Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] EVE Online deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
[ Binary^.nl ]

quote:
Silent_One schreef op 16 december 2003 @ 12:08:
ik heb nog een screenshot op de test server gemaakt van alle onderdelen die nodig zijn voor het maken van tech 2 stuff.

http://www.xgn.nl/newstuff.jpg

vette stuf,... die komen dus allemaal in de normale server.
zoals die; deep core mining laser en allemaal implants

| WoW : Jaedenar - Sethos : Resto Shaman | AoC: Wildsoul (PvP) - Ztoke : PoM |

Ja, meeste van die dingen zijn nodig voor het maken van tech 2 items en het upgraden van tech 1 items

Reg. datum: 01 september 2001

5,7 Mil voor een osprey? dat is een beetje ERG veel :) ik heb de mijne gekocht voor 2,5 Mil wat de standaard marktwaarde is

quote:
Silent_One schreef op 16 december 2003 @ 12:08:
ik heb nog een screenshot op de test server gemaakt van alle onderdelen die nodig zijn voor het maken van tech 2 stuff.

http://www.xgn.nl/newstuff.jpg
corp hangar -> 24 mil megacyte, 9000 implants? :X wtf is dat voor corp? :P

dit is "Fight club co." corperation op de testserver ;) van alles wat er in het spel is zijn er 1000 units beschikbaar ofzo. Als het op is spawned een gm het gewoon weer opnieuw

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

hmm. ik heb ook effetjes op de testserver gespeeld, maar ik kon de 'corp' hangar niet vinden, en het was erg stil (mabnen). waar o waar is de fun @ chaos?!.. en vette icoonjes zeg :) d'r heeft iemand rood geintroduceerd bij ccp :) en die ion thrusters / magpulse thruster, zijn dat de nieuwe mwd's? en ik zie nieuwe ore en minerals Mercoxit / merphite ofzo, beetje waardevol?!?! ps, gui van chaos (castor) is wel verbeterd!

/edit

WTF 62.98 MILLION MEGACYTE in die hangar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Erikie wijzigde dit bericht 16-12-2003 13:39 (13%)

traktor scratch!

Sick & Twisted Bastard
Reg. datum: 10 augustus 1999

quote:
Loadichus schreef op 16 december 2003 @ 12:11:
Ben nu aan het sparen voor een Osprey Cruiser, iemand ervaringen daarmee en is het een beetje waard voor zijn geld. Heb op moment een bantam en wil eigenlijk een beetje groter schip

Osprey "Caldari Cruiser"
-break-
Prijs: 5.750.000 ISK
Ik vlieg een Osprey.

Voordeel:
3 cannon turrets (mining/attack)
Genoeg CPU

Nadeel:
Traag
Weinig Cargo

Ik gebruik hem als miner atm, en haul met mijn Bestower.

Je moet er trouwens ABSOLUUT geen 5.750.000 voor betalen. Met een beetje zoeken haal je hem voor 2.5M (ik voor 2.4M 1 week geleden)

Voor 5.75M heb je een MOA, en dat is een UBERschip tov de Osprey, dus als je daar geld voor hebt, ga daar voor!!!!

zion wijzigde dit bericht 16-12-2003 13:54 (14%)

Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20
well isn't that nice...... but it's WRONG!

Witlof ^^

quote:
Coreantes schreef op 16 december 2003 @ 00:02:

[.....]

ga vanaf zondag ook EVE spelen. Ben een bekende van Criminal! :X
Was vandaag aan het zoeken, en vond dit topic, incl. een bekende van me! :D

[.....]
HELP 'k heb een stalker :+
quote:
Erikie schreef op 16 december 2003 @ 13:30:
hmm. ik heb ook effetjes op de testserver gespeeld, maar ik kon de 'corp' hangar niet vinden, en het was erg stil (mabnen). waar o waar is de fun @ chaos?!.. en vette icoonjes zeg :) d'r heeft iemand rood geintroduceerd bij ccp :) en die ion thrusters / magpulse thruster, zijn dat de nieuwe mwd's? en ik zie nieuwe ore en minerals Mercoxit / merphite ofzo, beetje waardevol?!?! ps, gui van chaos (castor) is wel verbeterd!

/edit

WTF 62.98 MILLION MEGACYTE in die hangar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lol, jah dat vinden de dev's leuk, maar je heb er nix aan, ze zetten het er alleen in zodat iedereen de TL 2 Manufacturing kan testen. En de rede dat jij nix zag, is omdat je eerst "EVE-CHAOS" moet joinen en dan aan een BH (BugHunter) moet vragen of ze je naar het FCC system willen transporten, want op dat ene systeem na is het universe daar nogal leeg jah ;)

CRiMiNaL wijzigde dit bericht 16-12-2003 13:48 (3%)

... MMORPG Addict.

[ Binary^.nl ]

quote:
zion schreef op 16 december 2003 @ 13:41:
Ik vlieg een Osprey.

Voordeel:
3 cannon turrets (mining/attack)
Genoeg CPU

Nadeel:
Traag
Weinig Cargo

Ik gebruik hem als miner atm, en haul met mijn Bestower.

Je moet er trouwens ABSOLUUT geen 5.750.000 voor betalen. Met een beetje zoeken haal je hem voor 2.5M (ik voor 2.4M 1 week geleden)

Voor 5.75M heb je een MOA, en dat is een UBERschip ivm de Osprey, dus als je daar geld voor hebt, ga daar voor!!!!

Thx fore the info,... die kosten heb ik van eve-i.com ...., maar bedankt voor de tip scheelt weer 2.5 miljoen , ben nu bijna wel zeker dat ik hem ga kopen...

En de cargo vind ik al meevallen, is iedergeval dubbele van bantam,.. en dan een cargo upgrade is ook weer +50 = +/- 530 en dat is eerst wel voldoende.
En dan nog het voordeel van een dronebay ,... heavy drones nemen toch 250 in ??
kan ik net niet 2 hebben

| WoW : Jaedenar - Sethos : Resto Shaman | AoC: Wildsoul (PvP) - Ztoke : PoM |

Sick & Twisted Bastard

quote:
Loadichus schreef op 16 december 2003 @ 13:54:
[...]

Thx fore the info,... die kosten heb ik van eve-i.com ...., maar bedankt voor de tip scheelt weer 2.5 miljoen , ben nu bijna wel zeker dat ik hem ga kopen...

En de cargo vind ik al meevallen, is iedergeval dubbele van bantam,.. en dan een cargo upgrade is ook weer +50 = +/- 530 en dat is eerst wel voldoende.
En dan nog het voordeel van een dronebay ,... heavy drones nemen toch 250 in ??
kan ik net niet 2 hebben
Als je het geduld hebt zou ik je sterk adviseren om voor de MOA te gaan. Deze is in alle opzichten aantrekkelijker.

Realiseer je tevens dat met één expanded cargo bay je schip ook meteen NOG 10% langzamer is. (en met 4 dus niet vooruit te branden!)

De maximaal realiseerbare ruimte met basics is +- 750 cargo. (4x xp. cargo)

Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20

Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
Unscheduled downtime - Dear players, the servers will be down for four hours today for updates. The unshceduled downtime will begin in 50 minutes at 16:00 GMT. The servers will be back up again four hours later at 20:00 GMT.
Eindelijk _/-\o_

Sick & Twisted Bastard

quote:
4 uur?? en mijn stats dan? :P

@Ghostie: hoofdrekenen is niet je beste vak hé :P als de server 4 uur down is, is mijn skill 4 uur later klaar, en dat gooit mijn planning door de war. Ik kies mijn skills namelijk (indien mogelijk) zodat ze precies/bijna klaar zijn als ik thuiskom...

Maakt verder niet uit, je kan hem altijd interupten, maar het is zo fijn als je thuiskomt met een volle nieuwe skillpoint :P

zion wijzigde dit bericht 16-12-2003 16:58 (56%)

Dat is jouw probleem :P kheb voor de zekerheid maar een skill van een paar dagen aangezet..

sorry voor het requesten van ISK :+ was meer als geintje bedoeld. zal het niet meer doen ;)

Wat is trouwens die 'deep core mining' waar iedereen het over heeft, maar waar ik op eve-online en eve-i nix over kan vinden? :)

Labrat

quote:
CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 16:54:
sorry voor het requesten van ISK :+ was meer als geintje bedoeld. zal het niet meer doen ;)

Wat is trouwens die 'deep core mining' waar iedereen het over heeft, maar waar ik op eve-online en eve-i nix over kan vinden? :)
Zal wel een hogere yield hebben bij de rare asteroids.

Systeemspecs | Sinds augustus helemaal compleet :D

hmm, waarom noemen ze het dan geen Miner III ? :) bij 'deep core' denk ik meer aan iets wat meteen de minerals uit de asteroids haalt ofzo :)

'ON ERROR RESUME NEXT

Deep core mining [SKILL + speciale laser] heb je nodig om de nieuwe mineral uti roids te extracten. Zonder Deep Core Mining spul kan je er niet aan komen iirc.

@ Zion: Skills trainen gewoon door tijdens server downtimes :Y)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Ja niet dan ?

quote:
16.12.2003
Techlevel 2 is here

Today EVE Online is being upgraded one Techlevel. Yes Techlevel 2 is hitting the world of EVE. We expect the servers to be back online, fully upgraded at 20:00 GMT. Use the time to patch to version 1-11-1352
Denk niet dat het castor is ;)

Leeg!

zion skill training gaat gewoon door als de server uit staat

dus je planning klopt nog steeds ;)

Sick & Twisted Bastard

quote:
nimmolon schreef op 16 december 2003 @ 17:33:
Denk niet dat het castor is ;)
Is dit nou cynisch bedoeld??

Castor == Tech lvl 2

@Silent: dank je, maar dat was 2 reply's eerder ook reeds gemeld :)

zion wijzigde dit bericht 16-12-2003 17:38 (17%)

Reg. datum: 31 januari 2002

wat doen agents of spies nou eigenlijk? bij grote corps infiltreren en bp's stelen ofzo?

Ja niet dan ?

Sorry, zal het er ff bij zetten :p Was misschien niet zo duidelijk, lol.

Leeg!

quote:
Indi schreef op 16 december 2003 @ 18:30:
wat doen agents of spies nou eigenlijk? bij grote corps infiltreren en bp's stelen ofzo?
agents zijn gewoon npc's met geld teveel die je nutteloze missies laten doen en heel af en toe een waardevol item laten vallen

quote:
CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 18:48:
[...]

agents zijn gewoon npc's met geld teveel die je nutteloze missies laten doen en heel af en toe een waardevol item laten vallen
En laten die agents je nu toch tech2 bp's en tech2 skills gaan geven :)

Reg. datum: 31 januari 2002

ok, SPIES dan... dat is echt een beroep volgens EVE Guardian... geen Agent dus, maar een SPY!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: