Reg. datum: 30 augustus 2003
Ik heb die Finlux voor ¤400 in de vingers gekregen, daarom heb ik "nog" geen JVC of ander merk.quote:robbie1234 schreef op 14 december 2003 @ 11:26:
mooi setup neo, alleen jammer dat die tv een finlux is, ik zou sparen voor een mooie jvc 82 cm en die beamer zou ik nog even mee wachten. Maar voor de rest ziet het er er goed uit
Mijn HT http://www.usaproducts.nl
Eigenlijk niet, voor muziek hoef ik het volume niet zo hoog te hebben, bij films zet ik m een stukje hogerquote:HIDMAN-X schreef op 14 december 2003 @ 00:41:
[...]
Dank u, dank u![]()
[...]
, ik had ze zelf liever aan de achterkant gehad.
Een subwoofer stel je toch maar 1 keer in lijkt me
TomSwinnen wijzigde dit bericht 14-12-2003 12:43 (23%)
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
ow das wel goeiekoop, maar je gaat dus wel eerst nog een beamer kopenquote:neo2001 schreef op 14 december 2003 @ 11:42:
[...]
Ik heb die Finlux voor ¤400 in de vingers gekregen, daarom heb ik "nog" geen JVC of ander merk.
Naast mijn HT is uiteraard ook het interieur belangrijkquote:TomSwinnen schreef op 14 december 2003 @ 12:42:
Nice stuff neo ... toen ik de overzichtsfoto zag moest ik denken aan één of ander exotisch middelands zee landwaarschijnlijk door de combinatie zon/planten/lichte kleuren
Mijn HT http://www.usaproducts.nl
quote:HIDMAN-X schreef op 14 december 2003 @ 00:12:
Bij deze een bijdrage van mij:
[afbeelding]
Speakers: Evolution 5.2
Receiver: Yamaha RX440RDS
Dvd speler: Yamaha Dv540s
Tv: Sony 29fx30b
(dvd die opstaat is Montsters inc.)
[afbeelding]
[afbeelding]
De receiver en dvd speler
[afbeelding]
front met doek
[afbeelding]
front zonder doek
Hoe heb je het doek er af gekregen? Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen zonder iets te slopen
Ik hoop over 2 weken in mijn kamer te zitten, met dus eindelijk ruimte voor m'n speakers. Ik heb nu tijdelijk op mijn kamer bij mijn ouders thuis de rears als fronts aangesloten, en als rears 2 oude sony stereospeakers, ik mis nu toch wel echt de bas. Even geduld dus nog totdat ik in op kamers zit
Ik heb die eltax speakers ook, je kan die kappen er zo af "wippen"quote:Ares schreef op 14 december 2003 @ 13:56:
[...]
Hoe heb je het doek er af gekregen? Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen zonder iets te slopen
AMD XP 2000+/ 512Mb 333Mhz DDR / geforce 4 64Mb Dual Head + TV-out / Creative live audigy platinum Ex / 2x 60Gb Maxtor Raid 2 x 40Gb Maxtor 7200Rpm/3com 100mbit nic/Compaq 21 inch & Hansol 17inch mon./ Lite-On DVD LTD-122 / Lite-On 40x12x48 / Win XP P
Voor de rest (van boven naar beneden):
Philips FR995 (Reciever)
Philips SBC VL1200 (Draadloze verbinding tussen TV Out van PC en TV)
Canal + Decoder
Motorola DVi4000 (Voor UPC Digitaal
Philips VR742 (Video recorder)
Philips DVD712 (DVD Speler)
Niet op de foto:
Sony SA-VE535H (Speakers)
Philips SBCRU930 (Afstandbediening)
V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
Reg. datum: 22 mei 2000

Ik blijf upgraden, misshcien dat ik naar HT ga, of dat ik stereo blijf upgraden.
kun je ook wat spec's posten enzo?quote:FFF schreef op 14 december 2003 @ 19:16:
Mijn stereo setje:
[afbeelding]
Ik blijf upgraden, misshcien dat ik naar HT ga, of dat ik stereo blijf upgraden.
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
quote:FFF schreef op 14 december 2003 @ 19:16:
Mijn stereo setje:
[afbeelding]
volgende upgrade een tv ? of lijkt het maar dat die al 20 jaar oud is .....
idd, specs van je aansturing, aangezien je mooie B&Wtjes hebt .....
Mijn HTje : Paulthé
Dat wel ja , maar er zit meer in een stereo-opstelling als alleen speakers héquote:duponjan schreef op 14 december 2003 @ 19:21:
Je ziet toch direct dat dat een paar B&W Nautilius 805's zijn.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Is het trouwens niet erg irritant dat je TV daar staat, zo dicht bij de speakers? Ik heb het meerdere malen gehoord, maar je hoge tonen worden zo'n zooi. Alles reflecteert erop. Dit is overigens alleen bij muziek, in HT is het veel minder storend.
Music Addicted
Reg. datum: 16 maart 2001
meeste jvc tv's zijn tegenwoordig gewoon vestel met een andere behuizing dus of je daar beter van wordt weet ik ook nietquote:robbie1234 schreef op 14 december 2003 @ 11:26:
mooi setup neo, alleen jammer dat die tv een finlux is, ik zou sparen voor een mooie jvc 82 cm en die beamer zou ik nog even mee wachten. Maar voor de rest ziet het er er goed uit
www.carina-avensisclub.nl
Even een vraagje over de Yamaha DVD speler: heeft deze net als de 530 nog steeds een plastic frontje of is het inmiddels van metaal?quote:HIDMAN-X schreef op 14 december 2003 @ 00:12:
Bij deze een bijdrage van mij:
[afbeelding]
Speakers: Evolution 5.2
Receiver: Yamaha RX440RDS
Dvd speler: Yamaha Dv540s
Tv: Sony 29fx30b
(dvd die opstaat is Montsters inc.)
[afbeelding]
[afbeelding]
De receiver en dvd speler
[afbeelding]
front met doek
[afbeelding]
front zonder doek
Reg. datum: 25 april 2002
Staan die 805's gewoon los op die stands? Of zitten ze vast? Waarom niet de stands van B&W? Daar kan je ze aanvast schroeven, waardoor de stands 1 geheel met de speakers worden en je daardoor nog een geluidsverbetering krijgt.quote:FFF schreef op 14 december 2003 @ 19:16:
Mijn stereo setje:
[afbeelding]
Music Addicted

De set bestaat uit:
- Sony STR-DB925 receiver (uit de QS reeks van Sony)
- Sony MDS-JE480 minidisc speler
- Philips DVD 723 dvd speler
- Philips 14PT2663 stereo kleuren tv
- Philips surround speakerset
- Reloop RP-1000 MK-III platenspeler
- Philips SBC HC8412 draadloze hoofdtelefoon
Bij de speakerset horen ook nog twee rear speakers, maar die staan niet op deze foto. Ze hangen aan tegenover de televisie aan de muur.
Ik zal ook nog eens een foto van de receiver maken wanneer hij DTS geluid afspeeld. Er gaat dan namelijk bovenin een blauw lampje branden.
De hele set staat in een kast van de Ikea. Het probleem is dat de receiver te groot is voor deze kast. Hij is namelijk te lang, dus ik heb de achterkant uit de kast moeten halen.
Ik wil in de toekomst nog de televisie vervangen door een breedbeeld. Wellicht dat die er volgend jaar komt.
Naast dit alles is de computer ook nog via een s-video kabel aangesloten op de tv en via een coaxiale kabel op de receiver, dus bij divx en xvid films kan ik mooi genieten van AC3 geluid.
En ja, linksboven zie je de onderkant van Lara...
...nu is nu ...en nu alweer voorbij... rimave.nl.
You took the bishop when the king was standing right in front of you.
Deze is idd plastic, 1 type hoger heeft wel een metalen front, weet zo het exacte type niet maar deze in ieder geval niet.quote:MagicMouse schreef op 14 december 2003 @ 20:09:
[...]
Even een vraagje over de Yamaha DVD speler: heeft deze net als de 530 nog steeds een plastic frontje of is het inmiddels van metaal?
Foei.. kill bill?? is dat zeker een trailerquote:SideBuster schreef op 14 december 2003 @ 14:42:
Gisteren mijn nieuwste aanwinst opgehaald. De Philips 32PW9617!
[afbeelding]

15" subwoofer, eigenlijk van me disco. doet RMS 275watt, @ 8ohm, in een gesloten behuizing ( hoge Qts
Maar omdat t subje wat ik normaal heb niet echt strakke bas geeft (dreunt een beetje na, nadat de bass had moeten komen). Dus toen deze maar even me kamer in gesleept. Vanmiddag waren me ouders er toch niet, dus even een paar van die bass testen gedraaid enzo, echt tof
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Dit topic is gesloten. ![]()