februari als introductie.

Met vriendelijke groet,

Sales Support

MMPORT

McBBvB wijzigde dit bericht 26-01-2004 15:36 (78%)

Betekent dit ook dat jij hem besteld hebt? Ik ben namelijk zeer benieuwd hoe mensen deze speler ervaren. Volgens de importeur heeft mmport.nl waarschijnlijk alleen recht op deze speler. Iriver heel vele problemen gehad met malafide winkels die hun 'hoogwaardige' producten niet waardig waren. Ik hoop dat er wel iets van concurentie gaat komen hoewel de bekendste winkels volgens mij toch prijsafspraken maken :(

Reg. datum: 07 december 2002

leuke aanbieding
zijn der al ander shops die hem verkopen :?
hoeveel rembours moet je eik bij die shop betalen :?

Shyne wijzigde dit bericht 26-01-2004 16:17 (31%)

brainbob

quote:
Ojjorz schreef op 26 januari 2004 @ 16:02:
Betekent dit ook dat jij hem besteld hebt? Ik ben namelijk zeer benieuwd hoe mensen deze speler ervaren. Volgens de importeur heeft mmport.nl waarschijnlijk alleen recht op deze speler. Iriver heel vele problemen gehad met malafide winkels die hun 'hoogwaardige' producten niet waardig waren. Ik hoop dat er wel iets van concurentie gaat komen hoewel de bekendste winkels volgens mij toch prijsafspraken maken :(

hoezo wil je dat er concurrentie komt?? veel zullen de prijzen niet dalen door wat je zei de prijsafspraken, ik weet wel dat mp3pspelers um niet verkoopt vanwege bijv. dat de site alleen koreaans is en volgens hun dus via grijze import komt, ze zijn bijvoorbeeld bang dat er geen goede firmware komt enzo...voor de rest verkoopt geen enkele winkel de speler nog...

ik heb de speler nog niet besteld dat doe ik 1 of 2 dagen voordat het 3 februari is zodat ik alles nog een beetje kan aankijken

quote:
Shyne schreef op 26 januari 2004 @ 16:15:
leuke aanbieding
zijn der al ander shops die hem verkopen :?
hoeveel rembours moet je eik bij die shop betalen :?

1. zie hierboven
2. staat gewoon op hun site dus als je even de moeite had genomen om te kijken...maar alle prijzen zijn inclusief, dus belasting en rembours enzo zit er al bij inbegrepen

McBBvB wijzigde dit bericht 26-01-2004 16:29 (21%)

Reg. datum: 07 december 2002

het is wel usb 1.1 zie ik :|
das wel erg jammer :{

Reg. datum: 15 mei 2003

quote:
McBBvB schreef op 26 januari 2004 @ 15:20:
:*) :*) :*) :*) :*) nou nou het is gelukt!!!!!!! ik heb geen mail terug maar toen ik net ging kijken was er ineens een introductie prijs die ik voorstelde :)

EDIT:

beste mmport,

een paar dagen geleden heb ik mijn verjaardag gevierd en van het geld wil ik graag een mp3 speler kopen. gister ging ik rondkijken op jullie site en had mijn oog laten vallen op de IOPS MFP-350 512mb van 249 euro. ik heb er een nachtje overgeslapen en vandaag wilde ik de speler gaan bestellen. toen ik de speler wilde bestellen zag ik tot mijn verbazing dat de release datum is veranderd (wat ik niet zo erg vind) maar OOK de prijs. de prijs is nu 269 euro!! hier had ik niet op gerekend en ik vind dit ook teveel geld voor een mp3 speler...ik denk ook dat veel andere mensen erzo over denken. misschien is de 249 euro iets voor een introductie prijs? en waarom is de prijs van deze speler zo omhoog gegaan?

alvast bedankt en ik hoop dat jullie goed nadenken over de prijs.

MVG,

antwoord:

L.S.

De releasedatum is veranderd, vanwege een kleine vertraging, ze komen nu net na het weekend bij ons binnen. De 249 euro hebben wij inmiddels als aanbieding in ons systeem staan, deze is geldig tot 3 februari als introductie.

Met vriendelijke groet,

Sales Support

MMPORT

LOL LOL LOL LOL LOL LOL :*) :*)

Ik heb precies zo een email vertuurd!!! :P :P
Met het zelfde antwoord!

brainbob

weet iemand al hoe het zit met de site van IOPS, komt er ook een engelse site, ik dacht dat ik dat een keer gehoord had, en zo ja wanneer dan. ik heb al 2 mailtjes gestuurd maar nog steeds niks ontvangen...

de web-master heeft mij 1 maart verteld, maar ik denk sneller aangezien ze nu alle buttons al van een engelse link hebben voorzien

brainbob

quote:
Ojjorz schreef op 26 januari 2004 @ 20:02:
de web-master heeft mij 1 maart verteld, maar ik denk sneller aangezien ze nu alle buttons al van een engelse link hebben voorzien
oke, bedankt, hopen dat het snel klaar is... :)

brainbob

ik zag op de iops site dat je als je 256 mb over 251 mb kan beschikken!! er is dus maar 6 mb gebruikt, dat vind ik best weinig...wat gebruikt is he ;)

256 - 251 is toch 5? ;)

Geen kuiken zonder ei....toch?
Reg. datum: 08 januari 2002

quote:
einstein >:)

ASUS A7N8X Deluxe Rev2.0 | AthlonXP 2600+@3400+ FSB=200mhz WaterCooled | 1GB Corsair RAM PC3200 | XFX 6600GT AGP @ 600/1200 | case = CM Stacker 830 | Voeding=350w Aopen

brainbob

quote:

godver zo ga ik nooit me eindexamen halen :P maar aangezien je twijfelt...je hebt gelijk :)

maar damn hoe kreeg ik dat voor elkaar.... :?

hmm.... kweenie....
Reg. datum: 14 december 2001

isssie uit ?! :? :X :9~

PC 1: Office PC 2: Allround

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: