Gamertag => Macer NL / Nikon D300 / Imac 24" / Iphone 3G 16GB
Zo dat schermpje is wel 
iPod
Tja ik heb nu eenmaal behoeft aan minstens 10gb ruimte voor m'n muziek maar anders wist ik het wel! Dat schermpje is geiler dan de draaischijf van de ipod!
quote:- Eerste speler die ik gezien heb met een heus klokje die loopt als spelertje ook nog uitstaat. Tevens ook alarm functie en stopwatch met het klokje!
iPod
Tja ik heb nu eenmaal behoeft aan minstens 10gb ruimte voor m'n muziek maar anders wist ik het wel! Dat schermpje is geiler dan de draaischijf van de ipod!
leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop
Erg mooi spelertje, ik wil er in Hong Kong eentje mee gaan nemen over 3 weken, zou deze daar dan al verkrijgbaar zijn?
En weet iemand of er ook zo'n bandje voor om je bovenarm voor te krijgen is (voor tijdens het sporten)?
En weet iemand of er ook zo'n bandje voor om je bovenarm voor te krijgen is (voor tijdens het sporten)?
Die krijg je er volgens mmport.nl bij en hij zou eind van deze maand in NL verkrijgbaar zijn dus ik neem aan ook in Hong Kong
ik denk dat je hoop tevergeefs is, want op jetaudio zal de BBE echt niet veel anders zijn dan op de mp3speler...quote:Excidium schreef op 21 januari 2004 @ 22:43:
Kleine update op de Jetaudio 6.0
Ik heb een 6.0 Plus te pakken gekregen en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik dit eerst gehoord heb. Het BBE sound is echt ongelooflijk lelijk. Waar SRS een toevoeging is van het geluid, is BBE eerder een mismaakt grapje voor de audiofiel.
Het verschil tussen 32bit en 16bit is vooral te merken in snelheid en features. Zo kan met 32bit decoding het een en ander toegepast worden, zoals auto volume levels. Eerlijk gezegd is dat ook niet echt boeiend.
Ik hoop dat dit BBE niet het BBE is van de iAudio 4, want als dat wel het geval is, is mijn keuze snel gemaakt..
waar heb je dat vandaan, want ik wil die top 10 wel is zien, is even kijken naar wat voor moois niet voor mij weggelegd isquote:Ojjorz schreef op 21 januari 2004 @ 23:21:
Even ter illustratie over de populariteit van deze speler:
Hij staat in Korea in de top 10 van meest verkochte spelers (512MB versie). Nou zijn koreanen redelijk gadget gek en zullen er dus vele 'impuls aankopen' bij zitten, niet iedereen zal alleen maar voor het uiterlijk gevallen zijn. Ik blijf positief
ik ga is even die site van hun uitspitten en proberen in te kunnen loggen, maar echt goed ben ik niet in dat taaltje 
EDIT: het lukt niet
je moet een nummer geven van je mp3 speler en ja die heb ik niet...
EDIT: het lukt niet
McBBvB wijzigde dit bericht 22-01-2004 16:51 (29%)
http://www.cjmall.com/prd....jsp?item_code=2003818592#
als je hier in het bewegende scherm kijkt zie je op een gegeven moment ook een rode versie...weet iemand hoeveel mb die is?
http://www.iriver.com/com...p_title=iFP-599T%20Player
en hier staat: 7. Displays up to 40 color frames, kan je um instellen op 40 verschillende kleuren of heeft het display 40 kleuren ineen?
EDIT: ik zag dat de radio een sn van 80 heeft!!!
als je hier in het bewegende scherm kijkt zie je op een gegeven moment ook een rode versie...weet iemand hoeveel mb die is?
en hier staat: 7. Displays up to 40 color frames, kan je um instellen op 40 verschillende kleuren of heeft het display 40 kleuren ineen?
EDIT: ik zag dat de radio een sn van 80 heeft!!!
McBBvB wijzigde dit bericht 22-01-2004 18:33 (7%)
Reg. datum: 20 maart 2002
quote:leokennis schreef op 22 januari 2004 @ 09:59:
Zo dat schermpje is wel
[...]
iPod
Jups, my bad, ik bedoelde "Eerste FLASH speler ...", maar de reden waarom dat de uiteindelijke post niet gered heeft, moet ik je schuldig blijven.
quote:McBBvB schreef op 22 januari 2004 @ 18:13:
http://www.cjmall.com/prd....jsp?item_code=2003818592#
Nee, geen idee, sorrie. Maar zoals al in TS stond, ben ik niet helemaal zeker van de kleuren. Kleuren onder voorbehoud dus.
quote:McBBvB schreef op 22 januari 2004 @ 18:13:
Voor zover ik weet niet, maar de persoon doelt denk ik op de mogelijkheden voor displaypictures, die je moeiteloos op je IOPS kan zetten. Sterker nog, met de bijgeleverde software kun je al je plaatjes / foto's / etc resizen voor optimaal formaat op je display!
quote:
Ja, leuk dat je dat even aanhaalt. Ojjorz had het me ook al gezegd, hoewel mmport daar gewoon de standaard waarde heeft staan. Ik kon het alleen nergens terugvinden, maar als je even de bron zou kunnen toelichten, graag!
Verder nog een kleine update op de JetAudio 6. Het bleek dat de speler eerst opnieuw opgestart moest worden met 32bit modus om deze te activeren. Helaas is mijn SbLive een van de vele geluidskaarten die dit niet pikt en dus decodeert hij geen ene moer. Het verschil in 32bit moet dus nog maar echt blijken. De snellere seektime verklaar ik dan maar met het feit dat JetAudio efficienter werkt dan Winamp 5
BBE blijft een ruk optie overigens
quote:Excidium schreef op 22 januari 2004 @ 19:09:ja, leuk dat je dat even aanhaalt. Ojjorz had het me ook al gezegd, hoewel mmport daar gewoon de standaard waarde heeft staan. Ik kon het alleen nergens terugvinden, maar als je even de bron zou kunnen toelichten, graag!
staat gewoon op hun eigen site, ik kan geen super koreaans maar kan een paar dingen er wel van oppikken
EDIT:
Put in the photograph of the lover grandly in the MP3 and confirm, The animation back all screen it is identical with the actual screen
and expression it does as a favor, 40 colours . Also, Continuous frame operational expression hour about lower it returns
the frame most quickly with quick CPU efficiency.(Frame for rate control possibility)
oftewel plaatjes!!! dat heb je toch nog niet echt op andere mp3 spelers??
McBBvB wijzigde dit bericht 22-01-2004 19:36 (34%)
Oftewel, dat zei ik net oooooook
. Lees maar ff een postje up...
Is inderdaad wel luxe, maar ik kan me niet voorstellen dat het nog nooit eerder gedaan is op een mp3speler?
Is inderdaad wel luxe, maar ik kan me niet voorstellen dat het nog nooit eerder gedaan is op een mp3speler?
Heb een mailtje terug gehad van MMPort en ze verwachten hem nog steeds aan het eind van de maand.
quote:Excidium schreef op 22 januari 2004 @ 19:40:
Oftewel, dat zei ik net oooooook. Lees maar ff een postje up...
sorry
EDIT: valt me op dat ik vooral plaatjes van de witte (256 mb) zie terwijl ik dat de minst mooie vind...
McBBvB wijzigde dit bericht 22-01-2004 20:58 (16%)
http://www.mpsale.co.kr/asx/0010-00107-250.asx
Hier een filmpje van de speler. Ik moest hem wel 5/6 keer opnieuw laden, dus niet klagen als hij het niet doet. Filmpje doet het erg slecht, maar ik wilde het jullie toch niet onthouden
Hier een filmpje van de speler. Ik moest hem wel 5/6 keer opnieuw laden, dus niet klagen als hij het niet doet. Filmpje doet het erg slecht, maar ik wilde het jullie toch niet onthouden
Mooi filmpje... Ik ben er nu bijna zeker van dat ik deze ga kopen volgende maand..
ik zit echt te twijfelen tussen deze en de IAUDIO 4...en ik moet snel zijn anders heb ik er geen oplader en batterijen bij...
McBBvB wijzigde dit bericht 23-01-2004 18:39 (67%)
*edit* was bedoeld voor iAudio 4 topic
Excidium wijzigde dit bericht 23-01-2004 23:12 (97%)
eej ojjorz, ik hoorde dat jij de IOPS ging kopen, mag ik misschien weten wat bij jou de doorslag gaf?
Ik moet zeggen: de prijs.
Ik had eerst een Iaudio CW300 waar ik erg over te spreken ben. Helaas was deze na 2 weken intensief gebruik gestolen. Ik ging dus op zoek naar een kwalitatief gelijke speler. Mijn voorkeur ging eerst uit naar de Iaudio4 (vanwege mijn ervaringen met Iaudio) maar de tegenstrijdige berichten over geluidskwaliteit, het uitstel van levering én de prijs hebben mij doen zoeken naar een andere speler.
Via een koreaanse site kwam ik erachter dat top-techneuten van Samsung en Sony een high-end speler wilden neerzetten.
Dit bleek dus de IOPS te zijn die via mmport in nederland leverbaar zou zijn. De specificaties spreken mij erg aan: kleiner en lichter dan mijn CW300, gebruik van SRS WoW en natuurlijk de prijs. 11 euro meer voor 256 MB meer dan de Iaudio4.
Ik had eerst een Iaudio CW300 waar ik erg over te spreken ben. Helaas was deze na 2 weken intensief gebruik gestolen. Ik ging dus op zoek naar een kwalitatief gelijke speler. Mijn voorkeur ging eerst uit naar de Iaudio4 (vanwege mijn ervaringen met Iaudio) maar de tegenstrijdige berichten over geluidskwaliteit, het uitstel van levering én de prijs hebben mij doen zoeken naar een andere speler.
Via een koreaanse site kwam ik erachter dat top-techneuten van Samsung en Sony een high-end speler wilden neerzetten.
Dit bleek dus de IOPS te zijn die via mmport in nederland leverbaar zou zijn. De specificaties spreken mij erg aan: kleiner en lichter dan mijn CW300, gebruik van SRS WoW en natuurlijk de prijs. 11 euro meer voor 256 MB meer dan de Iaudio4.
Reg. datum: 15 mei 2003
Reg. datum: 15 mei 2003
quote:McBBvB schreef op 25 januari 2004 @ 17:22:
eej ojjorz, ik hoorde dat jij de IOPS ging kopen, mag ik misschien weten wat bij jou de doorslag gaf?
Vergeet mij niet :)!!
Ik ga hem ook kopen
Allen,
Ik zit ook al een paar weken flink rond te speuren naar een goeie mp3-speler, maar nu ik al deze reacties lees denk ik wel dat dit hem wordt.
Ik ben alleen niet zo'n hele techneut, vandaar nog 1 vraagje
Wat is de makkelijkste en misschien zelfs beste manier om gewoon van je cd's goeie mp3tjes te maken? Via je pc? met een goede encoder? wordt zoiets bijgeleverd of moet ik via de bekende weg zoals Kazaa of emule naar een goede encoder zoeken?
Is het met deze speler ook mogelijk om via je stereo een mp3tje op te nemen? Dus dat je de iops aansluit om een uitgang van je cd-speler?
Dan nog een laatste vraag
Heeft iemand ervaring met mmport.nl? Is het bedrijf te vertrouwen? Ik ben altijd wat voorzichtig met kopen via internet, maar ja als je moet wachten totdat bijvoorbeeld mediamarkt iets leuks heeft, dan kan je nog wel een tijdje wachten
mzzlKevin
Ik zit ook al een paar weken flink rond te speuren naar een goeie mp3-speler, maar nu ik al deze reacties lees denk ik wel dat dit hem wordt.
Wat is de makkelijkste en misschien zelfs beste manier om gewoon van je cd's goeie mp3tjes te maken? Via je pc? met een goede encoder? wordt zoiets bijgeleverd of moet ik via de bekende weg zoals Kazaa of emule naar een goede encoder zoeken?
Is het met deze speler ook mogelijk om via je stereo een mp3tje op te nemen? Dus dat je de iops aansluit om een uitgang van je cd-speler?
Heeft iemand ervaring met mmport.nl? Is het bedrijf te vertrouwen? Ik ben altijd wat voorzichtig met kopen via internet, maar ja als je moet wachten totdat bijvoorbeeld mediamarkt iets leuks heeft, dan kan je nog wel een tijdje wachten
mzzlKevin
forever more
quote:Kevinnn21 schreef op 25 januari 2004 @ 20:01:
Allen,
mzzlKevin
je krijgt er een line in gratis bij, dus als accessoires. je kan het zo overzetten, maar je kan ze ook gewoon met wmp 9 als wma op je pc zetten en dan overzetten naar mp3 als je dat wilt...maar er zijn ook gewoon programmatjes. het is maar net wat jij wilt.
en over mmport.nl ik heb er nog nooit wat gekocht maar wat ik heb gehoord is het een betrouwbaar bedrijf en mp3 spelers(de echt goede) zijn meestal niet in de winkel te koop, de laatste tijd alleen de irivers...
quote:Arucard schreef op 25 januari 2004 @ 18:19:
[...]
Vergeet mij niet :)!!![]()
Ik ga hem ook kopen, alleen twijfel tussen de 256/512mb versie.
ik zou de 512mb versie nemen, niet alleen door de prijs maar ook omdat ik dat witte lelijk vind, ik vind de zwarte versie veel mooier...
oke bedanktquote:Ojjorz schreef op 25 januari 2004 @ 17:46:
Ik moet zeggen: de prijs.
McBBvB wijzigde dit bericht 25-01-2004 20:23 (33%)
Wat me overegens opvalt is dat de IAudio 4 een veel groter display heeft dan de iops.
En volgens mij is dat wel veel fijner om een groot display te hebben.
En wat ook wel leuk is, is dat de IAudio 4 een multi color schermpje heeft.
En dat is natuurlijk best vet.
Fototje van de IAudio 4 met meerdere kleuren
Dus dan ga ik buiten de geluidskwaliteit ook nog twijfelen aan het gebruiksgemak.
Want wat ik ook wel fijn zou vinden als ik hem gewoon ook in me auto kan gebruiken.. en dan is het wel fijn als er een beetje groot scherm op zit.
En volgens mij is dat wel veel fijner om een groot display te hebben.
En wat ook wel leuk is, is dat de IAudio 4 een multi color schermpje heeft.
En dat is natuurlijk best vet.
Fototje van de IAudio 4 met meerdere kleuren
Dus dan ga ik buiten de geluidskwaliteit ook nog twijfelen aan het gebruiksgemak.
Want wat ik ook wel fijn zou vinden als ik hem gewoon ook in me auto kan gebruiken.. en dan is het wel fijn als er een beetje groot scherm op zit.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last