Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] EVE Online deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
[ Binary^.nl ]

ja klopt ,... moet je soort onderhandelings skill "Ethnic Relations dus" hebben,.. staat wel ergens op de site van eve-online

Loadichus wijzigde dit bericht 11-12-2003 15:09 (11%)

| WoW : Jaedenar - Sethos : Resto Shaman | AoC: Wildsoul (PvP) - Ztoke : PoM |

Suiker op je patat
Reg. datum: 24 september 2000

quote:
Maverick-X schreef op 11 december 2003 @ 14:05:
[...]

Ik heb Terr maar ff een eve-mailtje gestuurd aangezien hij de corpoprichter is :) Ik ben dan wel Gallente, en dat is meteen mijn vraag ook aan de andere, als hun Caldari zijn kan je dan wel al meteen 2 Gallente leden krijgen? Kan me namelijk herinneren dat je voor andere rassen meer skills moet hebben of zoiets :?

Dat klopt. Ik heb de 'Ethnic Relations' skill al wel gekocht, maar nog niet geleerd (ik miste nog een andere skill). Ik ben bang dat ik je nog even (of voorlopig?) niet kan toevoegen.

Ik zal zo even kijken hoelang het duurt om al die skills bijelkaar te krijgen. Als ik het weet, dan edit ik deze reply :)

Edit
Ik moet Social lvl 3 hebben wil ik Ethnic Relations kunnen leren. Ik ben nu bezig met Social lvl 2 die nog anderhalf uur duurt. Ik gok dat ik morgenmiddag Social lvl 3 & Ethnic Releations heb :)

Terr wijzigde dit bericht 11-12-2003 16:32 (13%)

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

Reg. datum: 12 januari 2002

quote:
Loadichus schreef op 11 december 2003 @ 12:55:
Castor ??

kan er zo snel nix over vinden, wil je misschien uitleggen wat het inhoud ?
Met castor word oa het tech level aangeduid.
Tech 1 = Gemini
Tech 2 = Castor
Tech 3 = Shiva

[ Binary^.nl ]

Met al die termen en technologies word ik denk ik snel genoeg bekend

*Loadichus kan niet wachten tot hij hem heeft*

Heb het spel trouwens bij Bol.Com besteld, normaal heb ik zoiets in 2 dagen,... dus dan zou betekenen dat ik hem morgen heb :9

Het concept van het spel blijft ongeveer hetzelfde als met Ultima Online, wat ik voorheen altijd deed,... met safety zones,.. en monsters die rare loot gaven op gevaarlijke plaasten,... Alleen vaak was ik dan de pk'er ... maar goed

Loadichus wijzigde dit bericht 11-12-2003 15:18 (4%)

Reg. datum: 13 juni 2001

Voeg mij ook maar ff toe aan het lijstje:

Nick = Aurelius Zarander

Mijn corp (Phoenix Rising Inc.) zoekt nog leden dus als je geinteresseerd bent om een mining/producing corp te joinen moet je maar ff langs komen in het PRI kanaal (ingame)..

Voor de duidelijkheid: PRI is geen net opgerichte corp.. we bestaan al een tijdje en hebben dus ook al redelijk wat opgebouwd :)

Ghostie wijzigde dit bericht 11-12-2003 17:05 (22%)

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

Heh, ik ga ook een nieuwe corp oprichten. Details volgen later nog maar ik zoek nog een flash editor die de website voor me in elkaar kan draaien... Ik betaal isk ervoor.

Gezien het een site voor de game is en we elkaar zo kunnen helpen. :)
Het is erg easy in elkaar zetten, want ik heb alle graphics, video's, muziekbestanden e.d. al of zal deze maken.

Het is een website voor deze game en ben niet bereid euro's en dollars te investeren in een website voor deze game, daarintegen ben ik van mening dat als ik je isk geef voor je inspanning, je paar uurtjes aan een website hebt gezeten ipv het minen van ore. En het mogelijk winstgevender is dan dat je was gaan minen (tenzij je bistot mined.)

Het is echt heel basic, het zal zijn een pre loader, een main window waarin video's worden afgespeeld. Deze wil ik echter wekelijks wijzigen in een nieuwe video dus het moet wel aanpasbaar zijn door mijn persoonlijkheidje en er moeten geluidsbestanden worden toegevoegd als je 1 knop indrukt. en natuurlijk muziek uit knop.
Thats all.

-edit-

NICK is DREAMWORKS

DreamCatchers wijzigde dit bericht 11-12-2003 17:29 (57%)
Reden: nickname toevoeging.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
Terr schreef op 11 december 2003 @ 15:05:
Edit
Ik moet Social lvl 3 hebben wil ik Ethnic Relations kunnen leren. Ik ben nu bezig met Social lvl 2 die nog anderhalf uur duurt. Ik gok dat ik morgenmiddag Social lvl 3 & Ethnic Releations heb :)

Heeft niet zoveel haast, zoals je in mijn eve-mail kon lezen ben ik in het weekend niet echt in de mogelijkheid om te spelen :) Maar dat maak ik wel goed doordeweeks :)

Hebben jullie trouwens al lange termijn plannen of is het op het moment nog alleen maar minen totdat je neervalt van alle isk die je moet dragen? :)

ik wil geen signature! :(

Suiker op je patat

We hadden vanmiddag het idee om een aantal blueprints aan te willen schaffen waarmee we dan schepen / modules kunnen maken voor nieuwe mensen. Een doel op lange termijn hebben we niet, maar misschien is het wat om die Tech 2 / 3 dingen te kunnen maken straks. Die zijn alleen maar playermade, dus dat wordt een leuek handel :)

EVE is a way of life

Mooi das namelijk ook de richting die ik op het moment wilde ingaan, dus dan is het wel fijn als de corp waar ik bij wil ook die richting in kijkt :)

Humans gross me out!
Reg. datum: 06 juni 2001

hmm ik zit er over na te denken om hier ook een maandje te gaan kijken.

vraagje:(zag ik niet in de faq voorbij komen) kan ik als ik een char heb aangemaakt op mijn account later deze verwijderen en een nieuwe aanmaken ?

Hey little alternative girl.

Suiker op je patat

Ja, je kan zelfs 3 characters aanmaken op 1 account.

maar je kan maar 1 caracter per account laten trainen of gebruiken :) op het zelfde moment

EVE is a way of life

Zover als ik weet klopt dat.

Labrat

quote:
Met hoofdletters? :?

Systeemspecs | Sinds augustus helemaal compleet :D

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
Jep. :)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Reg. datum: 01 september 2001

vrees dat met de Tech2 zooi er weer een monopolie komt door Techell en consorten net als met de miners (werden verkocht voor 6 mil isk terwijl productiekosten rond de 50~100K isk kosten)

Reg. datum: 13 juni 2001

Het voordeel van Tech2 is dat er in het begin zowiezo geen kant en klare bp's zijn. Er zijn namelijk Tech1 onderdelen nodig om Tech2 schepen te maken..

En de BP's worden vrijgegeven doormiddel van agent missions waardoor iedereen evenveel kans maakt om ze te vinden als de grote supercorps..

quote:
CRiMiNaL schreef op 11 december 2003 @ 12:35:
jah learning skill is er usefull, aan het begin nog niet maar later wel.
Maandag komt Castor naar TQ :) .... het staat op EVE-i
ik zie nix anders op eve-i dan outdated zooi? van die skillchart en ore calculator klopt niets

Humans gross me out!
Reg. datum: 06 juni 2001

Nou ik heb de sprong genomen en ik moet zeggen:

Het valt niet tegen :P

sjees wat een gaaf spel zeg.
dit is alles wat ik hoopte te krijgen met freelancer.

helemaal geweldig, en zo mooi.

mijn nick ingame is trouwens Persiphal

mocht je me een keertje willen ontmoeten.

nou jongens bedankt voor de tip he. (jullie mogen wel commissie gaan vragen aan eve)

Hey little alternative girl.

Witlof ^^

quote:
CU2morO schreef op 12 december 2003 @ 00:16:
[...]

ik zie nix anders op eve-i dan outdated zooi? van die skillchart en ore calculator klopt niets
voor de luie mensen en iemand met een grote mond : HIER
quote:
Major Announcement: The Castor to Tranquility patch date is tentatively set for next monday, the 15th.

CRiMiNaL wijzigde dit bericht 12-12-2003 01:14 (18%)

... MMORPG Addict.

Acties: [view]

Door: Terr
Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat

quote:
digit7722 schreef op 12 december 2003 @ 00:38:
Nou ik heb de sprong genomen en ik moet zeggen:

Het valt niet tegen :P

sjees wat een gaaf spel zeg.
dit is alles wat ik hoopte te krijgen met freelancer.

helemaal geweldig, en zo mooi.

mijn nick ingame is trouwens Persiphal

mocht je me een keertje willen ontmoeten.

nou jongens bedankt voor de tip he. (jullie mogen wel commissie gaan vragen aan eve)

Het is goed om te zien dat de "Download"-gok toch veel nieuwe spelers aantrekt. Ook toen ik nog bij m'n begin-corp zat, kwamen er in de chat veel nieuwe mensen langs.

Erg goed nieuws allemaal. Ook al speel ik het nog niet lang en was ik niet helemaal te spreken over de Beta, ik heb het altijd een prachtig idee/spel gevonden en ik had het ook zeker jammer vinden als ze er mee moesten stoppen :)

quote:
CRiMiNaL schreef op 12 december 2003 @ 01:08:
[...]

voor de luie mensen en iemand met een grote mond : HIER

[...]
die had ik ook al gevonden, maar ik zocht naar een meer uitgebreide post wat de nieuwe tech zal worden :+

Sick & Twisted Bastard
Reg. datum: 10 augustus 1999

quote:
Terr schreef op 12 december 2003 @ 01:13:
Erg goed nieuws allemaal. Ook al speel ik het nog niet lang en was ik niet helemaal te spreken over de Beta, ik heb het altijd een prachtig idee/spel gevonden en ik had het ook zeker jammer vinden als ze er mee moesten stoppen :)
Het is een leuk spel.

Het zou een prachtig spel zijn geweest als ze een betere combat interface hadden bedacht.

Nevertheless speel ik het met plezier :)

Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20
well isn't that nice...... but it's WRONG!

[ Binary^.nl ]

Neej,... ik heb hem maandag pas :( :(

Deze kreeg ik gister,....
"Uw bestelling zal binnen 2 dagen arriveren"
En dat is natuurlijk in werkdagen ..... :'(

Sick & Twisted Bastard
Reg. datum: 10 augustus 1999

quote:
Loadichus schreef op 12 december 2003 @ 09:40:
Neej,... ik heb hem maandag pas :( :(

Deze kreeg ik gister,....
"Uw bestelling zal binnen 2 dagen arriveren"
En dat is natuurlijk in werkdagen ..... :'(
Zegt niks, kan net zo goed vandaag zijn.

Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20
well isn't that nice...... but it's WRONG!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: