Gathering of Tweakers

Quicksearch
mooi setup neo, alleen jammer dat die tv een finlux is, ik zou sparen voor een mooie jvc 82 cm en die beamer zou ik nog even mee wachten. Maar voor de rest ziet het er er goed uit

quote:
robbie1234 schreef op 14 december 2003 @ 11:26:
mooi setup neo, alleen jammer dat die tv een finlux is, ik zou sparen voor een mooie jvc 82 cm en die beamer zou ik nog even mee wachten. Maar voor de rest ziet het er er goed uit
Ik heb die Finlux voor ¤400 in de vingers gekregen, daarom heb ik "nog" geen JVC of ander merk.
quote:
HIDMAN-X schreef op 14 december 2003 @ 00:41:
[...]

Dank u, dank u :)

[...]

:D , ik had ze zelf liever aan de achterkant gehad.
Een subwoofer stel je toch maar 1 keer in lijkt me O-)
Eigenlijk niet, voor muziek hoef ik het volume niet zo hoog te hebben, bij films zet ik m een stukje hoger :)
Is er ook helemaal klaar voor!

Nice stuff neo ... toen ik de overzichtsfoto zag moest ik denken aan één of ander exotisch middelands zee land ;) waarschijnlijk door de combinatie zon/planten/lichte kleuren :)

TomSwinnen wijzigde dit bericht 14-12-2003 12:43 (23%)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

quote:
neo2001 schreef op 14 december 2003 @ 11:42:
[...]

Ik heb die Finlux voor ¤400 in de vingers gekregen, daarom heb ik "nog" geen JVC of ander merk.
ow das wel goeiekoop, maar je gaat dus wel eerst nog een beamer kopen

quote:
TomSwinnen schreef op 14 december 2003 @ 12:42:
Nice stuff neo ... toen ik de overzichtsfoto zag moest ik denken aan één of ander exotisch middelands zee land ;) waarschijnlijk door de combinatie zon/planten/lichte kleuren :)
Naast mijn HT is uiteraard ook het interieur belangrijk >:) , vriendinnen houden in het algemeen ook niet van "lelijke (voor vrouwen dus zwarte)" boxen, dat heb ik in de aanschaf wel meegenomen. Ik zelf vind het echter ook belangrijk dat alles er mooi uitziet!
quote:
HIDMAN-X schreef op 14 december 2003 @ 00:12:
Bij deze een bijdrage van mij:

[afbeelding]
Speakers: Evolution 5.2
Receiver: Yamaha RX440RDS
Dvd speler: Yamaha Dv540s
Tv: Sony 29fx30b
(dvd die opstaat is Montsters inc. :) )

[afbeelding]

[afbeelding]
De receiver en dvd speler

[afbeelding]
front met doek

[afbeelding]
front zonder doek

Hoe heb je het doek er af gekregen? Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen zonder iets te slopen :X
Ik hoop over 2 weken in mijn kamer te zitten, met dus eindelijk ruimte voor m'n speakers. Ik heb nu tijdelijk op mijn kamer bij mijn ouders thuis de rears als fronts aangesloten, en als rears 2 oude sony stereospeakers, ik mis nu toch wel echt de bas. Even geduld dus nog totdat ik in op kamers zit :)

SuperPeer!!!

quote:
Ares schreef op 14 december 2003 @ 13:56:
[...]

Hoe heb je het doek er af gekregen? Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen zonder iets te slopen :X
Ik heb die eltax speakers ook, je kan die kappen er zo af "wippen"

AMD XP 2000+/ 512Mb 333Mhz DDR / geforce 4 64Mb Dual Head + TV-out / Creative live audigy platinum Ex / 2x 60Gb Maxtor Raid 2 x 40Gb Maxtor 7200Rpm/3com 100mbit nic/Compaq 21 inch & Hansol 17inch mon./ Lite-On DVD LTD-122 / Lite-On 40x12x48 / Win XP P

Mijn stereo setje:

http://www.wimpie.net/images/set_deamon.jpg

Ik blijf upgraden, misshcien dat ik naar HT ga, of dat ik stereo blijf upgraden.

veerboot met underscores

quote:
FFF schreef op 14 december 2003 @ 19:16:
Mijn stereo setje:

[afbeelding]

Ik blijf upgraden, misshcien dat ik naar HT ga, of dat ik stereo blijf upgraden.
kun je ook wat spec's posten enzo? :P want t ziet er wel strak opgesteld uit :D

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

Bored

quote:
Mijn stereo setje:

[afbeelding]

volgende upgrade een tv ? of lijkt het maar dat die al 20 jaar oud is .....

idd, specs van je aansturing, aangezien je mooie B&Wtjes hebt .....
Je ziet toch direct dat dat een paar B&W Nautilius 805's zijn :P.

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

Is er ook helemaal klaar voor!

quote:
duponjan schreef op 14 december 2003 @ 19:21:
Je ziet toch direct dat dat een paar B&W Nautilius 805's zijn :P.
Dat wel ja , maar er zit meer in een stereo-opstelling als alleen speakers hé ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Naimoholic

Is dacht ik een Bryston 3B? En de voorversterker weet ik zo snel niet meer. De speler is een Onkyo DVD-speler (handig, dat HiFi.nl :P ).

Is het trouwens niet erg irritant dat je TV daar staat, zo dicht bij de speakers? Ik heb het meerdere malen gehoord, maar je hoge tonen worden zo'n zooi. Alles reflecteert erop. Dit is overigens alleen bij muziek, in HT is het veel minder storend.

Music Addicted

quote:
robbie1234 schreef op 14 december 2003 @ 11:26:
meeste jvc tv's zijn tegenwoordig gewoon vestel met een andere behuizing dus of je daar beter van wordt weet ik ook niet :)

mjah, persoonlijk vind ik jvc ook bar slecht beeld geven (tenminste, de breedbeeld tv's...)

www.carina-avensisclub.nl

Always on Top!

quote:
HIDMAN-X schreef op 14 december 2003 @ 00:12:
Bij deze een bijdrage van mij:

[afbeelding]
Speakers: Evolution 5.2
Receiver: Yamaha RX440RDS
Dvd speler: Yamaha Dv540s
Tv: Sony 29fx30b
(dvd die opstaat is Montsters inc. :) )

[afbeelding]

[afbeelding]
De receiver en dvd speler

[afbeelding]
front met doek

[afbeelding]
front zonder doek
Even een vraagje over de Yamaha DVD speler: heeft deze net als de 530 nog steeds een plastic frontje of is het inmiddels van metaal?

quote:
Mijn stereo setje:

[afbeelding]

Staan die 805's gewoon los op die stands? Of zitten ze vast? Waarom niet de stands van B&W? Daar kan je ze aanvast schroeven, waardoor de stands 1 geheel met de speakers worden en je daardoor nog een geluidsverbetering krijgt.

Naimoholic

Dat heeft ie geloof ik in een ander topic wel eens aangegeven, hij vond ze te duur. Kan ik ook wel inkomen, en ook weer niet. 560E op een set van 2000E is gewoon veel! Aan de andere kant weet je dat vantevoren. Ik vind ze er best ok uitzien, maar niet zo mooi als die van B&W. Ook mis je inderdaad de geluidsverbetring, maargoed, ieder z'n heil :) . Maar beter heb je ze wel ge'blu-tack't :P . Of een paar gaten geboord in je stands, zodat je ze vast kunt schroeven. Zou ik anders wel doen.

Music Addicted

Hierbij ook even een fotootje van mijn Home Theather:

http://home.zonnet.nl/liquid-orange/hts.jpg

De set bestaat uit:

- Sony STR-DB925 receiver (uit de QS reeks van Sony)
- Sony MDS-JE480 minidisc speler
- Philips DVD 723 dvd speler
- Philips 14PT2663 stereo kleuren tv
- Philips surround speakerset
- Reloop RP-1000 MK-III platenspeler
- Philips SBC HC8412 draadloze hoofdtelefoon

Bij de speakerset horen ook nog twee rear speakers, maar die staan niet op deze foto. Ze hangen aan tegenover de televisie aan de muur.
Ik zal ook nog eens een foto van de receiver maken wanneer hij DTS geluid afspeeld. Er gaat dan namelijk bovenin een blauw lampje branden.

De hele set staat in een kast van de Ikea. Het probleem is dat de receiver te groot is voor deze kast. Hij is namelijk te lang, dus ik heb de achterkant uit de kast moeten halen.

Ik wil in de toekomst nog de televisie vervangen door een breedbeeld. Wellicht dat die er volgend jaar komt. :)

Naast dit alles is de computer ook nog via een s-video kabel aangesloten op de tv en via een coaxiale kabel op de receiver, dus bij divx en xvid films kan ik mooi genieten van AC3 geluid.

En ja, linksboven zie je de onderkant van Lara... :) :)

...nu is nu ...en nu alweer voorbij... rimave.nl.
You took the bishop when the king was standing right in front of you.

Subterranean Homesick Alien

quote:
MagicMouse schreef op 14 december 2003 @ 20:09:
[...]

Even een vraagje over de Yamaha DVD speler: heeft deze net als de 530 nog steeds een plastic frontje of is het inmiddels van metaal?
Deze is idd plastic, 1 type hoger heeft wel een metalen front, weet zo het exacte type niet maar deze in ieder geval niet.

ja vinden jullie de jvc een bar slecht beeld geven??? Ik ben namelijk opzoek naar een nieuwe tv, mijn grundig breedbeeld is kapot gegaan, en nu zat ik aan een jvc te denken omdat ik vind dat die zo een goed beeld geven. Mijn vader heeft een Loewe Xelos, wat is dat een K*T tv ongeloofelijk het beeld gaat nog (minder mooi dan jvc) maar het GELUID ERBARMELIJK. Hij wilde mij namelijk zijn tv geven en zelf een nieuwe pakken. Mooi niet dus ik spaar wel tot ik een jvc kan kopen :)

quote:
SideBuster schreef op 14 december 2003 @ 14:42:
Gisteren mijn nieuwste aanwinst opgehaald. De Philips 32PW9617!

[afbeelding]
Foei.. kill bill?? is dat zeker een trailer ;)

veerboot met underscores

Ik heb vanmiddag even een subwoofertje op me kamer gezet:
http://members.lycos.nl/gotpics/stereopics/IMG_1976TN.jpg
15" subwoofer, eigenlijk van me disco. doet RMS 275watt, @ 8ohm, in een gesloten behuizing ( hoge Qts :( )
Maar omdat t subje wat ik normaal heb niet echt strakke bas geeft (dreunt een beetje na, nadat de bass had moeten komen). Dus toen deze maar even me kamer in gesleept. Vanmiddag waren me ouders er toch niet, dus even een paar van die bass testen gedraaid enzo, echt tof :D Al is het een wat lager volume als wat ie normaal geeft met me disco, maar komt denk omdat ie afgefilterd wordt op 80hz, en hij daaronder niet zo goed meer presteerd, met me disco staat ie gefilterd op 135hz.

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws