Het Grote Lego Mod Topic
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last
Nieuw TopicReg. datum: 15 februari 2004
quote:DopdeDouwer schreef op 17 februari 2004 @ 12:12:
[...]
Ik vind m juist super kick, lekker klein. ik vroeg me af of dat ding niet een beetje rammelt? die voeding staat gewoon op je hd of niet? en kan die voeding geen sluiting maken met je mobo'tje.
verder prima kassie
Neuj, rammelt helemaal niet. Dempt alleen mn hd een beetje
Heb gisteren nog een raampje erin gebouwd en voor de zekerheid een plasticje tussen mobo en voeding geschoven.
Hier alvast wat pics:
De eerste toont de voorkant, de luikjes kunnen open en dicht:

Hieruit kun je de grootte van de bak afleiden: behoorlijk groot dus, maar nog altijd een stuk minder dan de oorspronkelijke maxi-tower:

Ik heb er ook een muis bij gemaakt, want het is de gemodde randapparatuur die het geheel AF maakt:

Deze foto toont de binnenkant:

Lees alles rustig en uitgebreid nog eens na op mijn site met meer dan 20 afbeeldingen en een hoop tekst, en vergeet ook niet te reageren in het gastenboek.
slashed wijzigde dit bericht 07-03-2004 21:30 (7%)
And my soul from out that shadow that lies floating on the floor shall be lifted---nevermore!
| EuroCars Forum | Specs |
And my soul from out that shadow that lies floating on the floor shall be lifted---nevermore!
2-10-'08 Basje2001 -> Buzz-01
dat heb ik nog nooit iemand eerder zien doen
leuk gedaan
Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!
Lego van zolder, en lekker knutselen.
Heerlijk dat ik nu weer een goede reden heb om lego te gaan bouwen
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Niet lachen daarmee; ik had gedacht van zelfs een toetsenbord om te bouwen en mss doe ik dat ook nog wel, alleen heb ik daar niet zoveel reserves voor, en dus zal ik wss eerst nog een optische muis zo klein mogelijk modden, dat past dan bij m'n laptopquote:
't was ook serieus bedoeld, een compleet LEGO-systeem zou natuurlijk super-vet zijn! Maar inderdaad moet je dan wel genoeg lego hebben!quote:slashed schreef op 02 maart 2004 @ 15:05:
[...]
Niet lachen daarmee; ik had gedacht van zelfs een toetsenbord om te bouwen en mss doe ik dat ook nog wel, alleen heb ik daar niet zoveel reserves voor, en dus zal ik wss eerst nog een optische muis zo klein mogelijk modden, dat past dan bij m'n laptop
2-10-'08 Basje2001 -> Buzz-01
slashed wijzigde dit bericht 02-03-2004 15:18 (3%)
het idee voor een muis had ik ook wel gehad, alleen nooit uitgevoerd helaas!
leuk geheel zo
Reg. datum: 03 december 2003
Could Jezus microwave a burrito so hot that He himself could not eat it?
Het zal wel nog een tijdje duren vooraleer de tikplank klaar is, maar hier alvast een pic:

Bezoek alvast mijn site voor een grotere foto, en vergeet niet te reageren!
Greetz,
slashed
Waar ik op zit te wachten is een Knex (zo heet het toch?) mod ofzo.
Duplo zou ook leuk zijn, zij het wat lomp
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Heb je al een idee hoe je alle toetsen fatsoenlijk vast gaat krijgen?
Past alles goed, soms lijkt een PC gemaakt voor Lego
Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!
Wat betreft het toetsenbord weet ik nog nie echt wat te doen: mss maak ik letter-etiketjes, mss laat ik ook gewoon de toetsensymbooltjes. We zien nog wel...
slashed wijzigde dit bericht 07-03-2004 20:29 (100%)
Heb kilo's ruimte lego over.
Effe terug over jouw case. Vind het beetje jammer dat het wat standaart geworden is en niet dat er wat extra's in zit, zoals een raampje of iets van verstopte leuke dingetjes. Het is een beetje grauw zo. Maar wel leuk om naar te kijken.
Och ja, ik was wel wat meer van plan, maar goed. In praktijk bleek dat niet zo erg handig, er zitten dus enkel wat deurtjes aan de achterkant, een luikje voor de HD/diskettedrive en een voor het LCD-scherm. Het was al lastig genoeg om al die kleine dingetjes in te bouwen. Nu zal ik eerst en vooral fixeren op dat toetsenbord.quote:Rddr schreef op 07 maart 2004 @ 21:22:
Me moeder keek me vanmiddag raar aan toen ik de bakken lego pakte en een oude pc meenam naar me kamer.
Heb kilo's ruimte lego over.
Effe terug over jouw case. Vind het beetje jammer dat het wat standaart geworden is en niet dat er wat extra's in zit, zoals een raampje of iets van verstopte leuke dingetjes. Het is een beetje grauw zo. Maar wel leuk om naar te kijken.
Ik denk dat een Lego beeldkanon helaas niet haalbaar is... dan krijg je gezeik met de Europese regelgeving omtrent EMC en elektrische isolatie... ik zou zelf ook geen 37 kV in m'n Legomod willen hebben.
Een TFT zou op zich goed moeten kunnen
My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last
Dit topic is gesloten.