Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicMikeyMan wijzigde dit bericht 11-12-2003 23:14 (6%)
www.carina-avensisclub.nl
wat voor beamert is dat??quote:HT-freak schreef op 11 december 2003 @ 20:56:
Achja hier zijn nog 2 pics.
[afbeelding]
Rack is van File Brush, afmetingen zijn 200 x 60 x 40.
[afbeelding]
Diverse dvd-boxen.
Reg. datum: 20 januari 2002
Sanyo PLV-Z1 nog niet gecalibreerd.quote:
Pain is a sign of weakness leaving the body.
Reg. datum: 20 januari 2002
Haha, nee heb er absoluut geen probleem meequote:bobje86nl schreef op 11 december 2003 @ 22:57:
[...]
Kan je de plaatjes van niet beter op www.theforumisdown.com zetten? Dat werkt wat makkelijker volgens mij.
[...]
Ik weet niet hoever die van de wand af komt maar geeft het een goed effect? Ik wordt zelf (klinkt misschien raar) heel onrustig als er grote objecten van de muur af komen (van 10 centimeter tot een paar meter).
Pain is a sign of weakness leaving the body.
ik dacht heel even dat dat infinity kappa's waren.. maar daar zijn ze net iets te breed voor, denk ik...quote:
quote:Gitaarwerk schreef op 11 december 2003 @ 23:49:
[...]
ik dacht heel even dat dat infinity kappa's waren.. maar daar zijn ze net iets te breed voor, denk ik...
Whehehe ook eerste wat in mij opkwam
In de kerstvakantie wil ik mijn luidsprekers af gaan maken (surrounds en center) en dan de plaatsing een beetje goed krijgen. Dus als het goed is tegen midden januari komen de foto's
Big car, small ****
Sowieso ben ik nog heel hard op zoek naar een betaalbare Genki, niet dat mijn Alpha 8se zo slecht is, maar al is het alleen maar voor de looks.
Great minds think alike!
quote:Grooze schreef op 11 december 2003 @ 22:27:
Deze Magnepans heb ik vorig weekend gekocht voor 498 euro.........., Mn eindtrap is een Nad 902. Waar mn pa mee kwam aanzetten, Omdat ie vondt dat mn (brakke) kenwood receiver de speakers anders zou slopen. En ik gooi er nu 100W @ 4ohm vermogen in (duz dat zit wel goed, denk ik)
Ik liep er tegenaan toen ik ging "luisteren"naar nieuwe speakers Omdat mn oude speakers van die brakke El Chaepo dingen waren. Heb ze gekocht bij www.sound-gallery.nl in groningen... (geen reclame..)
Geweldig nog een maggie owner
Zag laatst nog een setje 2e hands op hear voor 900 euro SMGa's dan. Moet je nagaan die dingen zijn zo wie zo 10 jaar oud en worden nog bijna tegen de nieuwprijs van toen verkocht
Reg. datum: 10 december 2003

een JVC 32X35S TV, een sony DVD en een philips receiver...
next up.. goed geluid
Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz
Tenminste, de transactie is rond. Nu nog wachten tot ik hem thuis heb. Dat zou nog wel eens een weekje kunnen gaan duren. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat klinken. Een beetje absurd is het ook wel. Mijn voor/eind wordt nu Linn Kairn/Klout, dat is echt belachelijk veel geld. Tenminste dat is het nieuw. Ik hou echt enorm van de tweedehands markt
Great minds think alike!
Al een beetje aan het geluid gewend?
Reg. datum: 12 juni 1999
CD speler:
Marantz CD17KI
Speakers:
Cabasse Farella 401

Versterker:
Unison Research S2 (op proef!)
Met Vd Hul D352 speakerkabel en D102 interlinks
Helaas nog geen fotos van hoe alles staat in m'n kamer op een target rack, hopelijk is deze week alles klaar hier in huis, zal tijd worden
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
www.carina-avensisclub.nl
* _ferry_ gaat denk een nieuwe sub kopen/bouwen.
Ik heb nu een infinity micro sub 2 (was in de correct koopjes kelder te koop) op zich prima met film, vooral in combi met de 12" die ik onder me stoel leg voor wat extra punch
_ferry_ wijzigde dit bericht 13-12-2003 21:41 (82%)
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Reg. datum: 12 juni 1999
@TomSwinnen: die cd17ki speelt echt prima, echt een paar stappen hoger dan m'n vorige sony 2es.
Speakers: Evolution 5.2
Receiver: Yamaha RX440RDS
Dvd speler: Yamaha Dv540s
Tv: Sony 29fx30b
(dvd die opstaat is Montsters inc.
De receiver en dvd speler
front met doek
front zonder doek
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Creative Inspire 5300 is heel aardig voor een midrange 5.1 setje hoor. Heb er jaren plezier van gehad.quote:MikeyMan schreef op 11 december 2003 @ 19:54:
euh... jah, wrom niet? tis maar een piece of shit speakersetje...
quote:TomSwinnen schreef op 14 december 2003 @ 00:28:
strak hoor !
Dank u, dank u
quote:
Een subwoofer stel je toch maar 1 keer in lijkt me
::Neo's Home Theater::

::Neo's Home Theater:: Klik op de link voor meer foto's
zie ook mijn andere topics over:
Phonar > [speakers] Phonar wie heeft ze?
KiSS > Gebruikerservaring met de KiSS DP-450 / DP-500
Uitbreiding:
Subwoofer - Ik zit zelf te denken aan de SVS 25-31PCi subwoofer, Wie heeft hier ervaring mee? Dit merk komt zeer goed uit diverse tests;
http://www.diskidee.nl/av/testen/index.htms/4039
http://www.svsubwoofers.com/subs_pci_25-31.htm
neo2001 wijzigde dit bericht 17-01-2004 17:19 (113%)
Mijn HT http://www.usaproducts.nl
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.