Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] EVE Online deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Labrat

http://www.ccpgames.com/bitmaps/products/01.jpg

Wat is EVE Online?
quote:
EVE: The Second Genesis, is a massively multiplayer, online, persistent world game. perhaps even too real to be called a game, but definitely more fun than reality. Played on the Net, it takes place in a world that is alive and kicking every day, every hour. Players are spaceship captains cruising around the universe, trading, fighting and communicating with other players.
EVE Online is een MMORPG dat zich uit als een ruimtesim, eentje die veel op Freelancer lijkt, maar ook weer heel verschillend is.

Er zijn relatief weinig vaste doelen gesteld voor de gebruikers, sterker nog die zijn er niet - en er is ook weinig wat je niet kunt. Dit is dus ook meteen het grote verschil met andere ruimtesims.

Van 'piraatje' spelen in een oversized battleship-classed schip tot het traden in een 'huge-ass cargo-hauler', alles is mogelijk.

Kijk hier voor meer uitleg over de wereld van EVE.

Rassen
Elk spel heeft tegenwoordig zijn eigen rassen aanboord. Dit komt omdat mensen willen kunnen kiezen: kiezen tussen goed en/of slecht, tussen sience en/of brute kracht, enz. Ook EVE Online laat je deze keuze maken.
Hieronder wat informatie over de verschillende rassen.

AMARR - An empire built on slaves
The largest of the empires in the world of EVE, Amarr spans 40% of the inhabited solar systems. The Amarr Emperor is the head of a ritualistic, authoritarian imperial state, and below him are the Five Heirs, the heads of the five royal families from which a new Emperor is chosen. The Emperor's authority is unquestioned and absolute, but the archaic and bureaucratic system of government makes it difficult for him to exert his rule unless directly in person. Otherwise, the Five Heirs rule in his name, dividing the huge empire between them.
Lees het hele verhaal hier

GALLENTE - Vigorous, vibrant, pleasure seeking
The Gallenteans. Self-righteous, meddling, pompous and tiresome, or virile liberalists and defenders of the free world. Love them or hate them, you simply can't ignore them. Everybody has an opinion on the Gallente Federation, it all depends from which side of the table you view them. For many, it is the Promised Land, where any dream can become a reality. Descendants of Tau Ceti Frenchmen, the Gallenteans remain strong believers in free will and human rights, despite numerous setbacks in their long history.

MINMATAR - An independent people
A tough, no-nonsense race, the Minmatars are a determined and independent people. Their home planet of Matar is a natural paradise, although centuries of abuse have taken much from its beauty.

CALDARI - Militant, meddlesome, money driven
A state built on corporate capitalism, the Caldari State is run by a few mega-corporations which divide the state between them, controlling and ruling every aspect of society. Each corporation is made up of thousands of smaller companies, ranging from industrial companies to law firms. All land and real estate is owned by a company which leases it to the citizens, and government and policing are also handled by independent companies.

JOVE - Mysterious, enigmatic, elusive
The most mysterious and elusive of all the peoples of EVE, the Jovians number only a fraction of any of their neighbors, but their technological superiority makes them powerful beyond all proportion.

Elk ras is speelbaar, met uitzondering van Jove. Alhoewel ze wel schepen hebben, kun je deze (voor alsnog) niet kopen.

Screenshots
http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/01n.jpg

http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/02n.jpg

http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/03n.jpg

http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/05n.jpg

http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/07n.jpg

http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/09n.jpg

http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/10n.jpg

http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/11n.jpg

http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/12n.jpg
Kijk hier voor meer plaatjes.

Wat moet je weten voordat je gaat spelen?

- Aan EVE Online zitten kosten verbonden, deze zijn een eenmalige aanschaf van een CD met daarop een lisence-key waarmee je een account aanmaakt óf een download van de client en een online registratie van bijna 20 dollar.
DAARMEE BEN JE ER NOG NIET!, je moet tevens bijna 13 dollar per maand (30 dagen) betalen om te kunnen spelen (wel zijn de eerste 30 dagen (1 maand) gratis).

- Betaalmogelijkheden: Het makkelijkst en goedkoopst betaal je via een credit card. Heb je deze niet dan kun je gebruik maken van PayByCash. Hiermee kun je met elke bankrekening betalen, echter de maandelijkse kosten zijn dan wel aanzienlijk hoger (3 dollar voor 1 maand) als bij een credit card.
Meer informatie over PayByCash vindt je op hun website.

LET OP: je betaalt automatisch! Dit geldt voor zowel PayByCash als voor een credit card. Wil je dus niet meer spelen, zorg dan dat je de subscription stop zet anders word er vrolijk elke periode geld afgeschreven!

- In warp-drive gaat men DOOR objecten(planeten, stations, astroidbelts) heen. Dit is geen bug maar is naar specifiek aandringen van spelers geimplimenteerd om zo het verplaatsen door het IMMENSE stelsel aan sterren dat EVE Online biedt te vermakkelijke.

- EVE Online is een spel dat zich nog steeds ontwikkeld. Het kan dus zijn dat je onverhoopt tegen een bug aan loopt. Dit is nu eenmaal onoverkomelijk, maar het betekend niet dat er niets aan gedaan wordt. Regelmatig komen er nieuwe patches uit (welke automatisch worden geïnstalleerd) en mocht je zin hebben dan kun je zelfs een toekomstige versie gaan spelen op de test server.

- Test server: deze wordt om de zoveel dagen bijgewerkt met de character informatie van de gewone server. Dit betekend dus dat je niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen wil je eens een keer een nieuw schip of iets anders uit proberen. Echter, je informatie wordt niet meer teruggeplaatst, dus als je op de test server 1 miljard ISK verzamelt en je op de gewone server 100k hebt, dan heb je nog steeds 100k op de gewone server.

Links

Officiële site: www.eve-online.com
Veel gestelde vragen (FAQ): hier
Client download: www.eve-online.com/download

Fansite met veel handige tools: www.eve-i.com

Alliances map: hier

Overzicht van de verschillen tussen de races en hun class: hier

EVE Online speler op GoT
MgFun = BlackTwo
datdanweerwel = Lulee
DenMan = Jeice
StarLite = StarLite
zanac = Jean
Soulie = Daan
nimmolon = Maridia
Pete_Sampras = s4mp3r0r
CU2morO = Cindy Goodwill
Maverick-X = Masonius of Antonius
Terr = Cubus
CRiMiNaL = Martinus Crimson
rhialto = rhialto
Indi = Noa Strimmer
zion = Zion Fuente
FlamerX = Postman
Ghostie = Aurelius Zarander
HitmanWVU = Eveslasher
Loadichus = Nessa Vorax
Silent_One = SilentOne of PreTender
DreamCatchers = DREAMWORKS
digit7722 = Persiphal
willblack = Will McBlack
UTerror = HyperBaton
Coreantes = Coreantes
Padme = Padme Am

Overigens is het NIET de bedoeling dat je deze mensen in-game gaat vragen om ISK (credits) als je ze niet kent.

Ontmoetingsplaatsen
IRC: irc.stratics.com // #eve-dutch

EVE Online topic deel 1

Postman wijzigde dit bericht 07-02-2004 00:31 (12%)

Systeemspecs | Sinds augustus helemaal compleet :D

Sick & Twisted Bastard
Reg. datum: 10 augustus 1999

Voor beginnende spelers hier even een overzicht van de verschillen tussen de races en hun class.

Overzicht Skills Rassen
Amarr
AmarrIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:734610
Amarr FrigateLiberal Holders31
Small Energy TurretWealthy Commoners13
EngineeringReligious Reclaimers4
Ni-KunniIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:58764
Amarr FrigateFree Merchants4
Small Energy TurretBorder Runners13
TradeNavy Veterans4
Caldari
DeteisIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:76575
Caldari FrigateMerchandisers4
Small Hybrid TurretScientists31
EngineeringTube Child4
CivireIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:56946
Caldari FrigateEntrepreneurs4
Small Hybrid TurretMercenaries4
Missile Turret OpsDissenters22
Gallente
GallenteIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:68844
Gallente FrigateActivists4
Small Hybrid TurretMiners4
DroneImmigrants22
IntakiIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:86376
Gallente FrigateArtists22
Small Hybrid TurretDiplomat4
ElectronicsReborn4
Minmatar
SabiestorIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:76566
Minmatar FrigateTinkerers4
Small Projectile TurretTraders4
MechanicRebels31
BrutorIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:46947
Minmatar FrigateWorkers4
Small Projectile TurretTribal Traditionalists13
NavigationSlave Child22

Ter duidelijkheid, de cijfers die achter de bloodline staan, krijg je dus bij je base class points. (e.g. een Minmatar Brutor met bloodline Worker zou dus 8 mem krijgen (4 base + 4 van bloodline brutor)

Deze skillpoints zijn heel belangrijk want ze bepalen hoe snel je iets kan trainen, dat is voor verschillende richtingen een andere skill. Over het algemeen wordt een beetje aangenomen dat dit de belangrijkheid is, voor een gemiddelde EVE'r:

Perception
Willpower
Memory
Intelligence
Charisma

Aangezien het ondoenlijk veel werk is om de careers om te poorten naar iets wat GoT begrijpt (e.g. tables) bij deze een link naar een overzicht van welke keuze welke skills extra punten geeft: Education
Het is zeker een aanrader deze eens goed door te lezen alvorens een character te creeren. (je krijgt namelijk een extra level in de skills die bij de keuze's staan, dus het bepaalt in verregaande mate met welke stats je begint (als een skill meerdere malen voorkomt in de subkeuzes krijg je dus ook elke keer een level erbij, terwijl je normaal gesproken veel langer bezig bent met het trainen van een level 2 of 3 skill dan een level 1 skill, probeer dus in je keuze zovaak mogelijk een bepaalde skill te stoppen, zodat je die alvast level 3 of 4 hebt, dit kan je dagen training schelen)

Bijv:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/education.jpg

A: Als je nu besluit om bijvoorbeeld Operation > Command > Captain training te doen krijg je de volgende extra skilllevels:

Minmatar Frigate +4 (1 (standaard) & +1 (Operation) +1 (Command) +1 (Captain Training))
Leadership +3 (1 (standaard) & +1 (Operation) +1 (Command))
Spaceship Command +3 (1 (standaard) & +1 (Operation) +1 (Captain Training))

B: Als je daarentegen zou kiezen voor bijvoorbeeld Operations > Recon > Scout Drones zou je de volgende stats krijgen:

Minmatar Frigate +2 (1 (standaard) & +1 (Operations))
Leadership +2 (1 (standaard) & +1 (Operations))
Spaceship Command +2 (1 (standaard) & +1 (Operations))
Electronics +2 (1 (standaard) & +1 (Recon))
Signature Analysis +2 (1 (standaard) & +1 (Recon))
Drones +2 (1 (standaard) & +1 (Scout Drones))
Scout Drone Ops +2 (1 (standaard) & +1 (Scout Drones))

Trainingstijden zijn (ongeveer, afhankelijk van je ability scores):
lvl1: 30min, lvl2: 1h30, lvl3: 16h, lvl4: 2d 12h

Je ziet dan het volgende plaatje:
Bij A: krijg je 1x lvl4 (= 0.30+1.30+16+60=78h) + 2x lvl3 (= 0.30+1.30+16=18h x2 = 36h) = 78+36= 114h training cadeau.

Bij B: is dit slechts 7x lvl2 (= 0.30+1.30 =2h x7 =14h) =14h training cadeau.
Hier krijg je echter wel 3 non-standard skills bij (Sig. Analysis, Drones, Scout Drone Ops). Deze skills kosten ongeveer 25.000 ISK per stuk, dus in totaal 75.000 ISK.

75.000 ISK verdien je alleen al binnen 2 uur (na de training missies heb je al zoiets), maar training kan je nauwelijks versnellen. Vraag jezelf dus goed af of 75K ISK je 100h training extra waard is! (Ik kan je verklappen, dat is het niet!)

Let hier dus alsjeblieft goed op voor je begint, anders heb je jezelf er behoorlijk mee.

Indien je geen zin heb om je er heel goed in in te lezen, adviseer ik je bovenstaand voorbeeld te volgen (hoeft niet met Minmatar, elk ras heeft dit careerpath.)

[disclaimer] Aangezien ik deze stats ook maar overgenomen heb ben ik niet verantwoordelijk voor evt. fouten, je careerpath moet je naar eigen inzicht vormen, bovenstaande voorbeelden zijn slechts ter illustratie wat voor een impact je keuzes hebben op je character)[/disclaimer]

zion wijzigde dit bericht 11-12-2003 05:39 (36%)

Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20
well isn't that nice...... but it's WRONG!

Reg. datum: 31 januari 2002

woei... ik ben gister begonnen... pas voor 1 maand betaald, even kijken hoe het loopt... Noa Strimmer ingame :) lekker samen met Terr en CU2morO minen :>

Miauw Miauw

Zal eens in het weekend aan dit spel beginnen :-), lijkt me wel wat freelancer beviel me goed.

Nu ik toch uit gekeken ben op PlanetSide MMOFPS met ook kosten voor online spellen.
Maakt me toch niet veel uit als ik op dit over stap tis net zo veel als bij PlanetSide.

En zijn er nog wat tip's voor je begint.
Ik zelf heb het niet zo op traden ik ga liever rondjes vliegen en in een groepje lekker op lost knallen :-).

-| Consoles - Nintendo GameCube -PlayStation 2- GameBoy Advance en SP en NDS -WII- |-

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

deel 2? volgens mij is dit al deel 3 hoor :) (nouja, beta + de vorige)

traktor scratch!

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
Operations > Command > Captain Training
Die training heb ik bij mijn tweede character (ik heb 2 accounts, 2 computers naast elkaar is leuk :) ) omdat ik een hauler nodig had, dus mijn main character Antonius gebruik ik om te minen in een Vexor cruiser en mijn 2de poppetje Masonius heb ik in een Iteron mk 3 (Gallente Indy level 4 ben ik nu aan het trainen, daarna level 5) om mijn geminded ore naar het station te brengen. Vanwege die hoge frigate + command level scheelde het me alweer een dag of zo in training om Masonius in de Iteron te krijgen.

Dat verdiend zeer leuk vindt ik :)

Ben nu bezig met Antonius om heavy drones te krijgen, ben nu bezig met Drones level 5 omdat te bereiken. Kan ik dadelijk met heavy drones in nog wat gevaarlijker gebied gaan minen zonder zorgen te maken.

FlamerX als je dus aub Antonius ook bij mijn playernames wil toevoegen dank ik je hartelijk. Mooie startpost btw.

ik wil geen signature! :(

Reg. datum: 23 januari 2001

Dit is misschien nog een leuke map om te zien hoe de alliances zijn in eve.

http://www.narcosislabs.o...age=LargeMapWithAlliances

EVE is a way of life

Hoe goed beschermd zijn zo'n gebieden nou eigenlijk? Ik ben namelijk eigenlijk nog nooit verder dan 15 sprongen of zo van Cistuveart (begin system) geweest. En zijn die gebieden echt allemaal geclaimed door speler karakters of zijn het voornamelijk npc piraten gebieden?

Labrat

quote:
Erikie schreef op 10 december 2003 @ 17:47:
deel 2? volgens mij is dit al deel 3 hoor :) (nouja, beta + de vorige)

Aangezien de vorige gewoon EVE Online was genoemd heb ik deze maar deel 2 gedoopt (anders raken mensen in de war 8)7)

Namen zijn toegevoegd. Heb je er nog meer, laat dit dan weten. Hoeft hiervoor niet speciaal een aparte reply te maken, gewoon ff bij je berichtje erbij zetten en dan vindt ik het wel (een nieuw topic is makkelijker te lezen dan 1 van 500 replies).

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Maverick-X schreef op 10 december 2003 @ 18:44:
Hoe goed beschermd zijn zo'n gebieden nou eigenlijk? Ik ben namelijk eigenlijk nog nooit verder dan 15 sprongen of zo van Cistuveart (begin system) geweest. En zijn die gebieden echt allemaal geclaimed door speler karakters of zijn het voornamelijk npc piraten gebieden?

Alle "geclaimde" gebieden op die kaart zijn idd "geclaimed" door spelers. Dit betekend NIET dat je word beschermt tegen NPC pirates, dis zullen altijd op je blijven schieten, waar je ook bent.

Sommige alliances sluiten "hun gebied" af tegen ALLES wat er in wil, hoor je er niet bij zul je neergeschoten worden. [NVA, CA bijvoorbeeld]
Andere alliances [zoals bijv de CFS] proberen een gebied tegen player pirates en griefers te beschermen. Als buitenstaander mag je er zonder problemen in/uit en alles down wat je wilt zolang je maar geen players neerschiet zonder reden of gaat piraten of griefen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
Maverick-X schreef op 10 december 2003 @ 18:44:

Spelers en Pirates, voor meer informatie over geclaimde gebieden klik hier:

http://www.narcosislabs.o...age=LargeMapWithAlliances

Voor meer info over de skilltree:

http://www.bankize.com/eve/og_skillstree.html

Voor actuele informatie m.b.t. pirates kan je het beste je ingame map raadplegen, dan ga je in het menu naar stars en daarin heb je podded pilots in the last 24 hours. Gezien pirates op 1 plek hangen kan je hierdoor zien waar ze allemaal uithangen.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Labrat

Ik ben nu ook begonnen, ingame nick is Postman. Lastig spel tot nu toe, maar goed, alle begin is moeilijk ;)

Sick & Twisted Bastard

quote:
Maverick-X schreef op 10 december 2003 @ 17:53:
Die training heb ik bij mijn tweede character (ik heb 2 accounts, 2 computers naast elkaar is leuk :) ) omdat ik een hauler nodig had, dus mijn main character Antonius gebruik ik om te minen in een Vexor cruiser en mijn 2de poppetje Masonius heb ik in een Iteron mk 3 (Gallente Indy level 4 ben ik nu aan het trainen, daarna level 5) om mijn geminded ore naar het station te brengen. Vanwege die hoge frigate + command level scheelde het me alweer een dag of zo in training om Masonius in de Iteron te krijgen.
2 accounts, dus je betaald ook 2 keer?

Ik vind het wel balen namelijk, dat ik niet met 2 characters tegelijk ingelogd kan zijn, en daar is voor zover ik weet ook geen enkele manier voor toch?

Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20

EVE is a way of life

Ja ik betaal ook 2 keer, das natuurlijk iets minder maar heb vind het wel de moeite waard :)
quote:
Ik vind het wel balen namelijk, dat ik niet met 2 characters tegelijk ingelogd kan zijn, en daar is voor zover ik weet ook geen enkele manier voor toch?
Voor zover ik weet niet + je kunt niet 2 characters op 1 account tegelijk laten leren dus das ook minder :(

Sick & Twisted Bastard

quote:
Maverick-X schreef op 10 december 2003 @ 23:58:
Voor zover ik weet niet + je kunt niet 2 characters op 1 account tegelijk laten leren dus das ook minder :(
Het leren kan ik mee leven, maar 1 hauler + 1 miner simultaan laten werken is eigenlijk gewoon een must.

Helaas leeft het leeuwendeel van mijn corp in GMT-6 en wij in GMT+1 dus dat levert nog wel eens problemen op met afwezigheid van haulers....

En om nou de hele tijd met mijn Osprey (+3 Cargo extenders) (== traag) op en neer naar een station te gaan zuigt.

Maar goed, ga nu een nieuwe character maken die hauler word, icm een paar secure cargo containers kom je ook een heel eind, eerst alles volminen, dan ff switchen, en haulen. (ik maak een aparte char omdat een Bestower roeleert, en ik geen zin heb om te moeten wachten totdat mijn huidige char (Caldari) Amarr Frig lvl3 + Indy lvl1 heeft)

Reg. datum: 01 september 2001

Wij (ik, Indigo en Terr) zijn een corpje begonnen en aan het minen geslagen. doel van corp is oa het op weg helpen van beginners en daarom zijn alle beginners hier uiteraard welkom in deze corp. We zitten een paar jumps van Todaki af, de Caldari Deteis begin system, dus als je dit ras bent maakt dat het alleen maar makkelijker.
We concentreren ons op dit moment op de mid-low ores zoals scor, plag en pyrox om te refinen (over 3 weken hebben we 5/5 refining)
Stuur mij of Terr eens een ingame mailtje als je intresse hebt :)

[ Binary^.nl ]

Ik hoop dat ik vrijdag eve binnen heb, zodat ik alvast aan de slag kan. zodoende zal ik 1 van jullie dan ook wel een seintje geven.

is er misschien ook een goeie starters guide ??

Loadichus wijzigde dit bericht 11-12-2003 10:44 (17%)

| WoW : Jaedenar - Sethos : Resto Shaman | AoC: Wildsoul (PvP) - Ztoke : PoM |

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Loadichus schreef op 11 december 2003 @ 10:25:
Ik hoop dat ik vrijdag eve binnen heb, zodat ik alvast aan de slag kan. zodoende zal ik 1 van jullie dan ook wel een seintje geven.

is er misschien ook een goeie starters guide ??
op http://www.eve-i.com staat wel een beginners guide :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

SilentOne en PreTender zijn mijn 2 accounts ;) als je die nog toe zou willen voegen aan de startpost. En maandag is het waarschijn patch day naar de castor release en alle tech level 2 troep

Reg. datum: 01 september 2001

Loadichus: niet vergeten om Caldari Deteis te worden dan heh :+ anders moet je het halve universum doorvliegen in je ibisje :D
uiteraard zelf weten, maar als je in onze corp wilt en je wilt op weg geholpen worden, kun je het beste bij ons spawnen. Er zullen ook soortgelijke corps zijn bij Amarr, Galente en Minmatar, maar deze zijn waarschijnlijk niet NL en al helemaal niet van GoT :+

CU2morO wijzigde dit bericht 11-12-2003 12:00 (51%)

[ Binary^.nl ]

Lijkt me wel het verstandigst om eerst bij jullie te komen,... komt later wel een keer, dat ik mijn eigen kant op ga of niet

maar wat is het beste als je een beetje wilt gaan minen eerst met de caldari deteis??
+ Merchandisers
+ Scientist
+ Tubechild

met alle soorten komt je met mining op III uit als je die kiest bij je school, en,... maar met tubechild heb je een learning skill, scientist is je intel 10 en met merchandising krijg je extra industry skill,...

Zou die learning skill effect op je leren, en dat alles korter duurt?

Loadichus wijzigde dit bericht 11-12-2003 12:17 (3%)

Witlof ^^

jah learning skill is er usefull, aan het begin nog niet maar later wel.
Maandag komt Castor naar TQ :) .... het staat op EVE-i

... MMORPG Addict.

[ Binary^.nl ]

Castor ??

kan er zo snel nix over vinden, wil je misschien uitleggen wat het inhoud ?

---------------------------------
Loadichus = Nessa Vorax
---------------------------------

Loadichus wijzigde dit bericht 11-12-2003 13:01 (120%)

[TeamBVD]

Mijn charname is Eveslasher(Amarr Ni Kunni) en speel nu ongeveer 1 maand EVE. Heb plusminus een miljoen skillpoints en vlieg rond in een Amarr Maller (3rd lvl Cruiser).

Ik zit al sinds het begin bij de corp OmegaCom.

Joinen mensen -> TeamBVD

EVE is a way of life

quote:
CU2morO schreef op 11 december 2003 @ 11:57:
Loadichus: niet vergeten om Caldari Deteis te worden dan heh :+ anders moet je het halve universum doorvliegen in je ibisje :D
uiteraard zelf weten, maar als je in onze corp wilt en je wilt op weg geholpen worden, kun je het beste bij ons spawnen. Er zullen ook soortgelijke corps zijn bij Amarr, Galente en Minmatar, maar deze zijn waarschijnlijk niet NL en al helemaal niet van GoT :+
Ik heb Terr maar ff een eve-mailtje gestuurd aangezien hij de corpoprichter is :) Ik ben dan wel Gallente, en dat is meteen mijn vraag ook aan de andere, als hun Caldari zijn kan je dan wel al meteen 2 Gallente leden krijgen? Kan me namelijk herinneren dat je voor andere rassen meer skills moet hebben of zoiets :?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: