| WoW : Jaedenar - Sethos : Resto Shaman | AoC: Wildsoul (PvP) - Ztoke : PoM |
corp hangar -> 24 mil megacyte, 9000 implants?quote:Silent_One schreef op 16 december 2003 @ 12:08:
ik heb nog een screenshot op de test server gemaakt van alle onderdelen die nodig zijn voor het maken van tech 2 stuff.
http://www.xgn.nl/newstuff.jpg
/edit
WTF 62.98 MILLION MEGACYTE in die hangar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erikie wijzigde dit bericht 16-12-2003 13:39 (13%)
traktor scratch!
Ik vlieg een Osprey.quote:Loadichus schreef op 16 december 2003 @ 12:11:
Ben nu aan het sparen voor een Osprey Cruiser, iemand ervaringen daarmee en is het een beetje waard voor zijn geld. Heb op moment een bantam en wil eigenlijk een beetje groter schip
Osprey "Caldari Cruiser"
-break-
Prijs: 5.750.000 ISK
Voordeel:
3 cannon turrets (mining/attack)
Genoeg CPU
Nadeel:
Traag
Weinig Cargo
Ik gebruik hem als miner atm, en haul met mijn Bestower.
Je moet er trouwens ABSOLUUT geen 5.750.000 voor betalen. Met een beetje zoeken haal je hem voor 2.5M (ik voor 2.4M 1 week geleden)
Voor 5.75M heb je een MOA, en dat is een UBERschip tov de Osprey, dus als je daar geld voor hebt, ga daar voor!!!!
zion wijzigde dit bericht 16-12-2003 13:54 (14%)
Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20
well isn't that nice...... but it's WRONG!
HELP 'k heb een stalkerquote:Coreantes schreef op 16 december 2003 @ 00:02:
[.....]
ga vanaf zondag ook EVE spelen. Ben een bekende van Criminal!
Was vandaag aan het zoeken, en vond dit topic, incl. een bekende van me!
[.....]
lol, jah dat vinden de dev's leuk, maar je heb er nix aan, ze zetten het er alleen in zodat iedereen de TL 2 Manufacturing kan testen. En de rede dat jij nix zag, is omdat je eerst "EVE-CHAOS" moet joinen en dan aan een BH (BugHunter) moet vragen of ze je naar het FCC system willen transporten, want op dat ene systeem na is het universe daar nogal leeg jahquote:Erikie schreef op 16 december 2003 @ 13:30:
hmm. ik heb ook effetjes op de testserver gespeeld, maar ik kon de 'corp' hangar niet vinden, en het was erg stil (mabnen). waar o waar is de fun @ chaos?!.. en vette icoonjes zegd'r heeft iemand rood geintroduceerd bij ccp
en die ion thrusters / magpulse thruster, zijn dat de nieuwe mwd's? en ik zie nieuwe ore en minerals Mercoxit / merphite ofzo, beetje waardevol?!?! ps, gui van chaos (castor) is wel verbeterd!
/edit
WTF 62.98 MILLION MEGACYTE in die hangar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CRiMiNaL wijzigde dit bericht 16-12-2003 13:48 (3%)
... MMORPG Addict.
quote:zion schreef op 16 december 2003 @ 13:41:
Ik vlieg een Osprey.
Voordeel:
3 cannon turrets (mining/attack)
Genoeg CPU
Nadeel:
Traag
Weinig Cargo
Ik gebruik hem als miner atm, en haul met mijn Bestower.
Je moet er trouwens ABSOLUUT geen 5.750.000 voor betalen. Met een beetje zoeken haal je hem voor 2.5M (ik voor 2.4M 1 week geleden)
Voor 5.75M heb je een MOA, en dat is een UBERschip ivm de Osprey, dus als je daar geld voor hebt, ga daar voor!!!!
Thx fore the info,... die kosten heb ik van eve-i.com ...., maar bedankt voor de tip scheelt weer 2.5 miljoen , ben nu bijna wel zeker dat ik hem ga kopen...
En de cargo vind ik al meevallen, is iedergeval dubbele van bantam,.. en dan een cargo upgrade is ook weer +50 = +/- 530 en dat is eerst wel voldoende.
En dan nog het voordeel van een dronebay ,... heavy drones nemen toch 250 in ??
kan ik net niet 2 hebben
| WoW : Jaedenar - Sethos : Resto Shaman | AoC: Wildsoul (PvP) - Ztoke : PoM |
Als je het geduld hebt zou ik je sterk adviseren om voor de MOA te gaan. Deze is in alle opzichten aantrekkelijker.quote:Loadichus schreef op 16 december 2003 @ 13:54:
[...]
Thx fore the info,... die kosten heb ik van eve-i.com ...., maar bedankt voor de tip scheelt weer 2.5 miljoen , ben nu bijna wel zeker dat ik hem ga kopen...
En de cargo vind ik al meevallen, is iedergeval dubbele van bantam,.. en dan een cargo upgrade is ook weer +50 = +/- 530 en dat is eerst wel voldoende.
En dan nog het voordeel van een dronebay ,... heavy drones nemen toch 250 in ??
kan ik net niet 2 hebben
Realiseer je tevens dat met één expanded cargo bay je schip ook meteen NOG 10% langzamer is. (en met 4 dus niet vooruit te branden!)
De maximaal realiseerbare ruimte met basics is +- 750 cargo. (4x xp. cargo)
Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20
Eindelijkquote:Unscheduled downtime - Dear players, the servers will be down for four hours today for updates. The unshceduled downtime will begin in 50 minutes at 16:00 GMT. The servers will be back up again four hours later at 20:00 GMT.
4 uur?? en mijn stats dan?quote:
@Ghostie: hoofdrekenen is niet je beste vak hé
Maakt verder niet uit, je kan hem altijd interupten, maar het is zo fijn als je thuiskomt met een volle nieuwe skillpoint
zion wijzigde dit bericht 16-12-2003 16:58 (56%)
Wat is trouwens die 'deep core mining' waar iedereen het over heeft, maar waar ik op eve-online en eve-i nix over kan vinden?
Zal wel een hogere yield hebben bij de rare asteroids.quote:CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 16:54:
sorry voor het requesten van ISKwas meer als geintje bedoeld. zal het niet meer doen
Wat is trouwens die 'deep core mining' waar iedereen het over heeft, maar waar ik op eve-online en eve-i nix over kan vinden?
Systeemspecs | Sinds augustus helemaal compleet :D
@ Zion: Skills trainen gewoon door tijdens server downtimes
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Denk niet dat het castor isquote:16.12.2003
Techlevel 2 is here
Today EVE Online is being upgraded one Techlevel. Yes Techlevel 2 is hitting the world of EVE. We expect the servers to be back online, fully upgraded at 20:00 GMT. Use the time to patch to version 1-11-1352
Leeg!
dus je planning klopt nog steeds
Is dit nou cynisch bedoeld??quote:
Castor == Tech lvl 2
@Silent: dank je, maar dat was 2 reply's eerder ook reeds gemeld
zion wijzigde dit bericht 16-12-2003 17:38 (17%)
Leeg!
agents zijn gewoon npc's met geld teveel die je nutteloze missies laten doen en heel af en toe een waardevol item laten vallenquote:Indi schreef op 16 december 2003 @ 18:30:
wat doen agents of spies nou eigenlijk? bij grote corps infiltreren en bp's stelen ofzo?
En laten die agents je nu toch tech2 bp's en tech2 skills gaan gevenquote:CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 18:48:
[...]
agents zijn gewoon npc's met geld teveel die je nutteloze missies laten doen en heel af en toe een waardevol item laten vallen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.