quote:CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 22:05:
trouwens... hoe denken jullie 'castor te gaan verkennen' vanavond? de eerste paar weken zullen er hoogstens een aantal bp's in de omloop zijn waar woekerprijzen op worden gehouden net als met de miner II's
Tsja dat wordt mindless agentmissions doen om die BP's te pakken te krijgen.
En dan moet er nog de overweging gemaakt worden of je zelf gaat produceren of dat je het voor een belachelijkeprijs gaat verkopen aan een grote corp
Joinen mensen -> TeamBVD
CU2morO wijzigde dit bericht 16-12-2003 22:17 (9%)
quote:CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 22:12:
wat vervolgens bedoeld is voor leden die er zelf ook iets instoppen
Dat idee had ik al door,... en heb er ook al aardig wat ingestopt,... wat voor jullie vast geen waarde zal hebben. als ik 10 mining ladingen er in gooi,... is dat voor jullie 1
Hadden Techell eerst alle Miner II ?? ,... maar zo te zien hebben ze die monopoly situatie verloren omdat ik wel meer miner II zie,.... of gaat het om de BP's ?quote:CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 22:16:
Ik kan iedereen sterk afraden die dingen te verkopen aan players die je niet kent, kans is groot dat ze in handen van Techell vallen (grootste corp) en dan krijgen we een 2e Miner II monopolie
| WoW : Jaedenar - Sethos : Resto Shaman | AoC: Wildsoul (PvP) - Ztoke : PoM |
... MMORPG Addict.
Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20
well isn't that nice...... but it's WRONG!
maar nog effetjes iets anders :
--
NPC's have also had a considerable boost so watch out if you are traveling in 0.4 space or less, they can be quite a handful.
--
betekend dit dat deze systemen wat gevaarlijker gaan worden voor pvp pirates OF dat de npc pirates sterker zijn?
ps.. is www.eve-i.com bij jullie ook plat?!
Erikie wijzigde dit bericht 16-12-2003 22:52 (8%)
traktor scratch!
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
[edit]
countdown started...
Blackspot wijzigde dit bericht 16-12-2003 23:21 (15%)
ik ben benieuwd hoeveel mensen er zijn ingelogd om deze tijd na de start up
Erikie wijzigde dit bericht 16-12-2003 23:23 (66%)
traktor scratch!
Systeemspecs | Sinds augustus helemaal compleet :D
Dus niet, full cluster (0) error
Postman wijzigde dit bericht 16-12-2003 23:25 (49%)
volgens mij vinden ze dit leuk ofzo
CRiMiNaL wijzigde dit bericht 16-12-2003 23:26 (48%)
... MMORPG Addict.
Erikie wijzigde dit bericht 16-12-2003 23:28 (109%)
traktor scratch!
'k had gewoon om 22:00 me bed in moeten duiken .... dis eerlijk waar niet leuk meer
CRiMiNaL wijzigde dit bericht 16-12-2003 23:29 (57%)
... MMORPG Addict.
Als dat zo is dan speel ik dit spel niet lang meer... Ik ben al gestopt met Ragnarok Online omdat die honden bij Gravity het leuk vonden de servers om de zoveel dagen te laten crashen (en down te houden voor uren)quote:
traktor scratch!
Leuk, meer training tijd kwijt...
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
Als ie dat in Ijsland doet heeft dat niet veel zin hoor. De servers staan in London en voordat ie daar heen is gevlogen zijn we weer een halve dag verderquote:Erikie schreef op 16 december 2003 @ 23:29:
erhm... volgens mij gaat er iets vreselijks fout daar haha ... ik kan me al voorstellen hoe die admin daar met natte plekken onder z'n arm aan het rondrennen is !!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.