Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
veerboot met underscores

Ik ga binnenkort hopelijk een nieuwe sub in elkaar schroeven. Ik ben er nog niet helemaal over uit.
Ik heb namelijk nu een 15" disco sub op me kamer (zie _ferry_ in "Post hier foto's en specs van je home-ci..." ) en dat klinkt gewoon een stuk strakker als m'n infinity subje. Alleen gaat die 15" niet zo diep omdat t een gesloten kast is, rond de 65hz denk. Die infinity heb ik op een HK versterker van 2x60watt, die 15" op een disco AMP.

Ik weet dus nog niet wat de beste optie wordt, op zich kan ik me HK versterker nog voor een leuk prijsje verkopen denk ik, waardoor het kopen van nieuwe subs aantrekkelijker wordt. Als ik dat dus doe moet ik de sub met me disco amp aansturen, wat denk niet echt een probleem is.

Maarjah, dan nog t type sub. Hij hoeft niet keihard te gaan, als t maar diep gaat, wat die 15" dus niet doet, en als ie maar strak is, wat die infinity dus weer niet heeft :P

Ruimte heb ik genoeg, en wellicht dat ik 2 losse subs kan maken voor een mooiere spreiding? t budget hangt er een beetje af of ik die HK versterker wel of niet verkoop. Als ik em hou, dan wil ik dus 2 losse chassis, omdat er immers 2 versterkers in zitten.

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

quote:
rightone_ schreef op 16 december 2003 @ 15:14:
[...]

Waar heb je dat gekocht?
En hoeveel kostte die?
Ik zoek namelijk ook zoiets
Ik zoek ook zoiets, en hoeveel dvd's passen daarin?

Level 70 Tauren Warrior: [profile]

succes is een keuze
Reg. datum: 27 mei 2000

Oke, dan nu wel, I proudly present... :)

http://www.erno.demon.nl/setje.jpg

(a) Loewe Aconda 9381 DR+
digital recording, 80gb harddisk, timeshifting, pip, etc.
(ik schijn een van de eersten in NL te zijn, yeah) :D

(b) Nintendo Gamecube
plus wat games

(c) Logitech Cordless Desktop
bedoeld voor (e)

(d) Philips stereo VCR
vrijwel overbodig dankzij de DR+ van hierboven

(e) Intel Celeron 1.7ghz
voor de broodnodige divx, mp3 en games

(f) Nintendo Wavebird
bedoeld voor (b)

(g) Celestion AVP100 center speaker
totaal 5 speakers

(h) Lord of the Rings
zonder LotR geen home-cinema! :)

(i) Pioneer DVD Player DV-454
regio-vrij, maar niets bijzonders

(j) Pioneer Receiver VXS-D511
ook niets bijzonders

(k) Celestion AVP100 subwoofer
op verzoek van de onderburen

(l) nep-plant
not part of home-cinema

ThePriest wijzigde dit bericht 16-12-2003 20:19 (36%)

Is er ook helemaal klaar voor!

quote:
ThePriest schreef op 16 december 2003 @ 20:03:

(g) Celestion AVP100 center speaker
totaal 5 speakers

(k) Celestion AVP100 subwoofer
op verzoek van de onderburen
Hoera ! Weeral eentje :9

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Reg. datum: 27 september 2002

quote:
ThePriest schreef op 16 december 2003 @ 20:03:
Oke, dan nu wel, I proudly present... :)
GEIL!!!!!

Play wijzigde dit bericht 17-12-2003 13:47 (75%)

quote:
:) :) beetje overdreven, maar zeker wel mooi spul.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

Reg. datum: 30 augustus 2003

hoe bevalt die loewe tv? Wij hebben een loewe Xelos en ik vind ze gewoon te duur voor wat ie levert , en de afstands bediening sux.

vooral slecht geluid, beeld is redelijk goed op de xelos

Reg. datum: 20 januari 2002

quote:
rightone_ schreef op 16 december 2003 @ 15:14:
[...]

Waar heb je dat gekocht?
En hoeveel kostte die?
Ik zoek namelijk ook zoiets
In Duitsland is al 2 jaar geleden dat ik hem heb gekocht, kwam ongeveer DM 1500,-.

Pain is a sign of weakness leaving the body.

Reg. datum: 20 januari 2002

quote:
robbie1234 schreef op 16 december 2003 @ 22:44:
hoe bevalt die loewe tv? Wij hebben een loewe Xelos en ik vind ze gewoon te duur voor wat ie levert , en de afstands bediening sux.

vooral slecht geluid, beeld is redelijk goed op de xelos
Het beeld verslaat elke Philips, Sony etc...

Pain is a sign of weakness leaving the body.

quote:
HT-freak schreef op 16 december 2003 @ 22:47:
[...]

In Duitsland is al 2 jaar geleden dat ik hem heb gekocht, kwam ongeveer DM 1500,-.
:| ookee....

Siemens.Mobile | Be.Inspired | c55 | sl55 | sx1 | NieuweMobiel.nl

Reg. datum: 21 september 2003

loewe = philips matchline
dus verslaat niet elke sony philips of whatever ...

YOU - create !

ja luister het zal wel dat loewe philips is etc, maar dat maakt me niet uit me pa heeft er dus 1 en het geluid sux gewoon ik zou er dus nooit een kopen ik vraag me af of dat bij zijn loewe ook zo is

succes is een keuze

quote:
robbie1234 schreef op 16 december 2003 @ 23:15:
ja luister het zal wel dat loewe philips is etc, maar dat maakt me niet uit me pa heeft er dus 1 en het geluid sux gewoon ik zou er dus nooit een kopen ik vraag me af of dat bij zijn loewe ook zo is
Ik heb 'm nog maar 1 dag, maar het geluid is zeker niet verkeerd. Misschien dat een Xelos minder is ofzo, maar ik vind het geluid eigenlijk nog mooier als het rechtstreeks van de tv komt dan dat ik het via m'n receiver laat lopen. Het klinkt erg vol en vooral de bas klinkt erg goed. Dat was met m'n Philips tv'tje (70cm 4:3 tv) wel anders... Maar goed, ik weet niet waar jouw eisen liggen, maar ik vind het klasse. Het beeld is helemaal onovertroffen. Strak als een plaatje. En of het Loewe=Matchline verhaal helemaal opgaat weet ik niet. Belangrijkste vind ik in elk geval dat ik naar de 32" - 36" modellen van Philips heb gekeken, die hebben allemaal PixelPlus en dat bevalt me niet. Daar hoor je veel te veel nare verhalen over. Of Loewe kwaliteit naar prijs is weet ik niet. Hij was wel duur. Maar ach, geld moet rollen.

quote:

kicks :P _/-\o_

maar het beeld is in ieder geval erg goed ja daar ben ik het wel mee eens

dat is zeer zeker waard, waarschijnlijk zitten er wel andere speakers in die loewe maar de beeldbuis is zeker uit een philips serie.
en pixelplus niet mooi !!?! sorry maar die uitspraak vat ik niet
42% meer pixels levert beter beeld op dus enge verhalen kan ik er niet aan vastkoppelen.

ook gaat het erom hoe blij iemand is met zijn/haar tv en wat er aan eisen aan worden gesteld dat lijkt mij belangrijkste.

YOU - create !

Reg. datum: 29 september 2002

quote:
[...]

:X Euh 1500 DM voor een rekje? Met die dvd's of zonder? :/

Hmmm leuk rekje maar ik denk dat ik maar even verder timmer aan m'n eigen custom rekie ;)

succes is een keuze

quote:
fabbert schreef op 16 december 2003 @ 23:46:
dat is zeer zeker waard, waarschijnlijk zitten er wel andere speakers in die loewe maar de beeldbuis is zeker uit een philips serie.
en pixelplus niet mooi !!?! sorry maar die uitspraak vat ik niet
42% meer pixels levert beter beeld op dus enge verhalen kan ik er niet aan vastkoppelen.

ook gaat het erom hoe blij iemand is met zijn/haar tv en wat er aan eisen aan worden gesteld dat lijkt mij belangrijkste.

Ik heb zelf geen ervaring met PixelPlus, maar lees er rustig zelf reviews op internet op na (het gaat mij dus om toestellen >= 32" voor de duidelijkheid). Ik ben altijd pro-Philips geweest, maken prima tv's, maar als zelfs op kieskeurig.nl (en daar staan vrijwel alleen positieve reviews omdat mensen iets gekocht hebben en dat niet zo snel zullen afkraken) de negatieve opmerkingen over de PixelPlus technologie de overhand hebben, gaat bij mij wel een alarmbel rinkelen.

Meest gehoorde klacht is dat PixelPlus het beeld zo scherp maakt dat het erg onnatuurlijk wordt. Te scherp is niet goed. En 42% meer pixels klinkt leuk, maar het zegt gelijk iets over wat jij van beeldbuizen weet. Want die bestaan namelijk niet uit pixels maar uit beeldlijnen. :)

En bij Loewe heb ik net een iets beter gevoel qua garantie enzo. Volgens mij krijg je bij Philips geen 3 jaar garantie op je tv. Dat zegt ook iets over kwaliteit.

ThePriest wijzigde dit bericht 17-12-2003 00:13 (8%)

Reg. datum: 11 december 2000

quote:
El Gravedigger schreef op 17 december 2003 @ 00:09:
[...]

:X Euh 1500 DM voor een rekje? Met die dvd's of zonder? :/

Hmmm leuk rekje maar ik denk dat ik maar even verder timmer aan m'n eigen custom rekie ;)

idd dat is wel een heel duur rekje dan

maar het ziet er wel heeel geil uit

wat ik wilde weten van htfreak is wat voor ophangsysteem hij gebruikt voor de sanyo z1 , en hoeveel die heeft gekost.. dat ophang systeem

PC Specs - HT Specs :B&W 600 S3, Rotel 1066+1075

Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
loewe = philips matchline
dus verslaat niet elke sony philips of whatever ...
Loewe is geen Philips Matchline. Er worden wel Philips componenten in gebruikt, maar een Loewe is zeker qua beeld een betere TV dan een Philips of Sony. Zeker nu Philips op zijn topmodellen alleen nog maar PixelPlus ( :r ) heeft zitten.

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

Reg. datum: 30 januari 2003

Pixelplus werkt inderdaad niet echt geweldig. Doordat het te scherp wordt gaat het beeld een beetje vegen bij snelle bewegingen.

quote:
[...]

Zo, dat is een hoop geld voor een dvdrekje, wel mooie hoor! Maar ik heb daar echt het geld niet voor over :)

Reg. datum: 31 juli 2001

quote:
ViolatoR schreef op 17 december 2003 @ 10:43:
[...]

Zo, dat is een hoop geld voor een dvdrekje, wel mooie hoor! Maar ik heb daar echt het geld niet voor over :)

ik heb een boekenkast van trendhopper voor mijn dvd's :p
zitten van boven tot beneden allemaal gaatjes en met een paar plankjes erbij heb je zo een prachtige dvd-kast, op die manier heb ik gelijkmatige vakken waar precies een dvd tussenpast met een kleine ruimte erboven om ze er nog makkelijk tussenuit te halen, ofdat het er voor gemaakt is!
owja de kast is donker beuken en heb dus zwarte afgewerkte plankjes laten zagen bij de gamma, zo heb ik om en om een beuken plankje en een zwart plankje, en dat ziet er best stylevol uit ;)

owja kast koste me 35 euro >:)

WS: E6600, Asus P5B Dlx, 2x 1gb OCZ 4-4-4-15 , x1950GT, 2x WD3200AAKS (raid 0) + 1x WD3200KS, Pioneer dvr108, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: 2400+, 512mb, 2x160gb 8mb, | Laptop: Apple Macbook, 2,4ghz, 2gb, 160gb, OSX 10.5.4

een beeld heeft nog altijd een resolutie die wordt uitgedrukt in pixels , dus daarom de 42% meer pixels.

PAL heeft standaard een resolutie van 1024x625 pixels. PixelPlus verdubbelt tot 2048x833 pixels, PixelPlus maakt het beeld harder, maar zorgt wel voor een betere beelddefinitie.

ik denk dat het gewoon een kwestie van gewenning is hoe je het beeld vind.
jvc heeft deze techniek ook DIST en panasonic komt er ook mee dus ik denk dat het wel een teken voor de toekomst is .

YOU - create !

Le lapin qui rit
Reg. datum: 12 oktober 2000

PAL = 720x576 en geen 1024x625 pixels
quote:
duncanvdlinden schreef op 17 december 2003 @ 11:25:
[...]

ik heb een boekenkast van trendhopper voor mijn dvd's :p
zitten van boven tot beneden allemaal gaatjes en met een paar plankjes erbij heb je zo een prachtige dvd-kast, op die manier heb ik gelijkmatige vakken waar precies een dvd tussenpast met een kleine ruimte erboven om ze er nog makkelijk tussenuit te halen, ofdat het er voor gemaakt is!
owja de kast is donker beuken en heb dus zwarte afgewerkte plankjes laten zagen bij de gamma, zo heb ik om en om een beuken plankje en een zwart plankje, en dat ziet er best stylevol uit ;)

owja kast koste me 35 euro >:)
Hmmm heb je pic?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: