quote:
Most_Master schreef op 10 februari 2004 @ 10:38:
Is het eigenlijk zo'n accu die zichzelf weer vanzelf gaat ontladen als je hem te lang in de oplader laat zitten voor z'n eigen veiligheid? (net zoals de iBead 150 geloof ik, of het was een andere speler)
Ben ik ook al achter inmiddels, hij ontlaad weer volledig als je em er langer in laat zitten staat in de handleiding

Kan je em dus niet 's nachts even opladen ofzo.
Dat is absoluut niet handig natuurlijk. Ben sowieso al geen voorstander van accu's in mp3spelers
============
Dat de batterij volledig wordt ontladen en dan pas terug opgeladen vind ik héél goed. Zo wordt namelijk het maximumvermoen uit de batterij gehaald en gaat je batterij véél minder snel kapot! Als je hem maar voor een half uurtje zou opladen ofzo en dit terwijl de batterij niet volledig op is en je doet dit altijd dan verkort de levensduur van je batterij drastisch! Er zijn wel batterij waarbij je dit kan doen zonder enig gevolg maar die zijn héél duur.
Wat ik ook wou zeggen is i.v.m. de Engelse website die in maart zou moeten verschijnen (zie eerder in dit forum). Ik heb de webmaster namelijk OOK een mail gestuurd i.v.m de MediaSync-optie en i.v.m. de Engelse site die nog moet komen. Dit kreeg ik als antwoord:
Dear Madam/sir
Sorry for late reply.
Unfortunately, MP3FILE is for Korean Users. All contents are taught by
Korean. Even tough MP3FILE's interface is shown by English, you can not
understand contents.
I will toss your mail to the maker of IOPS and try to find how to help you.
readyko@mfsystem.co.kr
Sincerely
David Moon
SyncSoft Inc.
---------------ORIGINAL MESSAGE----------------------------
Sent: Thursday, February 05, 2004 2:37 PM
To:
webmaster@mp3file.co.kr
Subject: English version website?
Hello
I have bought the IOPS MFP-350 and I would like to use the mediasync option.
In the manual it reffers to your site but it's in Korean. It says something
about saving a licensekey or else it won't work. I would like to ask if
there is an English version of your site or if there is an other possibility
for me to use the mediasync.
Thank You
Wat ik niet begrijp is wat hij bedoelt met "MP3FILE"! Bedoelt hij daar nu die mediasync mee? Zoals je zelf kan lezen is zijn Engels niet al te best misschien daarvan?
Wat ik ook niet begrijp is dat er geen support in het Engels is (of gaat komen!!??!!) terwijl de MP3-speler waarschijnlijk meer verkocht zal worden in de rest van de wereld dan in Korea zelf!
Zoals je kan zien heb ik de mail OOK naar de webmaster gestuurd! Wat is het nu?
De handleiding kon ook wat duidelijker vind ik. Gelukkig dat het menu voor de handliggend is.
debilio wijzigde dit bericht 10-02-2004 12:48 (12%)