Hoofdcategorieën
Topicacties

Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
As long as we have phun...
Reg. datum: 20 november 2003

quote:
Marzula schreef op 19 januari 2004 @ 05:27:
Ben zelf met een nieuwe case mod bezig. Die hoofdzakelijk bestaat uit plexiglas maar dit onderdeeltje voor men voedingen niet. 8)

[afbeelding]

Ik heb hetzelfde idee, maar geleiden die slangen niet? :)
(Mooi btw :) )

Termietje wijzigde dit bericht 19-01-2004 08:08 (3%)

Silent mod in progres.
Reg. datum: 01 juni 2003

quote:
Kawaii schreef op 18 januari 2004 @ 21:44:
[...]

De north bridge passief koelen is geen enkel probleem, ik zou zelf in jouw geval kiezen voor de Zalman ZM-NB47J want deze koelt net ietsjes beter.

De VGA kaart passief koelen is ook geen enkel probleem. De combinatie die jij wil gebruiken kan ik je aanraden (gebruik die zelf ook) een heb er geen problemen mee.

Een papst fan op de CPU is wat moeilijker om te zeggen, ik denk dat als je CPU idle is dit geen probleem is, maar stressed toch wat minder fijn. Ik zou zelf kiezen voor de Zalman CNPS 7000 Cu want deze koeler kan dat prima aan en is ook erg stil.

Een andere mogelijk geluidsoorzaak kan de voeding zijn (hoeft niet) mocht dit wel zo zijn kan ik de Zalman ZM400B APS aanraden

Okee, hartstikke bedankt.
Alleen ik heb één probleem: er zitten geen gaten rond mijn socket :( .
Dus de cpu cooler die jij mij aanraad valt af, hebben jullie verder nog een CPU cooler die je aan raad?
En de voeding is het niet, die heb k aangehad zonder er iets aan te hangen en hij was SUPER stil :*)

[ S y c o n n ] -- || Specs@tweakers || -- || Specs@Got || -- || IR-Customs || --

Used To Be Green_Yoda
Reg. datum: 20 september 2003

quote:
syconn schreef op 19 januari 2004 @ 09:05:
[...]

Okee, hartstikke bedankt.
Alleen ik heb één probleem: er zitten geen gaten rond mijn socket :( .
Dus de cpu cooler die jij mij aanraad valt af, hebben jullie verder nog een CPU cooler die je aan raad?
En de voeding is het niet, die heb k aangehad zonder er iets aan te hangen en hij was SUPER stil :*)
gewoon een boormachine nemen en een gaatje boren, zorg er wel voor dat je geen kanaaltjes mee hebt.

Silent mod in progres.

quote:
Green_Yoda schreef op 19 januari 2004 @ 10:02:
[...]

gewoon een boormachine nemen en een gaatje boren, zorg er wel voor dat je geen kanaaltjes mee hebt.

Mijn moederbord is pas nieuw, dus ik heb geen zin om er in te booren.
Zelf dacht ik aan de Zalman CNPS3100-Plus , alleen bedacht ik me dat als ik deze aansluit ik de DPS-Unit nooit meer in gebruik kan nemen :'( .
Dus hebben jullie nog andere aanraders?

[ S y c o n n ] -- || Specs@tweakers || -- || Specs@Got || -- || IR-Customs || --

wat nou ondertitel?
Reg. datum: 13 oktober 2002

DPS :?
Silent mod in progres.

quote:

DPS-Unit:
Dual Power System
Dat is een "kaarjte" die je op bepaalde GigaByte moederborden kan steken en die Unit zorgt er voor dat je systeem stabieler loopt (ik geloof iets met het stroom).

wat nou ondertitel?
Reg. datum: 13 oktober 2002

oi nog nooit van gehoord :)
Silent mod in progres.

Zoals jullie hierboven hebben kunnen lezen ben ik van plan mijn pc stiller te maken en een nieuwe cpu fan te installeren.
Ik ben afgeraden om mijn huidige fan te vervangen door een PAPST Fan, omdat deze te weinig coold.
Maar ik vroeg me af: als ik nou eens de fan van mijn Thermaltake 9 silent eraf schroef, ik zet er een 80-->120 mm adaptor op en zet daarop een 120 Fan, zou hij dan wel goed genoeg worden gecoold (het gaat om een Ahtlon 2800+)?

wie laatst lacht..... is dom

Ik ben men voeding aan het modden, ik wil hem passief koelen, maar nu is er een beentje van zo een tor afgebroken ^$ùùµù^$^$m

offtopic:
wel handig, die nieuwe searchbalk vanonder in elk topic :)
quote:
jellabie schreef op 19 januari 2004 @ 22:20:
Ik ben men voeding aan het modden, ik wil hem passief koelen, maar nu is er een beentje van zo een tor afgebroken ^$ùùµù^$^$m

offtopic:
wel handig, die nieuwe searchbalk vanonder in elk topic :)
meenemen naar de elektroboer, die kunnen je vast verder helpen :)

PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker

Reg. datum: 08 december 2003

quote:
syconn schreef op 19 januari 2004 @ 22:00:
Zoals jullie hierboven hebben kunnen lezen ben ik van plan mijn pc stiller te maken en een nieuwe cpu fan te installeren.
Ik ben afgeraden om mijn huidige fan te vervangen door een PAPST Fan, omdat deze te weinig coold.
Maar ik vroeg me af: als ik nou eens de fan van mijn Thermaltake 9 silent eraf schroef, ik zet er een 80-->120 mm adaptor op en zet daarop een 120 Fan, zou hij dan wel goed genoeg worden gecoold (het gaat om een Ahtlon 2800+)?
Waarom zou papst mindergoed koelen? Neem anders een temperatuur gestuurde fan van Cooler master deze kosten bij ons in de buurt (Reusel) maar ¤7,-

Reg. datum: 22 oktober 2003

quote:
noobxxl schreef op 20 januari 2004 @ 08:57:
[...]

Waarom zou papst mindergoed koelen? Neem anders een temperatuur gestuurde fan van Cooler master deze kosten bij ons in de buurt (Reusel) maar ¤7,-

papst koelt minder goed omdat hij hem op een lager voltage wil laten draaien ;)...
zon fanduct is idd wel een goed id... wat noobxxl schrijft kan ook maar ik zou voor een papst gaan (stiller)

HIER zijn mijn specjes te zien

Reg. datum: 24 maart 2003

Ik heb even een fan geplaatst(niets bijzonders maar von het wel grappig):

Roostertje (die er al zat) waar de fan achter zit:
http://members.chello.nl/l.vanweezel/DSC00001.JPG

De fan:
http://members.chello.nl/l.vanweezel/DSC00002.JPG

o wat doelloos maar wel tijdverdrijvend.

(ow jah cdrom staat beetje scheef maar doet t nog wel goed hoor!)

Nia-Boc wijzigde dit bericht 20-01-2004 17:18 (12%)

Reg. datum: 08 december 2003

quote:
Nia-Boc schreef op 20 januari 2004 @ 17:16:
Ik heb even een fan geplaatst(niets bijzonders maar von het wel grappig):

Roostertje (die er al zat) waar de fan achter zit:
[afbeelding]

De fan:
[afbeelding]

o wat doelloos maar wel tijdverdrijvend.

(ow jah cdrom staat beetje scheef maar doet t nog wel goed hoor!)
Mischien is het leuk als je er een fan met licht achter zet... naja wel een handige mod. ;)

quote:
noobxxl schreef op 20 januari 2004 @ 17:38:
[...]

Mischien is het leuk als je er een fan met licht achter zet... naja wel een handige mod. ;)
goed idee, ik d8 alleen maar dat ik negatieve reply's zou krijgen. :P
Porsche rulez!

quote:
Nia-Boc schreef op 20 januari 2004 @ 18:54:
[...]

goed idee, ik d8 alleen maar dat ik negatieve reply's zou krijgen. :P

Dat ziet er wel :P uit dan met een kleurtje, alleen weet ik niet goed of ze in 6 cm uitvoering te verkrijgen zijn. Zal je even in de pricewatch moeten kijken.

Verder wel een handige mod :P

De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Misch kan ik er een lichtbar achter leggen gewooon in de drive die nog leeg is.
Core 2 Duo E4300 @ 3,06 GHz

zeg ff een vraagje , ik heb een optische mui en wil em op een plexiglas ondergrond laten werken , kan dat met mat plexiglas en infrarode leds die ik in het plexi zet (glowfeet effect)
Reg. datum: 22 oktober 2003

zou er idd gewoon ff een lightbar achter legggen, je hebt ze ook van 10cm dus die passen daar wel...
Nia-Boc waarom ruim je die IDE kabels binnen niet ff op???
trouwens een supermod ;)
naja is iig wel handig... :)maar waarom heb je hem daar gedaan?? ik bedoel je branders zijn nou niet egt warmtestokers... ik zou zeggen doe die fan naar je hdds... of koop er nog een >:)
quote:
ThaKiller schreef op 20 januari 2004 @ 19:12:
zeg ff een vraagje , ik heb een optische mui en wil em op een plexiglas ondergrond laten werken , kan dat met mat plexiglas en infrarode leds die ik in het plexi zet (glowfeet effect)
hmm denk dat plexiglas niet goed zal werken omdat het een weerkaatsende ondergrond is en dat moet je niet hebben bij een optische muis...dan heb je al een probleem ZONDER ledjes..

uhm..heuJ wijzigde dit bericht 20-01-2004 19:28 (60%)

HIER zijn mijn specjes te zien

quote:
uhm..heuJ schreef op 20 januari 2004 @ 19:26:
zou er idd gewoon ff een lightbar achter legggen, je hebt ze ook van 10cm dus die passen daar wel...
Nia-Boc waarom ruim je die IDE kabels binnen niet ff op???
trouwens een supermod ;)
naja is iig wel handig... :)maar waarom heb je hem daar gedaan?? ik bedoel je branders zijn nou niet egt warmtestokers... ik zou zeggen doe die fan naar je hdds... of koop er nog een >:)

jah dat wou ik ook doen maar daar kan ik geen fan naar toe doen want daar zit geen gat naar me hdd
dat is gewoon dicht
ik heb nog wel ergens een HDD rekje liggen misch kan ik die er onder schroeven ofzo of kan dat niet?

Nia-Boc wijzigde dit bericht 20-01-2004 20:09 (9%)

Storage freak

Nean-Mod waar heb je dat motief voor die vlammen aan de zijkant van je case vandaan gehaald?

HET waterkoeling forum Full watercooled setup, cpu, gpu, psu, hd's

Reg. datum: 01 januari 2004

Ik ben nu bezig met koelblokjes voor mijn vga (club3d 9700 np) maar nu had ik nog 1 vraag welke koelpasta kan ik het beste nemen zag er al 1 die koelprut en sec lijm had gebruikt :S maar is wel zo verstandig....

Ik maak ze uit een p4 blok en het liefst had ik koelpasta die ook gelijk lijm bevat zodat ik geen sec lijm hoef te gebruiken

ps Als ik dit klaar heb en mijn volgende bestelling komt binne dan ga ik pics posten want dan is mijn hele case zo goed als klaar (h)

quote:
ThaKiller schreef op 20 januari 2004 @ 19:12:

Infrarood is niet zichtbaar voor de mens...
UV?

Reg. datum: 30 december 2000

quote:
Termietje schreef op 20 januari 2004 @ 23:38:
[...]

Infrarood is niet zichtbaar voor de mens...
UV?
UV is ook niet zichtbaar voor de mens :Z

Je n'ai pas un idée!

quote:
Dirk J schreef op 21 januari 2004 @ 00:43:
[...]

UV is ook niet zichtbaar voor de mens :Z
De zogenaamde UV-leds geven (naast het onzichtbare) een prachtige paarse kleur die enkel bij de UV-leds voorkomen :) (Bankbiljet checkers...)

Termietje wijzigde dit bericht 21-01-2004 08:22 (5%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: