Reg. datum: 25 januari 2004
Reg. datum: 25 januari 2004
Ik heb nu een dikke maand alles bekeken en gelezen omtrent flash-mp3 spelers. Ik kwam een tijdje geleden tot de conclusie dat het de iaudio (eerst 300 toen 400) moest worden. Heb toen voor het eerst de iops gezien (via dit forum , daavoor thx), toen alles nog eens goed op een rijtje gezet en vervolgens besloten dat er geen enkele reden is om niet de iops te kopen (512mb). Kwalitatief moet deze speler minstens gelijkwaardig zijn aan de iaudio (muv. behuizing misschien) en met name de prijs geeft dan toch wel de doorslag. Daarbij zijn er nog een aantal zaken waardoor de iops waarschijnlijk handiger is!! Ik hoop alleen dat er niet dezelfde leveringsproblemen gaan ontstaan als bij de iaudio4, want ik wil 'm echt zo snel mogelijk hebben (al besteld dus!)
Overigens heb ik in principe alle vertrouwen in internetbedrijven: heb daar veel ervaring mee (ook met kleinere bedrijfjes) en nog nooit problemen ondervonden.
En heb links en rechts gelezen dat mmport een betrouwbaar bedrijf is, dus dat geloven we dan maar!!
Overigens heb ik in principe alle vertrouwen in internetbedrijven: heb daar veel ervaring mee (ook met kleinere bedrijfjes) en nog nooit problemen ondervonden.
En heb links en rechts gelezen dat mmport een betrouwbaar bedrijf is, dus dat geloven we dan maar!!