Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicMikeyMan wijzigde dit bericht 19-12-2003 10:59 (12%)
www.carina-avensisclub.nl
quote:Melvin schreef op 19 december 2003 @ 07:36:
Een beamer staat ook nog niet op mn verlanglijstje, misschien ooit eens een plasma TV, maar dat is dan wel pas zodra die dingen echt HDTV aankunnen (1920x1080) via een DVI-I interface. En 80" groot zijn ofzo![]()
Op zich zou ik in de kelder wel een apart HT kunnen maken, daar heb ik een ruimte van 4.5 op 10 en 2m hoog over, maar ik vind het gezelliger om alles in de woonkamer te integreren.
hehe..ik dacht al, mooi set, maar een normale tv??
ik heb niet zo heel lang geleden nog ff op een plasma tv (redelijk groot) ps2 zitten spelen
quote:tipex schreef op 19 december 2003 @ 08:06:
En hoe denkt je partner daar over?Als ik een kelder zou hebben zou ik het wel weten.
't Is eigenlijk zij die bepaald heeft dat het in de woonkamer komt. Ik maak er dan alleen een projectje van om dat zo netjes en efficient mogelijk te doen
@Gitaarwerk: Een beamer of CRT als TV gebruiken is toch ook niet echt ideaal, als je uitgaat van 4u TV per dag. Ideaal is eigenlijk een TV voor TV kijken en dan een leuk verborgen CRT of beamer met een uitrolbaar projectiedoek.
quote:Scarp schreef op 18 december 2003 @ 19:15:
Nieuwe foto's!
Gister gemaakt met de Canon 10D van een collega van mij. Allemaal met professionele lenzen.
Mooie set!
Alleen de foto's ben ik niet zo over te spreken. Zeker met een Canon 10D moeten veel betere resultaten te behalen zijn!
Geen enkele foto is echt mooi scherp, composities zijn ook niet echt super, maar dit is bij object fotografie als HT ook wel wat moeilijker.
Divide and conquer.
Reg. datum: 06 oktober 2003
http://www.cromarbo.com/nl/servicesd.html
http://www.kloosterzielnatuursteen.nl/
etc. etc...
MikeyMan wijzigde dit bericht 19-12-2003 12:59 (34%)
www.carina-avensisclub.nl
Ooit stond er in het eerdere deel van dit topic iemand die een crt beamer had, en zowel als front en rears electrostaten had, bioscoop stoelen enz. enz. Ik dacht eerst nog dat scarp dat was, maar dat is dus niet zo. Iemand die dat wel is hiero?
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Reg. datum: 09 oktober 2001
quote:ScaboO schreef op 18 december 2003 @ 21:00:
Ey Mr.C4 mooie set!
Ik had ook een vraagje, ben je tevreden over de panasonic breedbeeld? Of denk je achteraf had ik maar paar 100euro meer uit gegeven aan een sony/philips? want ik ben namelijk van plan om deze binnenkort aanteschaffen.
Alvast Bedankt
Thnx.
Ik ben wel tevreden met de panasonic breedbeeld. Kostte mij 875 euro vorig jaar. Een philips kostte toen iets van 1100, het verschil was dus te groot naar de kwaliteit van de philips heb ik toen maar ook niet zo goed gekeken. De pana vond ik wel beter dan de sony en jvc in dezelfde prijsklasse maar voor iedereen is het verschillend. Je moet maar zelf kijken, wel met dvd vergelijken en niet met tv-uitzendingen.
Hij heeft wel last van een lichte brom, irritant als er een lange stille moment is in een film alleen dat gebeurd niet zo vaak. En de zapsnelheid is laag maar dat maakt voor mij niet veel uit.
Asus F8P
Je bedoelt garmt z'n HT zeker ? Komt overeen met je omschrijving, behalve de bioscoop stoelen. Hij heeft idd een indrukwekkende set, en hij blijft maar upgradenquote:_ferry_ schreef op 19 december 2003 @ 13:04:
scarp:mooi!!! ben jalours
Vooral de lampjes achter de knopjes zijn zo mooi
Ooit stond er in het eerdere deel van dit topic iemand die een crt beamer had, en zowel als front en rears electrostaten had, bioscoop stoelen enz. enz. Ik dacht eerst nog dat scarp dat was, maar dat is dus niet zo. Iemand die dat wel is hiero?
Melvin wijzigde dit bericht 19-12-2003 13:08 (53%)
quote:MikeyMan schreef op 19 december 2003 @ 00:29:
En bedankt he scarp... Was totdat ik die parasounds zag ervan overtuigd dat mijn Harman Kardon kwa design het mooiste was wat er te vinden is... Nu moet ik weer gaan sparen voor een parasound setHeel fijn...
Maar wel een schitterend ensemble
Of jij hebt een aparte smaak of je hebt nog veeel te weinig gezien........er zijn wel een heleboel mooie apparaten op de markt. Zal ff een teasertje plaatsen van wat aardig spul:

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
quote:Melvin schreef op 17 december 2003 @ 14:44:
Loewe gebruikt de beste onderdelen voor hun TV's te maken, en daarnaast zijn hun toegelaten afwijkingen op onderdelen een stuk strenger dan anderen. Als je bv. een Philips TV hebt mag er bv. 6% geometrische afwijking inzitten, bij Loewe gaat dat dan bv. 3% zijn.
Dat heb ik inderdaad eerder gehoord. Philips maakt buizen in verschillende kwaliteiten, zeg maar van A tot en met D, waar A de beste is. De A kwaliteit gaat naar Loewe en B gebruiken ze zelf. C gaat naar Aristona/Erres (bestaat dat nog) en D naar de rest.
PixelPlus schijnt toch erg goed te zijn. Ik sprak met Frank van HTForum, die ISF calibraties uitvoert en hij vind Philips met PixelPlus nog altijd het beste. Tenminste...als ze gecalibreerd zijn. Standaard is elke TV vreselijk slecht afgesteld en zelf calibreren is niet 100% te doen. Hij doet dat met meetapparaten en een laptop en dan is je TV/Beamer echt goed afgesteld. Aangezien Frank dagelijks met allerlei TV's in de weer is, beschouw ik hem toch wel als een autoriteit op dit gebied.
Oh no! What a mad blundering, incredibly handsome young nincompoop I've been!

Reg. datum: 20 januari 2002
Als je effe 30000 - 40000 Euro op tafel kan leggen is een Theta setup inderdaad interessantquote:zimbab schreef op 19 december 2003 @ 15:45:
[...]
Of jij hebt een aparte smaak of je hebt nog veeel te weinig gezien........er zijn wel een heleboel mooie apparaten op de markt. Zal ff een teasertje plaatsen van wat aardig spul:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pain is a sign of weakness leaving the body.
Reg. datum: 25 april 2002
@Wimpie: dat sommige foto's niet super zijn ligt aan mij omdat ik ze zelf heb gemaakt. Was mijn eerste keer werken met een digitale spiegel reflex camera. Een aantal hebben extra een deel onscherp (Depth of View). Daarnaast is bijna alles uit de hand geschoten, waarbij een statief had geholpen om de boel beter scherp te krijgen. Ook is het lastig werken in het donker. Tzt nodig ik mijn collega nog eens uit met z'n camera spullen waaronder studio lampen enzo.
@porthos002: die platen zijn speciaal gemaakt voor de speakers. Samen met iemand anders hebben we er 4 van laten maken. De vorm komt van de onderplaat van de 805 stands af. Kosten waren geloof ik zo'n 150 euro per plaat. Let op het is 4 cm dik graniet wat sowieso niet goedkoop is, daarnaast zagen, polijsten en waxen.
@zimbab: Theta is Cooooooooooooooool ... echt gaaf spul, maar bereduur.
@ht-freak: als je ze al 2e hands kan kopen dan zijn ze wel duur of je moet een mazzeltje hebben zoals iemand van een ander forum had... die heeft een schijntje voor de casablance II betaald.

Specs:
TV - JVC AV28X37S
Is een maand oud en geeft prachtig beeld. Ik ben er helemaal weg van
DVD-speler - Kenwood DVF-R4050 - 5 Disc Changer
Mooi apparaat, alleen een zeer groot beest, het heeft de afmetingen van een redelijke reciever
Video - Daewoo DV-K485
Een videorecorder...
Mijn HT set is dus nog niet compleet. ik ben nu aan het sparen voor een reciever plus twee zuilen. Later misschien nog een center speaker en de rear speakers.
Voor de reciever denk ik aan de bekende Yamaha RX-V440 RDS (mooie prijs/kwaliteit verhouding).
Ik heb alleen nog geen idee welke zuilen ik moet aanschaffen. Er is gewoon teveel keus. Ik kijk regelmatig op kieskeurig.nl om reviews te lezen maar ik kom er niet echt uit.
Voor de speakers wil ik tussen de 150-300 euro per speaker uitgeven.
Op zich ben ik geen audiofiel maar ik ben wel iemand die van kwaliteit houdt. Kunnen jullie mij tips geven voor 2 goede speakers?
En ja, ik weet het, ik moet eigenlijk naar een winkel gaan om te luisteren maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen/meningen
Bokkepootje wijzigde dit bericht 20-12-2003 20:09 (3%)
| Systemspecs |
Er is gewoon zoveel mooie keuze in speakerland tegenwoordig ! Ik kan alleen maar de volgende merken met een warm hart aanbevelen omdat ik er zelf positieve ervaring mee heb gehad : Celestion , JBL , Tannoy , Mission , Magnat .. er zijn natuurlijk vééél meer goede speakers , maar moest ik nog op zoek zijn , ik zou bij deze merken gaan zienquote:Bokkepootje schreef op 20 december 2003 @ 20:04:
Voor de speakers wil ik tussen de 150-300 euro per speaker uitgeven.
Op zich ben ik geen audiofiel maar ik ben wel iemand die van kwaliteit houdt. Kunnen jullie mij tips geven voor 2 goede speakers?
En ja, ik weet het, ik moet eigenlijk naar een winkel gaan om te luisteren maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen/meningen
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Waarom neem je Tannoy voor op Kef mijne heer?quote:TomSwinnen schreef op 20 december 2003 @ 20:35:
[...]
Er is gewoon zoveel mooie keuze in speakerland tegenwoordig ! Ik kan alleen maar de volgende merken met een warm hart aanbevelen omdat ik er zelf positieve ervaring mee heb gehad : Celestion , JBL , Tannoy , Mission , Magnat .. er zijn natuurlijk vééél meer goede speakers , maar moest ik nog op zoek zijn , ik zou bij deze merken gaan zien
Heb Kef nog nooit gehoord , kan er dus weinig over zeggen dan héquote:
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Ziet er Romeins uitquote:Gitaarwerk schreef op 20 december 2003 @ 22:45:
wow..dat theta spul ziet er gelikt uitkost volgends mij ook een hoop...ziet er zowieso erg degelijk en stijlvol uit!
intreseerd me niets!!!quote:
Gitaarwerk wijzigde dit bericht 21-12-2003 01:12 (15%)
Nou....dan maar ff de prijslijstjes: http://moremusic.nl/prijzen.htmlquote:Gitaarwerk schreef op 21 december 2003 @ 01:12:
[...]
intreseerd me niets!!!ik wil die meuk wel hebben
![]()
![]()
!!...
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.