Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] EVE Online deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
'ON ERROR RESUME NEXT

oef Cu² , kut dat je je MOA nu al kwijt bent. Ik heb ooit hetzelfde gehad met een Maller en alleen guns. Volgens de GM kwam het omdat de GATE-sentry gun van de pirates was en daarom mij aan gort schoten. Het feit dat de sentry gun "Gallente Sentry gun" heette en de eigenaar "Concord" was was een "Not yet finished feature" en geen bug, dus geen geld/maller trug :X :X :X

Mjah, idd hard gaan minen voor een nieuwe en daarna mij de 5 mil terugbetalen voor je huidige MOA :X :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

als er iemand nog ammo nodig heeft ... ik heb alle blueprints en kan ze vast wel met korting maken als het grote hoeveelheden zijn :)

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
CU2morO schreef op 14 december 2003 @ 14:08:
[...]

Wat bedoel je? dat we nu ook bistot in 1.0 space gaan vinden? :+

Oproep aan alle lieve EVE tweakers: Ik, Cindy Goodwill, ben mijn MOA kwijtgeraakt in een ongeluk zoals hier boven te lezen is. Help deze arme EVE spe(e)l(st)er en stort ISK's op mijn rekening, dank u :w
Moet je nog meer geld :P Ga het maar aan de corp chef vragen ;)

ik wil geen signature! :(

Labrat

quote:
HitmanWVU schreef op 14 december 2003 @ 14:40:
[...]

Volgens mij moet FlamerX de volgende regel:

[...]

ff veranderen in:

[...]

;) :P
Nee joh, het moet dit worden:
quote:
Overigens is het NIET de bedoeling dat CU2morO zowel in-game als in dit topic gaat vragen om ISK (credits) als ie ze niet kent.
;) :P :+

Systeemspecs | Sinds augustus helemaal compleet :D

Reg. datum: 13 juni 2001

Voor iedereen die nogal tegen de reistijd veranderingen op zag:
quote:
We have found a much better way to address the issue here. As of next reboot Chaos will no longer have SWDF in 0.3 and below. There will be no automatic warp disruption fields around gates anywhere.

What we will do is to release anchorable Warp Disruptors. We had already started work on them for Shiva so we are in fact back-porting them from the future.

If someone for any reason wants to "camp a gate" they will have to invest in said anchorable Warp Disruptors and place then around the gate, you will likely need 6 to eliminate all instant warp in and out. Ships jumping in still have a chance due to great many fixes to JIP and entry cloaking.

This also fixes the issue were the gate campers just run away when anti-campers come to greet them. The Warp Disruptor has considerable value and is worth fighting to protect.

We will not be able to open Castor with the disruptor in so there will be a period of 2-3 days were gate camping will be a challenge.

This will be a taste of Shiva.

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

hmm. 't is maandag de 15e :).. dacht dat castor vandaag uit zou komen?! (niet dus)

traktor scratch!

[ Binary^.nl ]

is het een patch, of allemaal upgrades waar wij als gebruiker geen last van hebben.

tis btw al 1uur geweest, dus als het een patch moest zijn, zou die nu toch beschikbaar moeten zijn??

Oh ja,.. en heb nu een caldari bantam voor mining etc,... welk ship kan ik het beste gaan kopen uit jullie ervaring om een beetje op pirates etc te gaan hunten ??

| WoW : Jaedenar - Sethos : Resto Shaman | AoC: Wildsoul (PvP) - Ztoke : PoM |

Sick & Twisted Bastard
Reg. datum: 10 augustus 1999

quote:
Erikie schreef op 15 december 2003 @ 13:01:
hmm. 't is maandag de 15e :).. dacht dat castor vandaag uit zou komen?! (niet dus)
Wij zitten GMT+1, zij GMT-6

Dus het is bij hun nu 04:19, even geduld dus nog ;)

zion wijzigde dit bericht 15-12-2003 13:19 (16%)

Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20
well isn't that nice...... but it's WRONG!

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

hmmm.. :) ze zijn nog aan 't testen.. volg t allemaal hier (inloggen verplicht geloof ik). maargoed : quote :

Castor deployment update

Just to keep you updated, we are working fevereshly on testing the new patch, commonly called Castor. It will be deployed as soon as we consider it healthy enough today or the next couple of days. We will have a special downtime for the update so you don't need to wait for the next scheduled downtime.
And as with large patches, expect a bumpy ride the next couple of days - so be careful out there ;-)

traktor scratch!

Reg. datum: 01 oktober 2003

Zojuist Eve gedownload... en zal zo eens kijken of dat betalen per bank werkt...

Eerst een goed deze draadjes doorgelezen al wordt er (natuurlijk) nogal met termen gegooit die ik als newbie niet echt begrijp maar dat gaat hoop ik veranderen zodra ik met de game begin.

Iemand nog tips en een corp die ik zou moeten joinen? (ja, nogmaals, ik heb de draadjes al doorgenomen ;) )

[ Binary^.nl ]

Word een "Caldari Deteis" dan kom je bij veel andere mede tweakers in buurt, en dat is misschien wel makkelijk om het spel te leren, ze hebben mij ook al aardig geholpen.

als je een ander ras of class neemt, moet je heel veel jumps maken om bij ons te komen,... corp heet btw "Hazard Opps" en onze CEO is onze eigen Terr :P

Loadichus wijzigde dit bericht 15-12-2003 15:08 (34%)

Reg. datum: 12 januari 2002

quote:
zion schreef op 15 december 2003 @ 13:19:
[...]
Wij zitten GMT+1, zij GMT-6

Dus het is bij hun nu 04:19, even geduld dus nog ;)

Zij zitten in IJsland, dus GMT ;)
En zoals elke grote patch word het even uitgesteld :)

Sick & Twisted Bastard
Reg. datum: 10 augustus 1999

quote:
Klendau schreef op 15 december 2003 @ 17:20:
Oops, my bad

Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20
well isn't that nice...... but it's WRONG!

Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
Klendau schreef op 15 december 2003 @ 17:20:
[...]

ik had begrepen dat de servers in engeland stonden? hmm, ijsland dus :> vaag land om servers te hebben staan maar ok :D

Witlof ^^

quote:
Indi schreef op 15 december 2003 @ 18:36:
[...]

ik had begrepen dat de servers in engeland stonden? hmm, ijsland dus :> vaag land om servers te hebben staan maar ok :D
servers staan ook in london, maar CCP bevind zich in iceland ;)

... MMORPG Addict.

Ik wil net zeggen... in Ijsland is het wel makkelijk om servers cool te houden! :P

Betaling gedaan via PayByCash... nu ff zien hoelang het duurt...

He Who Rules
Reg. datum: 15 december 2003

Hey mensen,

ga vanaf zondag ook EVE spelen. Ben een bekende van Criminal! :X
Was vandaag aan het zoeken, en vond dit topic, incl. een bekende van me! :D

Speelde EVE een half jaar BETA, en liked it... op de bugs na! Vind het nu tijd om eens echt te beginnen met spelen, en daarom ga ik zondag beginnen. Een mooie start van de kerstvakantie, zullen we maar zeggen.

Ik zal tegen die tijd wel weer posten wat me ingame charname is! (waarschijnlijk Coreantes, net als mijn nick hier!)

Ondertussen, veel succes met ondernemen in de wereld van EVE, en doe het rustig aan!

Kzie jullie soon(tm)! ;)

".. Good is only skin deep, but evil is dead down to the bone.."

Acties: [view]

Door: Terr
Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat
Reg. datum: 24 september 2000

Weer een nieuwe speler erbij \o/

De kerstvakantie is inderdaad een mooie tijd om te beginnen. Aan het begin, als het trainen van begin skills maar een paar kwartiertje/paar uur kosten kan je dan snel een nieuwe skill kiezen. Tijdens de kerstdagen / Oud en nieuw laat je gewoon de langere skills doen :)

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

Reg. datum: 01 september 2001

quote:
Terr schreef op 16 december 2003 @ 01:10:
Weer een nieuwe speler erbij \o/

De kerstvakantie is inderdaad een mooie tijd om te beginnen. Aan het begin, als het trainen van begin skills maar een paar kwartiertje/paar uur kosten kan je dan snel een nieuwe skill kiezen. Tijdens de kerstdagen / Oud en nieuw laat je gewoon de langere skills doen :)
ik heb er al eentje uitgekozen voor mijn vakantie met oud&nieuw: Refining Efficiency lvl 5 (Advanced Refining zeg maar) :9

[ Binary^.nl ]

dat mocht eigenlijk ook wel eens :P ,.... als je die ore ziet in de corp hangar

ik ga waarschijnlijk spaceship command omhoog halen,.. iets van 36uur

Loadichus wijzigde dit bericht 16-12-2003 10:31 (32%)

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

Vanavond NET als ik thuis kom zal minmatar bs lvl 3 klaar zijn en heb ik level 3 Large projectile binnen 1 uur klaar. :9~

Kan niet wachten! :D :D :D

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Mag ik ook op het lijstjes van Eve GoT players? :P

Ingame name: Will McBlack (Gallente), member of HHI

PC1: P4-2.8MHz, 1.5 GB DDR, FX5600, WinXP | PC2: P3-850, 512 Mb SDR, FreeBSD 5.3 | NSLU2

ik heb nog een screenshot op de test server gemaakt van alle onderdelen die nodig zijn voor het maken van tech 2 stuff.

http://www.xgn.nl/newstuff.jpg

[ Binary^.nl ]

Ben nu aan het sparen voor een Osprey Cruiser, iemand ervaringen daarmee en is het een beetje waard voor zijn geld. Heb op moment een bantam en wil eigenlijk een beetje groter schip

Osprey "Caldari Cruiser"

Cpu: 275
Power: 475
Cargo 485
Ar: 625
Struc: 700
Shield: 750
Speed: 150
Cap: 675

High Slots: 4
M- Slots : 4
Low Slots: 3