Zelf zit ik aan de Lite-On LDW-811S drive te denken, want deze kan op 8x DVD's branden, wat mij toch wel aanspreekt.
Voordat ik deze drive daadwerkelijk aan ga schaffen wil ik graag weten of er al mensen zijn hier die er ervaringen mee hebben?
GoT Index » Opslagmedia & I/O Controllers » [Ervaringen] Lite-On LDW-8xxS
ik wil jouw antwoord graaaag weten als je hem eenmaal hebt!! Heb namelijk gehoord dat ie niet echt op 8 keer kan gaan branden op 4X dvd'squote:Godjira schreef op 19 november 2003 @ 17:43:
Helemaal niemand verder met ervaringen met deze DVD drive? Deze link is ook niet echt overduidelijk.
Ik heb zelf veel vertrouwen in Lite-On, want ik heb alleen maar goede ervaringen met hun produkten. Inmiddels is de drive wel besteld en ik krijg hem morgen als alles goed gaat binnen. Toch vraag ik me nog steeds af wat mensen die de drive hebben ervan vinden.
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
vantheman18 wijzigde dit bericht 22-11-2003 10:49 (16%)
Never be afraid of doing tasks you are not familiar with. Noah's Ark was built by an amateur. Professionals have built the Titanic.
quote:vantheman18 schreef op 22 november 2003 @ 10:48:
Ik zit er ook over te denken om deze brander te kopen, ik zit alleen met een vraagje. Wat is nou precies het verschil tussen de Lite-on 811s en de 411s, ik heb gezocht maar kan niet echt wat vinden. Ja behalve dan dat de 811s 8x in plaats van de 411s 4 speed kan branden.
Ik heb ook een Xbox met een Samsung drive. Pas nadat ik de 811S besteld had las ik dat de Samsung niet zo goed DVD+R's kan lezen. Erg jammer, daar ik net een spindle DVD+R's gekocht heb. CD-R's leest mijn Samsung drive goed, en bij een vriend van me die een Thompson drive heeft gaan CD-R's totaal niet. Maar het schijnt weer dat DVD+R's wel werken in niet Samsung drivesquote:John_Hoek schreef op 24 november 2003 @ 09:21:
Betere ondersteuning voor de Xbox.
Ja, ja volgens de officiele opgave van Lite-On wel... en heeft iemand dat al werkelijk getest?![]()
Veel gebruikens van de 411 en nu de 811 serie hebben veel problemen met lezen van gebrande DVD's in een Xbox.
Aangezien ik zo'n Xbox heb en binnenkort moet kiezen tussen of een Nec 1300 of een Liteon 411/811 zou ik het wel fijn vinden om wat ervaringen te horen van gebruikers. Mijn voorkeur gaat uit naar de LiteOn drives, daar die (veel) meer bieden voor hun geld en sneller branden.
iemand ervaring met gebrande schijfjes op de Xbox? En zo ja, met welke firmwareversie en type schijfjes; DVD+R, DVD-R, DVD-RW, DVD+RW, CD-R etc.
Sperenvanger wijzigde dit bericht 24-11-2003 09:27 (51%)
Het verschil tussen 411s en 811s is alleen firmware en eeprom, hardware is precies hetzelfde. Het mediatek chipset van 401s en 411s is technisch gezien niet op 4x beperkt.quote:SilverMaster schreef op 24 november 2003 @ 09:22:
Je geeft het zelf al aan. De 811S kan 8x DVD+R schrijven en de 411S "slechts" 4x DVD+R. Ik heb deze drive besteld samen met een spindle Traxdata DVD+R van 4 Speed. Zodra ik hem binnen heb test ik hem wel met kprobe of ander benchproggie als daar vraag naar is
quote:Godjira schreef op 18 november 2003 @ 17:29:
Ik wil zeer binnenkort (lees: zo snel mogelijk) een goede DVD brander hebben die ook goed DVD films kan afspelen op leuke snelheid.
Zelf zit ik aan de Lite-On LDW-811S drive te denken, want deze kan op 8x DVD's branden, wat mij toch wel aanspreekt.
