Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Twee Dee
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:43

Twee Dee

Even geen ondertitel

quote:
Nuuul schreef op 11 november 2003 @ 12:11:
[...]
Ook wel leuk, de panzer laten piepen. Zag een of andere bb'rev of zo, die deed constant /kill als ie mn panzer hoorde afgaan, dus ik gaan piepen, dan gaat ie dus niet af ;)

Uhmmm... Hoe bedoel je, je panzer laten piepen? Hoe kun je dan piepen zonder te schieten...

HMmm, hoevaak in je leven stel je zo'n vraag nou werkelijk 8)7

• _Fonz
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21-05-2005

_Fonz

Dream on

quote:

Wordt het onderhand niet eens tijd voor een paar extra servers bij XS4ALL?
Doordat oa. InNuendo (UTwente) is komen te vervallen, is het steeds moeilijker een geschikte Nederlandse server te vinden en XS4ALL (Public en Pro) zit vol of _Fonz zit erop >:)

Pas maar op. LeXion dth zal er in de toekomst ook vaker komen hehehehe })

Je kunt ze laten piepen door snel een ander wapen te selecteren als je net wilde knallen.

_Fonz wijzigde deze reactie 11-11-2003 12:53 (14%)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

• R01X0
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23-10 22:49
quote:
_Fonz schreef op 11 november 2003 @ 12:46:
...1 speler doet iig haast niets onder dan mij.

* _Fonz zag dat het goed was
* R01X0 ziet dat grammatica niet je sterkste punt is

en btw, welke clan dan?

R01X0 wijzigde deze reactie 11-11-2003 12:55 (10%)

Twitter

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Edited.

LeXion is de clan.

Ohw lol Variable .. kzie nu pas dat dat je ET naam is ... nice fragmeat you are >:)

_Fonz wijzigde deze reactie 11-11-2003 13:10 (65%)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

• R01X0
i know i know. Moest het toch een keer proberen. Nah.. eerst nog maar ff oefenen.

Doet niet voor mij onder is meer in de richting

Twitter

• Hydra
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17-05 00:07
quote:
Wekkel schreef op 11 november 2003 @ 11:15:

Zo, je kan op afstand precies zien hoe het allemaal zit :? Mag ik mijn spelletje spelen zoals ik dat wil of zijn er in ene hogere doelen? Met een panzer kan ik weinig anders dan zoveel mogelijk tegenstanders omleggen, hetgeen per definitie voordelig is voor mijn team.

Euh, vijanden killen is niet 'nuttig' als je je tijd beter zou kunnen besteden met het beschermen van de engineers bijvoorbeeld. Je kunt meer kills halen door fausten in een spawn-point te schieten dan door een engineer te beschermen terwijl 'ie een charge op een gun plant, maar ik neem aan dat jij ook wel snapt dat dat laatste voor je team nuttiger is. Kijk, jij bent ongetwijfeld een goeie speler die doet wat het beste is voor je team, maar er zijn een hoop eikels die gewoon een beetje strikes en fausten lopen te spammen zonder dat het hun wat kan schelen dat daar net een medic van hun team bezig was een engineer te reviven. En ja, dat heb ik dus gisteren mee mogen maken.

Nja, ik snap ook best dat newbies erg aangetrokken zijn tot de fausten. Beetje jammer dat je dan net op een server zit waar het aantal beperkt is, en er dan net een grote n00b er met de faust vandoor gaat :)

quote:
Twee Dee schreef op 11 november 2003 @ 12:49:
Uhmmm... Hoe bedoel je, je panzer laten piepen? Hoe kun je dan piepen zonder te schieten...
Vraag ik me ook af, sec fire ofzo?

Hydra wijzigde deze reactie 11-11-2003 13:10 (10%)

• Hydra
...

Hydra wijzigde deze reactie 11-11-2003 13:10 (100%)
Reden: Oops

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

quote:
_Fonz schreef op 11 november 2003 @ 12:52:
[...]

Je kunt ze laten piepen door snel een ander wapen te selecteren als je net wilde knallen.
Was hierboven al beantwoord :)

• _Fonz

_Fonz

Dream on

THINK! Zo speel ik altijd. Met mn koppie. Als ik zie dat 1 kant van een map ontzettend wordt afgeschermd door een partij, waar de andere partij niet vrolijk van wordt, zullen ze vroeg of laat een andere weg nemen. En wie staat er aan de andere kant van die weg? /me. Ik denk altijd 2 stappen vooruit.

Zo heb ik:

1 - Veel kills
2 - Help ik mn team.

Maar de meningen lijken daarover verdeeld. Ik ben net zo als Wekkel, maar dan zonder panzer.

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Ja, dat van die panzer heb ik nooit gedaan hoor, maar zie het mensen altijd doen. Het leek me iig dat het zo ging, want mensen selecteerden dan altijd de luger of .45

• Boogie_man801
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23-10-2004
ik meende dat het ook gemakkelijker kon dan snel veranderen van wapen. Hoe? Iets van opzij leunen. Ik ben nooit panzern00b, vandaar dat k het niet pcies weet.

• R01X0
even door de knietjes? Kun je volgens mij ook niet schieten. Liggend iig niet.

R01X0 wijzigde deze reactie 11-11-2003 13:20 (2%)
Reden: typo

Twitter

• Boogie_man801
klopt, liggend kun je niet schieten en door de knietjes ook niet meende ik. maar dat is het niet.. heb er wel eens voor gestaan als nuuul dat doet, maar dan gaat hij zeker niet door de knietjes..

als je opzij kijkt.. wat ziet de andere dan? dus jij kijkt opzij, hoe zie ik jou dan?

• pagani
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 02:26
quote:
Boogie_man schreef op 11 november 2003 @ 13:36:
klopt, liggend kun je niet schieten en door de knietjes ook niet meende ik. maar dat is het niet.. heb er wel eens voor gestaan als nuuul dat doet, maar dan gaat hij zeker niet door de knietjes..

als je opzij kijkt.. wat ziet de andere dan? dus jij kijkt opzij, hoe zie ik jou dan?
Volgens mij niks (dat is het hele nut ervan bij om een hoekje kijken)

• Wekkel
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 00:42

Wekkel

De downloadkoning

quote:
Hydra schreef op 11 november 2003 @ 13:07:
Euh, vijanden killen is niet 'nuttig' als je je tijd beter zou kunnen besteden met het beschermen van de engineers bijvoorbeeld. Je kunt meer kills halen door fausten in een spawn-point te schieten dan door een engineer te beschermen terwijl 'ie een charge op een gun plant, maar ik neem aan dat jij ook wel snapt dat dat laatste voor je team nuttiger is.
Dat lijkt mij ook de bedoeling van het spel. Samen een resultaat behalen, dus de key player op een bepaald moment moet zeker beschermd worden bij de uitvoering van zijn taak. Als de mogelijkheid zich voordoet zal ik het zeker niet laten ;)

leuke bijdrage? je kan mijn tippen met Bitcoin: 1PdsGbeRm5ijJkNEfz5FYQV3vhgxaNAp7v

• Boogie_man801
daar kun je nog wel eens gelijk in hebben. Maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik om het hoekje keek, en toch geraakt werd, van de aankomende tegenstander dan he.. (zag dat hij shoot :+ ). Vandaar dat ik het vroeg, kan het verkeerd hebben...

• R01X0
O Boogie bedoel je leanen. Dus dat je schuin naar link/rechts hangt. Dan kun je idd ook niet schieten.

Twitter

• pagani
  • Laatst online: 02:26
quote:
R01X0 schreef op 11 november 2003 @ 13:47:
O Boogie bedoel je leanen. Dus dat je schuin naar link/rechts hangt. Dan kun je idd ook niet schieten.
Maar de vraag is of de ander kan zien dat je leant...

• Rev!
  • Niet online
quote:
johnnyv.nl schreef op 11 november 2003 @ 13:53:
[...]

Maar de vraag is of de ander kan zien dat je leant...
nope, als je iemand tegen een hoek ziet aankijken leant ie meestal

• Boogie_man801
ja dat ja :P haha,
volgens mij was dat de manier om te piepen zonder schieten.. :)

• Hydra
quote:
_Fonz schreef op 11 november 2003 @ 13:14:
Ik denk altijd 2 stappen vooruit.

Euh, en ga je nu nog vertellen wat jou dan precies 'goed' maakt? Ja, tuurlijk, je bent slimmer dan de gemiddelde ik-kom-net-uit-Quake3-faust-hoer, maar dat is ongeveer 90% van de spelers. Mja, of ik heb het geluk gehad op die servers. FF ter info: ik ben nooit een FFA speler geweest, ik heb vooral veel QW TF gespeeld, dus dingen als je vijand proberen af te snijden bij secundairen ingangen is voor mij niet meer dan logisch.

Tot nu toe heb ik van jou alleen maar een hoop geschreeuw gezien. Ja, airstriken op chokepoints is een taktiek, maar het is er niet een waar je bijzonder veel skills voor nodig hebt. Airstriken van spawnpoints is op sommige maps gewoon bannable. Dus: kom maar op met die wol.

• R01X0
quote:
Boogie_man schreef op 11 november 2003 @ 13:57:
ja dat ja :P haha,
volgens mij was dat de manier om te piepen zonder schieten.. :)

Vanavond ff kijken hoe dat eruit ziet op XS4ALL?

zeg... om een uur of 8?

Twitter

• Boogie_man801
srry.. ik kan zeker niet eerder dan half 10.. misschien nog later dan dat.. maar als we vnvd elkaar tegenkomen dan gaan we het zeker nog ff testen ja.. :P

• Ron!n
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 23:40
quote:
Hydra schreef op 11 november 2003 @ 14:04:
[...]
Euh, en ga je nu nog vertellen wat jou dan precies 'goed' maakt?
_Fonz is dacht ik ook 1-op-1 vrij goed, hoge acc.

• Hydra
quote:
Ron!n schreef op 11 november 2003 @ 14:37:
_Fonz is dacht ik ook 1-op-1 vrij goed, hoge acc.
Tja, leuk, maar er zijn er genoeg 'vrij goed', en die lopen d'r niet over op te scheppen. En als hij kwa acc zo goed is vraag ik me af waarom hij zo graag airstriked, dan lijkt het me veel toffer om als Cops te spelen. Ook 'from the hip' is zo'n rifle in de goeie handen buitengewoon dodelijk.

• dr snuggles
  • Niet online
Over die piepende panzer: Werkt dat alleen in ET: Pro :?

In de oude RTCW deed ik dit ook altijd. Dan was er 1 gast die al "not again" had gebonden aan een knopje, elke keer alstie dat geluid hoorde :D. Maar goed, in ET kan ik wisselen van wapen wat ik wil, als ik eenmaal de panzer opwindt gaat ie gewoon af.

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 13-09 11:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

quote:
Hydra schreef op 11 november 2003 @ 14:47:
Tja, leuk, maar er zijn er genoeg 'vrij goed', en die lopen d'r niet over op te scheppen. En als hij kwa acc zo goed is vraag ik me af waarom hij zo graag airstriked, dan lijkt het me veel toffer om als Cops te spelen. Ook 'from the hip' is zo'n rifle in de goeie handen buitengewoon dodelijk.
Het lijkt erop dat je * _Fonz onderuit probeert te halen. ;)

Ik heb hem nu al een aantal keer zien spelen bij XS4ALL en ik moet toegeven dat hij niet tot de betere middenklassers hoort maar nog een stuk daarboven. Toegegeven, hij roept vaak dat hij goed is maar het had erger geweest als zijn kunsten brak waren en zijn woorden groot. Dat is erger. :)

bazs2000 wijzigde deze reactie 11-11-2003 15:16 (4%)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Rev!
  • Niet online
quote:
wwillem schreef op 11 november 2003 @ 14:52:
Over die piepende panzer: Werkt dat alleen in ET: Pro :?

In de oude RTCW deed ik dit ook altijd. Dan was er 1 gast die al "not again" had gebonden aan een knopje, elke keer alstie dat geluid hoorde :D. Maar goed, in ET kan ik wisselen van wapen wat ik wil, als ik eenmaal de panzer opwindt gaat ie gewoon af.
als je panzer hebt, schieten en dan lean ingedrukt houden tot de piep is afgelopen ;)

• niq
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 21-10 11:04

niq

Eet nooit gele sneeuw!

quote:
Nuuul schreef op 11 november 2003 @ 12:11:
[...]
Ook wel leuk, de panzer laten piepen.

Dat deed je gister ook. Tijdens een van de '5 minuten' durende warm-up...
Wat een @#$-geluid. Maar dat had je wel door.

Boardwalk Empire | Big Bang Theory | Game of Thrones | Modern Family

• Nuuul
  • Laatst online: 27-07-2007

Nuuul

Met een bureau en zo...

quote:
niQ2001 schreef op 11 november 2003 @ 15:27:
[...]

Dat deed je gister ook. Tijdens een van de '5 minuten' durende warm-up...
Wat een @#$-geluid. Maar dat had je wel door.

Ja, daarom juist :P
Ook leuk als iedereen op ready moet drukken en friendly fire staat aan, ff de panzer de grond in boren. Iedereen spletsj :P

En niet-afschieten van de panzer kun je inderdaad doen door te schieten, en dan terwijl ie piept, gaan leunen :)

En inderdaad Fonz, je weet nooit of ze het wel of niet doen :+

edit:
weer geblaat bijgezet

Nuuul wijzigde deze reactie 11-11-2003 15:40 (11%)

Spekjes

• Ron!n
quote:
Hydra schreef op 11 november 2003 @ 14:47:
[...]
En als hij kwa acc zo goed is vraag ik me af waarom hij zo graag airstriked,
2-in-1 klap, en veel kills van artillery / airstrikes, en kills van 1-op-1. En ja, hij is een gigantische show-off, maar daar doet hij het voor, alleen maar leuker voor hem als je erop ingaat. Mij interesseert het niet in ieder geval.

Iemand trouwens hier die zonder gun (cg_drawgun 0 toch?) speelt? Ik wil het is proberen en was benieuwd of jullie dat ook zo doen.

• Dunne_Hein
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16-07-2013
quote:
Ron!n schreef op 11 november 2003 @ 15:41:
[...]
En ja, hij is een gigantische show-off, maar daar doet hij het voor, alleen maar leuker voor hem als je erop ingaat. Mij interesseert het niet in ieder geval.
Precies, hij had al eerder zn vertrek aangekondigt. Maar blijkbaar kan hij de aandacht niet missen (positief of negatief).

• InNuedo
  • Laatst online: 06-10 14:48

InNuedo

Fluim

quote:
hbokh schreef op 11 november 2003 @ 00:24:
Wordt het onderhand niet eens tijd voor een paar extra servers bij XS4ALL?
Doordat oa. InNuendo (UTwente) is komen te vervallen[...]
Mijn server komt weer terug maar hij is gehacked en hij moet dus een reinstall hebben. Ik hoop dit vrijdag of zaterdag af te hebben.

Member of Team ColdFusion

• inTIMidate
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22-10 13:12
In RtCW kon je dat gewoon door je wapen te droppen dat panzer geluid. in ET had ik dat niet echt geprobeerd. :P

• stime
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-10 17:37
quote:
[...]
Iemand trouwens hier die zonder gun (cg_drawgun 0 toch?) speelt? Ik wil het is proberen en was benieuwd of jullie dat ook zo doen.
/cg_drawgun 0 en cg_drawcrosshair 5. Ik heb ook nog cg_crosshairsize 37 zodat ie nog iets kleiner is. Als je hier een maal aan gewend bent wil je niet meer anders. Je schiet veel precieser en hebt geen last meer van die gele flash die je bij drawgun 1 hebt.

• DyStiC
  • Laatst online: 23:58

DyStiC

'Atta way, baby!

quote:
stime schreef op 11 november 2003 @ 17:21:
[...]

/cg_drawgun 0 en cg_drawcrosshair 5. Ik heb ook nog cg_crosshairsize 37 zodat ie nog iets kleiner is. Als je hier een maal aan gewend bent wil je niet meer anders. Je schiet veel precieser en hebt geen last meer van die gele flash die je bij drawgun 1 hebt.
Gele flash? wanneer hoor je die te krijgen dan? ik heb wel gewoon m'n gun in beeld maar zo'n gele flash heb ik nog niet gezien. Heb trouwens alles nog standaard staan alleen wel m'n crosshair fel groen ipv wit, dat zie je imho stukken beter.

• _CompuFreaky_
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:33
ik heb nuuul dat geleerd van piepen en ja weet je wat pas fun is ? sommige mensen doen gelijk selfkill als ze panzer horen dus dan piep ik bij ze zijn ze dood zonder dat ik heb geschoten is echt fun 8)7

• _CompuFreaky_
quote:
_Fonz schreef op 11 november 2003 @ 12:52:
[...]

Pas maar op. LeXion dth zal er in de toekomst ook vaker komen hehehehe })

Ik ken dth deathje wel. Aardige gast en LeXion is een redelijk nieuwe clan waar paar mensen van ACF in zitten. Mijn clan gaat ook nog tegen hun warren

Een keer dat lijkt me wel leuk

fonz hoe heet jij trouwens in leXion ?

_CompuFreaky_ wijzigde deze reactie 11-11-2003 17:56 (9%)

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
inTIMidate schreef op 11 november 2003 @ 17:12:
In RtCW kon je dat gewoon door je wapen te droppen dat panzer geluid. in ET had ik dat niet echt geprobeerd. :P
Gewoon met je middelste muis wiel scrollen en je was al klaar :D. Maar goed, nu moet je dus leunen. Tnx Revision :).

• Ron!n
quote:
stime schreef op 11 november 2003 @ 17:21:
[...]

precies mijn gedachte, scheelt ruimte in beeld en geen irritante flash (wanneer je schiet natuurlijk :)).

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Wat mij goed maakt? Lees reacties Hydra. Verder zat ik in Team-Nederland RTCW, toen het hele team nog uit zeer goede shooters bestond. En de gemiddelde speler komt daar dus echt niet in. Verder heb ik tegen de besten van de wereld gespeeld. Gunslingers, o8, Team-Radium, Infensus, Amnesia, Broken etc. 1 on 1 met Veracious en 3ng1 (Eng1) Was een Engelse jongen en ook zeer goed.

In LeXion heet ik gewoon Fonz. Misschien afgewisseld met Pun1sher.

Edit: misschien moet je maar eens op XS4ALL komen Hydra }) .

_Fonz wijzigde deze reactie 11-11-2003 18:27 (16%)

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Hee Fonz, je bent 1 skill nog vergeten: Bescheidenheid ;)

Anyway, liep net lekker flames te throwen op XS4All... WEER EEN CRASH :(

Dan toch maar aan het avondeten beginnen...
Oja, en uitzoeken wat het probleem is :'(

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 20:34

Sybr_E-N

Wie? ik?

quote:
Ja ik speel ook zonder gun. :) Als je een iets mindere videokaart heb doe je er alles aan om een fatsoenlijke framerate te halen.

F1Factory - Everything about Formula One

• Illegal_Alien
  • Laatst online: 24-10 11:40

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

quote:
Twee Dee schreef op 11 november 2003 @ 19:24:
Hee Fonz, je bent 1 skill nog vergeten: Bescheidenheid ;)

Anyway, liep net lekker flames te throwen op XS4All... WEER EEN CRASH :(

Dan toch maar aan het avondeten beginnen...
Oja, en uitzoeken wat het probleem is :'(
Aha, dan heb ik je ook weer gezien, ik was die aardige CovOps :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• MasterMaceMichu
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23:46
Sinds gister krijg ik opeens geen servers meer te zien in ET......Anderen die dit probleem ook hebben/hadden???

• bazs2000

bazs2000

Goed dan, ik had als engineer mijn dag dus duidelijk niet. Ik schatte zojuist vel grenades verkeerd in waardoor er wat teammates zijn gesneuveld. En dat schiet dus niet op. Één persoon zal mijn bloed nu wel kunnen drinken want of ik schoot hem neer (ondertussen liep er nog iemand lekker op teammates te schieten) terwijl ik dacht dat hij een beetje op mij zat te schieten. Of hij liep voor mij langs terwijl ik een grenade wegschoot of op iemand van de axis aan het schieten was. Bij de laatste keer ben ik maar van de server weggegaan want ik moet het niet hebben dat ik gekicked wordt wegens het killen van teammates. Dan kan ik maar beter zelf weggaan. :{

Maar goed, ik heb dus wel één van de kanonnen opgeblazen terwijl de rest niet eens in de buurt kwam (de mijnen waren goed geplaatst :) ). Het viel mij wel op nadat ik het dynamiet had geplaatst, dat er niemand kwam om deze te disarmen? Normaal gesproken heb je een kilo aan axis om je nek hangen maar dat was nu niet zo. En dat terwijl de verdediging dik in orde was. :)

• hbokh
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 25-10 09:11

hbokh

Unox: the worst OS!

quote:
InNuedo schreef op 11 november 2003 @ 17:12:
[...]

Mijn server komt weer terug maar hij is gehacked en hij moet dus een reinstall hebben. Ik hoop dit vrijdag of zaterdag af te hebben.

Top dat je dat (nog) las hier! Succes met de re-install!
Wat zat erop, 'n rootkit ofzo? En hoe is men binnen gekomen als ik vragen mag? Toch niet via ET mag ik hopen...

This is my sick nature.

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Bij ons op de vakgroep van TUDelft zijn er ook een aantal PC's gehackt.
Bij jou toevallig ook een Pubstro FTP hack??

edit:
Juiste naam gevonden.

Twee Dee wijzigde deze reactie 11-11-2003 23:32 (25%)

• Hydra
quote:
_Fonz schreef op 11 november 2003 @ 18:22:
Edit: misschien moet je maar eens op XS4ALL komen Hydra }) .

Prima :) Niet dat je aan mij een uitdaging gaat hebben natuurlijk, maar ik zal binnenkort (dit weekend ofzo, eerder heb ik helaas geen tijd om m'n verslaving verder te cultiveren) eens komen kijken :)

quote:
_CompuFreaky_ schreef op 11 november 2003 @ 17:35:
ik heb nuuul dat geleerd van piepen en ja weet je wat pas fun is ? sommige mensen doen gelijk selfkill als ze panzer horen dus dan piep ik bij ze zijn ze dood zonder dat ik heb geschoten is echt fun 8)7
Dan heb je wel met HEEL erg domme lui van doen. Panzers zijn nog altijd geen sure-kill wapen, een hoekje omduiken werkt vaak erg goed, en ik heb ook al een paar keer meegemaakt dat iemand me gewoon domweg miste (had niet door dat je op iemands voeten moet schieten met de Panzer). Wel gaaf trouwens, dat geluid van een langsvliegende Panzer :D

Hydra wijzigde deze reactie 12-11-2003 10:07 (49%)

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Deze gast zit ook in mn team:

http://members.lycos.nl/tijnw/16312.jpg

Terr wijzigde deze reactie 12-11-2003 17:21 (42%)
Reden: nu nog wat kleiner :/

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Je post een bitmap van 1,3 Mb, buiten het feit dat dit vrij nutteloos is (een jpg voldoet ook prima) jaag je modemmers daarmee op de kast.

leuke bijdrage? je kan mijn tippen met Bitcoin: 1PdsGbeRm5ijJkNEfz5FYQV3vhgxaNAp7v

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Veranderd.

Trouwens modem is uit. Een beetje gamer koopt kabel als ie wil gamen. Als je een modem hebt, heb je hier haast niets te zoeken. En als er geen kabel te krijgen is, koopt diegene maar satteliet. Modem sucks. Je hebt zelf een klote ping, zit alleen maar in de weg, lagt als de neten, hebt niets te zoeken online om te gamen en ergert je teammaten ook nog eens. Vooral als je voor de zoveelste keer weer disconnect in bijv Warcraft 3. En wat voor plezier beleef je er nou zelf aan.

• InNuedo
  • Laatst online: 06-10 14:48

InNuedo

Fluim

quote:
hbokh schreef op 11 november 2003 @ 23:05:
[...]

Top dat je dat (nog) las hier! Succes met de re-install!
Wat zat erop, 'n rootkit ofzo? En hoe is men binnen gekomen als ik vragen mag? Toch niet via ET mag ik hopen...

Thnx. Ik ben net al begonnen.

Ik moet nog onderzoeken hoe hij gehacked is. Maar dat komt later wel. eerst reinstall met nieuwe harde schijven.

quote:
Twee Dee schreef op 11 november 2003 @ 23:28:
Bij ons op de vakgroep van TUDelft zijn er ook een aantal PC's gehackt.
Bij jou toevallig ook een Pubstro FTP hack??

edit:
Juiste naam gevonden.
Er was iets raars met lkm, maar ik moet nog precies uitzoeken hoe dit gekomen is.

Member of Team ColdFusion

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
_Fonz schreef op 12 november 2003 @ 14:58:

[afbeelding]

Ga je nu van al de leden een screenie maken die de layout verneukt :? Heeft het uberhaubt enig nut om zoiets te posten :?

quote:
InNuedo schreef op 12 november 2003 @ 15:56:
Ik moet nog onderzoeken hoe hij gehacked is. Maar dat komt later wel. eerst reinstall met nieuwe harde schijven.
Er was iets raars met lkm, maar ik moet nog precies uitzoeken hoe dit gekomen is.
Succes man, die server van je was erg relaxed om af en toe eens op te spelen :) (goede ping, enz).

dr snuggles wijzigde deze reactie 12-11-2003 16:21 (48%)

• Wolfboy
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

quote:
_Fonz schreef op 12 november 2003 @ 15:53:
Veranderd.

Trouwens modem is uit. Een beetje gamer koopt kabel als ie wil gamen. Als je een modem hebt, heb je hier haast niets te zoeken. En als er geen kabel te krijgen is, koopt diegene maar satteliet. Modem sucks. Je hebt zelf een klote ping, zit alleen maar in de weg, lagt als de neten, hebt niets te zoeken online om te gamen en ergert je teammaten ook nog eens. Vooral als je voor de zoveelste keer weer disconnect in bijv Warcraft 3. En wat voor plezier beleef je er nou zelf aan.

Een beetje gamer neemt adsl
Kabel heeft toch over het algemeen een wat hogere ping dan adsl
en als jij een gamers satteliet aanbeveelt dan weet je echt niet waar je het over hebt, satteliet geeft gigantisch hoge pings en daar kan je echt niet meer dan worms op spelen hoor. Liever modem dan satteliet wat ping betreft

Wolfboy wijzigde deze reactie 12-11-2003 16:52 (1%)
Reden: typfout

[Project Euler] [LinkedIn]

• Hydra
quote:

Overtuig jij KPN ff dat ze overal in het buitengebied ADSL aanbieden? Bovendien is het behoorlijk clueless als je denk dat Sat geschikt is voor online-gaming, de roundtrip tijden zijn veel te hoog, zelfs bij erg dure 2-weg sat verbindingen.

quote:
Wolfboy schreef op 12 november 2003 @ 16:48:
Liever modem dan satteliet wat ping betreft
Inderdaad. Vooral met ISDN zijn de meeste games heel behoorlijk te spelen. Alleen de kosten zijn dan een beetje jammer. Ik ben maandag voor 't eerst gaan ET-en, ik ben gestopt toen ik dacht dat het ongeveer 23:30 was, in werkelijkheid was het twee uur later :D

Hydra wijzigde deze reactie 12-11-2003 16:51 (37%)

• bazs2000

bazs2000

quote:
Een beetje gamer neemt adsl.

Het ligt er een klein beetje aan welke ISP je hebt, ik heb kabel via multikabel en ik heb zeer lage pingtijden. De tijden die ik neerzet zullen vele mensen die ADSL hebben niet halen en het is dan ook een beetje kort door de bocht om te stellen dat ADSL beter is dan kabel. Misschien heb ik gewoon geluk maar ik kan niet geloven dat ADSL strikt genomen beter is dan kabel, het zijn twee verschillende platformen maar het ligt nog altijd aan de ISP (bij ADSL ook aan de telco) hoe het met de ping gesteld is. :)

* bazs2000 kan zich nog goed de rellen rond ADSL herinneren over de pingtijden maar zelden lager dan 200ms gingen.

Jaja, dat is nog maar 3 jaar geleden. *D

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

quote:
bazs2000 schreef op 12 november 2003 @ 17:36:Het ligt er een klein beetje aan welke ISP je hebt, ik heb kabel via multikabel en ik heb zeer lage pingtijden. De tijden die ik neerzet zullen vele mensen die ADSL hebben niet halen en het is dan ook een beetje kort door de bocht om te stellen dat ADSL beter is dan kabel. Misschien heb ik gewoon geluk maar ik kan niet geloven dat ADSL strikt genomen beter is dan kabel, het zijn twee verschillende platformen maar het ligt nog altijd aan de ISP (bij ADSL ook aan de telco) hoe het met de ping gesteld is. :)
quote:
Kabel heeft toch over het algemeen een wat hogere ping dan adsl
Ik zeg ook niet dat het altijd zo is maar mijn ervaring met kabel is dat de ping over het algmeen hoger is, ik ken een wel een aantal mensen met kabel en de ping is vaak net ietsje hoger.
Dat neemt niet weg dat je met kabel over het algemeen prima games kan spelen hoor, ik heb niets tegen kabel maar adsl is over het algemeen net een tikkeltje stabieler

• Coenen
  • Laatst online: 22:32

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Hmmm, het gaat hier wel behoorlijk off topic............................

• Dunne_Hein
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16-07-2013
quote:
_Fonz schreef op 12 november 2003 @ 14:58:

*plaatje*

Wow, bizarre score :o

*gaat maar weer eens oefenen*

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Dat van satelliet was foutje mijn kant idd.

• GrittyKitty
  • Laatst online: 14-10-2013

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Kom niet vaak op xs4all spelen. toch een request: kan xs4al admin een bob soundmod installeren? Had een keertje gespeeld op duitse server met bob soundmod: Supergaaf realistisch geluiden.

bob = band of brother.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• Nuuul

Nuuul

Met een bureau en zo...

quote:
GrittyKitty schreef op 12 november 2003 @ 22:02:
Kom niet vaak op xs4all spelen. toch een request: kan xs4al admin een bob soundmod installeren? Had een keertje gespeeld op duitse server met bob soundmod: Supergaaf realistisch geluiden.

bob = band of brother.

Krijgen we dan nieuwe teamspeak gevallen? Anders kan men de server weer volop spammen met nieuwe dingen :P
Vandaag niet kunnen spelen vanwege wat minder tijd 8)7

Spekjes

• _CompuFreaky_
quote:
Hydra schreef op 12 november 2003 @ 09:32:

Dan heb je wel met HEEL erg domme lui van doen. Panzers zijn nog altijd geen sure-kill wapen, een hoekje omduiken werkt vaak erg goed, en ik heb ook al een paar keer meegemaakt dat iemand me gewoon domweg miste (had niet door dat je op iemands voeten moet schieten met de Panzer). Wel gaaf trouwens, dat geluid van een langsvliegende Panzer :D
vaak gasten die niet dom zijn doen selfkill. Want noobs weten vaak niet hoe /kill bind ;) Missen met panzer betekend niet altijd dat je wint granaten doen wonderen :9 En muren helpen ook goed voor je panzer te laten afketsen

_CompuFreaky_ wijzigde deze reactie 14-11-2003 03:17 (11%)

• Hydra
quote:
_CompuFreaky_ schreef op 13 november 2003 @ 03:04:
vaak gasten die niet dom zijn doen selfkill. Want noobs weten vaak niet hoe /kill bind ;) Missen met panzer betekend niet altijd dat je wint granaten doen wonderen :9 En muren helpen ook goed voor panzeren muren grond op richten niet op het mannetje zelf

"Grammatica"

Je post is nauwelijks leesbaar kerel. Als je serieus genomen wil worden raad ik je aan iets meer moeite te doen om je post leesbaar te maken. Magoed, ontopic.

Missen met een Panzer betekend natuurlijk niet dat je dan meteen aan gort geschoten wordt, maar een beetje medic heeft een hoop health en close range is een hoofd moeilijk te missen.

• Boogie_man801
quote:
Door _Fonz - Wednesday 12 November 2003 14:58

[afbeelding]

_fonz, hij zal best wel goed zijn. jij bent imo ook goed. Maar wil je door de hoogte van zijn xp ons, [GoT] clan, proberen af te schrikken? Toch jammer als dat zo is, want mijn pis word er iig niet lauw van. Ook hij heeft maar 4-5 kogels nodig, en daarnaast is hij weer een fdops net als jij altijd bent. Als we een clanwar krijgen met jullie hebben we dan alleen maar fdops tegenover ons? :9

Maar om _fonzie wat credit te geven, heb ik het gevoel dat de [GoT] clan "nog" niet klaar is voor jouw clan imo.

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 22-10 10:42

Hu9o

Schokkend

mooi gezegt :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Boogie_man801
quote:
_/-\o_ dankje _/-\o_

• _CompuFreaky_
quote:
Hydra schreef op 13 november 2003 @ 10:01:
[...]

"Grammatica"

Je post is nauwelijks leesbaar kerel. Als je serieus genomen wil worden raad ik je aan iets meer moeite te doen om je post leesbaar te maken. Magoed, ontopic.

Missen met een Panzer betekend natuurlijk niet dat je dan meteen aan gort geschoten wordt, maar een beetje medic heeft een hoop health en close range is een hoofd moeilijk te missen.

magoed is dat nederlands ? Kraak mij aub niet af je doet net of ik 1 of andere idioot ben.

"Grammatica"

Even ontopic

Missen met panzer gebeurd weinig bij mij, tenzij ik een slechte dag heb. Vandaag ging het lekker in een clanwar had er meestal 2 per panzershot en zelfs soms wel 3 of 4 :9 En als ik mis schiet meestal kan ik diegene vaak ook nog wel mollen met luger tenzij het types zijn als _Fonz dan pak ik granaat en kamikaze! :7 Maak jij dan alleen maar headshots in close range dat wil ik weleens zien :9~

quote:
Boogie_man schreef op 13 november 2003 @ 11:18:
[...]

_fonz, hij zal best wel goed zijn. jij bent imo ook goed. Maar wil je door de hoogte van zijn xp ons, [GoT] clan, proberen af te schrikken? Toch jammer als dat zo is, want mijn pis word er iig niet lauw van. Ook hij heeft maar 4-5 kogels nodig, en daarnaast is hij weer een fdops net als jij altijd bent. Als we een clanwar krijgen met jullie hebben we dan alleen maar fdops tegenover ons? :9

Maar om _fonzie wat credit te geven, heb ik het gevoel dat de [GoT] clan "nog" niet klaar is voor jouw clan imo.
Een keer tegen zijn clan spelen is wel leuk hoor :+ Je kan wel verliezen maar het belangrijkste is dat je fun hebt en er veel van leert 8) In wars kan je het beste leren. Ik ben toen ik voor het eerst ET wars speelde ook tegen paar sterke clans gegaan W@CO ( een voorbeeld ) ik kreeg flink op mijn donder. Maar toen wist ik wel wat ik moest doen om ze ooit een keer te verslaan _/-\o_ Ik accepteer uitdagingen van betere clans die tegen mijn clan willen vechten. Zolang het maar een relaxde tegenstander is. En ik het gevoel heb dat wij ons best hebben gedaan zit ik er niet erg mee dat we verliezen. Soms is een war waarin je verliest nog leuker dan een war waarin je wint. Tegen een noobclan dat is toch harstikke saai ? Dan speel ik liever tegen een sterke clan met echte tegenstand is veel leuker

_CompuFreaky_ wijzigde deze reactie 14-11-2003 03:21 (50%)

• Boogie_man801
helemaal gelijk in, maar ik wou gewoon even opmerken dat wij nóg niet klaar zijn om zo'n clan te verslaan. Maar dat is gisteren ook wel gebleken. :*) De uitslag van gisteren lag al wel redelijk vast, alleen denk ik (net als jij zei) dat je veel leert van zo'n potje.. &gt;:)

• niq
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 21-10 11:04

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Poeh...

Die v0x gasten.....

Boardwalk Empire | Big Bang Theory | Game of Thrones | Modern Family

• Morax
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:28
quote:
niQ2001 schreef op 14 november 2003 @ 23:15:
Poeh...

Die v0x gasten.....

Ja, we speelden best lekker met zijn allen :)

Alleen jammer dat na railgun ineens alle GoTters weg waren, en wat ik eigenlijk nog erger vond, is dat we voor cheaters uitgemaakt werden :/

Wij cheaten zeker weten niet, maar wij hadden een leger aan medic packs achter de toren liggen, dus als iemand bijna dood was dan liep die even daar achter en was hij meteen weer Full Health &gt;:)
En Bosman en ik reviveden lekker snel met Full Revive, en daarom kregen jullie ons niet dood!!! Dat wou ik even kwijt :)
Overigens hadden wij ook een goede Field Ops die bij alle medic packs ook nog eens gigantich veel ammo gooide, dus zaten we nooit zonder.

We speelden vanavond gewoon geweldig als team (ook voor het eerst :P ) en het ging individueel ook nog eens lekker, en daarom kwamen jullie er ook niet door :)

Morax wijzigde deze reactie 15-11-2003 00:03 (20%)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Nickbn
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 25-10 15:37

Nickbn

Betrokken

ik vind vox slecht joh

en moraks stout :&gt;

en GoT is HEEEEEL GOED want ze ownen altijd zo zwaar :&#039;(

Nickbn wijzigde deze reactie 15-11-2003 00:08 (42%)

"Ik heb ook een andere neef, en die is wel lachen"

• Morax
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:28
quote:
shifty schreef op 15 november 2003 @ 00:05:
ik vind vox slecht joh

en moraks stout :&gt;
* |#v0x|Nick| heeft gesproken :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• _Fonz

_Fonz

Dream on

VoX MoraX? LOL

Ik was You SuCK

• BossieMan
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 02-12-2003
Ammo dient voor Kogels

HEALTH voor Leven

Zo staat het nl in de ET Manual dus hebben we dat gebruikt

Indien het niet mag moet zoals jullie zeggen PB aangepast worden

** _/-\o_ GEEN AMMO EN HEALTH MEER GEVEN ANDERS WORD JE GEKICKT VIA PB _/-\o_ **

:9~ haha :(

BossieMan wijzigde deze reactie 15-11-2003 02:24 (5%)

• _CompuFreaky_
He _Fonz ik heb zo n gast in mijn clan die kickt op 1vs1's en wilt vooral tegen goede tegenstanders spelen dus ik dacht aan jouw ? Neem je de uitdaging aan &gt;:)

Irc #uniemelk
Msn 3dw1n@microsofties.nl

_CompuFreaky_ wijzigde deze reactie 15-11-2003 03:37 (81%)

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Nah ik bespaar hem een afgang. Ik heb vroeger vaak 1 vs 1 gespeeld. Tis wel een goede les voor het oefenen van headies. Veracious en 3ng1 waren mijn sparringpartners. Nou ja 3ng1 dan. Tegenwoordig speel ik geen 1 vs 1 (zijn speciale mappen voor), omdat het gewoon niks zegt.

• _CompuFreaky_
quote:
_Fonz schreef op 15 november 2003 @ 10:50:
Nah ik bespaar hem een afgang. Ik heb vroeger vaak 1 vs 1 gespeeld. Tis wel een goede les voor het oefenen van headies. Veracious en 3ng1 waren mijn sparringpartners. Nou ja 3ng1 dan. Tegenwoordig speel ik geen 1 vs 1 (zijn speciale mappen voor), omdat het gewoon niks zegt.
Hij gaat niet af hoor ;) neem dat maar van mij aan. Ik ben het met je eens dat 1vs1 weinig zegt maar het zegt wel wat over aim. En jij zegt vaak en anderen dat jij goede aim hebt dus daarom leek het mij wel leuk. Maar als je niet wilt jammer :&gt;

_CompuFreaky_ wijzigde deze reactie 15-11-2003 19:09 (31%)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

quote:
_Fonz schreef op 15 november 2003 @ 00:11:
VoX MoraX? LOL

Ik was You SuCK
Ha, dan was jij het die pas geleden mijn kont zwaar schopte :P

• Silent Thunder
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 24-10 16:27

Silent Thunder

Jeon Ji-hyun O+

Jammer dat het de hele tijd over dat Clan-gebeuren moet gaan. :? Kan dat niet gewoon op IRC ofzo. Want voor die gene die niet in een Clan zitten of willen, maar toch gigantisch ET-gek zijn; hebben inhoudelijk weinig aan dit topic.

// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II

• _Fonz

_Fonz

Dream on

quote:
Wekkel schreef op 15 november 2003 @ 21:07:
[...]

Ha, dan was jij het die pas geleden mijn kont zwaar schopte :P
Klopt ;) Ik zei nog: Kom op Wekkel! :)

• Nuuul

Nuuul

Met een bureau en zo...

quote:
Silent Thunder schreef op 15 november 2003 @ 21:39:
Jammer dat het de hele tijd over dat Clan-gebeuren moet gaan. :? Kan dat niet gewoon op IRC ofzo. Want voor die gene die niet in een Clan zitten of willen, maar toch gigantisch ET-gek zijn; hebben inhoudelijk weinig aan dit topic.

Dezelfde mening hier, daar heeft men een apart forum voor :)

Vanavond ff ET op mn Gentoo linux bak aan de gang gekregen, werkt zeer goed :+ (installatie van Gentoo is trouwens niet "ff" gebeurt, vooral niet als je op stage1 begint :P)

Spekjes

• hbokh
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 25-10 09:11

hbokh

Unox: the worst OS!

Nu het toch over Linux en ET gaat...
Ik wordt het zat regelmatig bij het opstarten in 800x600 gegooid te worden, terwijl m'n recommended settings 1024x768 zijn.
- is er een mogelijkheid om de setting(s) te "locken" in de cfg (niet gevonden)?
- is dit een Linux-only probleem?

This is my sick nature.

• Nuuul

Nuuul

Met een bureau en zo...

quote:
hbokh schreef op 16 november 2003 @ 13:49:
Nu het toch over Linux en ET gaat...
Ik wordt het zat regelmatig bij het opstarten in 800x600 gegooid te worden, terwijl m'n recommended settings 1024x768 zijn.
- is er een mogelijkheid om de setting(s) te "locken" in de cfg (niet gevonden)?
- is dit een Linux-only probleem?

Waarschijnlijk zit em dit toch in de cfg files, want gisteren bij mijn schone install van ET op Linux, was er niks aan de hand. Maar terwijl ik op mn Windows bak er wel last van heb :X
Illegal Alien heeft er trouwens ook last van: elke keer als je wilt gaan connecten, gooit ie em een resolutie lager. Waarschijnlijk is dit dus geen Linux-only probleem.
Ik ga nog ff wat verder frotten, dan laat ik wel weten of ik het gevonden heb :)

Spekjes

• darkdesign
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23:21
ik kan maar heel weinig servers vinden in ET, welk programma kan ik servcers zoeken? niet dat ik zelf ips moet gaan invoeren?

topsushi.nl

• bazs2000

bazs2000

Als je het buiten ET om wilt doen dan moet je even in de topicstart kijken. Daar staat een lijstje met alternatieven. Verder vind ik het nogal vreemd dat je maar weinig servers kunt vinden, heb je de patch wel geïnstalleerd en heb je alle filters ook uit staan?

• darkdesign
welke patch? nee geen patch gedaan, welke mmoek hebben?

topsushi.nl

• Ron!n
quote:
darkdesign schreef op 16 november 2003 @ 15:32:
welke patch? nee geen patch gedaan, welke mmoek hebben?

http://www.rtcw.jolt.co.u...p;action=show&id=5170
astu.

• bazs2000

bazs2000

Lekker, loop ik lekker te rossen daar bij XS4ALL in de map Fueldump, hangt ET ineens. :(

En het ging net zo lekker want de allies hadden geen schijn van kans. :P
Ach ja, zo kom je nog eens aan een verplichte pauze.

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Ik heb ook last gehad van crashes... Bij mij blijkt het te liggen aan de resolutie. Ik blijf nu gewoon op 800x600 spelen, want bij 1024x768 crasht ie vroeger of later...

Op zich is 800x600 toch ook nog best fraai op een 17" monitor

• darkdesign
ik speel op 1280*1024 alles high en hij stottert nooit op een 19' scherm

maar hoe kan ik als je in de game aant spelen bent het aantal kills zien die je in dat potje hebt gemaakt? want bij tab staat alleen exp en ping enzo

topsushi.nl

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Klik op:

a) More

Open:

b) Console (~)

_Fonz wijzigde deze reactie 16-11-2003 17:46 (25%)

• darkdesign
Hu? Moet ik more intypen in de console?

topsushi.nl

• Illegal_Alien

Illegal_Alien

ET logo: ff zelf verbouwd :)

http://www.scorpiondesign.nl/got-clan/etlogo.gif

(Op zwarte achtergrond is hij helemaal toppie :))

quote:
Nuuul schreef op 16 november 2003 @ 14:42:
[...]

Waarschijnlijk zit em dit toch in de cfg files, want gisteren bij mijn schone install van ET op Linux, was er niks aan de hand. Maar terwijl ik op mn Windows bak er wel last van heb :X
Illegal Alien heeft er trouwens ook last van: elke keer als je wilt gaan connecten, gooit ie em een resolutie lager. Waarschijnlijk is dit dus geen Linux-only probleem.
Ik ga nog ff wat verder frotten, dan laat ik wel weten of ik het gevonden heb :)
Ja echt wazig, en vooral als je op ene TFT gamed dan ziet het er echt bagger uit, en wat het nu is? Geen flauw idee. Voor spekkies kijk in me sig.

Illegal_Alien wijzigde deze reactie 16-11-2003 19:50 (74%)

• Falconey
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01:54
Dat gedoe met die resolutie heb ik ook gehad, alleen bij mij was een reïnstall van ET noodzakelijk, config deleten werkte niet :?

• Illegal_Alien

Illegal_Alien

quote:
Falconey schreef op 16 november 2003 @ 19:52:
Dat gedoe met die resolutie heb ik ook gehad, alleen bij mij was een reïnstall van ET noodzakelijk, config deleten werkte niet :?
Dan moet ik dat maar eens proberen...

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

quote:
Illegal_Alien schreef op 16 november 2003 @ 19:46:
ET logo: ff zelf verbouwd :)

[afbeelding]

(Op zwarte achtergrond is hij helemaal toppie :))

[...]

Ja echt wazig, en vooral als je op ene TFT gamed dan ziet het er echt bagger uit, en wat het nu is? Geen flauw idee. Voor spekkies kijk in me sig.
oplossing zet "seta r_mode = 8" 8 is 1280x1024, 7 is 1024x768 en 6 800x600 in je autoexec.cfg

Wolfboy wijzigde deze reactie 16-11-2003 19:59 (4%)

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Nee, je klikt op more als de partij afgelopen is.

• darkdesign
quote:
_Fonz schreef op 16 november 2003 @ 20:33:
Nee, je klikt op more als de partij afgelopen is.
ja maar ik wil het zien waneer die partij nog aan de gang is

topsushi.nl

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013