Voordat ik deze drive daadwerkelijk aan ga schaffen wil ik graag weten of er al mensen zijn hier die er ervaringen mee hebben?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
't is wel zo dat over het algemeen DVD-r beter compatible is met de standalones, dus mischien moet je die ook nog eens proberen voor je Xbox?quote:John_Hoek schreef op 24 november 2003 @ 09:21:
Betere ondersteuning voor de Xbox.
Ja, ja volgens de officiele opgave van Lite-On wel... en heeft iemand dat al werkelijk getest?![]()
Veel gebruikens van de 411 en nu de 811 serie hebben veel problemen met lezen van gebrande DVD's in een Xbox.
Aangezien ik zo'n Xbox heb en binnenkort moet kiezen tussen of een Nec 1300 of een Liteon 411/811 zou ik het wel fijn vinden om wat ervaringen te horen van gebruikers. Mijn voorkeur gaat uit naar de LiteOn drives, daar die (veel) meer bieden voor hun geld en sneller branden.
iemand ervaring met gebrande schijfjes op de Xbox? En zo ja, met welke firmwareversie en type schijfjes; DVD+R, DVD-R, DVD-RW, DVD+RW, CD-R
etc.
Xandrios wijzigde dit bericht 24-11-2003 21:19 (4%)
Tora tora fila me s'ena soma lioma ginomai
Ligo ligo tha se pio kai sta matia sou tha xatho
Specs: IBM ThinkPad T41 - P-M 1600 2MB - 2GB RAM - 60GB 7200rpm - 14" SXGA+
Kijk eens rond op de HCC zou ik zeggen. Voor de meeste Lite-On's kun je ze krijgen, dus voor deze zeer waarschijnlijk ook wel. Nu misschien nog niet, maar over een tijdje zeker wel.quote:Erik1 schreef op 25 november 2003 @ 21:56:
Als deze drive op de HCC Dagen een beetje goedkoop te krijgen is haal ik er denk ik ook een, en enders bestel ik em wel gewoon bij de goedkoopste webshop
Ik wil alleen wel een zwarte drive, voor de lite-on CD-branders zijn zwarte frontjes verkrijgbaar voor 3 euro ofzo, is dat bij deze drive ook het geval?
vind ik inderdaad ook erg vaag, maar weerhield mij niet een fikker te kopen. morgen 5 verschillende media kopen, en dan maar testen he!quote:NiBoR schreef op 25 november 2003 @ 23:31:
Offtopic maar waarom zit er zo veel verschil tussen al die lege dvd's.
Ik weet nog met mijn eerste cd fikker dat die gewoon alles slikte in het begin.
Die willekeur weerhoud mij er nu nog van om een dvd fikker te kopen
wat bedoel je hiermee?? ik snap je niet helemaalquote:SilverMaster schreef op 26 november 2003 @ 00:53:
*knip* En met de Liteon kan je de DVD+R's nog niet laten herkennen als DVD-ROM*knip*
| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |
Volgens mij moet dat gewoon mogelijk zijn, hoor, denk alleen dat je de juiste software ervoor zult moeten gebruiken. Bijvoorbeeld DVD X Copy.quote:SilverMaster schreef op 26 november 2003 @ 00:53:
Ik heb hem vandaag binnen gekregen samen met een spindle 4speed Traxdata DVD+R schijfjes. Ik heb hem nog niet goed kunnen testen want mijn xbox (met samsung drive) lustte mijn DVD+R's nietEn met de Liteon kan je de DVD+R's nog niet laten herkennen als DVD-ROM (iets wat de NEC ND1100A standaard schijnt te doen). Dus ga ik mijn DVD+R's aan een maat verkopen die een ND1100A heeft en een spindle met DVD-R's kopen. Zucht... kan er nog geen gebruik van maken dus.
quote:-=BoKKiE=- schreef op 26 november 2003 @ 09:48:
[...]
wat bedoel je hiermee?? ik snap je niet helemaal
ah thnxquote:SilverMaster schreef op 26 november 2003 @ 11:23:
[...]
Lees dit artikel eens: http://www.dvdplusrw.org/...=-1&sid=-1&aid=42
Of mijn post hier: SilverMaster in "[Ervaringen] Lite-On LDW-4xxS"
| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona